quote:Op zondag 15 juli 2007 18:52 schreef noucky het volgende:
Huub kan de tranen bijna niet bedwingen achter de PC en Lieke ligt te slapen achter de andere PC.
Slapen mocht toch niet overdag ?
Als jij door 6 zwakbegaafden wordt opgewacht en in je schuurtje wordt genomen moet je dan ook niet gaan piepen. Woon je nog in dezelfde bouwval?quote:
Dat was bij Huub.quote:Op zondag 15 juli 2007 18:53 schreef avonne het volgende:
[..]
plus een cap dat Natasia Lieke op het hoofd slaat met de ijzeren pot.
Als iemand zo op je afstormt is zo'n trap gewoon een reflex om jezelf te verdedigen.quote:Op zondag 15 juli 2007 18:51 schreef scanman01 het volgende:
En dat Natasia onmiddellijk exit moet vanwege die trap is ook duidelijk.
Tweede keer dat je met drie van die smileys reageert. Grote klasse joh. Jij lijkt me een prettig mens.quote:
Amenquote:Op zondag 15 juli 2007 18:56 schreef Latz het volgende:
Sommige streamers moeten echt een break nemen
Wat godverdommme???? Ga je nu zeggen dat Huun de persoon was die aanviel? Je bent echt niet helemaal lekker geloof ik. Wie begint er nou dan? Zelfs als Huub ze voor de bek geslagen had zou het nog geen exit zijn. Hij wordt gvd vastgehouden terwijl ze Lieke grijpen. Ik was zelf echt helemaal los gegaan en er hadden een aantal personen niet meer in de villa gezeten vanmiddag.quote:Op zondag 15 juli 2007 18:56 schreef APK het volgende:
[..]
Als iemand zo op je afstormt is zo'n trap gewoon een reflex om jezelf te verdedigen.
kloptquote:Op zondag 15 juli 2007 18:56 schreef Latz het volgende:
Sommige streamers moeten echt een break nemen, neem het allemaal is niet zo serieus joh.
quote:Op zondag 15 juli 2007 18:56 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Tweede keer dat je met drie van die smileys reageert. Grote klasse joh. Jij lijkt me een prettig mens.
dat zeg ik: Tien doet aan georganiseerde misdaad. Ze faciliteren geweld om er aan te verdienen.quote:Op zondag 15 juli 2007 18:54 schreef Zora01 het volgende:
[..]
weet je wat het is,, ik denk dat ze er totaal scheit aan hebben wat de streamers vinden, denken of doen. Ze leven daar net als de bewoners in hun eigen wereldje. Hun regels hun wetten. scheit aan wat de rest ervan vind, zolang er geld binnen komt vinden hun het wel mooi..
Dit is beneden ALLE PEIL.... Als ik de vader was van Lieke had ik inmiddels al een goede advocaat in de arm genomen.quote:Op zondag 15 juli 2007 18:57 schreef akveor het volgende:
Net het filmpje weer terug gezien:
http://www.clipser.com/watch_video.php?vid=30594&sess=664
Zelf keek ik die naar de andere stream maar dit was met een nog grotere walging.
Het lijkt me vreselijk voor een vrouw dat je aangerand/uitgekleed word door 3 anderen. Maar als man lijkt het me ook verschrikkelijk om te zien dat de vrouw van wie je houdt aangerand/uitgekleed word door 3 anderen roepent maak d'r BH los... maak d'r BH los.
En dat je dan niets kunt doen omdat zo'n vieze gore vetklep je vasthoudt. Ik nu weer zo fucking pissed.
Ik kan niet begrijpen dat hier geen sancties opvolgen.
Ik zeg niet dat ik het prima vind, ik moest alleen lachen om jouw scenario met een groepsverkrachting.quote:Op zondag 15 juli 2007 18:54 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ja, sterke reactie..... Ondenkbaar hè? Wat er godverdomme vanmiddag gebeurde was ook al ondenkbaar.
Jullie zijn echt zelf net zo zwaar gestoord als je dat allemaal wel prima vindt. Wat een volk hier zeg![]()
![]()
![]()
Jij bent zo'n type dat altijd het overzicht behoudt? Good for you!quote:Op zondag 15 juli 2007 18:56 schreef Latz het volgende:
Sommige streamers moeten echt een break nemen, neem het allemaal is niet zo serieus joh.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |