abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_51496923
quote:
Op zondag 15 juli 2007 18:39 schreef Hannibella het volgende:

[..]

Snap je het echt niet? Die zender zat een paar keer om de bh dus moet ie los als je die zender eruit wil halen... los, een bh kan al los door de haakjes te openen hoor

pi_51496925
quote:
Op zondag 15 juli 2007 18:36 schreef the_undertaker het volgende:
Ik hoor Natasia nog zo zeggen: "Ik verlaag me niet tot agressie"

Wat een trotse moeder is het toch

Die aap hoort hier thuis

[afbeelding]

Loslaten daar en zorgen dat ze nooit meer de bewoonde wereld in kan.
zeg even dat Amanda de aap is , dat mag wel en dat natas haar als gelijke. maar moet opzoeken in het bos
Goedemorgen :W
pi_51496928
quote:
Op zondag 15 juli 2007 18:37 schreef akveor het volgende:

[..]

Over het eerste heb je misschien gelijk. In ruil voor wat privileges misschien.
Over het script: Da's duidelijk Jaap z'n script. Helaas pakte dat anders uit. En is hij verder niet bij machtte te bonde met anderen.
Jaap houdt zich aan de regels en aan het script. Hij maakt geen fouten in die dingen. Daarom zei hij ook tegen Huub, voordat het gezeur echt begon, dat het zoet daarna wel zou komen. Dat sterkt mij in mijn gevoel dat het allemaal afgesproken werk was. De vorm en hoe, dat mogen de bewoners dan zelf weer bepalen.
pi_51496929
quote:
Op zondag 15 juli 2007 18:37 schreef noekje het volgende:

[..]

Precies! Daardoor past ze ook niet in de groep. Zij is gewoon niet asociaal genoeg.
Spijker op zijn kop!!
  zondag 15 juli 2007 @ 18:41:06 #130
90615 robbiedekok
robbiedekok
pi_51496936
He mongool ben je blind ofzo?
quote:
Op zondag 15 juli 2007 18:34 schreef noucky het volgende:
De groep heeft gewoon gelijk, alles wat Huub flikt is ok, gebeurd het andersom dan kan Huub er niet tegen.
pi_51496940
Werd al voorspeld dat het verkeerd zou gaan, en er een streamlock zou komen
  zondag 15 juli 2007 @ 18:41:16 #132
128350 GlamourGirl
Future Celebrity
pi_51496942
Lieke pikt inderdaad wel veel van die snollen. Ik zou eerst een plan opstellen waarbij ik waardevolle spullen beschadig van alle medeplichtigen, alle kleding met een schaar bewerken of chloor, alle kabels doorknippen van electrisch materiaal in de kapsalon en ter afsluiting een hele fles olie leeggieten evenals een emmer water zodat het haar van die kroeskoppen gaat kroezen en dan met opgeheven hoofd mijn exit aankondigen..........

Lieke is veel te soft. Ze was goed genoeg in de ogen van Talpa voor het entree, maar ze paste niet in het concept van het programma.
  † In Memoriam † zondag 15 juli 2007 @ 18:41:28 #133
135305 beequeen
Lost.
pi_51496947
quote:
Op zondag 15 juli 2007 18:38 schreef scanman01 het volgende:
Ik heb net de foto's even bekeken en de berichten van iedereen over wat er vanmiddag gebeurd is. Al met al leek het verdomd veel op een groepsaanranding. Ik begreep dat Huub werd vastgehouden en de meiden losgingen op Lieke. Dit is, en dat zal toch iedereen begrijpen, VER de grens over en moet voor zeker drie mensen een regelrechte exit betekenen. Eigenlijk wel voor meer dan drie. Van alleen al de captures zit ik hier volkomen te shaken. Het is echt ongelooflijk wat er nu gebeurd is. Die 6 idioten zijn volkomen doorgeslagen en moeten eigenlijk verwijderd worden. Het zijn van die types die in een bepaalde situatie volkomen doordraaien. Zelfs al zou Huub iets terug gedaan hebben, of Lieke, dan is dat volkomen logisch. Reken erop dat een elleboog op die bek van Jaap zeer normaal is als je in die situatie wordt vastgehouden.
Vanavond moeten er dus echt wel minimaal 3 mensen exit. Zo niet, dan vind ik dat wij als kijker eigenlijk verplicht zijn om in actie te komen. Als je dit ongestraft toelaat ben je als toeschouwen in weze net zou fout. Schandalig wat er vanmiddag vertoond is. Schandalig.
Helemaal mee eens.
“Good friends, good books, and a sleepy conscience: this is the ideal life.”
― Mark Twain
'Stupidity has become as common as common sense was before.'
pi_51496948
pi_51496953
quote:
Op zondag 15 juli 2007 18:39 schreef BarryK het volgende:

[..]

Huub trok het slipje van Nadia stuk omdat dat het enige is wat hij terug kon doen aangezien Nadia hem sloeg (meerdere keren)... daarvoor was Lieke ook al door Jaap en Dennix de kleren van het lijf getrokken...
Conclusie, allemaal één pot nat...niet dan?
pi_51496967
quote:
Op zondag 15 juli 2007 18:37 schreef Neemmijnietserieus het volgende:

[..]

Ja, het is echt wel lullig voor Lieke, ik vind dat ook. Maar Huub trok een slipje van Nadia stuk. Zo doen ze allemaal dingen die over de grens gaan. Inherent aan het spel.
En Huub is Lieke? Huub trok iets stuk dus moet Lieke aangepakt worden?
Wat een enge gedachte is dat.
Go hard or go home
  zondag 15 juli 2007 @ 18:42:29 #137
160398 akveor
Ja, ik ben het...
pi_51496975
quote:
Op zondag 15 juli 2007 18:39 schreef SiRojK het volgende:

[..]

Klopt... En ze slikken alles maar achter... Ze hebben destijds een 'grens' gesteld, maar daar mogen ze gewoon weer overheen....
De bewoners slikken maar alles.... Zij zouden degene moeten zijn die achter (in dit geval) de poort zouden moet staan met spandoeken vanwege de bar slechte arbeidverhoudingen en omstandigheden...
  † In Memoriam † zondag 15 juli 2007 @ 18:43:01 #138
135305 beequeen
Lost.
pi_51496989
quote:
Op zondag 15 juli 2007 18:40 schreef mootie het volgende:

[..]

...........
Negeermodus werkt prima, in dit geval.
“Good friends, good books, and a sleepy conscience: this is the ideal life.”
― Mark Twain
'Stupidity has become as common as common sense was before.'
pi_51496991
Ik heb net een mail gestuurd aan Ben en Joris
Lach me ajb niet uit, ik zet hem hier neer ?

Hoi Ben en of Joris

Ik ben kleinzusje van FOK
Geen Huub groupie, maar gewoon een streamer/ fokker.

Normaal bemoei ik me nergens mee. Heb ooit een kaart gestuurd naar Huub ( 1x en nooit meer)

Maar nu is mijn vraag anders.

Is het niet mogelijk dat jullie ( of anderen) iets ondernemen tegen de agressie van o.a. Natasia ?
Is alles dichtgetimmerd door Talpa ? Worden er inderdaad mensen bedreigd bij Talpa ? en loopt Huub echt gevaar.

Vandaag Schopte Natasia Huub . Er is toegezegd dat zij de villa moet verlaten bij meer geweld. Maar het gebeurt niet.

Ik weet dat Theo in de politiek zit en mijn vraag is of jullie antwoord kunnen geven op het bovenstaande + of het mogelijk is om iets te ondernemen.

Nogmaals, ik heb geen voorkeur meer voor enig persoon in DGK, maar onrecht en geweld zijn echt te vreselijk om naar te kijken.

Veel groeten en ik hoop op een antwoord.

Kleinzusje van FOK

ps. op FOK is alles te volgen via filmpjes en VOL is bezig met de politie inschakelen
All I need is for my man to live up to his role
Onwetendheid is zaligmakend (Nalby)
pi_51497001
quote:
Op zondag 15 juli 2007 18:41 schreef Hannibella het volgende:

[..]

Conclusie, allemaal één pot nat...niet dan?
Nee dus. Wat deed Lieke dat aanvaardbaar maakte dat die kampsnollen aan haar BH zaten? Wat heeft Lieke hen ooit misdaan?
Ze poepen in hun broek voor Lieke.
  zondag 15 juli 2007 @ 18:43:24 #141
16701 scanman01
Today's a good day
pi_51497006
quote:
Op zondag 15 juli 2007 18:39 schreef SiRojK het volgende:

[..]

Klopt... En ze slikken alles maar achter... Ze hebben destijds een 'grens' gesteld, maar daar mogen ze gewoon weer overheen....
Maar dit keer niet. Dit kan niet toegestaan worden. Dit was echt een groeps aanranding, daar is geen twijfel over mogelijk. De man vasthouden met 3 man en de vrouw met 3 anderen aanpakken. Hoe grover wil je het hebben? Hier zijn zeer vele overtredingen begaan en er zullen koppen moeten rollen. Dit kan niet getolereerd worden... niet door de redactie, maar al helemaal niet door de kijker. Ook de gouden kooi heeft met grenzen te maken... en die zijn vanmiddag zwaar overschreden.
My soul is painted like the wings of butterflies
pi_51497013
quote:

Vanavond moeten er dus echt wel minimaal 3 mensen exit. Zo niet, dan vind ik dat wij als kijker eigenlijk verplicht zijn om in actie te komen. Als je dit ongestraft toelaat ben je als toeschouwen in weze net zou fout. Schandalig wat er vanmiddag vertoond is. Schandalig.
Ik zat vanmiddag nog aan je denken toen het passeerde. Overigens, ik voel mij niet fout, helemaal niet. Wat doe jij er precies aan behalve hier roepen dat het verwerpelijk is? (niet vervelend bedoelt)
pi_51497015
quote:
Ik heb net de foto's even bekeken en de berichten van iedereen over wat er vanmiddag gebeurd is. Al met al leek het verdomd veel op een groepsaanranding. Ik begreep dat Huub werd vastgehouden en de meiden losgingen op Lieke. Dit is, en dat zal toch iedereen begrijpen, VER de grens over en moet voor zeker drie mensen een regelrechte exit betekenen. Eigenlijk wel voor meer dan drie. Van alleen al de captures zit ik hier volkomen te shaken. Het is echt ongelooflijk wat er nu gebeurd is. Die 6 idioten zijn volkomen doorgeslagen en moeten eigenlijk verwijderd worden. Het zijn van die types die in een bepaalde situatie volkomen doordraaien. Zelfs al zou Huub iets terug gedaan hebben, of Lieke, dan is dat volkomen logisch. Reken erop dat een elleboog op die bek van Jaap zeer normaal is als je in die situatie wordt vastgehouden.
Helemaal mee eens, maar wat voor aktie komt aan bij talpa, welke aktie zullen ze naar luisteren?
pi_51497024
quote:
Op zondag 15 juli 2007 18:40 schreef noekje het volgende:

[..]

Het is ook maar net wat je wil uitstralen en zij zou de enige zijn die nog bij het RTL concept past. Daar willen ze naartoe. Ik vind Lieke persoonlijk wel spraakmakend omdat het gewoon een sterke vrouw is die dadelijk trots die villa kan verlaten in tegenstelling tot al die anderen.
De redactie wil kennelijk geen contrast tussen sterk/hoogstaand Vs. tuig. Maar alleen maar tuig, bagger.
pi_51497025
quote:
Op zondag 15 juli 2007 18:23 schreef Kaleddis het volgende:

[..]

Als we deze cap nu eens allemaal doormailen aan de redactie met de vraag of ze dit willen toestaan ?
Ik doe het nu gelijk ff !
laat ons even weten of het je gelukt is
Geniet van je EQ en IQ, je weet maar nooit hoe anderen dit waarderen.
pi_51497033
quote:
Op zondag 15 juli 2007 18:43 schreef kleinzusje het volgende:
Ik heb net een mail gestuurd aan Ben en Joris
Lach me ajb niet uit, ik zet hem hier neer ?

Hoi Ben en of Joris

Ik ben kleinzusje van FOK
Geen Huub groupie, maar gewoon een streamer/ fokker.

Normaal bemoei ik me nergens mee. Heb ooit een kaart gestuurd naar Huub ( 1x en nooit meer)

Maar nu is mijn vraag anders.

Is het niet mogelijk dat jullie ( of anderen) iets ondernemen tegen de agressie van o.a. Natasia ?
Is alles dichtgetimmerd door Talpa ? Worden er inderdaad mensen bedreigd bij Talpa ? en loopt Huub echt gevaar.

Vandaag Schopte Natasia Huub . Er is toegezegd dat zij de villa moet verlaten bij meer geweld. Maar het gebeurt niet.

Ik weet dat Theo in de politiek zit en mijn vraag is of jullie antwoord kunnen geven op het bovenstaande + of het mogelijk is om iets te ondernemen.

Nogmaals, ik heb geen voorkeur meer voor enig persoon in DGK, maar onrecht en geweld zijn echt te vreselijk om naar te kijken.

Veel groeten en ik hoop op een antwoord.

Kleinzusje van FOK

ps. op FOK is alles te volgen via filmpjes en VOL is bezig met de politie inschakelen
Hoezo uitlachen?
Ik heb ook gemaild hoor. Ik kan er iig niet naar kijken en mijn hoofd afkeren en helemaal niks doen. Ben juist blij dat er mensen zijn die iets doen. Niets doen is altijd nog erger.
Go hard or go home
  zondag 15 juli 2007 @ 18:45:01 #147
16701 scanman01
Today's a good day
pi_51497040
quote:
Op zondag 15 juli 2007 18:40 schreef itsme het volgende:

[..]

Dat schreef ik net ook al maar niemand reageerde.
Het is net alsof je er bij staat als iemand op straat b.v aangerand wordt en geslagen door een hele groep en je kijkt er naar en doet niets.

Alleen is hier het verschil dat we een beetje machteloos lijken te zijn.
Als er vanavond geen sancties en exits volgen denk ik dat we massaal aangifte moeten doen ofzo. Het is een spel, maar je hebt wel met mensen te maken... en je hebt je aan de wet te houden. Dat dat vanmiddag niet gebeurd is lijkt me duidelijk. Dit kun je echt ook als kijker niet accepteren.
My soul is painted like the wings of butterflies
pi_51497043
quote:
Op zondag 15 juli 2007 18:43 schreef beequeen het volgende:

[..]

Negeermodus werkt prima, in dit geval.
Neen, je kan alleen zo moeilijk op een smiley reageren he...en mij mag je best negeren als je dat bedoelde, vat het allemaal niet zo persoonlijk op en denk eraan dat het een show is en wij erbuiten staan
pi_51497048
quote:
Op zondag 15 juli 2007 18:21 schreef kybe het volgende:
Met dank aan Silver van Vol

[afbeelding]
zo dat is een goeie cap...deze moeten we doormailen naar alles en iedereen die we maar kunnen verzinnen...
"Imagination is more important than knowledge.
Knowledge is limited. Imagination encircles the world."
--Einstein
pi_51497057
quote:
Op zondag 15 juli 2007 18:45 schreef scanman01 het volgende:

[..]

Als er vanavond geen sancties en exits volgen denk ik dat we massaal aangifte moeten doen ofzo. Het is een spel, maar je hebt wel met mensen te maken... en je hebt je aan de wet te houden. Dat dat vanmiddag niet gebeurd is lijkt me duidelijk. Dit kun je echt ook als kijker niet accepteren.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')