That's it ik haal gelijk de gieter uit de zandbak hier voor er ongelukken gebeuren.quote:Op vrijdag 13 juli 2007 13:38 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
welke gieter? das mijn Wapen des verderf!!!!
mag ik van jou van uit de categorie hyper Wakker? , mag ik van jou daarna Druk? , en mag ik ook verliefd?quote:Op vrijdag 13 juli 2007 13:38 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
hyper wat.....???
-druk:
-verliefd:
-wakker
![]()
![]()
ppppffffff....we mogen ook niks he....quote:Op vrijdag 13 juli 2007 13:40 schreef Toitle het volgende:
[..]
That's it ik haal gelijk de gieter uit de zandbak hier voor er ongelukken gebeuren.
Multiple choice?quote:Op vrijdag 13 juli 2007 13:38 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
hyper wat.....???
-druk:
-verliefd:
-wakker
![]()
![]()
Mijn Gieterquote:Op vrijdag 13 juli 2007 13:40 schreef Toitle het volgende:
[..]
That's it ik haal gelijk de gieter uit de zandbak hier voor er ongelukken gebeuren.
CGM!quote:Op vrijdag 13 juli 2007 13:40 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
mag ik van jou van uit de categorie hyper Wakker? , mag ik van jou daarna Druk? , en mag ik ook verliefd?
ja wat zou de 4e zijn ? SuikerKoffie![]()
Kan moeilijk vrij krijgenquote:
hij is geslepenquote:Op vrijdag 13 juli 2007 13:39 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
ik nind die schep veel enger....![]()
quote:Op vrijdag 13 juli 2007 13:40 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
mag ik van jou van uit de categorie hyper Wakker? , mag ik van jou daarna Druk? , en mag ik ook verliefd?
ja wat zou de 4e zijn ? SuikerKoffie![]()
Jij vond de schep enger, die mag je ook houden, toch een goede deal?quote:Op vrijdag 13 juli 2007 13:40 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
ppppffffff....we mogen ook niks he....![]()
Ja, Kuukske die vond het ZOOOOO nodig. Dat IK CGM leestekens gebruikte, dat ik eigenlijk wel iets zou moeten krijgen van haar in return voor deze daad.quote:
mja..maar zonder gieter is de lol ervan af....quote:Op vrijdag 13 juli 2007 13:42 schreef Toitle het volgende:
[..]
Jij vond de schep enger, die mag je ook houden, toch een goede deal?
ik wil wel...quote:Op vrijdag 13 juli 2007 13:42 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
Ja, Kuukske die vond het ZOOOOO nodig. Dat IK CGM leestekens gebruikte, dat ik eigenlijk wel iets zou moeten krijgen van haar in return voor deze daad.* reep chocolade ? *
Ik vind dat ook.quote:Op vrijdag 13 juli 2007 13:42 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
Ja, Kuukske die vond het ZOOOOO nodig. Dat IK CGM leestekens gebruikte, dat ik eigenlijk wel iets zou moeten krijgen van haar in return voor deze daad.* reep chocolade ? *
Whehehe.quote:
wel eerlijk oversteken he jongens....?????quote:Op vrijdag 13 juli 2007 13:44 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
* Eerst de zeef dan pas de Gieter!!!*
eeuhm.... ik ben onwetend in leestekens. Sinds 2 weken geleden dacht ik : " Leestekens zonder kun je het ook lezen?"quote:Op vrijdag 13 juli 2007 13:44 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Ik vind dat ook.
Soms zjin je teksten echt slecht leesbaar namelijk...
Ja mam.quote:Op vrijdag 13 juli 2007 13:45 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
wel eerlijk oversteken he jongens....?????![]()
![]()
*Chocola geeft.quote:
kijk jij pron tijdens het werk?quote:Op vrijdag 13 juli 2007 13:47 schreef Pheno het volgende:
Pr0n btw
Nee, als ik 2 wapens heb ben ik nog machtiger !!! Dan zal de wereld van mij zijnquote:Op vrijdag 13 juli 2007 13:45 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
wel eerlijk oversteken he jongens....?????![]()
![]()
Waarom niet?quote:
Dit had je beter na de ruiling kunnen reageren, nu doe ik het natuurlijk nietquote:Op vrijdag 13 juli 2007 13:48 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
Nee, als ik 2 wapens heb ben ik nog machtiger !!! Dan zal de wereld van mij zijn![]()
![]()
I have actually a book called " How To Rule the World."
Maar, ik geloof het boek niet want de maker is geen wereldheerser.![]()
excuus, dan niet zo bedoeld, 2 is zeker genoeg.quote:Op vrijdag 13 juli 2007 13:48 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
...heb al 2 kids, vind ik wel genoeg....
![]()
jij ook kids....???quote:Op vrijdag 13 juli 2007 13:51 schreef Toitle het volgende:
[..]
excuus, dan niet zo bedoeld, 2 is zeker genoeg.
ik zie niets door een webfilterquote:
eentje, 1 keer in de 2 weken helaas, hij is bijna 2, m'n super Grizzly.quote:
oooohh voor zulk liefde vol gebruik van de gieter kan ik het natuurlijk niet weigeren.quote:
ja dat "helaas" ken ik....quote:Op vrijdag 13 juli 2007 13:56 schreef Toitle het volgende:
[..]
eentje, 1 keer in de 2 weken helaas, hij is bijna 2, m'n super Grizzly.
je doet het met een beerquote:Op vrijdag 13 juli 2007 13:56 schreef Toitle het volgende:
[..]
eentje, 1 keer in de 2 weken helaas, hij is bijna 2, m'n super Grizzly.
http://babelfish.altavista.com/quote:
hé stomme pinguin, t gaat over mn zoontje. Als je niet weet danquote:
Gaan ze wel mee op vakantie?quote:Op vrijdag 13 juli 2007 13:58 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
ja dat "helaas" ken ik......mijn kids zijn om de week bij mij...
![]()
ik zie nog steeds niets, alleen een dwarsbalkje...snifquote:Op vrijdag 13 juli 2007 13:59 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
http://babelfish.altavista.com/
dan ff deze link in toevoegen van de pagina en je webfilter is weg* proxies *
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |