Yvonne ?quote:
Je mag alles zeggen. Het zegt wel heel veel over diegene zelf natuurlijk. Wat een haat spat er van die psycho af zeg.quote:Op zondag 15 juli 2007 18:58 schreef riri het volgende:
Nadia:
Echt...ze mogen blij zijn dat de telefoon de hele dag gaat....anders zouden ze nu allang dood zijn.
???????????????????
Hoe is het mogelijk dat dat zomaar gezegd mag worden?
En ik zeg dat het gestoord is als je zoiets als vanmiddag goedkeurt.quote:Op zondag 15 juli 2007 19:03 schreef APK het volgende:
[..]
Donder even op met die persoonlijke aanvallen.![]()
Huub rent op Natasia af, ik zeg slechts dat het een reflex van Natasia is om zichzelf tegen gevaar te verdedigen.
Dus degene die getreiterd wordt mag niets ondernemen.quote:Op zondag 15 juli 2007 19:05 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Zo heb ik het ook gezien. Ik zal vanavond eens rustig terugkijken. De aanrichter van deze ellende is voor mijn gevoel ook echt wel Huub. Drie meiden willen er eentje in de vijver gooien, is dat zo erg? Nee dus. Huub springt er tussen en dat had hij gewoon inet moeten doen. Hij weet toch dat hij in een spel zit en hij kent de spelregels.
Je doelt toch niet op vandaag toch?quote:Op zondag 15 juli 2007 19:01 schreef avonne het volgende:
[..]
Nee, hoor, ze gooide zo hard tegen Lieke dat die pot richting Huubs hoofd sprong, die afweert
Knap hard, dus, als je 2 hoofden kunt raken.
Dan is het heel simpel contractbreuk van Talpa. Dan gaan ze toch naar een advocaat en stappen eruit?quote:Op zondag 15 juli 2007 19:04 schreef scanman01 het volgende:
[..]
GELUL. Fysiek geweld MAG NIET. Dáár heeft ze voor getekend. Niemand in dit huis wist toen hij/zij binnenkwam dat dit allemaal mag. Maar of het nou een regel is of niet, je hebt ook nog met de wet te maken....
Et voila, daar komt jouw zieke gedachtengang uit de mouw. No offence verder.quote:Op zondag 15 juli 2007 19:03 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Als jij denkt dat ik anders zou reageren als het om andere bewoners ging, heb je het goed mis.
Wie wil je aanklagen en vanwege watquote:Op zondag 15 juli 2007 18:59 schreef scanman01 het volgende:
Dit is beneden ALLE PEIL.... Als ik de vader was van Lieke had ik inmiddels al een goede advocaat in de arm genomen.
Die aankalcht hadden ze echt heel snel op tafel liggen.
rot jij even op met je persoonlijke gesar. dank jequote:Op zondag 15 juli 2007 19:05 schreef APK het volgende:
[..]
Ik was jou niet aan hyet uitlachen, maar posters op v-o-l die de politie hebben ingeschakeld.
Hoewel jij het wel noemt in die mail.
Oh gelukkigquote:Op zondag 15 juli 2007 19:05 schreef APK het volgende:
[..]
Ik was jou niet aan hyet uitlachen, maar posters op v-o-l die de politie hebben ingeschakeld.
Hoewel jij het wel noemt in die mail.
Filmpje gezien, maar dit gaat echt te ver. Ik hoop, dat er nu WEL aangifte gedaan wordt, want dit is pure aanranding.quote:Op zondag 15 juli 2007 18:57 schreef akveor het volgende:
Net het filmpje weer terug gezien:
http://www.clipser.com/watch_video.php?vid=30594&sess=664
Zelf keek ik die naar de andere stream maar dit was met een nog grotere walging.
Het lijkt me vreselijk voor een vrouw dat je aangerand/uitgekleed word door 3 anderen. Maar als man lijkt het me ook verschrikkelijk om te zien dat de vrouw van wie je houdt aangerand/uitgekleed word door 3 anderen roepent maak d'r BH los... maak d'r BH los.
En dat je dan niets kunt doen omdat zo'n vieze gore vetklep je vasthoudt. Ik nu weer zo fucking pissed.
Ik kan niet begrijpen dat hier geen sancties opvolgen.
dit is gewoon strafbaar klaar uitquote:Op zondag 15 juli 2007 19:04 schreef scanman01 het volgende:
[..]
GELUL. Fysiek geweld MAG NIET. Dáár heeft ze voor getekend. Niemand in dit huis wist toen hij/zij binnenkwam dat dit allemaal mag. Maar of het nou een regel is of niet, je hebt ook nog met de wet te maken....
Hmm, dus als Brian Lieke zou verkrachten (voorbeeldje) dan moet Lieke het huis verlaten want daar heeft ze voor betaald en getekend?quote:Op zondag 15 juli 2007 19:02 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Geen poot om op te staan, maak je geen zorgen. Ze heeft betaald voor deze behandeling, er voor getekend zelfs. Haar enige oplossing is het huis verlaten. Maar ja, wat trekt sterker, je eigen bedje of een miljoen?
Weet je wat.. Blijven jullie het dan maar lekker goedkeuren. De streamers zijn ook de weg kwijt geloof ik. Onvoorstelbaar hoe lauwtjes er door sommigen gereageerd wordt op wat er gebeurde vanmiddag. ECHT ONGELOOFLIJK.quote:Op zondag 15 juli 2007 19:05 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
BTW Zolang mensen er vrijwillig voor kiezen om opgesloten te blijven in een gesticht waar gedreigd, geschopt, gestolen, geslagen, geschopt, gediscrimineerd, gekleineerd etc. wordt, wie zijn wij als kijkers dan om ons ermee te bemoeienAls ze het zelf niet nodig vinden om aangifte te doen bij de politie, waarom zou een buitenstaander het dan doen
![]()
Laat die gekken gewoon, blijkbaar vinden ze het nog steeds erg leuk daar![]()
Dag scanman, ik ben inderdaad trots op mijzelf, ik zag geen misdrijf en ben niet gestoord. Vind je niet van jezelf dat je wel erg laat gaan? En nogmaals, wat heb jij er allemaal al tegen gedaan dan?quote:Op zondag 15 juli 2007 19:01 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Die streamers waren gewoon getuige van een misdrijf in mijn ogen. Een break nemen? Goeie reactie joh, net zoals die gestoorden die roepen dat het 'allemaal maar een spelletje is'. Maar vooral laten gebeuren wat er gebeurde. Hartstikke goed joh. Je mag trots zijn op jezelf.
Ja, sommigen zijn ECHT volkomen de weg kwijt. Ik heb er geen woorden meer voor. Gehersenspoeld door de opzet van het programma ofzo.quote:Op zondag 15 juli 2007 19:07 schreef Meganog het volgende:
[..]
Hmm, dus als Brian Lieke zou verkrachten (voorbeeldje) dan moet Lieke het huis verlaten want daar heeft ze voor betaald en getekend?
Nou sorry hoor. Wat zou jij er van vinden als je vriendin agressief werd aangevallen wordt door 3 anderen en zo'n Natasia die keihard roept maak d'r BH los maak d'r BH los... Dan bleef jij rustig in de stoel zitten?quote:Op zondag 15 juli 2007 19:05 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Zo heb ik het ook gezien. Ik zal vanavond eens rustig terugkijken. De aanrichter van deze ellende is voor mijn gevoel ook echt wel Huub. Drie meiden willen er eentje in de vijver gooien, is dat zo erg? Nee dus. Huub springt er tussen en dat had hij gewoon inet moeten doen. Hij weet toch dat hij in een spel zit en hij kent de spelregels.
de streamers voelen zich niet serieus genomen door de maatregeklen die de redaktie niet neemtquote:Op zondag 15 juli 2007 19:07 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Weet je wat.. Blijven jullie het dan maar lekker goedkeuren. De streamers zijn ook de weg kwijt geloof ik. Onvoorstelbaar hoe lauwtjes er door sommigen gereageerd wordt op wat er gebeurde vanmiddag. ECHT ONGELOOFLIJK.
wil eigenlijk gewoon kappen met kijken maar wil wel Huub en Lieke steunenquote:Op zondag 15 juli 2007 19:07 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Weet je wat.. Blijven jullie het dan maar lekker goedkeuren. De streamers zijn ook de weg kwijt geloof ik. Onvoorstelbaar hoe lauwtjes er door sommigen gereageerd wordt op wat er gebeurde vanmiddag. ECHT ONGELOOFLIJK.
Het heeft hier de halve dag geregend.quote:Op zondag 15 juli 2007 19:08 schreef ThaSandman het volgende:
Mensen in de real world is het lekker weer om te zwemmen dus waarom hangen jullie de hele dag achter de pc en zitten jullie je druk te maken om een akkefietje wat nog geen vermelding waard is op de frontpage?
Aan voorbeeldjes heb ik niets, het gaat hier over gepasseerde feiten. Een casus links of rechts schiet niet echt op.quote:Op zondag 15 juli 2007 19:07 schreef Meganog het volgende:
[..]
Hmm, dus als Brian Lieke zou verkrachten (voorbeeldje) dan moet Lieke het huis verlaten want daar heeft ze voor betaald en getekend?
Ja dat zijn degenen die de politie gaan lastig vallen, de redactie gaan platmailen, hartkloppingen krijgen en helemaal over de rooie gaan.quote:Op zondag 15 juli 2007 19:08 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ja, sommigen zijn ECHT volkomen de weg kwijt. Ik heb er geen woorden meer voor. Gehersenspoeld door de opzet van het programma ofzo.
Precies. Maar Huub en Lieke zijn zelf ook gestoord als ze dit accepteren. Ze moeten gewoon de telefoon pakken en aangifte doen. Of zal ze dat verboden worden. Moet je toch eens voorstellen dat je Lieke's ouders bent. Ik zou echt niet meer voor mezelf instaan.quote:Op zondag 15 juli 2007 19:07 schreef ericahysterica het volgende:
[..]
dit is gewoon strafbaar klaar uit
onzin, een contract noch Tien staan boven de wet. Als lieke aangifte zou doen bij de politie zou ze gewoon een zaak hebben.quote:Op zondag 15 juli 2007 19:02 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Geen poot om op te staan, maak je geen zorgen. Ze heeft betaald voor deze behandeling, er voor getekend zelfs. Haar enige oplossing is het huis verlaten. Maar ja, wat trekt sterker, je eigen bedje of een miljoen?
Wel artikel SR?quote:Op zondag 15 juli 2007 19:09 schreef riri het volgende:
Puur molesteren.
Gewoon strafbaar wat hier te zien is.....
Ja dus.quote:Op zondag 15 juli 2007 19:09 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Aan voorbeeldjes heb ik niets, het gaat hier over gepasseerde feiten. Een casus links of rechts schiet niet echt op.
Besteed het geld gewoon aan sms'jes, doe ik ook..quote:Op zondag 15 juli 2007 19:09 schreef ricofromrio het volgende:
[..]
wil eigenlijk gewoon kappen met kijken maar wil wel Huub en Lieke steunen
en dan nog komt ze er goed vanaf!quote:Op zondag 15 juli 2007 19:08 schreef Gigageil het volgende:
Huub en Lieke moeten Natasia met haar nog steeds vette reet eens vasthouden en dan aan haar BH trekken zodat de siloconengel van haar protheses via haar oren naar buiten spuit......![]()
![]()
Ik heb nog geen druppel regen gezien hier. Het is volgens mij 35 graden (Zuid-Limburg).quote:
Prima jochie. Vooral blijven bagatelliserenquote:Op zondag 15 juli 2007 19:09 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Ja dat zijn degenen die de politie gaan lastig vallen, de redactie gaan platmailen, hartkloppingen krijgen en helemaal over de rooie gaan.
FYI Sommige streamers hebben ook nog een eigen leven, die worden niet zo snel hysterisch om dingen die volwassenen die ze niet kennen zichzelf laten aandoen in een freakshowquote:Op zondag 15 juli 2007 19:07 schreef scanman01 het volgende:
[..]
En zonde van je tijdquote:Op zondag 15 juli 2007 19:09 schreef riri het volgende:
Puur molesteren.
Tuurlijk... en niet zo´n klein beetje ook. Maar voor een aantal streamers is het wel prima en moet je als kijker niet zo zeuren.quote:Op zondag 15 juli 2007 19:09 schreef riri het volgende:
Puur molesteren.
Beter dan obsessief, narrowminded en wereldvreemd.quote:Op zondag 15 juli 2007 19:10 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Prima jochie. Vooral blijven bagatelliseren
Link even naar een post waar ik het goedkeur?quote:Op zondag 15 juli 2007 19:06 schreef scanman01 het volgende:
En ik zeg dat het gestoord is als je zoiets als vanmiddag goedkeurt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |