quote:Op zondag 15 juli 2007 18:52 schreef noucky het volgende:
Huub kan de tranen bijna niet bedwingen achter de PC en Lieke ligt te slapen achter de andere PC.
Slapen mocht toch niet overdag ?
Als jij door 6 zwakbegaafden wordt opgewacht en in je schuurtje wordt genomen moet je dan ook niet gaan piepen. Woon je nog in dezelfde bouwval?quote:
Dat was bij Huub.quote:Op zondag 15 juli 2007 18:53 schreef avonne het volgende:
[..]
plus een cap dat Natasia Lieke op het hoofd slaat met de ijzeren pot.
Als iemand zo op je afstormt is zo'n trap gewoon een reflex om jezelf te verdedigen.quote:Op zondag 15 juli 2007 18:51 schreef scanman01 het volgende:
En dat Natasia onmiddellijk exit moet vanwege die trap is ook duidelijk.
Tweede keer dat je met drie van die smileys reageert. Grote klasse joh. Jij lijkt me een prettig mens.quote:
Amenquote:Op zondag 15 juli 2007 18:56 schreef Latz het volgende:
Sommige streamers moeten echt een break nemen
Wat godverdommme???? Ga je nu zeggen dat Huun de persoon was die aanviel? Je bent echt niet helemaal lekker geloof ik. Wie begint er nou dan? Zelfs als Huub ze voor de bek geslagen had zou het nog geen exit zijn. Hij wordt gvd vastgehouden terwijl ze Lieke grijpen. Ik was zelf echt helemaal los gegaan en er hadden een aantal personen niet meer in de villa gezeten vanmiddag.quote:Op zondag 15 juli 2007 18:56 schreef APK het volgende:
[..]
Als iemand zo op je afstormt is zo'n trap gewoon een reflex om jezelf te verdedigen.
kloptquote:Op zondag 15 juli 2007 18:56 schreef Latz het volgende:
Sommige streamers moeten echt een break nemen, neem het allemaal is niet zo serieus joh.
quote:Op zondag 15 juli 2007 18:56 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Tweede keer dat je met drie van die smileys reageert. Grote klasse joh. Jij lijkt me een prettig mens.
dat zeg ik: Tien doet aan georganiseerde misdaad. Ze faciliteren geweld om er aan te verdienen.quote:Op zondag 15 juli 2007 18:54 schreef Zora01 het volgende:
[..]
weet je wat het is,, ik denk dat ze er totaal scheit aan hebben wat de streamers vinden, denken of doen. Ze leven daar net als de bewoners in hun eigen wereldje. Hun regels hun wetten. scheit aan wat de rest ervan vind, zolang er geld binnen komt vinden hun het wel mooi..
Dit is beneden ALLE PEIL.... Als ik de vader was van Lieke had ik inmiddels al een goede advocaat in de arm genomen.quote:Op zondag 15 juli 2007 18:57 schreef akveor het volgende:
Net het filmpje weer terug gezien:
http://www.clipser.com/watch_video.php?vid=30594&sess=664
Zelf keek ik die naar de andere stream maar dit was met een nog grotere walging.
Het lijkt me vreselijk voor een vrouw dat je aangerand/uitgekleed word door 3 anderen. Maar als man lijkt het me ook verschrikkelijk om te zien dat de vrouw van wie je houdt aangerand/uitgekleed word door 3 anderen roepent maak d'r BH los... maak d'r BH los.
En dat je dan niets kunt doen omdat zo'n vieze gore vetklep je vasthoudt. Ik nu weer zo fucking pissed.
Ik kan niet begrijpen dat hier geen sancties opvolgen.
Ik zeg niet dat ik het prima vind, ik moest alleen lachen om jouw scenario met een groepsverkrachting.quote:Op zondag 15 juli 2007 18:54 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ja, sterke reactie..... Ondenkbaar hè? Wat er godverdomme vanmiddag gebeurde was ook al ondenkbaar.
Jullie zijn echt zelf net zo zwaar gestoord als je dat allemaal wel prima vindt. Wat een volk hier zeg![]()
![]()
![]()
Jij bent zo'n type dat altijd het overzicht behoudt? Good for you!quote:Op zondag 15 juli 2007 18:56 schreef Latz het volgende:
Sommige streamers moeten echt een break nemen, neem het allemaal is niet zo serieus joh.
Eens, al kan ik de bevlogenheid voor een deel wel begrijpen als je favoriet zo aangepakt wordt. Ik had destijds met Jaap ook wel eens een kutgevoel als Huub en Eric hem weer eens te grazen namen. Maar je moet gewoon voor ogen blijven houden dat ze het niet hoeven doen, ze kunnen onmiddelijk het huis uit wandelen.quote:Op zondag 15 juli 2007 18:56 schreef Latz het volgende:
Wie wil je aanklagen en vanwege watquote:Op zondag 15 juli 2007 18:59 schreef scanman01 het volgende:
Dit is beneden ALLE PEIL.... Als ik de vader was van Lieke had ik inmiddels al een goede advocaat in de arm genomen.
Die aankalcht hadden ze echt heel snel op tafel liggen.
Die streamers waren gewoon getuige van een misdrijf in mijn ogen. Een break nemen? Goeie reactie joh, net zoals die gestoorden die roepen dat het 'allemaal maar een spelletje is'. Maar vooral laten gebeuren wat er gebeurde. Hartstikke goed joh. Je mag trots zijn op jezelf.quote:Op zondag 15 juli 2007 18:56 schreef Latz het volgende:
quote:Op zondag 15 juli 2007 18:59 schreef kleinzusje het volgende:
APK lach me niet uit ajb
Ik ben lid geworden van de EO![]()
![]()
Nee, hoor, ze gooide zo hard tegen Lieke dat die pot richting Huubs hoofd sprong, die afweertquote:
quote:Op zondag 15 juli 2007 18:56 schreef Latz het volgende:
Je vind het wel prima!!!!quote:Op zondag 15 juli 2007 18:59 schreef APK het volgende:
[..]
Ik zeg niet dat ik het prima vind, ik moest alleen lachen om jouw scenario met een groepsverkrachting.![]()
Blijf lekker doordraaien, het is hier vermakelijker dan op de streams.
Lieverd ik heb geneukt, de hond al velen malen uitgelaten, WD gekeken. Maar wil ook een beetje media aandachtquote:Op zondag 15 juli 2007 19:00 schreef TerroRobbie het volgende:
Sommige mensen moeten echt even een luchtje gaan scheppen buiten ofzo, het lijkt wel alsof de Kooi mensen obsessief en wereldvreemd maakt.
Zou de rest ook eens moeten doen. Men wil hier met zn allen de villa instormen om Natasia en co. te killen...ik zie geen logica in die gedachtengang hoor.quote:Op zondag 15 juli 2007 19:00 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
Jij bent zo'n type dat altijd het overzicht behoudt? Good for you!
Het is mij ook een raadsel. 6 man zijn een hele tijd aan het plotten wat ze gaan doe, redactie kijkt mee, grijpt niet in, een streamlock volgt en ze zenden er niets van uit op de TV. Wat heeft dat in godsnaam voor zin?quote:Op zondag 15 juli 2007 18:57 schreef akveor het volgende:
Net het filmpje weer terug gezien:
http://www.clipser.com/watch_video.php?vid=30594&sess=664
Zelf keek ik die naar de andere stream maar dit was met een nog grotere walging.
Het lijkt me vreselijk voor een vrouw dat je aangerand/uitgekleed word door 3 anderen. Maar als man lijkt het me ook verschrikkelijk om te zien dat de vrouw van wie je houdt aangerand/uitgekleed word door 3 anderen roepent maak d'r BH los... maak d'r BH los.
En dat je dan niets kunt doen omdat zo'n vieze gore vetklep je vasthoudt. Ik nu weer zo fucking pissed.
Ik kan niet begrijpen dat hier geen sancties opvolgen.
Ksssssssssssssstttttttttttquote:
Huub kwam op Natasia af en logisch dat ze hem afweerde... Natasia ging veel te ver (een moeder van 2 kindjes waaronder een meisje) roepend maak d'r BH los maak d'r BH los... wat natuurlijk niet wil zggen dat ze Huub niet van zich af mag houden/trappen...quote:Op zondag 15 juli 2007 18:58 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Wat godverdommme???? Ga je nu zeggen dat Huun de persoon was die aanviel? Je bent echt niet helemaal lekker geloof ik. Wie begint er nou dan? Zelfs als Huub ze voor de bek geslagen had zou het nog geen exit zijn. Hij wordt gvd vastgehouden terwijl ze Lieke grijpen. Ik was zelf echt helemaal los gegaan en er hadden een aantal personen niet meer in de villa gezeten vanmiddag.
Geen poot om op te staan, maak je geen zorgen. Ze heeft betaald voor deze behandeling, er voor getekend zelfs. Haar enige oplossing is het huis verlaten. Maar ja, wat trekt sterker, je eigen bedje of een miljoen?quote:Op zondag 15 juli 2007 18:59 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Dit is beneden ALLE PEIL.... Als ik de vader was van Lieke had ik inmiddels al een goede advocaat in de arm genomen.
Oh dat weet ik wel zeker. Hun eigen privé concentratiekampjequote:Op zondag 15 juli 2007 18:54 schreef Zora01 het volgende:
[..]
weet je wat het is,, ik denk dat ze er totaal scheit aan hebben wat de streamers vinden, denken of doen. Ze leven daar net als de bewoners in hun eigen wereldje. Hun regels hun wetten. scheit aan wat de rest ervan vind, zolang er geld binnen komt vinden hun het wel mooi..
Oh vertel, met wie heb je geneuktquote:Op zondag 15 juli 2007 19:01 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
Lieverd ik heb geneukt, de hond al velen malen uitgelaten, WD gekeken. Maar wil ook een beetje media aandacht![]()
Als jij denkt dat ik anders zou reageren als het om andere bewoners ging, heb je het goed mis. Het is gewoon heel griezelig wat er vanmiddag gebeurde. Een actie die de redactie nooit of te nimmer mogen accepteren. Het was non stop fysiek geweld. Dat was het ook geweest als ze het met twee andere bewoners hadden geflikt. Mensen die die willen afdoen met 'ach, het is maar een spel' hebben echt een steekje los.quote:Op zondag 15 juli 2007 19:01 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Eens, al kan ik de bevlogenheid voor een deel wel begrijpen als je favoriet zo aangepakt wordt. Ik had destijds met Jaap ook wel eens een kutgevoel als Huub en Eric hem weer eens te grazen namen. Maar je moet gewoon voor ogen blijven houden dat ze het niet hoeven doen, ze kunnen onmiddelijk het huis uit wandelen.
Donder even op met die persoonlijke aanvallen.quote:Op zondag 15 juli 2007 18:58 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Wat godverdommme???? Ga je nu zeggen dat Huun de persoon was die aanviel? Je bent echt niet helemaal lekker geloof ik.
Halfbloedjequote:Op zondag 15 juli 2007 19:00 schreef tony38 het volgende:
als hun nks doen dan doen de fans het maar samen met die nadia en die kut marokaan moet ook naarhuis
Ach dit vind ik nog meevallen in vergelijking met eerdere uitlatingen van in het bijzonder Natasiaquote:Op zondag 15 juli 2007 18:58 schreef riri het volgende:
Nadia:
Echt...ze mogen blij zijn dat de telefoon de hele dag gaat....anders zouden ze nu allang dood zijn.
???????????????????
Hoe is het mogelijk dat dat zomaar gezegd mag worden?
Yvonne grijp dit monsterquote:
GELUL. Fysiek geweld MAG NIET. Dáár heeft ze voor getekend. Niemand in dit huis wist toen hij/zij binnenkwam dat dit allemaal mag. Maar of het nou een regel is of niet, je hebt ook nog met de wet te maken....quote:Op zondag 15 juli 2007 19:02 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Geen poot om op te staan, maak je geen zorgen. Ze heeft betaald voor deze behandeling, er voor getekend zelfs. Haar enige oplossing is het huis verlaten. Maar ja, wat trekt sterker, je eigen bedje of een miljoen?
Hee Amanda, wat ben je traag van begrip..quote:Op zondag 15 juli 2007 19:01 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Wie wil je aanklagen en vanwege wat![]()
Zo heb ik het ook gezien. Ik zal vanavond eens rustig terugkijken. De aanrichter van deze ellende is voor mijn gevoel ook echt wel Huub. Drie meiden willen er eentje in de vijver gooien, is dat zo erg? Nee dus. Huub springt er tussen en dat had hij gewoon inet moeten doen. Hij weet toch dat hij in een spel zit en hij kent de spelregels.quote:Op zondag 15 juli 2007 19:02 schreef akveor het volgende:
[..]
Huub kwam op Natasia af en logisch dat ze hem afweerde... Natasia ging veel te ver (een moeder van 2 kindjes waaronder een meisje) roepend maak d'r BH los maak d'r BH los... wat natuurlijk niet wil zggen dat ze Huub niet van zich af mag houden/trappen...
quote:Op zondag 15 juli 2007 19:03 schreef APK het volgende:
[..]
Donder even op met die persoonlijke aanvallen.![]()
Huub rent op Natasia af, ik zeg slechts dat het een reflex van Natasia is om zichzelf tegen gevaar te verdedigen.
Ik was jou niet aan hyet uitlachen, maar posters op v-o-l die de politie hebben ingeschakeld.quote:Op zondag 15 juli 2007 18:59 schreef kleinzusje het volgende:
APK lach me niet uit ajb
Ik ben lid geworden van de EO![]()
![]()
Ik denk toch echt dat de oplossing binnen DGK ligt...quote:Op zondag 15 juli 2007 18:59 schreef scanman01 het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |