quote:-scorpione-
Koppig, open-minded, behulpzaam
quote:Burakius
...
quote:dvdfreak
the strong silent type like Gary Cooper
quote:Devrim_
...
quote:EMEL
Lief, eigenwijs, spontaan en een zieleknijper
quote:IHVK
Schepper van het topic
quote:Jero
Snel, goed en gek
quote:saban
Verliefd, stoer en soms toch verlegen
quote:Slayage
Buffy, Tori en Lynch
quote:TheMagnificent
...
quote:zarGon
Lief, guitig en een sarcast
De OP van hierboven staat hier.quote:- En iedere vatandaş die ik vergeten ben,.
Is goed hoor!quote:Op donderdag 12 juli 2007 18:58 schreef zarGon het volgende:
Ik ben nog bezig!...
geduld is een schone zaakquote:Op donderdag 12 juli 2007 19:05 schreef Emel het volgende:
Ik wil later de tekst nog aanvullen, maar heeft geen haast.
Misschien kun je ook enkele plaatjes van Turkije plaatsen?
quote:Op donderdag 12 juli 2007 19:09 schreef Emel het volgende:
Linkerbalk is zo breed, mag dat wat minder?
Ik heb alle geduldquote:
Ik wil middenkant graag groter hebben ja..quote:Op donderdag 12 juli 2007 19:11 schreef zarGon het volgende:
[..]... Dan moet het ergens mee opgevuld worden.. Maar de linkerkant moet minder worden dus? Wordt het middenkant groter...
suuuuurequote:
why not?quote:
Hey skipquote:
zeg het eensquote:Op donderdag 12 juli 2007 20:41 schreef skippy22 het volgende:
py
dan moet jij maar emel entertainenquote:Op donderdag 12 juli 2007 21:18 schreef skippy22 het volgende:
Ik begin net wakker te worden
Was foutje, ik was aan het bewerkenquote:Op vrijdag 13 juli 2007 00:53 schreef dvdfreak het volgende:
opis al goed toch
Jep... genieten doe ik met een vakantiebaantje,quote:Op vrijdag 13 juli 2007 01:03 schreef dvdfreak het volgende:
al vakantie ?
Mietje. Uitrusten doe je maar als je thuis bent na je werk. Nu hoor je gewoon wakker te blijven.quote:Op vrijdag 13 juli 2007 01:06 schreef dvdfreak het volgende:
7.30als je bedenkt dat om 2-3 uur mijn nest in duik
Rond 6:15.quote:Op vrijdag 13 juli 2007 01:09 schreef dvdfreak het volgende:
hoe laat moet jij dan op
Zo doen wij dat.quote:Op vrijdag 13 juli 2007 01:13 schreef dvdfreak het volgende:
veel koffie drinken s'ochtends
KLM.quote:Op vrijdag 13 juli 2007 01:15 schreef dvdfreak het volgende:
waar werk je
Werk je in de beveiliging of vraag of ik in beveiliging werk?quote:Op vrijdag 13 juli 2007 01:17 schreef dvdfreak het volgende:
beveiliging?
Nee, ik werk bij de IT afdeling.quote:Op vrijdag 13 juli 2007 01:22 schreef dvdfreak het volgende:
of jij in de beveiliging werkt
precies, dat heb ik nu ook wel nodigquote:Op vrijdag 13 juli 2007 01:13 schreef dvdfreak het volgende:
veel koffie drinken s'ochtends
Günaydin.quote:
Mannen zijn betweters.quote:Op vrijdag 13 juli 2007 07:34 schreef Emel het volgende:
Hoe doen mannen dat? Zo laat naar bed en vroeg op.
Hebben jullie nou geen last van wallen? Of vermoeidheid?
Ik slaap nogquote:Op vrijdag 13 juli 2007 07:36 schreef zarGon het volgende:
[..]
Günaydin.
Lichamelijk brak, geestelijk vermoeid. Maar een slaapje in de trein straks en het broodje nu doet wonderen.
Jij?
Jij zegt hetquote:
Jaquote:Op vrijdag 13 juli 2007 07:43 schreef zarGon het volgende:
[..]
Ik zeg wel meer. Maar dit keer zal ik gelijk hebben, niet?
Goed idee!quote:Op vrijdag 13 juli 2007 07:46 schreef zarGon het volgende:
[..]
Een 99euro telsell 5 minuten opblaasbed lijkt me beter.
probeer eens Saxion Deventer, heb daar zelf ook BI gevolgd.quote:Op vrijdag 13 juli 2007 12:58 schreef saban het volgende:
Menschen, I need help
Deeltijd Informatica, instroom februari
Ik zou HHS even opbellen.. Kun je tenminste misschien iets regelen oid..quote:Op vrijdag 13 juli 2007 12:58 schreef saban het volgende:
Menschen, I need help
Merhabaquote:Op vrijdag 13 juli 2007 13:53 schreef Emel het volgende:
Merhaba!
Een of ander slecht-Nederlands sprekende miep heeft de functie tijdelijk overgenomen, ze wilt er niks aan doenquote:Op vrijdag 13 juli 2007 14:04 schreef zarGon het volgende:
[..]
Ik zou HHS even opbellen.. Kun je tenminste misschien iets regelen oid..
Ik denk niet dat ik anderhalf uur en anderhalf uur terug wil reizenquote:Op vrijdag 13 juli 2007 13:56 schreef SYCO het volgende:
[..]
probeer eens Saxion Deventer, heb daar zelf ook BI gevolgd.
hehe het lukt wel hoor, al zat ik wel heerlijk op terrasje vanmiddag.quote:Op vrijdag 13 juli 2007 14:04 schreef zarGon het volgende:
[..]
Ik zou HHS even opbellen.. Kun je tenminste misschien iets regelen oid..
[..]
Merhaba.. Lukt het nog op werk, zo na een lekkere maaltijd?
is het niet mogelijk om een andere niveau 4 opleiding te gaan volgen, tegenwoordig kan je het in 1 jaar doenquote:Op vrijdag 13 juli 2007 12:58 schreef saban het volgende:
Menschen, I need help
Nee.quote:Op vrijdag 13 juli 2007 16:11 schreef dvdfreak het volgende:
[..]
is het niet mogelijk om een andere niveau 4 opleiding te gaan volgen, tegenwoordig kan je een 1 jarig mbo (niveau4)volgen richting ict?
Mijn opleiding heeft geen MBO4, alleen MBO3, maar ik wou toch een MBO4 diploma, anders kon ik niet deelnemen aan een HBO opleiding. Ze hebebn me toen vertelt dat als ik mijn MBO3 haal, een jaartje er aan vast kan plakken zodat ik een MBO4 diploma kreeg. Na het afronden van mijn MBO3 wou ik er dus een jaartje aanplakken en dat ging ineens niet meer.quote:Op vrijdag 13 juli 2007 16:17 schreef dvdfreak het volgende:
hoezo kan je geen niveau 4 opleiding volgen ?
Niet goed, het is bijna maandag.quote:Op vrijdag 13 juli 2007 16:04 schreef Emel het volgende:
[..]
hehe het lukt wel hoor, al zat ik wel heerlijk op terrasje vanmiddag.![]()
Al mijn clienten komen vandaagnu laatste gesprek nog om 16.15 uur.
Hoe is het met jou?
quote:Op vrijdag 13 juli 2007 16:55 schreef Slayage het volgende:
kurtlar vadisi irak, draait nu ook in japan![]()
[afbeelding]
WTF!!!quote:AP
Bao Xishun, met zijn 2,36 meter de langste man van de wereld, schudt de hand met He Pingping. De 19-jarige man, die 73 centimeter lang is, wil een vermelding in het Guinness Book of Records als de kleinste man van de wereld.
quote:Op vrijdag 13 juli 2007 17:29 schreef Chav het volgende:
Heeft iemand nog plek in zn koffer voor mij![]()
[afbeelding]
zal wel iets plaatselijks zijnquote:Op vrijdag 13 juli 2007 19:55 schreef Emel het volgende:
Hebben jullie het ook zo warm?
Nee, heb 2 truien aanquote:Op vrijdag 13 juli 2007 19:55 schreef Emel het volgende:
Hebben jullie het ook zo warm?
gehuurd?quote:Op vrijdag 13 juli 2007 20:07 schreef saban het volgende:
Iemand Apocalypto al gezien? Heb 'm gehuurd, straks kijken
Ehm ja, hurenquote:Op vrijdag 13 juli 2007 20:16 schreef Slayage het volgende:
[..]
gehuurd?![]()
zit totaal geen verhaal in, dus daar moet je het niet voor kijken, hij is wel heel spannenden er zit vreselijk veel gore in
hoop dat je een sterke maag hebt
![]()
quote:
Tis goed met jequote:
quote:Op vrijdag 13 juli 2007 20:06 schreef saban het volgende:
[..]
Nee, heb 2 truien aan
..beetje Ey-meltje pesten
Verveel me een beetje.. beetje teveel papieren gehad vandaag op het gesprek.. straks daarmee bezig houden, daarna mn filmpje kijkenquote:
Voor opleiding?quote:Op vrijdag 13 juli 2007 20:35 schreef saban het volgende:
[..]
Verveel me een beetje.. beetje teveel papieren gehad vandaag op het gesprek.. straks daarmee bezig houden, daarna mn filmpje kijken
pessimistquote:
Nee, van nieuwe werkquote:Op vrijdag 13 juli 2007 20:37 schreef Emel het volgende:
[..]
Voor opleiding?
Ik ben net weer thuis, zat even op terras. Ik zou weer de deur uit gaan, maar ben beetje moe.
Wanneer start je?quote:Op vrijdag 13 juli 2007 20:41 schreef saban het volgende:
[..]
Nee, van nieuwe werk
Hmm, de deur uitgaan, iets drinken, klinkt goed in de oren
Maandag opzeggen, doorwerken tot eind augustus (opzegtermijn)quote:Op vrijdag 13 juli 2007 20:43 schreef Emel het volgende:
[..]
Wanneer start je?
Tis heerlijk weer voor terras. Vandaag al twee keer terras gepakt.
Heb je er zin in?quote:Op vrijdag 13 juli 2007 20:47 schreef saban het volgende:
[..]
Maandag opzeggen, doorwerken tot eind augustus (opzegtermijn)
Starten in eerste week van september.
En sinan even bellen doe je nietquote:Op vrijdag 13 juli 2007 20:43 schreef Emel het volgende:
[..]
Wanneer start je?
Tis heerlijk weer voor terras. Vandaag al twee keer terras gepakt.
Alsof je dan meteen naar R'dam komtquote:
Nieuwe uitdagingquote:
Owjaquote:Op vrijdag 13 juli 2007 20:54 schreef Emel het volgende:
[..]
Nieuwe uitdaging![]()
En we kunnen afspreken, nu je in R'dam gaat werken.![]()
geen nieuwe uitdaging?quote:
Goed idee! Je weet waar ik werkquote:Op vrijdag 13 juli 2007 21:03 schreef saban het volgende:
[..]
Jawel, lijkt me wel leuk!
Na werktijd af en toe samen wat drinken![]()
hahaha preciesquote:Op vrijdag 13 juli 2007 21:05 schreef saban het volgende:
[..]
Jij weet ook waar ik werk he, loopafstand van centrum
Was het maar september hequote:
mannen raken snel afgeleid door mijquote:Op vrijdag 13 juli 2007 21:09 schreef saban het volgende:
Grrr, door jou zit ik over mn 6500 heen!! lette niet op
quote:
quote:Op vrijdag 13 juli 2007 21:14 schreef Da.Rock het volgende:
Emel, wat doe je me aan...!![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Mixed feelings enzo...
Het is maar een lijstje, met geruchten..that's allquote:
quote:
je komt zelden hierquote:
Mijn beeld van de Turkse vrouw zal nooit meer hetzelfde zijn...quote:Op vrijdag 13 juli 2007 21:18 schreef Emel het volgende:
[..]
Het is maar een lijstje, met geruchten..that's all![]()
Wat was je beeld dan?quote:Op vrijdag 13 juli 2007 21:19 schreef Da.Rock het volgende:
[..]
Mijn beeld van de Turkse vrouw zal nooit meer hetzelfde zijn...![]()
Nooit wat van gemerktquote:
Jahoorquote:Op vrijdag 13 juli 2007 21:20 schreef Da.Rock het volgende:
[..]
zelden?
Ik heb hele delen aanelkaat gespamd. Zonder mij zaten jullie nog bij de 40 ofzo..![]()
En spam dan hele topicreeksen aanelkaar...quote:Op vrijdag 13 juli 2007 21:21 schreef Emel het volgende:
[..]
JahoorJe komt 1 keer per 4-6 maanden hier langs
![]()
geen 2 iigquote:
Euh, hadden wij iets samen?quote:Op vrijdag 13 juli 2007 21:22 schreef Da.Rock het volgende:
[..]
Een deel van dat beeld bestond uit monogamie voor het leven..![]()
Ik zie je haast nooit hierquote:Op vrijdag 13 juli 2007 21:24 schreef Da.Rock het volgende:
[..]
En spam dan hele topicreeksen aanelkaar...![]()
nep Turkquote:
Ik ben gewoon wie ik benquote:Op vrijdag 13 juli 2007 21:27 schreef Da.Rock het volgende:
[..]
Jij bent zeker zo een "geïntegreerde" Turkse meid..![]()
Is het 1 van die twee?quote:Op vrijdag 13 juli 2007 21:27 schreef Emel het volgende:
Ik heb maar 1 ex op fok en dat weten veel mensen![]()
Niet te nieuwsgierig zijnquote:
Tis goed hoorquote:Op vrijdag 13 juli 2007 21:28 schreef Da.Rock het volgende:
[..]
Overigens was datgene wat ik zei gewoon een soort van quote van een andere fokker..![]()
Beterquote:Op vrijdag 13 juli 2007 21:31 schreef Da.Rock het volgende:
[..]
Die ene vriendin van me ziet ook af van je hand.. Ze is ook niet gediend van poligami..![]()
Alsof het me wat boeitquote:Op vrijdag 13 juli 2007 21:32 schreef Da.Rock het volgende:
[..]
Liev van je, maar ik ben wel enorm teleurgesteld in je..
wie was het nu?
Was de bedoelingquote:Op vrijdag 13 juli 2007 21:34 schreef Da.Rock het volgende:
[..]
Kijk daar heb ik natuurlijk niets op te zeggen![]()
Je hoeft je niet sterk te houden hoor...quote:Op vrijdag 13 juli 2007 21:33 schreef Emel het volgende:
[..]
Alsof het me wat boeit![]()
Gaat je niets aan![]()
hahahaquote:Op vrijdag 13 juli 2007 21:35 schreef Da.Rock het volgende:
[..]
Je hoeft je niet sterk te houden hoor...![]()
Ik weet dat het pijn doet..
ik vind je aardig..en tis maar internetquote:Op vrijdag 13 juli 2007 21:37 schreef Da.Rock het volgende:
[..]
Eigenlijk liever niet, ik doe mensen niet graag pijn![]()
je zit er echt mee hequote:Op vrijdag 13 juli 2007 21:38 schreef Emel het volgende:
Ik kom er voor uit: ik heb een ex op fok. Wie het is, is niet belangrijk![]()
quote:
Je moet m'n edits wel meenemenquote:Op vrijdag 13 juli 2007 21:40 schreef Emel het volgende:
[..]
![]()
![]()
je zou moeten weten, ik zit helemaal in een dip![]()
quote:
Wat zeg ik allemaal..quote:Op vrijdag 13 juli 2007 21:43 schreef Da.Rock het volgende:
[..]
ik kijk net in je fotoboek en wat zie ik... geen foto's![]()
En maar ontkennen dat ik een hoop bijelkaar spamquote:Op vrijdag 13 juli 2007 21:44 schreef Da.Rock het volgende:
[..]
Dadelijk denk je nog dat ik nieuwsgierig ben ofzo![]()
Is dit nu wat ze noemen "een monoloog"?quote:Op vrijdag 13 juli 2007 21:44 schreef Da.Rock het volgende:
[..]
En maar ontkennen dat ik een hoop bijelkaar spam![]()
jahquote:Op vrijdag 13 juli 2007 21:45 schreef Da.Rock het volgende:
[..]
Is dit nu wat ze noemen "een monoloog"?
Jij niet neequote:Op vrijdag 13 juli 2007 21:45 schreef Emel het volgende:
Ik heb nooit foto's op het forum geplaatst. Geen behoefte aan![]()
Nee hoor, echt nietquote:Op vrijdag 13 juli 2007 21:44 schreef Da.Rock het volgende:
[..]
Dadelijk denk je nog dat ik nieuwsgierig ben ofzo![]()
Gaat goed hoor, wel erg druk...tot nu kan ik het nog aanquote:Op vrijdag 13 juli 2007 21:46 schreef Da.Rock het volgende:
[..]
Maar hoe is het verder met de geestelijk minder bedeelden?
Kun je het allemaal nog aan..?
quote:
Mij ook niet hoor.. die mannen dan..quote:Op vrijdag 13 juli 2007 21:47 schreef Emel het volgende:
[..]
Nee hoor, echt niet![]()
Geloof me, al deze mannen op het forum boeien me niet![]()
Heb je nu de 6111 of 6280..?quote:Op vrijdag 13 juli 2007 21:48 schreef Emel het volgende:
[..]
Gaat goed hoor, wel erg druk...tot nu kan ik het nog aan![]()
Zit jij mijn postgeschiedenis te lezen?quote:
Maar met wat voor mensen werk je dan, mensen waarbij echt een steekje loszit of mensen met depressies enzo?quote:Op vrijdag 13 juli 2007 21:48 schreef Emel het volgende:
[..]
Gaat goed hoor, wel erg druk...tot nu kan ik het nog aan![]()
Wel genoeg vrouwen op het forum tochquote:
Tsssl tsssk tsssk, het is mijn eigen geschiedenis..quote:
Ook die hebben me tot nog toe weinig boeiends kunnen brengen.. Op 1 na.. En nee, ik heb het niet over jou..quote:
Eigenlijk allesquote:Op vrijdag 13 juli 2007 21:51 schreef Da.Rock het volgende:
[..]
Maar met wat voor mensen werk je dan, mensen waarbij echt een steekje loszit of mensen met depressies enzo?
Hmm..prima hoor..was maar een vraagjequote:Op vrijdag 13 juli 2007 21:53 schreef Da.Rock het volgende:
[..]
Tsssl tsssk tsssk, het is mijn eigen geschiedenis..
En ik maar netjes blijven tegen je![]()
Maar welke heb je nu?
Alsof ik daar aan dachtquote:Op vrijdag 13 juli 2007 21:54 schreef Da.Rock het volgende:
[..]
Ook die hebben me tot nog toe weinig boeiends kunnen brengen.. Op 1 na.. En nee, ik heb het niet over jou..![]()
Ik weet nog de eerste dag. "Je kunt het niet op jezelf toepassen." Dus haal die illusies maar uit je hoofd..quote:
whehehe, juiste kneus...quote:Op vrijdag 13 juli 2007 21:56 schreef Emel het volgende:
[..]
Hmm..prima hoor..was maar een vraagje![]()
6230i![]()
Weet ik wel hoorquote:Op vrijdag 13 juli 2007 21:58 schreef Da.Rock het volgende:
[..]
Ik weet nog de eerste dag. "Je kunt het niet op jezelf toepassen." Dus haal die illusies maar uit je hoofd..![]()
Ik wil een nieuwe gsmquote:
quote:
hahah, ik dacht dat je het over jezelf had omdat ik totaal geen therapie nodig heb. Jou historie omtrent relaties is bekendquote:Op vrijdag 13 juli 2007 22:00 schreef Emel het volgende:
[..]
Weet ik wel hoor![]()
Ik kan prima anderen helpen hoor maar op mezelf toepassen...![]()
Oh, is dat zo?quote:Op vrijdag 13 juli 2007 22:03 schreef Da.Rock het volgende:
[..]
hahah, ik dacht dat je het over jezelf had omdat ik totaal geen therapie nodig heb. Jou historie omtrent relaties is bekend![]()
Hij mag mij niet denk ik..quote:Op vrijdag 13 juli 2007 22:03 schreef Emel het volgende:
is saban ineens weg? Jij kwam en hij vertrok
Hoezo denk je dat?quote:Op vrijdag 13 juli 2007 22:05 schreef Da.Rock het volgende:
[..]
Hij mag mij niet denk ik..
over DID gesrpoken![]()
meiquote:
21quote:
opvallendquote:Op vrijdag 13 juli 2007 22:07 schreef Da.Rock het volgende:
[..]
Ik ben er, hij naait er uit.. Je zou toch gaan denken.. of toch niet![]()
quote:
21 mei?quote:
Ik ken hem beter..quote:
Aardig van je maar is niet nodigquote:Op vrijdag 13 juli 2007 22:12 schreef Da.Rock het volgende:
[..]
Jah. En dan ga ik je er 1 cadeau doen![]()
Of juist welquote:Op vrijdag 13 juli 2007 22:13 schreef Emel het volgende:
[..]
Aardig van je maar is niet nodigik ken je niet
![]()
![]()
Jij vindt hem leuker dan jezelf? why?quote:Op vrijdag 13 juli 2007 22:13 schreef Da.Rock het volgende:
[..]
Dat was trouwens geen vraag maar een constatering.
Wel?quote:
Zolang ik iemand IRL niet ken, blijft het vaag natuurlijkquote:
jij bent te vaagquote:Op vrijdag 13 juli 2007 22:16 schreef Da.Rock het volgende:
[..]
Jammer hoor van al dat studiegeld, heeft niets opgeleverd zo te zien![]()
Ken je (een aantal) mensen uit deze reeks dan ook irl?quote:Op vrijdag 13 juli 2007 22:15 schreef Emel het volgende:
[..]
Zolang ik iemand IRL niet ken, blijft het vaag natuurlijk![]()
Nope, niemand ontmoet.quote:Op vrijdag 13 juli 2007 22:18 schreef Da.Rock het volgende:
[..]
Ken je (een aantal) mensen uit deze reeks dan ook irl?
Deel 100 moet het keerpunt zijn lees ik.... Ik zie het eerlijk gezegd niet gebeuren, of er moet een tweede, derde en vierde Emel tevoorschijn komen.quote:
Misschien heb je gelijk en komt er nooit een meet.quote:Op vrijdag 13 juli 2007 22:21 schreef Da.Rock het volgende:
[..]
Deel 100 moet het keerpunt zijn lees ik.... Ik zie het eerlijk gezegd niet gebeuren, of er moet een tweede, derde en vierde Emel tevoorschijn komen.
Dat zijn geen privemeets. Vallen meer onder date.quote:Op vrijdag 13 juli 2007 22:24 schreef Emel het volgende:
[..]
Misschien heb je gelijk en komt er nooit een meet.
wel privemeets denk ik.
saban en ik willen wel afspreken.
Hmm..nee je bent niet mysterieus..je mist de juiste dosis van iets van jezelf blootgeven en geheimzinnig doenquote:Op vrijdag 13 juli 2007 22:22 schreef Da.Rock het volgende:
[..]
Forrest Gump is vaag, ik ben mysterieus![]()
We gaan niet daten, we gaan meetenquote:Op vrijdag 13 juli 2007 22:26 schreef zarGon het volgende:
[..]
Dat zijn geen privemeets. Vallen meer onder date.
Minimeet!quote:
Puur vriendschappelijke meetquote:
Wat wil je zeggen, dat ik een gesloten boek voor je ben?quote:Op vrijdag 13 juli 2007 22:27 schreef Emel het volgende:
[..]
Hmm..nee je bent niet mysterieus..je mist de juiste dosis van iets van jezelf blootgeven en geheimzinnig doen![]()
quote:Op vrijdag 13 juli 2007 22:30 schreef zarGon het volgende:
[..]
Whatever, zolang er niet aan mini's gewerkt wordt,.
De neveneffecten treden pas op na het nuttigen van alcohol, gekkie.quote:Op vrijdag 13 juli 2007 22:31 schreef Emel het volgende:
[..]
![]()
Het is afspreken zonder bijbedoelingen! Jeetje, jullie zoeken er meteen iets achter![]()
![]()
Helemaal gesloten en dat maakt je helemaal niet mysterieus..boring dusquote:Op vrijdag 13 juli 2007 22:31 schreef Da.Rock het volgende:
[..]
Wat wil je zeggen, dat ik een gesloten boek voor je ben?Ook goed..
laten we het over jou hebben
En dat zegt iemand die kennis heeft van de menselijke geestquote:
Wie zegt dat we gaan drinken?quote:Op vrijdag 13 juli 2007 22:33 schreef zarGon het volgende:
[..]
De neveneffecten treden pas op na het nuttigen van alcohol, gekkie.
Exactly as I planned..quote:Op vrijdag 13 juli 2007 22:33 schreef Emel het volgende:
[..]
Helemaal gesloten en dat maakt je helemaal niet mysterieus..boring dus![]()
![]()
over mij? ik heb niets te melden![]()
Er is nu een man die even naar je wilt luisteren. Maak hem eens bang met je verhalen.quote:Op vrijdag 13 juli 2007 22:33 schreef Emel het volgende:
[..]
Helemaal gesloten en dat maakt je helemaal niet mysterieus..boring dus![]()
![]()
over mij? ik heb niets te melden![]()
saban heeft een vriendin...en we gaan op een vriendschappelijke manier met elkaar om.quote:Op vrijdag 13 juli 2007 22:33 schreef Da.Rock het volgende:
[..]
En dat zegt iemand die kennis heeft van de menselijke geest![]()
FF serieuze vraag tussendoor.
Is het ooit voorgekomen dat je iemand die suïcidaal was niet hebt kunnen helpen?
Voor hoe lang nog?quote:Op vrijdag 13 juli 2007 22:36 schreef Emel het volgende:
[..]
saban heeft een vriendin...en we gaan op een vriendschappelijke manier met elkaar om.
Neeuh, geen zinquote:Op vrijdag 13 juli 2007 22:36 schreef zarGon het volgende:
[..]
Er is nu een man die even naar je wilt luisteren. Maak hem eens bang met je verhalen.
Sinds wanneer heeft dat een remmend effect op de mensheid gehadquote:Op vrijdag 13 juli 2007 22:36 schreef Emel het volgende:
[..]
saban heeft een vriendin...en we gaan op een vriendschappelijke manier met elkaar om.
Ze leven allemaal dus nog?quote:Op vrijdag 13 juli 2007 22:36 schreef Emel het volgende:
[..]
hmm nee, tot nu toe heb ik ze kunnen helpen.
Pak de volgende de eerste de beste uit en fluister hem leuke dingen in over dood. Vergeet je popcorn niet.quote:Op vrijdag 13 juli 2007 22:36 schreef Emel het volgende:
[..]
hmm nee, tot nu toe heb ik ze kunnen helpen.
Zolang het je gelukkig maaktquote:
Voor altijd!quote:
Nopequote:
romantisch hoorquote:Op vrijdag 13 juli 2007 22:38 schreef zarGon het volgende:
[..]
Pak de volgende de eerste de beste uit en fluister hem leuke dingen in over dood. Vergeet je popcorn niet.
Laat de inkoppertjes achterwege,quote:Op vrijdag 13 juli 2007 22:43 schreef zarGon het volgende:
[..]
Niets, maar dan ook niets is voor altijd.
yepquote:
Neen, pure vermaeck. Lijkt net op films, als je het goed influisterd, zorg je ervoor dat er bloed zal vloeien.quote:
ik let niet opquote:
Jij bent ziekquote:Op vrijdag 13 juli 2007 22:45 schreef zarGon het volgende:
[..]
Neen, pure vermaeck. Lijkt net op films, als je het goed influisterd, zorg je ervoor dat er bloed zal vloeien.
je bent eigenwijs zegquote:Op vrijdag 13 juli 2007 22:43 schreef zarGon het volgende:
[..]
Niets, maar dan ook niets is voor altijd.
Kan..quote:
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |