Pinguins zijn niet stomquote:Op vrijdag 13 juli 2007 14:02 schreef Toitle het volgende:
[..]
hé stomme pinguin, t gaat over mn zoontje. Als je niet weet dan![]()
![]()
google translator al gebruiktquote:Op vrijdag 13 juli 2007 14:07 schreef Pheno het volgende:
Maar goed, babelfish werkt dus ook niet. Kutfilters
ok minder intelligent, vooral als je niet begreep dat het over mn zoontje ging, daar begint het probleem al met dat je het niet kunt lezen, net als die andere link.quote:
Yup, daarom ben ik over anderhalf maan d ook weg. Kutbedrijf met teveel policies en te weinig daadkrachtige besluitenquote:Op vrijdag 13 juli 2007 14:08 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
google translator al gebruikt?
werk ook met proxies namelijkmaarja , jullie bedrijf is dus goed beveiligd 0.0 onnuttig beveiligd
![]()
En waarom zou ik dat niet begrijpen. Het is KSC, het staat hier vol met onzinnige opmerkingenquote:Op vrijdag 13 juli 2007 14:10 schreef Toitle het volgende:
[..]
ok minder intelligent, vooral als je niet begreep dat het over mn zoontje ging, daar begint het probleem al met dat je het niet kunt lezen, net als die andere link.![]()
zijn net onwetende clans die reageren precies hetzelfde Daadkracht ho maarquote:Op vrijdag 13 juli 2007 14:10 schreef Pheno het volgende:
[..]
Yup, daarom ben ik over anderhalf maan d ook weg. Kutbedrijf met teveel policies en te weinig daadkrachtige besluiten
echt leuk voor jullie joh, nee ik niet mn ex zit dwars, ik hoop volgend jaar.quote:Op vrijdag 13 juli 2007 14:07 schreef juon_jacket1 het volgende:
@Toitle...: kids gaan zeker mee op vakantie, heerlijk met z'n drietjes weg voor 2 weken.....![]()
![]()
![]()
![]()
...en jij...?
zijn exén echt zo stom?quote:Op vrijdag 13 juli 2007 14:12 schreef Toitle het volgende:
[..]
echt leuk voor jullie joh, nee ik niet mn ex zit dwars, ik hoop volgend jaar.![]()
aaah das kut voor jequote:Op vrijdag 13 juli 2007 14:12 schreef Toitle het volgende:
[..]
echt leuk voor jullie joh, nee ik niet mn ex zit dwars, ik hoop volgend jaar.![]()
daar heb jij weer gelijk in, deze keer dan haha.quote:Op vrijdag 13 juli 2007 14:11 schreef Pheno het volgende:
[..]
En waarom zou ik dat niet begrijpen. Het is KSC, het staat hier vol met onzinnige opmerkingen
Ik heb altijd gelijk, vraag maar aan Kuukskequote:Op vrijdag 13 juli 2007 14:12 schreef Toitle het volgende:
[..]
daar heb jij weer gelijk in, deze keer dan haha.
Daarom zijn t ex(it)-en hé. Niet altijd heb ik gehoord hoor.quote:
wat kut zeg....quote:Op vrijdag 13 juli 2007 14:12 schreef Toitle het volgende:
[..]
Ik heb geen ex, dat is veel makkelijkerquote:Op vrijdag 13 juli 2007 14:13 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
mijne is een bitcheen giga egoistische
![]()
Ik heb nooit last van exen.quote:
die snap ik nietquote:Op vrijdag 13 juli 2007 14:14 schreef Toitle het volgende:
[..]
Daarom zijn t ex(it)-en hé. Niet altijd heb ik gehoord hoor.
Hoeveel heb je die betaalt?quote:Op vrijdag 13 juli 2007 14:13 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik heb altijd gelijk, vraag maar aan Kuukske
de mijne valt op zich best mee...en zou niet eens moeten proberen om mijn kids bij me vandaan te houden....quote:Op vrijdag 13 juli 2007 14:14 schreef Toitle het volgende:
[..]
Daarom zijn t ex(it)-en hé. Niet altijd heb ik gehoord hoor.
Altijd, jij bent tenslotte een voorbeeld van hoe het wel kan toch?quote:Op vrijdag 13 juli 2007 14:14 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
wat kut zeg.......maar hey...hoop doet leven en vooral positief blijven denken...
![]()
![]()
![]()
shit, ze heeft me doorquote:
van het positief blijven denken bedoel je...???..idd, altijd....jeweets...quote:Op vrijdag 13 juli 2007 14:16 schreef Toitle het volgende:
[..]
Altijd, jij bent tenslotte een voorbeeld van hoe het wel kan toch?
Maar voor een toitle, zie je ze toch niet vaak doen. Wel bedankt voor het aangeven.quote:
ja mijn maag is halfvolquote:Op vrijdag 13 juli 2007 14:17 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
van het positief blijven denken bedoel je...???..idd, altijd....jeweets...![]()
![]()
huh.....quote:Op vrijdag 13 juli 2007 14:19 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
ja mijn maag is halfvolstraks maar ff gaan eten
![]()
Ja. Maar ook dat het op vakantie gaan mogelijk is, met kids.quote:Op vrijdag 13 juli 2007 14:17 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
van het positief blijven denken bedoel je...???..idd, altijd....jeweets...![]()
![]()
0WNED WIE EIN N00B!!!quote:
doe er een bak koffie bij.quote:Op vrijdag 13 juli 2007 14:19 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
ja mijn maag is halfvolstraks maar ff gaan eten
![]()
Dat is de optimist Variant van het glas is: Half leeg of half vol.quote:
klopt, maar wij hebben bewust voor "co-ouderschap" gekozen, dat scheelt een hoop....quote:Op vrijdag 13 juli 2007 14:20 schreef Toitle het volgende:
[..]
Ja. Maar ook dat het op vakantie gaan mogelijk is, met kids.![]()
owww...owkey dan....quote:Op vrijdag 13 juli 2007 14:21 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
Dat is de optimist Variant van het glas is: Half leeg of half vol.Welke je kiest bepaalt of je optimist of deprimist
bent.
Voor een kreng de la creme heb je dat goed geregeld.quote:Op vrijdag 13 juli 2007 14:22 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
klopt, maar wij hebben bewust voor "co-ouderschap" gekozen, dat scheelt een hoop.......en je doet het ook voor hun,gelukkig beseft mijn ex dat wel....
![]()
zon schijnt toch altijd in de KSC....???quote:Op vrijdag 13 juli 2007 14:25 schreef cablegunmaster het volgende:
Half 3en tis vrijdag en tis redelijk weer kan beter kan slechter... Omdat hier gewoon de zon schijnt.
![]()
VRIJDAG? * verbaasd zichzelf * NARUTO![]()
juh maar de ep is nog niet uitquote:Op vrijdag 13 juli 2007 14:27 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
zon schijnt toch altijd in de KSC....???![]()
![]()
![]()
quote:Op vrijdag 13 juli 2007 14:25 schreef Toitle het volgende:
[..]
Voor een kreng de la creme heb je dat goed geregeld.Tijd voor koffie.
ik dacht al waar is kuukskequote:Op vrijdag 13 juli 2007 14:30 schreef Kuukske het volgende:
Damn, jullie gaan weer tyfushard.
welke?quote:Op vrijdag 13 juli 2007 14:44 schreef Toitle het volgende:
Dido heeft een paar mooie nrs van coldplay gecoverd, is wel relaxed.
Enzo hoort het ook, ik voel het zelfde.quote:Op vrijdag 13 juli 2007 14:28 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
.....zo'n kreng ben ik gelukkig weer niet, alhoewel sommige dat wel vinden...
...maar als het om mijn kids gaat, tja daar zou ik alles voor doen..
![]()
![]()
![]()
quote:Op vrijdag 13 juli 2007 14:48 schreef nicoo het volgende:
ik drink mn koffie toch altijd zonder suiker dus voor mij maakt het niks uit![]()
You got that right.....quote:Op vrijdag 13 juli 2007 14:47 schreef Toitle het volgende:
[..]
Enzo hoort het ook, ik voel het zelfde.Wat anderen vinden mogen ze ook lekker houden toch, is niet belangrijk.
Neen, een contract afsluitenquote:Op vrijdag 13 juli 2007 14:53 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
en dat was toilets schoonmaken* all hail King Eer-ik van de Heilige toiletten *
![]()
Nergens aan.quote:Op vrijdag 13 juli 2007 14:56 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
het was te proberenmaar , waaraan zit je nu vast? Contracten klinken namelijk kut.
internet?quote:Op vrijdag 13 juli 2007 14:59 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Nergens aan.
Opzeg termijn van een week, huurprijs 11,50 per week, wordt per maand gefactureerd, that's about it.
das random.quote:Op vrijdag 13 juli 2007 15:03 schreef Toitle het volgende:
Nee sorry was N Beddingfield.
heb je wel gekeken wat voor site het was?quote:Op vrijdag 13 juli 2007 15:04 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
waarvoor je het contract hebt afgesloten![]()
Wat?quote:
ik snapte de site nietquote:Op vrijdag 13 juli 2007 15:05 schreef eer-ik het volgende:
[..]
heb je wel gekeken wat voor site het was?
heb die nog niet van dido gehoordquote:Op vrijdag 13 juli 2007 15:09 schreef Toitle het volgende:
dan zijn het ''scientist'' en ''somewhere only we know''.
tomb rader?quote:Op vrijdag 13 juli 2007 15:13 schreef Pheno het volgende:
Ik ga een raider halen
voor mij treets dan alsjeblieftquote:Op vrijdag 13 juli 2007 15:13 schreef Pheno het volgende:
Ik ga een raider halen
raider: de oude naam van twixquote:
oude naam van m&msquote:
Juist.quote:Op vrijdag 13 juli 2007 15:08 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
ik snapte de site niet![]()
oh wacht je verkoopt opslagruimte![]()
mooiquote:Op vrijdag 13 juli 2007 15:21 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Juist.
Valt nog wel mee he?
Net weer een verhuurd