spreek je uit ervaring.....???quote:Op vrijdag 13 juli 2007 13:19 schreef Frutsel het volgende:
[..]
je kan ook voor je lunch je haak op de foon leggen en tijdens de lunch die er af halen ipv andersom zoals je nu doet
Jij hebt zeker geen werk waar je veel de telefoon opneemtquote:Op vrijdag 13 juli 2007 13:19 schreef Frutsel het volgende:
[..]
je kan ook voor je lunch je haak op de foon leggen en tijdens de lunch die er af halen ipv andersom zoals je nu doet
nu ff geen werk...(alhoewel "ff" al 6 maanden duurt...quote:Op vrijdag 13 juli 2007 13:20 schreef Toitle het volgende:
[..]
in de beveiling, centralist alarmcentrale hier in Geldrop.Erg leuk. En jij?
Keep them comingquote:Op vrijdag 13 juli 2007 13:21 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Eer-ik is denk ik ambtenaar... als die knipoogt, doet ie één oog open
quote:Op vrijdag 13 juli 2007 13:20 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Je had het over volgende week he![]()
Goed om te weten dat je d'r dan ook bent![]()
He, mak aan he...quote:Op vrijdag 13 juli 2007 13:21 schreef Frutsel het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 13 juli 2007 13:21 schreef Frutsel het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 13 juli 2007 13:21 schreef Toitle het volgende:
[..]
Jij hebt zeker geen werk waar je veel de telefoon opneemt![]()
Damn 6 maanden s al lang hoor, al ergens mee bezig nu?quote:Op vrijdag 13 juli 2007 13:22 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
nu ff geen werk...(alhoewel "ff" al 6 maanden duurt......hoop binnenkort iets te vinden....
![]()
Ik leg de telefoon er vaak heel subtiel net naast dat niemand het ziet en de telefoon toch niet overgaat.quote:Op vrijdag 13 juli 2007 13:21 schreef Toitle het volgende:
[..]
Jij hebt zeker geen werk waar je veel de telefoon opneemt![]()
Klonenquote:Op vrijdag 13 juli 2007 13:25 schreef Frutsel het volgende:
[..]
heet je nou toitle, toilet of turtle en je kloon is toiltet?
of hoe zit het?
quote:Op vrijdag 13 juli 2007 13:23 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
..jij kwam toch naar Nijmegen.....
![]()
quote:
heeft nu weinig nut...vakantie tijd neem niemand iemand aan en ik ga volgende week op vakantie...quote:Op vrijdag 13 juli 2007 13:25 schreef Toitle het volgende:
[..]
Damn 6 maanden s al lang hoor, al ergens mee bezig nu?
die herken ik dan weer welquote:Op vrijdag 13 juli 2007 13:25 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Ik leg de telefoon er vaak heel subtiel net naast dat niemand het ziet en de telefoon toch niet overgaat.
Soms vergeet ik m zelf wel s goed te leggen![]()
Het zit zoals het er staat, schrijf foutje daar gelaten, gebeurd jou gelukkig nooit.quote:Op vrijdag 13 juli 2007 13:25 schreef Frutsel het volgende:
[..]
heet je nou toitle, toilet of turtle en je kloon is toiltet?
of hoe zit het?
Precies. en danquote:
quote:Op vrijdag 13 juli 2007 13:27 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
zit toch in de kast....???![]()
hey Jo0lz.....![]()
![]()
![]()
quote:Op vrijdag 13 juli 2007 13:27 schreef Frutsel het volgende:
[..]
die herken ik dan weer wel![]()
zwarte schoensmeer aan de binnenkant van de hoorn doet het ook altijd goed![]()
Spellingscheck in FF FTW! ^^.quote:Op vrijdag 13 juli 2007 13:28 schreef Toitle het volgende:
[..]
Het zit zoals het er staat, schrijf foutje daar gelaten, gebeurd jou gelukkig nooit.![]()
te vaakquote:Op vrijdag 13 juli 2007 13:28 schreef Toitle het volgende:
[..]
Het zit zoals het er staat, schrijf foutje daar gelaten, gebeurd jou gelukkig nooit.![]()
Theyre is only one cablgunmaster , and now you will See the DARK Side of me!!!quote:Op vrijdag 13 juli 2007 13:30 schreef Toitle het volgende:
[..]
There is only one toitleGeen klonen nodig.
Eerst fijn op vakantie, doe je goed. Nieuwe ronde nieuwe kansen.quote:Op vrijdag 13 juli 2007 13:26 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
heeft nu weinig nut...vakantie tijd neem niemand iemand aan en ik ga volgende week op vakantie.....maar als ik terug ben ga ik maar weer achter de uitzendbureau aan, want zij doen wel erg weinig....
![]()
doedoei Fruts.....quote:Op vrijdag 13 juli 2007 13:31 schreef Frutsel het volgende:
ik ben d'r trouwens van tussen... tot later Peeps, en anders vast fijn weekend![]()
![]()
precies...!!!!!quote:Op vrijdag 13 juli 2007 13:32 schreef Toitle het volgende:
[..]
Eerst fijn op vakantie, doe je goed. Nieuwe ronde nieuwe kansen.
awww....lie-ief......quote:Op vrijdag 13 juli 2007 13:32 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
Theyre is only one cablgunmaster , and now you will See the DARK Side of me!!!
[afbeelding]
That's the spirit, daarna gewoon weer vol goede moed aan de bak(kie koffie).quote:Op vrijdag 13 juli 2007 13:33 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
precies...!!!!!..en mijn vakantie wordt mega geweldig...!!!!
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Wel een levensgevaarlijke gieter natuurlijk.quote:Op vrijdag 13 juli 2007 13:32 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
Theyre is only one cablgunmaster , and now you will See the DARK Side of me!!!
[afbeelding]
welke gieter? das mijn Wapen des verderf!!!!quote:Op vrijdag 13 juli 2007 13:36 schreef Toitle het volgende:
[..]
Wel een levensgevaarlijke gieter natuurlijk.
ik nind die schep veel enger....quote:Op vrijdag 13 juli 2007 13:36 schreef Toitle het volgende:
[..]
Wel een levensgevaarlijke gieter natuurlijk.
That's it ik haal gelijk de gieter uit de zandbak hier voor er ongelukken gebeuren.quote:Op vrijdag 13 juli 2007 13:38 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
welke gieter? das mijn Wapen des verderf!!!!
mag ik van jou van uit de categorie hyper Wakker? , mag ik van jou daarna Druk? , en mag ik ook verliefd?quote:Op vrijdag 13 juli 2007 13:38 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
hyper wat.....???
-druk:
-verliefd:
-wakker
![]()
![]()
ppppffffff....we mogen ook niks he....quote:Op vrijdag 13 juli 2007 13:40 schreef Toitle het volgende:
[..]
That's it ik haal gelijk de gieter uit de zandbak hier voor er ongelukken gebeuren.
Multiple choice?quote:Op vrijdag 13 juli 2007 13:38 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
hyper wat.....???
-druk:
-verliefd:
-wakker
![]()
![]()
Mijn Gieterquote:Op vrijdag 13 juli 2007 13:40 schreef Toitle het volgende:
[..]
That's it ik haal gelijk de gieter uit de zandbak hier voor er ongelukken gebeuren.
CGM!quote:Op vrijdag 13 juli 2007 13:40 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
mag ik van jou van uit de categorie hyper Wakker? , mag ik van jou daarna Druk? , en mag ik ook verliefd?
ja wat zou de 4e zijn ? SuikerKoffie![]()
Kan moeilijk vrij krijgenquote:
hij is geslepenquote:Op vrijdag 13 juli 2007 13:39 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
ik nind die schep veel enger....![]()
quote:Op vrijdag 13 juli 2007 13:40 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
mag ik van jou van uit de categorie hyper Wakker? , mag ik van jou daarna Druk? , en mag ik ook verliefd?
ja wat zou de 4e zijn ? SuikerKoffie![]()
Jij vond de schep enger, die mag je ook houden, toch een goede deal?quote:Op vrijdag 13 juli 2007 13:40 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
ppppffffff....we mogen ook niks he....![]()
Ja, Kuukske die vond het ZOOOOO nodig. Dat IK CGM leestekens gebruikte, dat ik eigenlijk wel iets zou moeten krijgen van haar in return voor deze daad.quote:
mja..maar zonder gieter is de lol ervan af....quote:Op vrijdag 13 juli 2007 13:42 schreef Toitle het volgende:
[..]
Jij vond de schep enger, die mag je ook houden, toch een goede deal?
ik wil wel...quote:Op vrijdag 13 juli 2007 13:42 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
Ja, Kuukske die vond het ZOOOOO nodig. Dat IK CGM leestekens gebruikte, dat ik eigenlijk wel iets zou moeten krijgen van haar in return voor deze daad.* reep chocolade ? *
Ik vind dat ook.quote:Op vrijdag 13 juli 2007 13:42 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
Ja, Kuukske die vond het ZOOOOO nodig. Dat IK CGM leestekens gebruikte, dat ik eigenlijk wel iets zou moeten krijgen van haar in return voor deze daad.* reep chocolade ? *
Whehehe.quote:
wel eerlijk oversteken he jongens....?????quote:Op vrijdag 13 juli 2007 13:44 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
* Eerst de zeef dan pas de Gieter!!!*
eeuhm.... ik ben onwetend in leestekens. Sinds 2 weken geleden dacht ik : " Leestekens zonder kun je het ook lezen?"quote:Op vrijdag 13 juli 2007 13:44 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Ik vind dat ook.
Soms zjin je teksten echt slecht leesbaar namelijk...
Ja mam.quote:Op vrijdag 13 juli 2007 13:45 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
wel eerlijk oversteken he jongens....?????![]()
![]()
*Chocola geeft.quote:
kijk jij pron tijdens het werk?quote:Op vrijdag 13 juli 2007 13:47 schreef Pheno het volgende:
Pr0n btw
Nee, als ik 2 wapens heb ben ik nog machtiger !!! Dan zal de wereld van mij zijnquote:Op vrijdag 13 juli 2007 13:45 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
wel eerlijk oversteken he jongens....?????![]()
![]()
Waarom niet?quote:
Dit had je beter na de ruiling kunnen reageren, nu doe ik het natuurlijk nietquote:Op vrijdag 13 juli 2007 13:48 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
Nee, als ik 2 wapens heb ben ik nog machtiger !!! Dan zal de wereld van mij zijn![]()
![]()
I have actually a book called " How To Rule the World."
Maar, ik geloof het boek niet want de maker is geen wereldheerser.![]()
excuus, dan niet zo bedoeld, 2 is zeker genoeg.quote:Op vrijdag 13 juli 2007 13:48 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
...heb al 2 kids, vind ik wel genoeg....
![]()
jij ook kids....???quote:Op vrijdag 13 juli 2007 13:51 schreef Toitle het volgende:
[..]
excuus, dan niet zo bedoeld, 2 is zeker genoeg.
ik zie niets door een webfilterquote:
eentje, 1 keer in de 2 weken helaas, hij is bijna 2, m'n super Grizzly.quote:
oooohh voor zulk liefde vol gebruik van de gieter kan ik het natuurlijk niet weigeren.quote:
ja dat "helaas" ken ik....quote:Op vrijdag 13 juli 2007 13:56 schreef Toitle het volgende:
[..]
eentje, 1 keer in de 2 weken helaas, hij is bijna 2, m'n super Grizzly.
je doet het met een beerquote:Op vrijdag 13 juli 2007 13:56 schreef Toitle het volgende:
[..]
eentje, 1 keer in de 2 weken helaas, hij is bijna 2, m'n super Grizzly.
http://babelfish.altavista.com/quote:
hé stomme pinguin, t gaat over mn zoontje. Als je niet weet danquote:
Gaan ze wel mee op vakantie?quote:Op vrijdag 13 juli 2007 13:58 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
ja dat "helaas" ken ik......mijn kids zijn om de week bij mij...
![]()
ik zie nog steeds niets, alleen een dwarsbalkje...snifquote:Op vrijdag 13 juli 2007 13:59 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
http://babelfish.altavista.com/
dan ff deze link in toevoegen van de pagina en je webfilter is weg* proxies *
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |