quote:-scorpione-
Koppig, open-minded, behulpzaam
quote:Burakius
...
quote:dvdfreak
the strong silent type like Gary Cooper
quote:Devrim_
...
quote:EMEL
Lief, eigenwijs, spontaan en een zieleknijper
quote:IHVK
Schepper van het topic
quote:Jero
Snel, goed en gek
quote:saban
Verliefd, stoer en soms toch verlegen
quote:Slayage
Buffy, Tori en Lynch
quote:TheMagnificent
...
quote:zarGon
Lief, guitig en een sarcast
De OP van hierboven staat hier.quote:- En iedere vatandaş die ik vergeten ben,.
Is goed hoor!quote:Op donderdag 12 juli 2007 18:58 schreef zarGon het volgende:
Ik ben nog bezig!...
geduld is een schone zaakquote:Op donderdag 12 juli 2007 19:05 schreef Emel het volgende:
Ik wil later de tekst nog aanvullen, maar heeft geen haast.
Misschien kun je ook enkele plaatjes van Turkije plaatsen?
quote:Op donderdag 12 juli 2007 19:09 schreef Emel het volgende:
Linkerbalk is zo breed, mag dat wat minder?
Ik heb alle geduldquote:
Ik wil middenkant graag groter hebben ja..quote:Op donderdag 12 juli 2007 19:11 schreef zarGon het volgende:
[..]... Dan moet het ergens mee opgevuld worden.. Maar de linkerkant moet minder worden dus? Wordt het middenkant groter...
suuuuurequote:
why not?quote:
Hey skipquote:
zeg het eensquote:Op donderdag 12 juli 2007 20:41 schreef skippy22 het volgende:
py
dan moet jij maar emel entertainenquote:Op donderdag 12 juli 2007 21:18 schreef skippy22 het volgende:
Ik begin net wakker te worden
Was foutje, ik was aan het bewerkenquote:Op vrijdag 13 juli 2007 00:53 schreef dvdfreak het volgende:
opis al goed toch
Jep... genieten doe ik met een vakantiebaantje,quote:Op vrijdag 13 juli 2007 01:03 schreef dvdfreak het volgende:
al vakantie ?
Mietje. Uitrusten doe je maar als je thuis bent na je werk. Nu hoor je gewoon wakker te blijven.quote:Op vrijdag 13 juli 2007 01:06 schreef dvdfreak het volgende:
7.30als je bedenkt dat om 2-3 uur mijn nest in duik
Rond 6:15.quote:Op vrijdag 13 juli 2007 01:09 schreef dvdfreak het volgende:
hoe laat moet jij dan op
Zo doen wij dat.quote:Op vrijdag 13 juli 2007 01:13 schreef dvdfreak het volgende:
veel koffie drinken s'ochtends
KLM.quote:Op vrijdag 13 juli 2007 01:15 schreef dvdfreak het volgende:
waar werk je
Werk je in de beveiliging of vraag of ik in beveiliging werk?quote:Op vrijdag 13 juli 2007 01:17 schreef dvdfreak het volgende:
beveiliging?
Nee, ik werk bij de IT afdeling.quote:Op vrijdag 13 juli 2007 01:22 schreef dvdfreak het volgende:
of jij in de beveiliging werkt
precies, dat heb ik nu ook wel nodigquote:Op vrijdag 13 juli 2007 01:13 schreef dvdfreak het volgende:
veel koffie drinken s'ochtends
Günaydin.quote:
Mannen zijn betweters.quote:Op vrijdag 13 juli 2007 07:34 schreef Emel het volgende:
Hoe doen mannen dat? Zo laat naar bed en vroeg op.
Hebben jullie nou geen last van wallen? Of vermoeidheid?
Ik slaap nogquote:Op vrijdag 13 juli 2007 07:36 schreef zarGon het volgende:
[..]
Günaydin.
Lichamelijk brak, geestelijk vermoeid. Maar een slaapje in de trein straks en het broodje nu doet wonderen.
Jij?
Jij zegt hetquote:
Jaquote:Op vrijdag 13 juli 2007 07:43 schreef zarGon het volgende:
[..]
Ik zeg wel meer. Maar dit keer zal ik gelijk hebben, niet?
Goed idee!quote:Op vrijdag 13 juli 2007 07:46 schreef zarGon het volgende:
[..]
Een 99euro telsell 5 minuten opblaasbed lijkt me beter.
probeer eens Saxion Deventer, heb daar zelf ook BI gevolgd.quote:Op vrijdag 13 juli 2007 12:58 schreef saban het volgende:
Menschen, I need help
Deeltijd Informatica, instroom februari
Ik zou HHS even opbellen.. Kun je tenminste misschien iets regelen oid..quote:Op vrijdag 13 juli 2007 12:58 schreef saban het volgende:
Menschen, I need help
Merhabaquote:Op vrijdag 13 juli 2007 13:53 schreef Emel het volgende:
Merhaba!
Een of ander slecht-Nederlands sprekende miep heeft de functie tijdelijk overgenomen, ze wilt er niks aan doenquote:Op vrijdag 13 juli 2007 14:04 schreef zarGon het volgende:
[..]
Ik zou HHS even opbellen.. Kun je tenminste misschien iets regelen oid..
Ik denk niet dat ik anderhalf uur en anderhalf uur terug wil reizenquote:Op vrijdag 13 juli 2007 13:56 schreef SYCO het volgende:
[..]
probeer eens Saxion Deventer, heb daar zelf ook BI gevolgd.
hehe het lukt wel hoor, al zat ik wel heerlijk op terrasje vanmiddag.quote:Op vrijdag 13 juli 2007 14:04 schreef zarGon het volgende:
[..]
Ik zou HHS even opbellen.. Kun je tenminste misschien iets regelen oid..
[..]
Merhaba.. Lukt het nog op werk, zo na een lekkere maaltijd?
is het niet mogelijk om een andere niveau 4 opleiding te gaan volgen, tegenwoordig kan je het in 1 jaar doenquote:Op vrijdag 13 juli 2007 12:58 schreef saban het volgende:
Menschen, I need help
Nee.quote:Op vrijdag 13 juli 2007 16:11 schreef dvdfreak het volgende:
[..]
is het niet mogelijk om een andere niveau 4 opleiding te gaan volgen, tegenwoordig kan je een 1 jarig mbo (niveau4)volgen richting ict?
Mijn opleiding heeft geen MBO4, alleen MBO3, maar ik wou toch een MBO4 diploma, anders kon ik niet deelnemen aan een HBO opleiding. Ze hebebn me toen vertelt dat als ik mijn MBO3 haal, een jaartje er aan vast kan plakken zodat ik een MBO4 diploma kreeg. Na het afronden van mijn MBO3 wou ik er dus een jaartje aanplakken en dat ging ineens niet meer.quote:Op vrijdag 13 juli 2007 16:17 schreef dvdfreak het volgende:
hoezo kan je geen niveau 4 opleiding volgen ?
Niet goed, het is bijna maandag.quote:Op vrijdag 13 juli 2007 16:04 schreef Emel het volgende:
[..]
hehe het lukt wel hoor, al zat ik wel heerlijk op terrasje vanmiddag.![]()
Al mijn clienten komen vandaagnu laatste gesprek nog om 16.15 uur.
Hoe is het met jou?
quote:Op vrijdag 13 juli 2007 16:55 schreef Slayage het volgende:
kurtlar vadisi irak, draait nu ook in japan![]()
[afbeelding]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |