totdat het programma afgelopen is mag je inhoudelijk er niks over zeggen meestal...en wat ook vaak zo is is dat je tot een jaar na he tprogram niet iets anders in media land mag doen das wel dom..maar de rechter verzint daar wel wat op...johnny is toch failliet..dus de tien die boven het contract staat is pleitos.quote:Op zondag 15 juli 2007 18:05 schreef SiRojK het volgende:
[..]
Weet je zeker dat je daarna geen verplichtingen meer hebt?
Maak je geen zorgen. Die houdt de volgende keer gewoon Huub weer vast.quote:Op zondag 15 juli 2007 18:10 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Arme Jaap, laat hij zich nu nog beinvloeden ook? Het zal toch niet
Een rat, een heks, maar bovenal een intens slechte moeder.quote:Op zondag 15 juli 2007 18:08 schreef Oma1 het volgende:
[..]
dat wel maar ik hoop echt van niet zou het heel erg vinden
ze moeten haar aanpakken niet haar kinderen want zij is de rat en wat voor een bah bah bah
Helemaal!quote:
En wederom blijkt Natasia, met haar "onschendbaarheid", de redactie enorm te kakken te zetten!quote:Op zondag 15 juli 2007 17:58 schreef Meganog het volgende:
Natasia: "Gelukkig weet ik wie mij hier heel graag willen houden."
John de Mol is verre van failliet... die heeft Tien lekker verkocht aan RTL, heeft Talpa producties gewoon zelf gehouden en kan van zijn 1.6 miljard de boel nog een hele tijd draaiend houden...quote:Op zondag 15 juli 2007 18:13 schreef PumaStreamer het volgende:
[..]
totdat het programma afgelopen is mag je inhoudelijk er niks over zeggen meestal...en wat ook vaak zo is is dat je tot een jaar na he tprogram niet iets anders in media land mag doen das wel dom..maar de rechter verzint daar wel wat op...johnny is toch failliet..dus de tien die boven het contract staat is pleitos.
Al komt het niet door, misschien zet het die aso's bij de redactie aan het denken. (wishful thinkingquote:Op zondag 15 juli 2007 18:14 schreef heracles het volgende:
En kaartjes blijven sturen he medeFOKkers.
Komt haatmail eigenlijk door naar de bewoners want ik wil haatmail sturen naar die zes klootzakken.
Zijn onmacht prachtig verwoord. En ja, we kunnen beluisteren hoe veel Huub echt om hem geeft.quote:Op zondag 15 juli 2007 18:13 schreef akveor het volgende:
Jaap is 'tevreden' met de dingen die mensen hem geeven. IPV dat hij vraagt aan de mensen wat hij nodig heeft.
Speltechnisch is hij juist heel zwak. Aansluiten bij een zwak koppel als Nadia en Dennis gaat hem niet verder helpen.quote:Op zondag 15 juli 2007 18:13 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Jaap is de enige klassebak voor mij. Alleen een speelbal van de boze buitenwereld en zichzelf. Maar strategisch tot nu toe wel tien keer slimmer dan de rest. Eens kijken hoe het uitpakt.
Natasia heeft vanaf dag 1 aangegeven dat ze geen negatieve post wil ontvangen en krijgt die dus ook niet, daarbij maakt het die paupers niet uit wat voor post ze krijgen, ook negatieve aandacht is aandacht.quote:Op zondag 15 juli 2007 18:14 schreef heracles het volgende:
Komt haatmail eigenlijk door naar de bewoners want ik wil haatmail sturen naar die zes klootzakken.
Denk je echt dat iemand met zulk kapitaal/macht dat soort dingen niet goed heeft geregeld?quote:Op zondag 15 juli 2007 18:13 schreef PumaStreamer het volgende:
[..]
totdat het programma afgelopen is mag je inhoudelijk er niks over zeggen meestal...en wat ook vaak zo is is dat je tot een jaar na he tprogram niet iets anders in media land mag doen das wel dom..maar de rechter verzint daar wel wat op...johnny is toch failliet..dus de tien die boven het contract staat is pleitos.
Natasia heeft sowieso aangegeven dat ze dat soort post niet wil.... dat scheelt weer een postzegel...quote:Op zondag 15 juli 2007 18:14 schreef heracles het volgende:
Met een jammer verhaal dat Huub en Lieke hem inpakken.quote:Op zondag 15 juli 2007 18:18 schreef Dark het volgende:
Jaap gaat meteen met het verhaal naar de kapsalon.
Ik sta echt verbaast dat Jaap denkt dat Huub z'n echte vriend was. Ik heb hem nooit meer gevonden dan een speltechnisch maatje die elkaar later nodig hebben in het spel. Jaap heeft Huub verraden.quote:Op zondag 15 juli 2007 18:16 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Zijn onmacht prachtig verwoord. En ja, we kunnen beluisteren hoe veel Huub echt om hem geeft.
En wat voor inhoudelijke reactie kreeg hij er op behalve 'hun zijn echt dom' of 'hun proberen jou weer terug te pakken'?quote:Op zondag 15 juli 2007 18:18 schreef TiNo_Flo het volgende:
Jaap weet het gesprek net in het kantoor wel op een hele andere manier te brengen in de kapsalon.
Haha geniaal!quote:Op zondag 15 juli 2007 18:21 schreef Disana het volgende:
Ze willen een ultimatum gaan stellen: Als Huub Lieke eruit stemt, dan is het weer goed.
Ze denken ook echt wat te kunnen winnen.. Whahahahquote:Op zondag 15 juli 2007 18:21 schreef Disana het volgende:
Ze willen een ultimatum gaan stellen: Als Huub Lieke eruit stemt, dan is het weer goed.
Ze zijn echt bang voor Lieke, ze weten dat zij de sterkste is en dat ze haar alleen maar met een groep kunnen aanpakken... 1 op 1 of zelfs met z'n 2en kunnen ze haar met geen mogelijkheid aan.quote:Op zondag 15 juli 2007 18:21 schreef Disana het volgende:
mwhoehaha, wat een stelletje zelfoverschattende groep paupers is het ook.quote:Op zondag 15 juli 2007 18:21 schreef Disana het volgende:
Dat was altijd al de bedoeling van Jaap.quote:Op zondag 15 juli 2007 18:21 schreef Disana het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |