Voor een kreng de la creme heb je dat goed geregeld.quote:Op vrijdag 13 juli 2007 14:22 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
klopt, maar wij hebben bewust voor "co-ouderschap" gekozen, dat scheelt een hoop.......en je doet het ook voor hun,gelukkig beseft mijn ex dat wel....
![]()
zon schijnt toch altijd in de KSC....???quote:Op vrijdag 13 juli 2007 14:25 schreef cablegunmaster het volgende:
Half 3en tis vrijdag en tis redelijk weer kan beter kan slechter... Omdat hier gewoon de zon schijnt.
![]()
VRIJDAG? * verbaasd zichzelf * NARUTO![]()
juh maar de ep is nog niet uitquote:Op vrijdag 13 juli 2007 14:27 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
zon schijnt toch altijd in de KSC....???![]()
![]()
![]()
quote:Op vrijdag 13 juli 2007 14:25 schreef Toitle het volgende:
[..]
Voor een kreng de la creme heb je dat goed geregeld.Tijd voor koffie.
ik dacht al waar is kuukskequote:Op vrijdag 13 juli 2007 14:30 schreef Kuukske het volgende:
Damn, jullie gaan weer tyfushard.
welke?quote:Op vrijdag 13 juli 2007 14:44 schreef Toitle het volgende:
Dido heeft een paar mooie nrs van coldplay gecoverd, is wel relaxed.
Enzo hoort het ook, ik voel het zelfde.quote:Op vrijdag 13 juli 2007 14:28 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
.....zo'n kreng ben ik gelukkig weer niet, alhoewel sommige dat wel vinden...
...maar als het om mijn kids gaat, tja daar zou ik alles voor doen..
![]()
![]()
![]()
quote:Op vrijdag 13 juli 2007 14:48 schreef nicoo het volgende:
ik drink mn koffie toch altijd zonder suiker dus voor mij maakt het niks uit![]()
You got that right.....quote:Op vrijdag 13 juli 2007 14:47 schreef Toitle het volgende:
[..]
Enzo hoort het ook, ik voel het zelfde.Wat anderen vinden mogen ze ook lekker houden toch, is niet belangrijk.
Neen, een contract afsluitenquote:Op vrijdag 13 juli 2007 14:53 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
en dat was toilets schoonmaken* all hail King Eer-ik van de Heilige toiletten *
![]()
Nergens aan.quote:Op vrijdag 13 juli 2007 14:56 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
het was te proberenmaar , waaraan zit je nu vast? Contracten klinken namelijk kut.
internet?quote:Op vrijdag 13 juli 2007 14:59 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Nergens aan.
Opzeg termijn van een week, huurprijs 11,50 per week, wordt per maand gefactureerd, that's about it.
das random.quote:Op vrijdag 13 juli 2007 15:03 schreef Toitle het volgende:
Nee sorry was N Beddingfield.
heb je wel gekeken wat voor site het was?quote:Op vrijdag 13 juli 2007 15:04 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
waarvoor je het contract hebt afgesloten![]()
Wat?quote:
ik snapte de site nietquote:Op vrijdag 13 juli 2007 15:05 schreef eer-ik het volgende:
[..]
heb je wel gekeken wat voor site het was?
heb die nog niet van dido gehoordquote:Op vrijdag 13 juli 2007 15:09 schreef Toitle het volgende:
dan zijn het ''scientist'' en ''somewhere only we know''.
tomb rader?quote:Op vrijdag 13 juli 2007 15:13 schreef Pheno het volgende:
Ik ga een raider halen
voor mij treets dan alsjeblieftquote:Op vrijdag 13 juli 2007 15:13 schreef Pheno het volgende:
Ik ga een raider halen
raider: de oude naam van twixquote:
oude naam van m&msquote:
Juist.quote:Op vrijdag 13 juli 2007 15:08 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
ik snapte de site niet![]()
oh wacht je verkoopt opslagruimte![]()
mooiquote:Op vrijdag 13 juli 2007 15:21 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Juist.
Valt nog wel mee he?
Net weer een verhuurd