spreek je uit ervaring.....???quote:Op vrijdag 13 juli 2007 13:19 schreef Frutsel het volgende:
[..]
je kan ook voor je lunch je haak op de foon leggen en tijdens de lunch die er af halen ipv andersom zoals je nu doet
Jij hebt zeker geen werk waar je veel de telefoon opneemtquote:Op vrijdag 13 juli 2007 13:19 schreef Frutsel het volgende:
[..]
je kan ook voor je lunch je haak op de foon leggen en tijdens de lunch die er af halen ipv andersom zoals je nu doet
nu ff geen werk...(alhoewel "ff" al 6 maanden duurt...quote:Op vrijdag 13 juli 2007 13:20 schreef Toitle het volgende:
[..]
in de beveiling, centralist alarmcentrale hier in Geldrop.Erg leuk. En jij?
Keep them comingquote:Op vrijdag 13 juli 2007 13:21 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Eer-ik is denk ik ambtenaar... als die knipoogt, doet ie één oog open
quote:Op vrijdag 13 juli 2007 13:20 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Je had het over volgende week he![]()
Goed om te weten dat je d'r dan ook bent![]()
He, mak aan he...quote:Op vrijdag 13 juli 2007 13:21 schreef Frutsel het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 13 juli 2007 13:21 schreef Frutsel het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 13 juli 2007 13:21 schreef Toitle het volgende:
[..]
Jij hebt zeker geen werk waar je veel de telefoon opneemt![]()
Damn 6 maanden s al lang hoor, al ergens mee bezig nu?quote:Op vrijdag 13 juli 2007 13:22 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
nu ff geen werk...(alhoewel "ff" al 6 maanden duurt......hoop binnenkort iets te vinden....
![]()
Ik leg de telefoon er vaak heel subtiel net naast dat niemand het ziet en de telefoon toch niet overgaat.quote:Op vrijdag 13 juli 2007 13:21 schreef Toitle het volgende:
[..]
Jij hebt zeker geen werk waar je veel de telefoon opneemt![]()
Klonenquote:Op vrijdag 13 juli 2007 13:25 schreef Frutsel het volgende:
[..]
heet je nou toitle, toilet of turtle en je kloon is toiltet?
of hoe zit het?
quote:Op vrijdag 13 juli 2007 13:23 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
..jij kwam toch naar Nijmegen.....
![]()
quote:
heeft nu weinig nut...vakantie tijd neem niemand iemand aan en ik ga volgende week op vakantie...quote:Op vrijdag 13 juli 2007 13:25 schreef Toitle het volgende:
[..]
Damn 6 maanden s al lang hoor, al ergens mee bezig nu?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |