wat kut zeg....quote:Op vrijdag 13 juli 2007 14:12 schreef Toitle het volgende:
[..]
echt leuk voor jullie joh, nee ik niet mn ex zit dwars, ik hoop volgend jaar.![]()
Ik heb geen ex, dat is veel makkelijkerquote:Op vrijdag 13 juli 2007 14:13 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
mijne is een bitcheen giga egoistische
![]()
Ik heb nooit last van exen.quote:
die snap ik nietquote:Op vrijdag 13 juli 2007 14:14 schreef Toitle het volgende:
[..]
Daarom zijn t ex(it)-en hé. Niet altijd heb ik gehoord hoor.
Hoeveel heb je die betaalt?quote:Op vrijdag 13 juli 2007 14:13 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik heb altijd gelijk, vraag maar aan Kuukske
de mijne valt op zich best mee...en zou niet eens moeten proberen om mijn kids bij me vandaan te houden....quote:Op vrijdag 13 juli 2007 14:14 schreef Toitle het volgende:
[..]
Daarom zijn t ex(it)-en hé. Niet altijd heb ik gehoord hoor.
Altijd, jij bent tenslotte een voorbeeld van hoe het wel kan toch?quote:Op vrijdag 13 juli 2007 14:14 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
wat kut zeg.......maar hey...hoop doet leven en vooral positief blijven denken...
![]()
![]()
![]()
shit, ze heeft me doorquote:
van het positief blijven denken bedoel je...???..idd, altijd....jeweets...quote:Op vrijdag 13 juli 2007 14:16 schreef Toitle het volgende:
[..]
Altijd, jij bent tenslotte een voorbeeld van hoe het wel kan toch?
Maar voor een toitle, zie je ze toch niet vaak doen. Wel bedankt voor het aangeven.quote:
ja mijn maag is halfvolquote:Op vrijdag 13 juli 2007 14:17 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
van het positief blijven denken bedoel je...???..idd, altijd....jeweets...![]()
![]()
huh.....quote:Op vrijdag 13 juli 2007 14:19 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
ja mijn maag is halfvolstraks maar ff gaan eten
![]()
Ja. Maar ook dat het op vakantie gaan mogelijk is, met kids.quote:Op vrijdag 13 juli 2007 14:17 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
van het positief blijven denken bedoel je...???..idd, altijd....jeweets...![]()
![]()
0WNED WIE EIN N00B!!!quote:
doe er een bak koffie bij.quote:Op vrijdag 13 juli 2007 14:19 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
ja mijn maag is halfvolstraks maar ff gaan eten
![]()
Dat is de optimist Variant van het glas is: Half leeg of half vol.quote:
klopt, maar wij hebben bewust voor "co-ouderschap" gekozen, dat scheelt een hoop....quote:Op vrijdag 13 juli 2007 14:20 schreef Toitle het volgende:
[..]
Ja. Maar ook dat het op vakantie gaan mogelijk is, met kids.![]()
owww...owkey dan....quote:Op vrijdag 13 juli 2007 14:21 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
Dat is de optimist Variant van het glas is: Half leeg of half vol.Welke je kiest bepaalt of je optimist of deprimist
bent.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |