Pinguins zijn niet stomquote:Op vrijdag 13 juli 2007 14:02 schreef Toitle het volgende:
[..]
hé stomme pinguin, t gaat over mn zoontje. Als je niet weet dan![]()
![]()
google translator al gebruiktquote:Op vrijdag 13 juli 2007 14:07 schreef Pheno het volgende:
Maar goed, babelfish werkt dus ook niet. Kutfilters
ok minder intelligent, vooral als je niet begreep dat het over mn zoontje ging, daar begint het probleem al met dat je het niet kunt lezen, net als die andere link.quote:
Yup, daarom ben ik over anderhalf maan d ook weg. Kutbedrijf met teveel policies en te weinig daadkrachtige besluitenquote:Op vrijdag 13 juli 2007 14:08 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
google translator al gebruikt?
werk ook met proxies namelijkmaarja , jullie bedrijf is dus goed beveiligd 0.0 onnuttig beveiligd
![]()
En waarom zou ik dat niet begrijpen. Het is KSC, het staat hier vol met onzinnige opmerkingenquote:Op vrijdag 13 juli 2007 14:10 schreef Toitle het volgende:
[..]
ok minder intelligent, vooral als je niet begreep dat het over mn zoontje ging, daar begint het probleem al met dat je het niet kunt lezen, net als die andere link.![]()
zijn net onwetende clans die reageren precies hetzelfde Daadkracht ho maarquote:Op vrijdag 13 juli 2007 14:10 schreef Pheno het volgende:
[..]
Yup, daarom ben ik over anderhalf maan d ook weg. Kutbedrijf met teveel policies en te weinig daadkrachtige besluiten
echt leuk voor jullie joh, nee ik niet mn ex zit dwars, ik hoop volgend jaar.quote:Op vrijdag 13 juli 2007 14:07 schreef juon_jacket1 het volgende:
@Toitle...: kids gaan zeker mee op vakantie, heerlijk met z'n drietjes weg voor 2 weken.....![]()
![]()
![]()
![]()
...en jij...?
zijn exén echt zo stom?quote:Op vrijdag 13 juli 2007 14:12 schreef Toitle het volgende:
[..]
echt leuk voor jullie joh, nee ik niet mn ex zit dwars, ik hoop volgend jaar.![]()
aaah das kut voor jequote:Op vrijdag 13 juli 2007 14:12 schreef Toitle het volgende:
[..]
echt leuk voor jullie joh, nee ik niet mn ex zit dwars, ik hoop volgend jaar.![]()
daar heb jij weer gelijk in, deze keer dan haha.quote:Op vrijdag 13 juli 2007 14:11 schreef Pheno het volgende:
[..]
En waarom zou ik dat niet begrijpen. Het is KSC, het staat hier vol met onzinnige opmerkingen
Ik heb altijd gelijk, vraag maar aan Kuukskequote:Op vrijdag 13 juli 2007 14:12 schreef Toitle het volgende:
[..]
daar heb jij weer gelijk in, deze keer dan haha.
Daarom zijn t ex(it)-en hé. Niet altijd heb ik gehoord hoor.quote:
wat kut zeg....quote:Op vrijdag 13 juli 2007 14:12 schreef Toitle het volgende:
[..]
Ik heb geen ex, dat is veel makkelijkerquote:Op vrijdag 13 juli 2007 14:13 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
mijne is een bitcheen giga egoistische
![]()
Ik heb nooit last van exen.quote:
die snap ik nietquote:Op vrijdag 13 juli 2007 14:14 schreef Toitle het volgende:
[..]
Daarom zijn t ex(it)-en hé. Niet altijd heb ik gehoord hoor.
Hoeveel heb je die betaalt?quote:Op vrijdag 13 juli 2007 14:13 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik heb altijd gelijk, vraag maar aan Kuukske
de mijne valt op zich best mee...en zou niet eens moeten proberen om mijn kids bij me vandaan te houden....quote:Op vrijdag 13 juli 2007 14:14 schreef Toitle het volgende:
[..]
Daarom zijn t ex(it)-en hé. Niet altijd heb ik gehoord hoor.
Altijd, jij bent tenslotte een voorbeeld van hoe het wel kan toch?quote:Op vrijdag 13 juli 2007 14:14 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
wat kut zeg.......maar hey...hoop doet leven en vooral positief blijven denken...
![]()
![]()
![]()
shit, ze heeft me doorquote:
van het positief blijven denken bedoel je...???..idd, altijd....jeweets...quote:Op vrijdag 13 juli 2007 14:16 schreef Toitle het volgende:
[..]
Altijd, jij bent tenslotte een voorbeeld van hoe het wel kan toch?
Maar voor een toitle, zie je ze toch niet vaak doen. Wel bedankt voor het aangeven.quote:
ja mijn maag is halfvolquote:Op vrijdag 13 juli 2007 14:17 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
van het positief blijven denken bedoel je...???..idd, altijd....jeweets...![]()
![]()
huh.....quote:Op vrijdag 13 juli 2007 14:19 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
ja mijn maag is halfvolstraks maar ff gaan eten
![]()
Ja. Maar ook dat het op vakantie gaan mogelijk is, met kids.quote:Op vrijdag 13 juli 2007 14:17 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
van het positief blijven denken bedoel je...???..idd, altijd....jeweets...![]()
![]()
0WNED WIE EIN N00B!!!quote:
doe er een bak koffie bij.quote:Op vrijdag 13 juli 2007 14:19 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
ja mijn maag is halfvolstraks maar ff gaan eten
![]()
Dat is de optimist Variant van het glas is: Half leeg of half vol.quote:
klopt, maar wij hebben bewust voor "co-ouderschap" gekozen, dat scheelt een hoop....quote:Op vrijdag 13 juli 2007 14:20 schreef Toitle het volgende:
[..]
Ja. Maar ook dat het op vakantie gaan mogelijk is, met kids.![]()
owww...owkey dan....quote:Op vrijdag 13 juli 2007 14:21 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
Dat is de optimist Variant van het glas is: Half leeg of half vol.Welke je kiest bepaalt of je optimist of deprimist
bent.
Voor een kreng de la creme heb je dat goed geregeld.quote:Op vrijdag 13 juli 2007 14:22 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
klopt, maar wij hebben bewust voor "co-ouderschap" gekozen, dat scheelt een hoop.......en je doet het ook voor hun,gelukkig beseft mijn ex dat wel....
![]()
zon schijnt toch altijd in de KSC....???quote:Op vrijdag 13 juli 2007 14:25 schreef cablegunmaster het volgende:
Half 3en tis vrijdag en tis redelijk weer kan beter kan slechter... Omdat hier gewoon de zon schijnt.
![]()
VRIJDAG? * verbaasd zichzelf * NARUTO![]()
juh maar de ep is nog niet uitquote:Op vrijdag 13 juli 2007 14:27 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
zon schijnt toch altijd in de KSC....???![]()
![]()
![]()
quote:Op vrijdag 13 juli 2007 14:25 schreef Toitle het volgende:
[..]
Voor een kreng de la creme heb je dat goed geregeld.Tijd voor koffie.
ik dacht al waar is kuukskequote:Op vrijdag 13 juli 2007 14:30 schreef Kuukske het volgende:
Damn, jullie gaan weer tyfushard.
welke?quote:Op vrijdag 13 juli 2007 14:44 schreef Toitle het volgende:
Dido heeft een paar mooie nrs van coldplay gecoverd, is wel relaxed.
Enzo hoort het ook, ik voel het zelfde.quote:Op vrijdag 13 juli 2007 14:28 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
.....zo'n kreng ben ik gelukkig weer niet, alhoewel sommige dat wel vinden...
...maar als het om mijn kids gaat, tja daar zou ik alles voor doen..
![]()
![]()
![]()
quote:Op vrijdag 13 juli 2007 14:48 schreef nicoo het volgende:
ik drink mn koffie toch altijd zonder suiker dus voor mij maakt het niks uit![]()
You got that right.....quote:Op vrijdag 13 juli 2007 14:47 schreef Toitle het volgende:
[..]
Enzo hoort het ook, ik voel het zelfde.Wat anderen vinden mogen ze ook lekker houden toch, is niet belangrijk.
Neen, een contract afsluitenquote:Op vrijdag 13 juli 2007 14:53 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
en dat was toilets schoonmaken* all hail King Eer-ik van de Heilige toiletten *
![]()
Nergens aan.quote:Op vrijdag 13 juli 2007 14:56 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
het was te proberenmaar , waaraan zit je nu vast? Contracten klinken namelijk kut.
internet?quote:Op vrijdag 13 juli 2007 14:59 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Nergens aan.
Opzeg termijn van een week, huurprijs 11,50 per week, wordt per maand gefactureerd, that's about it.
das random.quote:Op vrijdag 13 juli 2007 15:03 schreef Toitle het volgende:
Nee sorry was N Beddingfield.
heb je wel gekeken wat voor site het was?quote:Op vrijdag 13 juli 2007 15:04 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
waarvoor je het contract hebt afgesloten![]()
Wat?quote:
ik snapte de site nietquote:Op vrijdag 13 juli 2007 15:05 schreef eer-ik het volgende:
[..]
heb je wel gekeken wat voor site het was?
heb die nog niet van dido gehoordquote:Op vrijdag 13 juli 2007 15:09 schreef Toitle het volgende:
dan zijn het ''scientist'' en ''somewhere only we know''.
tomb rader?quote:Op vrijdag 13 juli 2007 15:13 schreef Pheno het volgende:
Ik ga een raider halen
voor mij treets dan alsjeblieftquote:Op vrijdag 13 juli 2007 15:13 schreef Pheno het volgende:
Ik ga een raider halen
raider: de oude naam van twixquote:
oude naam van m&msquote:
Juist.quote:Op vrijdag 13 juli 2007 15:08 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
ik snapte de site niet![]()
oh wacht je verkoopt opslagruimte![]()
mooiquote:Op vrijdag 13 juli 2007 15:21 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Juist.
Valt nog wel mee he?
Net weer een verhuurd
Dat ben je ook.quote:
omdat er al blijkbaar een generatie is die die namen niet meer kentquote:
getrouwd en welquote:
Waarom?quote:
ach volgens mij waren die Radier lidl merken en aldi merken toch ?quote:Op vrijdag 13 juli 2007 15:23 schreef Pheno het volgende:
[..]
omdat er al blijkbaar een generatie is die die namen niet meer kent
quote:Op vrijdag 13 juli 2007 15:26 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
ach volgens mij waren die Radier lidl merken en aldi merken toch ?![]()
die waren er toen nog nietquote:Op vrijdag 13 juli 2007 15:26 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
Goeie zaak. Iemand moet het doen.quote:Op vrijdag 13 juli 2007 15:32 schreef cablegunmaster het volgende:
morgen kom ik weer in de top 10 van de meeste No lifers van KSC ^_^
quote:Op vrijdag 13 juli 2007 15:26 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
Proficiat.quote:Op vrijdag 13 juli 2007 15:33 schreef shifto het volgende:
Ik ben terug uit den haag en heb me MCDST 070-271 gehaald!![]()
quote:Op vrijdag 13 juli 2007 15:36 schreef Bengeltje het volgende:
[..]![]()
Heerlijk toch die jeugd.
Goedemiddag.![]()
Joh wees blij dat je bij de jeugd hoort, net als degene die ouder zijn bij de "wijze" onder ons horen.quote:Op vrijdag 13 juli 2007 15:37 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
ik ga me in mn kamer zitten snijden * wie heeft die emoticon
en waarom heb ik dit niet :| *
Geen flauw idee wat het is, maar:quote:Op vrijdag 13 juli 2007 15:33 schreef shifto het volgende:
quote:Op vrijdag 13 juli 2007 15:39 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Joh wees blij dat je bij de jeugd hoort, net als degene die ouder zijn bij de "wijze" onder ons horen.
Ik heb die smiley gelukkig niet.
Dat is leukquote:
Je polsdoorsnijden is je niet misdragen.quote:
Getrouwd zijn? Ik ben getrouwd, maar het woord leuk zou ik er niet bij denken.quote:
*Ô*quote:Op vrijdag 13 juli 2007 15:33 schreef shifto het volgende:
quote:Op vrijdag 13 juli 2007 15:45 schreef Bengeltje het volgende:
Getrouwd zijn? Ik ben getrouwd, maar het woord leuk zou ik er niet bij denken.
Ookal klinkt dit weer heel verkeerd, er is ook niets mis mee.
wie zei dat ik het daarover had? 2 weken alleen thuis zijn en een fucking groot feest geven!!!!!!!quote:Op vrijdag 13 juli 2007 15:45 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Je polsdoorsnijden is je niet misdragen.![]()
[..]
Voor mij wel, raar eigenlijk. Ik heb er geen spijt van, maar zou het ook niet overdoen.quote:Op vrijdag 13 juli 2007 15:46 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik heb er iig geen problemen mee, voor mij is er iig niets veranderd na het trouwen.
Het ging over die snijsmiley toch???quote:Op vrijdag 13 juli 2007 15:46 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
wie zei dat ik het daarover had? 2 weken alleen thuis zijn en een fucking groot feest geven!!!!!!!dat noem ik misdragen
.
quote:Op vrijdag 13 juli 2007 15:45 schreef Bengeltje het volgende:
Getrouwd zijn? Ik ben getrouwd, maar het woord leuk zou ik er niet bij denken.
Ookal klinkt dit weer heel verkeerd, er is ook niets mis mee.
trouwenquote:Op vrijdag 13 juli 2007 15:46 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Voor mij wel, raar eigenlijk. Ik heb er geen spijt van, maar zou het ook niet overdoen.![]()
[..]
Het ging over die snijsmiley toch???
Dat misdragen mag natuurlijk.
heb ik hem ?quote:Op vrijdag 13 juli 2007 15:48 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
![]()
...
![]()
Mag ik de emo-smiley na jou CableGun?
quote:Op vrijdag 13 juli 2007 15:48 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
![]()
...
![]()
Mag ik de emo-smiley na jou CableGun?
Met een 18jarige? Moet ik even over denken.quote:
Misschien krijg je hem nog van iemand?quote:
moet er ook nog over nadenkenquote:Op vrijdag 13 juli 2007 15:49 schreef Bengeltje het volgende:
[..]![]()
---
![]()
[..]
Met een 18jarige? Moet ik even over denken.
vanochtend 0.quote:Op vrijdag 13 juli 2007 15:22 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
mooihoeveel heb je er vanochtend verhuurd
?
wat als ze allemaal vol zittenquote:Op vrijdag 13 juli 2007 15:55 schreef eer-ik het volgende:
[..]
vanochtend 0.
Vandaag gaat het aantal waarschijnlijk op 3 stoppen.
Maar het is ook niet zo dat hier elke dag vele mensen die dingen komen huren...
Er zitten er wel al veel vol...
formaterenquote:Op vrijdag 13 juli 2007 15:58 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
wat als ze allemaal vol zitten?
Helaas, je spullen in de opslag box zijn vermist.We zijn beroofd door interne medewerkers.quote:
Dan komt er een nieuw pand.quote:Op vrijdag 13 juli 2007 15:58 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
wat als ze allemaal vol zitten?
10 min stilte op KSC![]()
Uhhuh, hoe is het daar? Op je werk.quote:Op vrijdag 13 juli 2007 16:26 schreef eer-ik het volgende:
Ja he....
Over een half uurtje weekend.quote:
ik heb al tijden weekensquote:Op vrijdag 13 juli 2007 16:32 schreef Kuukske het volgende:
Ik heb al anderhalf uur weekend.
Ga wat leuks doen dan ipv ons te vervelen met je gegaap!quote:Op vrijdag 13 juli 2007 16:32 schreef Kuukske het volgende:
Het lijkt wel alsof iedereen gepland heeft om het mij zuur te maken in de middagquote:
nou hup verkopen die hapquote:Op vrijdag 13 juli 2007 16:37 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Het lijkt wel alsof iedereen gepland heeft om het mij zuur te maken in de middag
In een keer stroomt het vol met allemaal mensen die zo'n ding willen huren, terwijl ik daarvoor tot 14:30 niks, maar dan ook echt níks te doen had...
Maar verder is het wel relaxed, zoals je merkt hou ik genoeg vrije tijd over
Grote meidquote:Op vrijdag 13 juli 2007 16:36 schreef Kuukske het volgende:
Ja ik ga zo eten koken.
Aardappels, tuinboontjes en een beefburger.quote:
Ik moet morgen ook werken.quote:Op vrijdag 13 juli 2007 16:32 schreef Kuukske het volgende:
ik eet bij julliequote:Op vrijdag 13 juli 2007 16:39 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Aardappels, tuinboontjes en een beefburger.
quote:Op vrijdag 13 juli 2007 16:40 schreef Aarti het volgende:
Dag popjes!
Daar hou ik je aanquote:Op vrijdag 13 juli 2007 16:41 schreef cablegunmaster het volgende:
ik eet bij julliedoe ik de afwas wel
![]()
ik eet geen beefquote:Op vrijdag 13 juli 2007 16:41 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Ga je mee eten bij Kuukske?
![]()
MET PLEZIER AFWASSEN?!?! OMFG.quote:Op vrijdag 13 juli 2007 16:43 schreef cablegunmaster het volgende:
dat doe ik met plezier moet ik dagelijks doen![]()
zelfs als er mensen thuis zijn![]()
Dan eet ik de beef voor je op. Vind je me dan lief?quote:
Dat dusquote:Op vrijdag 13 juli 2007 15:36 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Proficiat.
Wat is het eigenlijk? Aha, microsoft troubleshoot helper.
quote:Op vrijdag 13 juli 2007 15:41 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Geen flauw idee wat het is, maar:
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
FELI
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
quote:
Ik weet nog wel een paar dingen die je schoon kan maken.quote:Op vrijdag 13 juli 2007 16:45 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
hallo ik maak ook met plezier schoon![]()
en dan heb ik alleen maar aardappels en bonen?quote:Op vrijdag 13 juli 2007 16:47 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Dan eet ik de beef voor je op. Vind je me dan lief?![]()
voor niks gaat de zon opquote:Op vrijdag 13 juli 2007 16:48 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Ik weet nog wel een paar dingen die je schoon kan maken.![]()
haal je een visjequote:Op vrijdag 13 juli 2007 16:49 schreef Aarti het volgende:
[..]
en dan heb ik alleen maar aardappels en bonen?![]()
Zal ik een lekker toetje voor je meenemen?quote:Op vrijdag 13 juli 2007 16:49 schreef Aarti het volgende:
[..]
en dan heb ik alleen maar aardappels en bonen?![]()
Klinkt goedquote:Op vrijdag 13 juli 2007 16:53 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Zal ik een lekker toetje voor je meenemen?![]()
En appelmoes als side dish?
![]()
Picturesquote:Op vrijdag 13 juli 2007 18:01 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Appelcompot is ook lekker, vind ik persoonlijk lekkerder dan appelmoes.
Je weet niet wat appelcompot is? Appelmoes maar dan minder fijn gemaakt, dus met appelstukjesquote:
ik vind eigen appels lekkerderquote:Op vrijdag 13 juli 2007 18:04 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Je weet niet wat appelcompot is? Appelmoes maar dan minder fijn gemaakt, dus met appelstukjes
nog erin.
Dat ook wel, mits heel erg zuur, maar niet bij het eten.quote:Op vrijdag 13 juli 2007 18:12 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
ik vind eigen appels lekkerder![]()
tuurlijk wel , je pleurt er een half kilo suiker inquote:Op vrijdag 13 juli 2007 18:15 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Dat ook wel, mits heel erg zuur, maar niet bij het eten.
Zelf appelmoes maken bedoel je nu?quote:Op vrijdag 13 juli 2007 18:18 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
tuurlijk wel , je pleurt er een half kilo suiker insmaken 10x beter dan die in de supermarkt
Vakantietijd is Da Bombquote:Op vrijdag 13 juli 2007 18:42 schreef Pheno het volgende:
De linkerbaan was erg leeg
Gewoon 90% van de Nlérs een nekschot geven, opgelostquote:Op vrijdag 13 juli 2007 18:47 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Vakantietijd is Da Bomb [afbeelding]
mijn probleem is dat ik als ik in spelletjes auto rijdquote:Op vrijdag 13 juli 2007 18:42 schreef Pheno het volgende:
De linkerbaan was erg leeg
nee , ik moet nog 4 krat halen dan is de winkel dicht voordat ik het allemaal heb ....quote:
O dan blijft Limburg over.quote:Op vrijdag 13 juli 2007 18:47 schreef Pheno het volgende:
[..]
Gewoon 90% van de Nlérs een nekschot geven, opgelost
dat zijn geen nederlandersquote:
Elk nadeel heeft zijn voordeelquote:Op vrijdag 13 juli 2007 19:10 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Dan blijft die nekschot me zeker bespaart.
Randstedelingen heb je iig niets aan.quote:Op vrijdag 13 juli 2007 19:17 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Maar welke 10% van de Hollanders blijft dan over?![]()
Ja iedere keer een anderequote:Op vrijdag 13 juli 2007 19:54 schreef Kuukske het volgende:
Jézus Jort. Dat zijn memmen.
Vind je ?quote:Op vrijdag 13 juli 2007 20:24 schreef Kuukske het volgende:
Irritant wel, zo'n avatar.
Hehe. Ja.quote:Op vrijdag 13 juli 2007 20:26 schreef Bengeltje het volgende:
Ik vind die hand in het broekje de minste.Uhm dat hoofd komt dan op een goede tweede.
Die billen zijn wel weer mooi, je blijft gewoon vernieuwen, tot je alles gezien hebt.
Ja, eigenlijk wel. Maarja, niets aan te doen dan. Denk ik.quote:
Ach het zijn er 48 dus doe je bestquote:Op vrijdag 13 juli 2007 20:26 schreef Bengeltje het volgende:
Ik vind die hand in het broekje de minste.Uhm dat hoofd komt dan op een goede tweede.
Die billen zijn wel weer mooi, je blijft gewoon vernieuwen, tot je alles gezien hebt.
Moet ik zo vaak F5-en?quote:
Vertel!!!quote:
Hoeft niet stiekem hoor, fijn dat je blij bent.quote:Op vrijdag 13 juli 2007 20:47 schreef BrandX het volgende:
[afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding]
[afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding]
ben stiekem een beetje blij
Idem!quote:
Dus dit is stiekem? Wat wanneer je uitbundig blij bent?quote:All smileys
Ik ook.quote:
Mijn beste vriend heeft een ehm... vriendin (al 2,5 jaar) uit een ander land. Inmiddels ook genaturaliseerd en zulks. Allerlei toestanden telkens, en ze verlangt van hem dat ie iemand is die hij simpelweg niet is, en dat gaat natuurlijk niet. ZIjn pa en ik hebben al een eeuwigheid grote lol erover, en hopen al net zo lang dat hij de stekker er uit trekt.quote:
quote:Op vrijdag 13 juli 2007 20:50 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Hoeft niet stiekem hoor, fijn dat je blij bent.O+
Wil je niet meemaken, dan halen we post 300 in een keerquote:Op vrijdag 13 juli 2007 20:52 schreef Toitle het volgende:
[..]
Dus dit is stiekem? Wat wanneer je uitbundig blij bent?:)
ciao have fun!quote:
goed dat hij het licht zietquote:Op vrijdag 13 juli 2007 20:57 schreef BrandX het volgende:
[..]
Mijn beste vriend heeft een ehm... vriendin (al 2,5 jaar) uit een ander land. Inmiddels ook genaturaliseerd en zulks. Allerlei toestanden telkens, en ze verlangt van hem dat ie iemand is die hij simpelweg niet is, en dat gaat natuurlijk niet. ZIjn pa en ik hebben al een eeuwigheid grote lol erover, en hopen al net zo lang dat hij de stekker er uit trekt.
Nu kwam hij vandaag met een heel verhaal, dat als ze weer over een bepaald iets gaat zeiken, hij direct een ticket enkele reis voor haar kooptDus ik ben blij dat hij het licht begint te zien.
Eindelijk komt hij er achter dat het jaloerse kind als een debiel parasiteert op zijn geld en middelen. Duurt effe, maar dan heb je ook watVerders heb ze natuurlijk ook gewoon met haar twisted mind van mijn maatje af te blijven [afbeelding] en hem te laten zijn wie hij is.
Dit is een heeeeeeeel lang verhaal heeeeeeeeel kort samengevat![]()
[..]![]()
Brasilquote:Op vrijdag 13 juli 2007 21:01 schreef Papierversnipperaar het volgende:
Welk land BX? Polen of de Fillipijnen?
Dat is een eind weg.quote:Op vrijdag 13 juli 2007 21:02 schreef BrandX het volgende:
Brasil
Ja ja, die zijn leuk. Maar daar kunnen ook golddiggers tussen zitten. Ik heb een keer iets gehad met eentje die met een nederlander getrouwd was. Maar ze moest een paar jaar getrouwd en al in NL blijven voor ze na een scheiding in nederland kon blijvenquote:
tja. Zij mag ook alleen blijven zolang hij de komende 5 jaar voor haar zorgt, en anders is het exit.quote:Op vrijdag 13 juli 2007 21:15 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Ja ja, die zijn leuk. Maar daar kunnen ook golddiggers tussen zitten. Ik heb een keer iets gehad met eentje die met een nederlander getrouwd was. Maar ze moest een paar jaar getrouwd en al in NL blijven voor ze na een scheiding in nederland kon blijven[afbeelding]
quote:Op vrijdag 13 juli 2007 21:01 schreef Toitle het volgende:
Misschien helpt het als jullie alvast die enkele trip kopen.:)
Hoeft hij die alleen nog maar te overhandigen.
2,5 jaar hier, 1 jaar genaturaliseerd, dus officieel nog 4 jaar fin. waarborg.quote:Op vrijdag 13 juli 2007 21:27 schreef Toitle het volgende:
Nu pas op 2,5 jaar zei je? Komt ze iets te kort.
Zekers!!!quote:Op vrijdag 13 juli 2007 21:32 schreef cablegunmaster het volgende:
goeie avond:)?
hoe is het eigenlijk met iedersquote:Op vrijdag 13 juli 2007 21:41 schreef BrandX het volgende:
[..]
dat zou een stunt zijn. Doe ik maar niet, ik heb namelijk wel respect voor mijn maatje.
[..]
2,5 jaar hier, 1 jaar genaturaliseerd, dus officieel nog 4 jaar fin. waarborg.
[..]
Zekers!!!
met mij is het prima, en kijk nog neits. Zit films van een oude PII over te zetten naar mijn externe HD die aangesloten is op mijn laptop. weet nog niet of ik iets boeiends ga kijken op tv. Als er al wat boeiends op dat kijkkassie is. Kijk bijna nooit tvquote:Op vrijdag 13 juli 2007 21:44 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
hoe is het eigenlijk met ieders:Dmij is het goed *kijkt naar scrubs:D
14.gifquote:Op vrijdag 13 juli 2007 21:44 schreef Kuukske het volgende:
Ik zit kansloos te Fok!ken.
topgunquote:Op vrijdag 13 juli 2007 21:45 schreef Toitle het volgende:
Herhaling? Ik Top Gear, wel een herhaling geloof ik. Goed thanx.:Y
Yep net de ronde met davina mccall, super haha.quote:Op vrijdag 13 juli 2007 21:48 schreef Kuukske het volgende:
TopGear. Geweldig.
Ik doe graag interessant.quote:Op vrijdag 13 juli 2007 21:51 schreef Kuukske het volgende:
Mijn post doelde op wat Papier zei.
ik ook . ik kijk reeno 911quote:Op vrijdag 13 juli 2007 22:03 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Ik doe graag interessant.![]()
Gun mensen eens wat tijd om ook ergens anders te posten.quote:Op vrijdag 13 juli 2007 22:03 schreef cablegunmaster het volgende:
iedereen is dood op de ksc -_- wat have i done now !!!!!?
ik heb de koffie verwisseld voor een kopje bier hehhe.....quote:Op vrijdag 13 juli 2007 22:06 schreef Toitle het volgende:
Goed voor mekaar. Angel wil ook op schoot maar ook al is ze klein voor een rottweiler is er toch niet genoeg plek voor toetsen bord dan.
.
Net wel weer een goede mok koffie op, met warme stroopwafel.
das verbodenquote:Op vrijdag 13 juli 2007 22:07 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Gun mensen eens wat tijd om ook ergens anders te posten.
quote:
s een goede ik heb nog guinness in de koelkast,quote:Op vrijdag 13 juli 2007 22:07 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
ik heb de koffie verwisseld voor een kopje bier hehhe.....![]()
eenkopjebier?quote:Opvrijdag 13 juli 2007 22:07schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
ik heb de koffie verwisseld voor een kopje bier hehhe.....O+
Helemaal mee eens! CGM:quote:Op vrijdag 13 juli 2007 22:18 schreef Kuukske het volgende:
BIER DOE JE IN EEN GLAS. Verdulle.
Idd gelijk de goot in die handel.quote:Op vrijdag 13 juli 2007 22:10 schreef Kuukske het volgende:
Bier in een kopje. GIJ HEIDEN.
Sorry, liet me even gaan.quote:
Oke glas onder het putje dan maar.quote:Op vrijdag 13 juli 2007 22:25 schreef Toitle het volgende:
Bier in de goot? maar wel in een glas dan zeker.
Wou net zeggen, lekker kuukske ben jij.quote:Op vrijdag 13 juli 2007 22:26 schreef Kuukske het volgende:
Bengel het bier dus hè. Bengel in de goot is niet goed.
JD zegt van wel.quote:Op vrijdag 13 juli 2007 22:28 schreef Bengeltje het volgende:
Wou net zeggen, lekker kuukske ben jij.
quote:Op vrijdag 13 juli 2007 22:10 schreef Kuukske het volgende:
Bier in een kopje. GIJ HEIDEN.
tis allemaal in een blikjequote:
Kutfilm.quote:Op vrijdag 13 juli 2007 22:42 schreef Toitle het volgende:
Ik ga van m'n guinness genieten en cabin fever kijken. Fijne avond nog.
![]()
>quote:Op vrijdag 13 juli 2007 22:53 schreef Kuukske het volgende:
Porno.
dat jij uberhaupt kijkt of er een verhaal inzit vind ik al heel wat... Doe ik nooit, zonde van mijn pronplezierquote:Op vrijdag 13 juli 2007 22:55 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
>
vooral lachen als er een stom verhaal in zit:')die helemaal niet over porno of het verhaal over gaat_O-
naja, dat vroeg ik me eigenlijk ook af, maar getuige CGM zijn post blijkbaar wel...quote:Op vrijdag 13 juli 2007 22:57 schreef Kuukske het volgende:
... Ehm ... Is er uberhaupt iets mét een verhaal. In dat segment van de filmindustrie.
het gaat niet om dr pron in badly dubbed porn maar om de humorquote:Op vrijdag 13 juli 2007 22:57 schreef BrandX het volgende:
[..]
dat jij uberhaupt kijkt of er een verhaal inzit vind ik al heel wat... Doe ik nooit, zonde van mijn pronplezier![]()
GMTA.quote:Op vrijdag 13 juli 2007 23:00 schreef BrandX het volgende:
naja, dat vroeg ik me eigenlijk ook af, maar getuige CGM zijn post blijkbaar wel...
ik waar deer net zo goed porn als humor pornquote:Op vrijdag 13 juli 2007 23:08 schreef Kuukske het volgende:
Great Minds Think Alike.
quote:Op vrijdag 13 juli 2007 23:09 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
ik waar deer net zo goed porn als humor porn:')
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |