quote:-scorpione-
Koppig, open-minded, behulpzaam
quote:Burakius
...
quote:dvdfreak
the strong silent type like Gary Cooper
quote:Devrim_
...
quote:EMEL
Lief, eigenwijs, spontaan en een zieleknijper
quote:IHVK
Schepper van het topic
quote:Jero
Snel, goed en gek
quote:saban
Verliefd, stoer en soms toch verlegen
quote:Slayage
Buffy, Tori en Lynch
quote:TheMagnificent
...
quote:zarGon
Lief, guitig en een sarcast
De OP van hierboven staat hier.quote:- En iedere vatandaş die ik vergeten ben,.
moet ik het veranderen?quote:Op vrijdag 13 juli 2007 22:50 schreef zarGon het volgende:
Die TT bevat een contaminatie.
Waarom hoort Finland niet bij de Scandinavische landen eigenlijk?quote:Op vrijdag 13 juli 2007 22:53 schreef Da.Rock het volgende:
tvp
Beetje moequote:Op vrijdag 13 juli 2007 22:53 schreef zarGon het volgende:
[..]
Feeling God, eh?
Mweh, is goed zo hoor.
Waar waren we gebleven?.
Oh, ik heb altijd gedacht van wel..quote:Op vrijdag 13 juli 2007 22:54 schreef zarGon het volgende:
[..]
Waarom hoort Finland niet bij de Scandinavische landen eigenlijk?
Ik ga een plaatje van maken... Een beetje experminteren.. maar niet nuquote:Op vrijdag 13 juli 2007 22:53 schreef Emel het volgende:
Selim, ga je nog iets veranderen aan de OP?
Komt wel..quote:Op vrijdag 13 juli 2007 22:57 schreef zarGon het volgende:
[..]
Ik ga een plaatje van maken... Een beetje experminteren.. maar niet nu... Beetje moe enzo..
Ik wil jou moddenquote:Op vrijdag 13 juli 2007 22:56 schreef Emel het volgende:
mod., mag het centraal?
ik wil moderator van deze reeks worden.
Veel plezier.quote:Op vrijdag 13 juli 2007 22:59 schreef Da.Rock het volgende:
Mensjes, fijne avond..
It's friday night..
Ben er weg van..
kort maar krachtigquote:Op vrijdag 13 juli 2007 22:59 schreef Da.Rock het volgende:
Mensjes, fijne avond..
It's friday night..
Ben er weg van..
quote:Op vrijdag 13 juli 2007 22:56 schreef Emel het volgende:
mod., mag het centraal?
forum@fok.nlquote:ik wil moderator van deze reeks worden.
"Emel, kappen, anders maak ik notes en krijg je een ban"quote:
"Emel, ik ga je opsluiten."quote:Op vrijdag 13 juli 2007 23:00 schreef Emel het volgende:
[..]
"Emel, kappen, anders maak ik notes en krijg je een ban"![]()
![]()
![]()
quote:Op vrijdag 13 juli 2007 23:05 schreef zarGon het volgende:
[..]
"Emel, ik ga je opsluiten."
Klinkt beter dan op slot gooien,.
Lesje van een zieleknijper... Ik word suicidaal.quote:Op vrijdag 13 juli 2007 23:05 schreef Emel het volgende:
Ik word vast een goede mod. hooraf en toe de Turken een lesje leren als ze niet luisteren
![]()
Ik genees je welquote:Op vrijdag 13 juli 2007 23:06 schreef zarGon het volgende:
[..]
Lesje van een zieleknijper... Ik word suicidaal.
quote:
Altijdquote:Op vrijdag 13 juli 2007 23:12 schreef zarGon het volgende:
[..]
Ik stel nog een huwelijk voor ook. Okay, okay, ik ga me wel gedragen. Wanneer?
quote:Op vrijdag 13 juli 2007 23:14 schreef zarGon het volgende:
[..]
Word je trouwens niet ziek van zieke mensen onziek maken? Het werkt verziekend,.
Je laat zieke mensen weer toe in onze maatschappij. Ziek wijf.quote:Op vrijdag 13 juli 2007 23:17 schreef Emel het volgende:
[..]
![]()
ik word er ziek van als ik ze niet snel onziek kan makendat verziekt mijn humeur
![]()
Wie maakt de Powerpoint presentatie?quote:Op vrijdag 13 juli 2007 23:19 schreef Emel het volgende:
Maar goed, ik wil dus Turkenmod. worden
Selim, steun je mij hierbij?
hou ook van jou lieverdquote:Op vrijdag 13 juli 2007 23:19 schreef zarGon het volgende:
[..]
Je laat zieke mensen weer toe in onze maatschappij. Ziek wijf..
.
Wil jij dat doen?quote:
Stuur nou maar gewoon een email naar forum@fok.nl met de mededeling dat je TurkenSC van GC wil modden.quote:Op vrijdag 13 juli 2007 23:21 schreef Emel het volgende:
[..]
Wil jij dat doen?
ik ben niet handig met pc's![]()
Foto's versnellen het proces.quote:Op vrijdag 13 juli 2007 23:24 schreef zarGon het volgende:
[..]
Stuur nou maar gewoon een email naar forum@fok.nl met de mededeling dat je TurkenSC van GC wil modden.
Ja!quote:Op vrijdag 13 juli 2007 23:24 schreef zarGon het volgende:
[..]
Stuur nou maar gewoon een email naar forum@fok.nl met de mededeling dat je TurkenSC van GC wil modden.
ik ben lelijkquote:
Zodat je hier verder, net zoals altijd, conversaties met jezelf kan voeren?quote:Op vrijdag 13 juli 2007 23:25 schreef Emel het volgende:
[..]
Ja!
dan kan ik jou waarschuwen enzo..en jou bannen..ohnee..dat gaat niet![]()
onder anderequote:Op vrijdag 13 juli 2007 23:26 schreef zarGon het volgende:
[..]
Zodat je hier verder, net zoals altijd, conversaties met jezelf kan voeren?
wat dan?quote:
doet er niet toe..tis maar een forumquote:Op vrijdag 13 juli 2007 23:29 schreef zarGon het volgende:
[..]
Zolang jij maar aan het woord bent... Al komt er niet bijster veel uit..
Je bent een zieleknijper geworden omdat mensen dan ongewenst naar je moet luisteren. Arme zieltjes.quote:
Niet teveel met Turken opgetrokkenquote:Op vrijdag 13 juli 2007 23:35 schreef zarGon het volgende:
Trouwens, waarom is jouw Turks niet zo goed?
Het blijft vrijwillig he...soms danquote:Op vrijdag 13 juli 2007 23:32 schreef zarGon het volgende:
[..]
Je bent een zieleknijper geworden omdat mensen dan ongewenst naar je moet luisteren. Arme zieltjes.
quote:Op vrijdag 13 juli 2007 23:44 schreef zarGon het volgende:
[..]
Maar... je bent Turks, dan hoeft dat niet.
Trouwens: Ich bin ein asperger![]()
![]()
![]()
.
Ik met de gozers, is ookzo trouwens,quote:Op vrijdag 13 juli 2007 23:47 schreef Emel het volgende:
[..]
![]()
Ik weet niet, met Turkse meisjes heb ik vaak geen klik...ik vind ze oppervlakkig![]()
Zijn de jongens ook zo?quote:Op vrijdag 13 juli 2007 23:48 schreef zarGon het volgende:
[..]
Ik met de gozers, is ookzo trouwens,.
!
Je kunt wel met ze praten over makeup en Turkse series. En oh, jongens.quote:Op vrijdag 13 juli 2007 23:52 schreef Emel het volgende:
[..]
Zijn de jongens ook zo?
Ik vind vaak (over het algemeen) echt geen diepgang bij Turkse meisjes..dus doe ik ook weinig moeite meer voor. Gespreksstof? Je kunt echt niet tot een hoog niveau een gesprek met ze voeren. Jammer![]()
....dat heb ik nou ook met Turkse meisjesquote:Op vrijdag 13 juli 2007 23:47 schreef Emel het volgende:
![]()
Ik weet niet, met Turkse meisjes heb ik vaak geen klik...ik vind ze oppervlakkig![]()
ik wil helemaal niet praten over make up en Turkse programma's.quote:Op vrijdag 13 juli 2007 23:55 schreef zarGon het volgende:
[..]
Je kunt wel met ze praten over makeup en Turkse series. En oh, jongens..
alle?quote:Op vrijdag 13 juli 2007 23:56 schreef Abbadon het volgende:
[..]
....dat heb ik nou ook met Turkse meisjes![]()
Hetzelfde maar dan omgekeerd?quote:Op vrijdag 13 juli 2007 23:58 schreef Emel het volgende:
[..]
ik wil helemaal niet praten over make up en Turkse programma's.Ik wil praten over de wetenschap, cultuur, maatschappij, lectuur, kunst, pscyhologie, religie, geschiedenis etc.
Kom op, hoe zijn de jongens?
eigenlijk niet....ik ken er maar één en die valt best meequote:
Hoe komt dit zo dan?quote:Op zaterdag 14 juli 2007 00:00 schreef zarGon het volgende:
[..]
Hetzelfde maar dan omgekeerd?... Ze snappen slimme grappen trouwens niet, voodat je het uitlegt..
.
Wat een onderwerpen ook, echt iets voor Turkse mensen,!!!
. HHahahahaha.
Wie dan?quote:Op zaterdag 14 juli 2007 00:01 schreef Abbadon het volgende:
[..]
eigenlijk niet....ik ken er maar één en die valt best mee![]()
jij!quote:
Geen idee... omdat de rest het ook doet? Groepjesgedrag?quote:Op zaterdag 14 juli 2007 00:03 schreef Emel het volgende:
[..]
Hoe komt dit zo dan?Heel jammer.
Ik weet het, zijn geen onderwerpen voor Turken![]()
wat? zelfkritiek?quote:Op zaterdag 14 juli 2007 00:03 schreef Emel het volgende:
racist!!!!quote:Op zaterdag 14 juli 2007 00:03 schreef Emel het volgende:
WTF?!quote:Op zaterdag 14 juli 2007 00:09 schreef Slayage het volgende:
http://www.liveleak.com/view?i=5c2_1184289477
Dat is toch zo zonde joh...quote:Op zaterdag 14 juli 2007 00:08 schreef zarGon het volgende:
[..]
Geen idee... omdat de rest het ook doet? Groepjesgedrag?...
Ik vind je wel tof,.
Veel Turken (jongeren) bespreken niet zulke onderwerpenquote:
wat vind jij dan, Slayage?quote:
quote:
is dat iets specifiek Turks dan? Ik ken nl uberhaupt niet veel mensen die zulke onderwerpen bespreken...quote:Op zaterdag 14 juli 2007 00:14 schreef Emel het volgende:
[..]
Veel Turken (jongeren) bespreken niet zulke onderwerpen![]()
Turken helemaal weinigquote:Op zaterdag 14 juli 2007 00:16 schreef Abbadon het volgende:
[..]
is dat iets specifiek Turks dan? Ik ken nl uberhaupt niet veel mensen die zulke onderwerpen bespreken...
Mja, het is meer het ontbreken van enige kennis erover. Iets..quote:Op zaterdag 14 juli 2007 00:16 schreef Abbadon het volgende:
[..]
is dat iets specifiek Turks dan? Ik ken nl uberhaupt niet veel mensen die zulke onderwerpen bespreken...
En hoeveel neppe?quote:Op zaterdag 14 juli 2007 00:22 schreef Emel het volgende:
En hoeveel echte Turkse vriendinnen heb ik? 0,0![]()
ok...da's wel triest dan...quote:Op zaterdag 14 juli 2007 00:21 schreef zarGon het volgende:
[..]
Mja, het is meer het ontbreken van enige kennis erover. Iets..
ik eentje!quote:Op zaterdag 14 juli 2007 00:22 schreef Emel het volgende:
En hoeveel echte Turkse vriendinnen heb ik? 0,0![]()
quote:
Ik wil je wel prikkelen. Uitdagen, mits prikkelen.quote:Op zaterdag 14 juli 2007 00:28 schreef Emel het volgende:
Ik wil met mensen omgaan die mij prikkelen, uitdagen..inspireren.
...en tot die tijd zit je hier?quote:Op zaterdag 14 juli 2007 00:28 schreef Emel het volgende:
Ik wil met mensen omgaan die mij prikkelen, uitdagen..inspireren.
Prikkel me dan eens..daag me uitquote:Op zaterdag 14 juli 2007 00:29 schreef zarGon het volgende:
[..]
Ik wil je wel prikkelen. Uitdagen, mits prikkelen.
waar hebben we het over dan? zit te slapen hieroquote:Op zaterdag 14 juli 2007 00:15 schreef Emel het volgende:
[..]
wat vind jij dan, Slayage?
jouw mening over dit onderwerp![]()
Neequote:
Wat vind jij van Turkse meisjes en jongens?quote:Op zaterdag 14 juli 2007 00:31 schreef Slayage het volgende:
[..]
waar hebben we het over dan? zit te slapen hiero![]()
quote:
Heb je koorts?quote:Op zaterdag 14 juli 2007 00:36 schreef zarGon het volgende:
[..]
Ik ga denk ik morgen ook eens langs de bibliotheek.
ik kijk niet naar achtergrond, alleen naar de persoon tegenover me, dus heb niet echt een mening over turkse meisjes en jongens over het algemeenquote:Op zaterdag 14 juli 2007 00:32 schreef Emel het volgende:
[..]
Wat vind jij van Turkse meisjes en jongens?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |