quote:-scorpione-
Koppig, open-minded, behulpzaam
quote:Burakius
...
quote:dvdfreak
the strong silent type like Gary Cooper
quote:Devrim_
...
quote:EMEL
Lief, eigenwijs, spontaan en een zieleknijper
quote:IHVK
Schepper van het topic
quote:Jero
Snel, goed en gek
quote:saban
Verliefd, stoer en soms toch verlegen
quote:Slayage
Buffy, Tori en Lynch
quote:TheMagnificent
...
quote:zarGon
Lief, guitig en een sarcast
De OP van hierboven staat hier.quote:- En iedere vatandaş die ik vergeten ben,.
moet ik het veranderen?quote:Op vrijdag 13 juli 2007 22:50 schreef zarGon het volgende:
Die TT bevat een contaminatie.
Waarom hoort Finland niet bij de Scandinavische landen eigenlijk?quote:Op vrijdag 13 juli 2007 22:53 schreef Da.Rock het volgende:
tvp
Beetje moequote:Op vrijdag 13 juli 2007 22:53 schreef zarGon het volgende:
[..]
Feeling God, eh?
Mweh, is goed zo hoor.
Waar waren we gebleven?.
Oh, ik heb altijd gedacht van wel..quote:Op vrijdag 13 juli 2007 22:54 schreef zarGon het volgende:
[..]
Waarom hoort Finland niet bij de Scandinavische landen eigenlijk?
Ik ga een plaatje van maken... Een beetje experminteren.. maar niet nuquote:Op vrijdag 13 juli 2007 22:53 schreef Emel het volgende:
Selim, ga je nog iets veranderen aan de OP?
Komt wel..quote:Op vrijdag 13 juli 2007 22:57 schreef zarGon het volgende:
[..]
Ik ga een plaatje van maken... Een beetje experminteren.. maar niet nu... Beetje moe enzo..
Ik wil jou moddenquote:Op vrijdag 13 juli 2007 22:56 schreef Emel het volgende:
mod., mag het centraal?
ik wil moderator van deze reeks worden.
Veel plezier.quote:Op vrijdag 13 juli 2007 22:59 schreef Da.Rock het volgende:
Mensjes, fijne avond..
It's friday night..
Ben er weg van..
kort maar krachtigquote:Op vrijdag 13 juli 2007 22:59 schreef Da.Rock het volgende:
Mensjes, fijne avond..
It's friday night..
Ben er weg van..
quote:Op vrijdag 13 juli 2007 22:56 schreef Emel het volgende:
mod., mag het centraal?
forum@fok.nlquote:ik wil moderator van deze reeks worden.
"Emel, kappen, anders maak ik notes en krijg je een ban"quote:
"Emel, ik ga je opsluiten."quote:Op vrijdag 13 juli 2007 23:00 schreef Emel het volgende:
[..]
"Emel, kappen, anders maak ik notes en krijg je een ban"![]()
![]()
![]()
quote:Op vrijdag 13 juli 2007 23:05 schreef zarGon het volgende:
[..]
"Emel, ik ga je opsluiten."
Klinkt beter dan op slot gooien,.
Lesje van een zieleknijper... Ik word suicidaal.quote:Op vrijdag 13 juli 2007 23:05 schreef Emel het volgende:
Ik word vast een goede mod. hooraf en toe de Turken een lesje leren als ze niet luisteren
![]()
Ik genees je welquote:Op vrijdag 13 juli 2007 23:06 schreef zarGon het volgende:
[..]
Lesje van een zieleknijper... Ik word suicidaal.
quote:
Altijdquote:Op vrijdag 13 juli 2007 23:12 schreef zarGon het volgende:
[..]
Ik stel nog een huwelijk voor ook. Okay, okay, ik ga me wel gedragen. Wanneer?
quote:Op vrijdag 13 juli 2007 23:14 schreef zarGon het volgende:
[..]
Word je trouwens niet ziek van zieke mensen onziek maken? Het werkt verziekend,.
Je laat zieke mensen weer toe in onze maatschappij. Ziek wijf.quote:Op vrijdag 13 juli 2007 23:17 schreef Emel het volgende:
[..]
![]()
ik word er ziek van als ik ze niet snel onziek kan makendat verziekt mijn humeur
![]()
Wie maakt de Powerpoint presentatie?quote:Op vrijdag 13 juli 2007 23:19 schreef Emel het volgende:
Maar goed, ik wil dus Turkenmod. worden
Selim, steun je mij hierbij?
hou ook van jou lieverdquote:Op vrijdag 13 juli 2007 23:19 schreef zarGon het volgende:
[..]
Je laat zieke mensen weer toe in onze maatschappij. Ziek wijf..
.
Wil jij dat doen?quote:
Stuur nou maar gewoon een email naar forum@fok.nl met de mededeling dat je TurkenSC van GC wil modden.quote:Op vrijdag 13 juli 2007 23:21 schreef Emel het volgende:
[..]
Wil jij dat doen?
ik ben niet handig met pc's![]()
Foto's versnellen het proces.quote:Op vrijdag 13 juli 2007 23:24 schreef zarGon het volgende:
[..]
Stuur nou maar gewoon een email naar forum@fok.nl met de mededeling dat je TurkenSC van GC wil modden.
Ja!quote:Op vrijdag 13 juli 2007 23:24 schreef zarGon het volgende:
[..]
Stuur nou maar gewoon een email naar forum@fok.nl met de mededeling dat je TurkenSC van GC wil modden.
ik ben lelijkquote:
Zodat je hier verder, net zoals altijd, conversaties met jezelf kan voeren?quote:Op vrijdag 13 juli 2007 23:25 schreef Emel het volgende:
[..]
Ja!
dan kan ik jou waarschuwen enzo..en jou bannen..ohnee..dat gaat niet![]()
onder anderequote:Op vrijdag 13 juli 2007 23:26 schreef zarGon het volgende:
[..]
Zodat je hier verder, net zoals altijd, conversaties met jezelf kan voeren?
wat dan?quote:
doet er niet toe..tis maar een forumquote:Op vrijdag 13 juli 2007 23:29 schreef zarGon het volgende:
[..]
Zolang jij maar aan het woord bent... Al komt er niet bijster veel uit..
Je bent een zieleknijper geworden omdat mensen dan ongewenst naar je moet luisteren. Arme zieltjes.quote:
Niet teveel met Turken opgetrokkenquote:Op vrijdag 13 juli 2007 23:35 schreef zarGon het volgende:
Trouwens, waarom is jouw Turks niet zo goed?
Het blijft vrijwillig he...soms danquote:Op vrijdag 13 juli 2007 23:32 schreef zarGon het volgende:
[..]
Je bent een zieleknijper geworden omdat mensen dan ongewenst naar je moet luisteren. Arme zieltjes.
quote:Op vrijdag 13 juli 2007 23:44 schreef zarGon het volgende:
[..]
Maar... je bent Turks, dan hoeft dat niet.
Trouwens: Ich bin ein asperger![]()
![]()
![]()
.
Ik met de gozers, is ookzo trouwens,quote:Op vrijdag 13 juli 2007 23:47 schreef Emel het volgende:
[..]
![]()
Ik weet niet, met Turkse meisjes heb ik vaak geen klik...ik vind ze oppervlakkig![]()
Zijn de jongens ook zo?quote:Op vrijdag 13 juli 2007 23:48 schreef zarGon het volgende:
[..]
Ik met de gozers, is ookzo trouwens,.
!
Je kunt wel met ze praten over makeup en Turkse series. En oh, jongens.quote:Op vrijdag 13 juli 2007 23:52 schreef Emel het volgende:
[..]
Zijn de jongens ook zo?
Ik vind vaak (over het algemeen) echt geen diepgang bij Turkse meisjes..dus doe ik ook weinig moeite meer voor. Gespreksstof? Je kunt echt niet tot een hoog niveau een gesprek met ze voeren. Jammer![]()
....dat heb ik nou ook met Turkse meisjesquote:Op vrijdag 13 juli 2007 23:47 schreef Emel het volgende:
![]()
Ik weet niet, met Turkse meisjes heb ik vaak geen klik...ik vind ze oppervlakkig![]()
ik wil helemaal niet praten over make up en Turkse programma's.quote:Op vrijdag 13 juli 2007 23:55 schreef zarGon het volgende:
[..]
Je kunt wel met ze praten over makeup en Turkse series. En oh, jongens..
alle?quote:Op vrijdag 13 juli 2007 23:56 schreef Abbadon het volgende:
[..]
....dat heb ik nou ook met Turkse meisjes![]()
Hetzelfde maar dan omgekeerd?quote:Op vrijdag 13 juli 2007 23:58 schreef Emel het volgende:
[..]
ik wil helemaal niet praten over make up en Turkse programma's.Ik wil praten over de wetenschap, cultuur, maatschappij, lectuur, kunst, pscyhologie, religie, geschiedenis etc.
Kom op, hoe zijn de jongens?
eigenlijk niet....ik ken er maar één en die valt best meequote:
Hoe komt dit zo dan?quote:Op zaterdag 14 juli 2007 00:00 schreef zarGon het volgende:
[..]
Hetzelfde maar dan omgekeerd?... Ze snappen slimme grappen trouwens niet, voodat je het uitlegt..
.
Wat een onderwerpen ook, echt iets voor Turkse mensen,!!!
. HHahahahaha.
Wie dan?quote:Op zaterdag 14 juli 2007 00:01 schreef Abbadon het volgende:
[..]
eigenlijk niet....ik ken er maar één en die valt best mee![]()
jij!quote:
Geen idee... omdat de rest het ook doet? Groepjesgedrag?quote:Op zaterdag 14 juli 2007 00:03 schreef Emel het volgende:
[..]
Hoe komt dit zo dan?Heel jammer.
Ik weet het, zijn geen onderwerpen voor Turken![]()
wat? zelfkritiek?quote:Op zaterdag 14 juli 2007 00:03 schreef Emel het volgende:
racist!!!!quote:Op zaterdag 14 juli 2007 00:03 schreef Emel het volgende:
WTF?!quote:Op zaterdag 14 juli 2007 00:09 schreef Slayage het volgende:
http://www.liveleak.com/view?i=5c2_1184289477
Dat is toch zo zonde joh...quote:Op zaterdag 14 juli 2007 00:08 schreef zarGon het volgende:
[..]
Geen idee... omdat de rest het ook doet? Groepjesgedrag?...
Ik vind je wel tof,.
Veel Turken (jongeren) bespreken niet zulke onderwerpenquote:
wat vind jij dan, Slayage?quote:
quote:
is dat iets specifiek Turks dan? Ik ken nl uberhaupt niet veel mensen die zulke onderwerpen bespreken...quote:Op zaterdag 14 juli 2007 00:14 schreef Emel het volgende:
[..]
Veel Turken (jongeren) bespreken niet zulke onderwerpen![]()
Turken helemaal weinigquote:Op zaterdag 14 juli 2007 00:16 schreef Abbadon het volgende:
[..]
is dat iets specifiek Turks dan? Ik ken nl uberhaupt niet veel mensen die zulke onderwerpen bespreken...
Mja, het is meer het ontbreken van enige kennis erover. Iets..quote:Op zaterdag 14 juli 2007 00:16 schreef Abbadon het volgende:
[..]
is dat iets specifiek Turks dan? Ik ken nl uberhaupt niet veel mensen die zulke onderwerpen bespreken...
En hoeveel neppe?quote:Op zaterdag 14 juli 2007 00:22 schreef Emel het volgende:
En hoeveel echte Turkse vriendinnen heb ik? 0,0![]()
ok...da's wel triest dan...quote:Op zaterdag 14 juli 2007 00:21 schreef zarGon het volgende:
[..]
Mja, het is meer het ontbreken van enige kennis erover. Iets..
ik eentje!quote:Op zaterdag 14 juli 2007 00:22 schreef Emel het volgende:
En hoeveel echte Turkse vriendinnen heb ik? 0,0![]()
quote:
Ik wil je wel prikkelen. Uitdagen, mits prikkelen.quote:Op zaterdag 14 juli 2007 00:28 schreef Emel het volgende:
Ik wil met mensen omgaan die mij prikkelen, uitdagen..inspireren.
...en tot die tijd zit je hier?quote:Op zaterdag 14 juli 2007 00:28 schreef Emel het volgende:
Ik wil met mensen omgaan die mij prikkelen, uitdagen..inspireren.
Prikkel me dan eens..daag me uitquote:Op zaterdag 14 juli 2007 00:29 schreef zarGon het volgende:
[..]
Ik wil je wel prikkelen. Uitdagen, mits prikkelen.
waar hebben we het over dan? zit te slapen hieroquote:Op zaterdag 14 juli 2007 00:15 schreef Emel het volgende:
[..]
wat vind jij dan, Slayage?
jouw mening over dit onderwerp![]()
Neequote:
Wat vind jij van Turkse meisjes en jongens?quote:Op zaterdag 14 juli 2007 00:31 schreef Slayage het volgende:
[..]
waar hebben we het over dan? zit te slapen hiero![]()
quote:
Heb je koorts?quote:Op zaterdag 14 juli 2007 00:36 schreef zarGon het volgende:
[..]
Ik ga denk ik morgen ook eens langs de bibliotheek.
ik kijk niet naar achtergrond, alleen naar de persoon tegenover me, dus heb niet echt een mening over turkse meisjes en jongens over het algemeenquote:Op zaterdag 14 juli 2007 00:32 schreef Emel het volgende:
[..]
Wat vind jij van Turkse meisjes en jongens?
ok, ik geloof jequote:
politiek correct!quote:Op zaterdag 14 juli 2007 00:38 schreef Slayage het volgende:
[..]
ik kijk niet naar achtergrond, alleen naar de persoon tegenover me, dus heb niet echt een mening over turkse meisjes en jongens over het algemeen![]()
tja anders moet ik gaan generaliseren en dat is idd niet correctquote:Op zaterdag 14 juli 2007 00:39 schreef Abbadon het volgende:
[..]
politiek correct!![]()
al geld voor mij natuurlijk precies hetzelfde...
het gaat om de Turkse meisjes en jongens die je kent in je omgevingquote:Op zaterdag 14 juli 2007 00:38 schreef Slayage het volgende:
[..]
ik kijk niet naar achtergrond, alleen naar de persoon tegenover me, dus heb niet echt een mening over turkse meisjes en jongens over het algemeen![]()
moet wel zeggen dat de turkse meisjes met iets te veel kapsones rondlopen![]()
het is ook het enig mogelijk antwoordquote:Op zaterdag 14 juli 2007 00:41 schreef Slayage het volgende:
[..]
tja anders moet ik gaan generaliseren en dat is idd niet correct![]()
volgens mij welquote:
en? en? vertel?! vertel?!quote:Op zaterdag 14 juli 2007 00:48 schreef Emel het volgende:
Recent sprak ik een Marokkaans meisje, rond de 14 schat ik. Geen client. Haar beste vriendin is een Turkse. Heel grappig meisje was het. Ze zei dat Turken en Marokkanen veel van elkaar verschillen, waarop ik vroeg om wat voor verschillen dit ging.
Ik lees het over en over en over... Maar ik kan geen grap ontdekken?quote:Op zaterdag 14 juli 2007 00:48 schreef Emel het volgende:
Recent sprak ik een Marokkaans meisje, rond de 14 schat ik. Geen client. Haar beste vriendin is een Turkse. Heel grappig meisje was het. Ze zei dat Turken en Marokkanen veel van elkaar verschillen, waarop ik vroeg om wat voor verschillen dit ging.
quote:Op zaterdag 14 juli 2007 00:52 schreef Emel het volgende:
"De Marokkanen willen hogerop komen maar dit lukt ze niet. Ze schamen zich voor en houden het voor zichzelf. Marokkanen zijn gericht op eigen groep. Ze zeggen steeds waarom ik met die Turken omga, want die zijn raar"
wat een ontzettend grappig meisje!quote:Op zaterdag 14 juli 2007 00:52 schreef Emel het volgende:
"De Marokkanen willen hogerop komen maar dit lukt ze niet. Ze schamen zich voor en houden het voor zichzelf. Marokkanen zijn gericht op eigen groep. Ze zeggen steeds waarom ik met die Turken omga, want die zijn raar"
Verder hoef je niet eens te lezenquote:Op zaterdag 14 juli 2007 00:52 schreef Emel het volgende:
nog zo iemand die schreeuwt om aandachtquote:Op zaterdag 14 juli 2007 00:54 schreef saban het volgende:
Negeren jullie mij of lijkt dat maar zo?
Je went er wel aan, maar het is wel vermoeiend... Als je klaar bent met werken moet je nog 1:30 uur reizen... Ontmoedigendquote:Op zaterdag 14 juli 2007 00:51 schreef saban het volgende:
zarGon hoe is het reizen naar Amsterdam? Vermoeiend?
quote:Op zaterdag 14 juli 2007 00:54 schreef saban het volgende:
Negeren jullie mij of lijkt dat maar zo?
Ik heb een baan in Rotterdam, maar wil een deeltijd HBO opleiding volgen @ HvA.quote:Op zaterdag 14 juli 2007 00:55 schreef zarGon het volgende:
[..]
Je went er wel aan, maar het is wel vermoeiend... Als je klaar bent met werken moet je nog 1:30 uur reizen... Ontmoedigend.
IK ga met de OV, maar als je een auto hebt lijkt het me wat prettiger...
Als je een leuke baantje hebt, maakt het niet zoveel eigenlijk.. Op een gegeven moment let je er niet echt op.
quote:
Ze schamen zich voor zichzelf?quote:Op zaterdag 14 juli 2007 00:52 schreef Emel het volgende:
"Ze schamen zich voor en houden het voor zichzelf. "
1:30 in de file lijkt me wel prettig jaquote:Op zaterdag 14 juli 2007 00:55 schreef zarGon het volgende:
Je went er wel aan, maar het is wel vermoeiend... Als je klaar bent met werken moet je nog 1:30 uur reizen... Ontmoedigend.
IK ga met de OV, maar als je een auto hebt lijkt het me wat prettiger...
Dat is wel elke dag 4 uur alleen al reizen he?...quote:Op zaterdag 14 juli 2007 00:56 schreef saban het volgende:
[..]
Ik heb een baan in Rotterdam, maar wil een deeltijd HBO opleiding volgen @ HvA.
Zoveel reizen is Amsterdam toch niet?quote:Op zaterdag 14 juli 2007 00:57 schreef zarGon het volgende:
[..]
Dat is wel elke dag 4 uur alleen al reizen he?...
quote:Op zaterdag 14 juli 2007 00:56 schreef zarGon het volgende:
[..]
Ze schamen zich voor zichzelf?
Zijn ze niet de enigen.
1/6 van je leven op aan reizen, go for it sabanquote:Op zaterdag 14 juli 2007 00:57 schreef zarGon het volgende:
[..]
Dat is wel elke dag 4 uur alleen al reizen he?...
We daten niet he..we meetenquote:Op zaterdag 14 juli 2007 00:57 schreef saban het volgende:
[..]
Wat zoen je me? We zijn nog niet eens getrouwd![]()
Vanwaar vertrek je?quote:Op zaterdag 14 juli 2007 00:58 schreef saban het volgende:
[..]
Zoveel reizen is Amsterdam toch niet?
quote:
was straw dogs leuk?quote:
ik neem aan dat je van huis vertrektquote:
Ik ben bijna een mod.quote:Op zaterdag 14 juli 2007 00:59 schreef dvdfreak het volgende:
*blijven spammen
het einde is nabij, hakkinizi helal edinquote:
quote:Op zaterdag 14 juli 2007 01:02 schreef Slayage het volgende:
[..]
het einde is nabij, hakkinizi helal edin![]()
2 uur en 40 minuten onderweg.. + 20 minuten naar je huis toe ofzo.. 3 uur ben je dan in totaal onderweg.. Da's echt wel vermoeiend.quote:
nopequote:Op zaterdag 14 juli 2007 01:01 schreef dvdfreak het volgende:
nooit gezien sl?
IBG en dergelijke?quote:Op zaterdag 14 juli 2007 01:07 schreef saban het volgende:
Hoe moet ik dat ooit betalen?
1550 schoolgeld per jaar
600 boeken
= 2200 per jaar
2200/10 maanden = 220 per maand
NS abbo = 290 per maand
totale kosten per maand: 510
tv tip voor morgenquote:Op zaterdag 14 juli 2007 01:05 schreef Slayage het volgende:
[..]
nope
zat net midden in bourne identity, toen die begong, die ik ook nooit eerder had gezien, puike film![]()
SD leek me een beetje een vage film, die gast geilen op de vrouw van dustin hoffman, die dan weer duidelijk met keiharde tepels en zonder bh in beeld wordt gebracht, vage dorpsbewoners
Ik moet zelf sparen voor mijn eigen studiequote:Op zaterdag 14 juli 2007 01:10 schreef saban het volgende:
Emel, wil je deze arme jonge niet helpen met zijn studie. Hoe moet ik 510 per maand ophoesten :/
zit ji nou te bedelen bij emel?quote:Op zaterdag 14 juli 2007 01:10 schreef saban het volgende:
Emel, wil je deze arme jonge niet helpen met zijn studie. Hoe moet ik 510 per maand ophoesten :/
als ik moorgen een film ga kijken wordt het eentje van me harde schijf, misschien bourne supremecyquote:Op zaterdag 14 juli 2007 01:11 schreef dvdfreak het volgende:
[..]
tv tip voor morgen
23:25 - 02:00
Close Encounters of the Third Kind (1977)
Veronica
classic![]()
23:30 - 01:45
From Russia with love (1963)
SBS 6
bond in istanbul![]()
00:00 - 02:20
The Twilight Samurai (2002)
MTV
iedere 20 minuten reclame![]()
denk dat emel liever een nieuwe broek koopt ofzoquote:
Doe niet alsof je me kentquote:Op zaterdag 14 juli 2007 01:16 schreef Slayage het volgende:
[..]
denk dat emel liever een nieuwe broek koopt ofzo![]()
ja paas maar, niet dat ik er veel zal kijken hoorquote:Op zaterdag 14 juli 2007 01:16 schreef dvdfreak het volgende:
heb site met turkse films als je wilt
ken je goed genoegquote:
is te merkenquote:
ah ok, me broertje ook alem enzoquote:Op zaterdag 14 juli 2007 01:18 schreef dvdfreak het volgende:
rapidsh,had nog een site met allemaal kemal sunal films maar die ben ik kwijt (^&%mozilla)
you betquote:
quote:
Waarom nou weer armquote:Op zaterdag 14 juli 2007 01:23 schreef Slayage het volgende:
http://www.liveleak.com/view?i=d24_1184285860
arme eekhoorns![]()
quote:
dam die is grootquote:Op zaterdag 14 juli 2007 01:28 schreef saban het volgende:
http://www.youtube.com/watch?v=i9zN3TPz0i8 zo een heb ik in mn kamer
Ik kan veel gevoel overbrengen hoor,quote:
Ketting. Hypotetisch. Als ik zou roken.quote:Op zaterdag 14 juli 2007 01:35 schreef Emel het volgende:
Zijn er hier trouwens rokers?
Jij hebt een pak slaag nodigquote:Op zaterdag 14 juli 2007 01:37 schreef zarGon het volgende:
[..]
Ik kan veel gevoel overbrengen hoor,. Je voelt het.
[..]
Ketting. Hypotetisch. Als ik zou roken.
ik had goudvissen maar die gingen doodquote:Op zaterdag 14 juli 2007 01:38 schreef saban het volgende:
Hebben jullie ook huisdiertjes?
En ik had 2 kanaries, die gingen ook doodquote:Op zaterdag 14 juli 2007 01:40 schreef saban het volgende:
[..]
Vissen moet je ook niet hebben, achterlijke dingen.
Dierenmoordenaar.quote:Op zaterdag 14 juli 2007 01:40 schreef Emel het volgende:
[..]
En ik had 2 kanaries, die gingen ook dood![]()
![]()
![]()
Je doet gemeenquote:
ik ben bang voor spinnen en helemaal voor zulke beestenquote:Op zaterdag 14 juli 2007 01:42 schreef saban het volgende:
Emel dit is toch wel lief?
http://www.youtube.com/watch?v=NzWiJQSgs9Y
Wel afkijken!
Ze eten saladequote:Op zaterdag 14 juli 2007 01:44 schreef Emel het volgende:
[..]
ik ben bang voor spinnen en helemaal voor zulke beesten![]()
ik kan er niets aan doenquote:
quote:
quote:Op zaterdag 14 juli 2007 01:51 schreef zarGon het volgende:
[..]
Sanada.
* zarGon gooit paardenkop in Emel's bed. Morgenochtend.
Ik vraag me gewoon af hoe Vogelaar dit wil aanpakkenquote:Op zaterdag 14 juli 2007 11:52 schreef saban het volgende:
Interessant bericht maar heb je zelf er ook een mening over?
* saban heeft zich zelf gevonden, Jazz muziek!
Duitsquote:Op zaterdag 14 juli 2007 11:59 schreef saban het volgende:
Nu nog een goede webradio vinden
Heb nu een duitse webradio, al dat duitse reklame tussendoor is niks.
Wat voor Jazz? Wat vind je leuk?quote:Op zaterdag 14 juli 2007 12:09 schreef saban het volgende:
Nope, geen jazz muziek. Luister het nooit! maar kom er net achter dat het toch goed in de oren klinkt!
Ik ben gek op Jazz.quote:Op zaterdag 14 juli 2007 12:12 schreef saban het volgende:
Het is zo rustgevend!
yepquote:Op zaterdag 14 juli 2007 12:32 schreef saban het volgende:
Bumu? http://youtube.com/watch?v=xjihHfxj4Xw
dat is iets als arabeskquote:Op zaterdag 14 juli 2007 12:34 schreef saban het volgende:
Peki Blues ne oluyor?
quote:Op zaterdag 14 juli 2007 12:47 schreef saban het volgende:
Slayage, zoiets?
http://www.youtube.com/watch?v=xl4VK6E2-f0
quote:Op zaterdag 14 juli 2007 12:47 schreef saban het volgende:
Slayage, zoiets?
http://www.youtube.com/watch?v=xl4VK6E2-f0
quote:Op zaterdag 14 juli 2007 13:03 schreef Slayage het volgende:
[..]
http://www.youtube.com/watch?v=H7rNcPNAOzE&mode=related&search=
om jou te pestenquote:Op zaterdag 14 juli 2007 13:23 schreef saban het volgende:
Waarom poept mijn baardagaam ALTIJD als ik hem eruit haal, klote beest
Weet je hoe vies dat stinkt? Allemaal dooie muizen, wormen, krekels....quote:
Hou op zegquote:Op zaterdag 14 juli 2007 13:25 schreef saban het volgende:
[..]
Weet je hoe vies dat stinkt? Allemaal dooie muizen, wormen, krekels....
ja, zet hem op straatquote:Op zaterdag 14 juli 2007 13:26 schreef saban het volgende:
Gatver zeg, als hij nog 1 keer poept als ik 'm dr uit haal gooi ik m weg, pauperbeest
euhhhhhhhquote:Op zaterdag 14 juli 2007 13:28 schreef saban het volgende:
[..]
Ik verkoop 'm aan mn collega, hij eet ze op.
Mij een nepturk noemenquote:Op zaterdag 14 juli 2007 13:31 schreef Emel het volgende:
Jeetje jongens
Huisvrouwquote:Op zaterdag 14 juli 2007 13:32 schreef Emel het volgende:
Ik wil niet werken!
Jij mij ookquote:
quote:
doe het danquote:Op zaterdag 14 juli 2007 13:33 schreef dvdfreak het volgende:
dan moet je het wel goed doen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |