als dát typerend is voor een asperger moet ik ook eens langs een shrink geloof ikquote:Op vrijdag 13 juli 2007 19:08 schreef SHE het volgende:
Wat deed ik; ik deed de pan op het vuur, de pasta er in en wachtte rustig af.
Lang verhaal , kort > rookontwikkeling, pan die verpest was en vlammetjes her en der.
Kun je zo slecht koken danquote:Op vrijdag 13 juli 2007 19:09 schreef teamlead het volgende:
[..]
als dát typerend is voor een asperger moet ik ook eens langs een shrink geloof ik
Kan best lekker zijnquote:Op vrijdag 13 juli 2007 19:11 schreef Probably_on_pcp het volgende:
Wat heeft het koken vd pasta te maken met Asperger?
Recepten die ik ken, kook ik fantastisch. Met veel gevoel voor detail en smaak combinaties.quote:
Geef een autist maar een recept; echt..dat is heel grappig.quote:Op vrijdag 13 juli 2007 19:11 schreef Probably_on_pcp het volgende:
Wat heeft het koken vd pasta te maken met Asperger?
quote:Op vrijdag 13 juli 2007 19:12 schreef gelly het volgende:
Ik ben wel eens te laat bij de bushalte geweest omdat ik dacht dat de bus ook echt kwam op de tijd die op het bordje stond.
Niet elke autist is hetzelfde.quote:Op vrijdag 13 juli 2007 19:14 schreef SHE het volgende:
[..]
Geef een autist maar een recept; echt..dat is heel grappig.
Leuker nog is een IKEA meubel met handleiding.
Volgens de standaarden zijn alle mannen een beetje autistisch.quote:Op vrijdag 13 juli 2007 19:09 schreef teamlead het volgende:
[..]
als dát typerend is voor een asperger moet ik ook eens langs een shrink geloof ik
quote:Op vrijdag 13 juli 2007 19:12 schreef gelly het volgende:
Ik ben wel eens te laat bij de bushalte geweest omdat ik dacht dat de bus ook echt kwam op de tijd die op het bordje stond.
Half Nederland is autistisch wat dat betreft ? En 90% van de vrouwen.quote:Op vrijdag 13 juli 2007 19:14 schreef SHE het volgende:
[..]
Leuker nog is een IKEA meubel met handleiding.
Ik ken het hoor; ik heb er zelf in gepostquote:Op vrijdag 13 juli 2007 19:16 schreef zwaaibaai het volgende:
check dit koken-voor-autisten-topic even trouwens
Mijn jongere broertje moet je ook niet laten koken. Die kan 't gevolg van iets lastig inschatten en dat zorgt wel eens hilarische situatiesquote:
Vertel!quote:Op vrijdag 13 juli 2007 19:22 schreef Mike.Strutter het volgende:
[..]
Mijn jongere broertje moet je ook niet laten koken. Die kan 't gevolg van iets lastig inschatten en dat zorgt wel eens hilarische situaties
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |