ik eet bij julliequote:Op vrijdag 13 juli 2007 16:39 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Aardappels, tuinboontjes en een beefburger.
quote:Op vrijdag 13 juli 2007 16:40 schreef Aarti het volgende:
Dag popjes!
Daar hou ik je aanquote:Op vrijdag 13 juli 2007 16:41 schreef cablegunmaster het volgende:
ik eet bij julliedoe ik de afwas wel
![]()
ik eet geen beefquote:Op vrijdag 13 juli 2007 16:41 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Ga je mee eten bij Kuukske?
![]()
MET PLEZIER AFWASSEN?!?! OMFG.quote:Op vrijdag 13 juli 2007 16:43 schreef cablegunmaster het volgende:
dat doe ik met plezier moet ik dagelijks doen![]()
zelfs als er mensen thuis zijn![]()
Dan eet ik de beef voor je op. Vind je me dan lief?quote:
Dat dusquote:Op vrijdag 13 juli 2007 15:36 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Proficiat.
Wat is het eigenlijk? Aha, microsoft troubleshoot helper.
quote:Op vrijdag 13 juli 2007 15:41 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Geen flauw idee wat het is, maar:
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
FELI
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
quote:
Ik weet nog wel een paar dingen die je schoon kan maken.quote:Op vrijdag 13 juli 2007 16:45 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
hallo ik maak ook met plezier schoon![]()
en dan heb ik alleen maar aardappels en bonen?quote:Op vrijdag 13 juli 2007 16:47 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Dan eet ik de beef voor je op. Vind je me dan lief?![]()
voor niks gaat de zon opquote:Op vrijdag 13 juli 2007 16:48 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Ik weet nog wel een paar dingen die je schoon kan maken.![]()
haal je een visjequote:Op vrijdag 13 juli 2007 16:49 schreef Aarti het volgende:
[..]
en dan heb ik alleen maar aardappels en bonen?![]()
Zal ik een lekker toetje voor je meenemen?quote:Op vrijdag 13 juli 2007 16:49 schreef Aarti het volgende:
[..]
en dan heb ik alleen maar aardappels en bonen?![]()
Klinkt goedquote:Op vrijdag 13 juli 2007 16:53 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Zal ik een lekker toetje voor je meenemen?![]()
En appelmoes als side dish?
![]()
Picturesquote:Op vrijdag 13 juli 2007 18:01 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Appelcompot is ook lekker, vind ik persoonlijk lekkerder dan appelmoes.
Je weet niet wat appelcompot is? Appelmoes maar dan minder fijn gemaakt, dus met appelstukjesquote:
ik vind eigen appels lekkerderquote:Op vrijdag 13 juli 2007 18:04 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Je weet niet wat appelcompot is? Appelmoes maar dan minder fijn gemaakt, dus met appelstukjes
nog erin.
Dat ook wel, mits heel erg zuur, maar niet bij het eten.quote:Op vrijdag 13 juli 2007 18:12 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
ik vind eigen appels lekkerder![]()
tuurlijk wel , je pleurt er een half kilo suiker inquote:Op vrijdag 13 juli 2007 18:15 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Dat ook wel, mits heel erg zuur, maar niet bij het eten.
Zelf appelmoes maken bedoel je nu?quote:Op vrijdag 13 juli 2007 18:18 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
tuurlijk wel , je pleurt er een half kilo suiker insmaken 10x beter dan die in de supermarkt
Vakantietijd is Da Bombquote:Op vrijdag 13 juli 2007 18:42 schreef Pheno het volgende:
De linkerbaan was erg leeg
Gewoon 90% van de Nlérs een nekschot geven, opgelostquote:Op vrijdag 13 juli 2007 18:47 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Vakantietijd is Da Bomb [afbeelding]
mijn probleem is dat ik als ik in spelletjes auto rijdquote:Op vrijdag 13 juli 2007 18:42 schreef Pheno het volgende:
De linkerbaan was erg leeg
nee , ik moet nog 4 krat halen dan is de winkel dicht voordat ik het allemaal heb ....quote:
O dan blijft Limburg over.quote:Op vrijdag 13 juli 2007 18:47 schreef Pheno het volgende:
[..]
Gewoon 90% van de Nlérs een nekschot geven, opgelost
dat zijn geen nederlandersquote:
Elk nadeel heeft zijn voordeelquote:Op vrijdag 13 juli 2007 19:10 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Dan blijft die nekschot me zeker bespaart.
Randstedelingen heb je iig niets aan.quote:Op vrijdag 13 juli 2007 19:17 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Maar welke 10% van de Hollanders blijft dan over?![]()
Ja iedere keer een anderequote:Op vrijdag 13 juli 2007 19:54 schreef Kuukske het volgende:
Jézus Jort. Dat zijn memmen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |