Vele nieuwssites kun je hier vinden.quote:Klein onderdeel van de FAQ
Wat verwachten we van jou als user ?
Het voornaamste is dat we verwachten dat je je op fatsoenlijke wijze gedraagt tegenover je medeposters, dat je je aan de Nederlandse wetgeving houdt en dat je de instructies van moderators en (forum)admins opvolgt.
Verder reageer je natuurlijk ontopic, probeer je niet ongepast lollig te doen in serieuze forums en topics en laat je de modjes en (forum)admins bepalen wat wel en geen slotje verdient en wie wel of geen ban moet krijgen. Ook gaan we ervan uit dat je niet onnodig kwetsend, schokkend of storend gedrag vertoont of dergelijke plaatjes post.
En natuurlijk verwachten we dat je FAQ\\\'s leest. Bijna elk subforum heeft ze en het is aan te raden deze door te lezen voordat je in het specifieke subforum post. Sommige regels kunnen afwijken van deze policy.
Probleem is al opgelost zie ik (creatieve tvp)quote:Op donderdag 12 juli 2007 09:59 schreef zoalshetis het volgende:
Amsterdam pakt georganiseerde misdaad Wallen aan
mea maxima culpa. zag het verkeerd.
Mis ik iets?quote:Op donderdag 12 juli 2007 19:15 schreef gelly het volgende:
Nederlandse luitenant Tom Krist op rand van de dood
Geef ik nog zo'n mooi linkje direct naar betreffende post .. Hij staat dus bovenaan als je er op klikt.quote:
Ik ben lomp, ik weet het, maar toch heb ik het gevoel dat ik iets over het hoofd zie.quote:Op donderdag 12 juli 2007 19:24 schreef gelly het volgende:
[..]
Geef ik nog zo'n mooi linkje direct naar betreffende post .. Hij staat dus bovenaan als je er op klikt.
Heeft nogal een verleden met dit soort uitspraken ..quote:Op donderdag 12 juli 2007 18:34 schreef Bauhaus het volgende:
Schiet al die Afghanen dan ook gewoon af
quote:Op donderdag 12 juli 2007 19:28 schreef gelly het volgende:
[..]
Heeft nogal een verleden met dit soort uitspraken ..
Vraag me eigen ook af of je het wel moet deleten, omdat Super7fighter het topic mooi illustreert en laat zien waar we het over hebben. Wat is mooier dan dat je een directe getuigenis hebt/dader inzake homodiscriminatie.quote:Damn, je bent wel een radicale kontenbonker. Je weet maar niet van ophouden.
Het wachten is nu op de eerste doodgetrapte homo.
Dan laten we het toch vrolijk staan.... o ja kijk ff in Banmeldtopic deel whatever. Schandknaapjes aan de schandpaalquote:Op zondag 15 juli 2007 12:57 schreef Jojo_ut_Grun het volgende:
Vraag me eigen ook af of je het wel moet deleten, omdat Super7fighter het topic mooi illustreert en laat zien waar we het over hebben. Wat is mooier dan dat je een directe getuigenis hebt/dader inzake homodiscriminatie.
![]()
Ramptoerismequote:Op zondag 15 juli 2007 23:31 schreef StefanP het volgende:
Wat is dit nou weer voor bullshit?
Meer homodiscriminatie op Internet
Sinds wanneer mag ik geen "homo's" posten? En voor het gemak haal je ook meteen maar even mijn mening weg dat vrijheid van meningsuiting veel belangrijker is dan wat aanstellerige mietjes die "discriminatie!!!" roepen. Wat een zielige censuur van een zielige mod.
waarom ben je zo boos? wat heb ik jou aangedaan dat je denkt dat het normaal is om op mij te kotsen?quote:Op zondag 15 juli 2007 23:34 schreef StefanP het volgende:
Haatgedachten? Achterlijk figuur dat je bent. Ik verkondig mijn mening, ik zeg nergens dat homo's naar Auschwitz moeten. Ze mogen van mij doen en laten wat ze willen, maar het is mijn goed recht om dat smerig te vinden. Maar jij bent te kortzichtig om dat te snappen.
Het is mijn mening dat homofilie smerig is. Dat is mijn goed recht. Maar ik ga niemand verbieden om te doen wat ze willen zolang ze anderen niet lastig vallen, dus je gaat je gang maar. Van mij mag je doen en laten wat je wil. Maar het is weer typerend voor het gemod hier op Fok, en de zielige staat waarin Nederland verkeert, dat ik niet eens mijn mening mag geven zonder dat een of ander modje die censureert en ongetwijfeld een note zet.quote:Op zondag 15 juli 2007 23:46 schreef Jojo_ut_Grun het volgende:
StefanP wil je mij nog een antwoord geven aub?, of durf je de confrontatie met een echt mens van vlees en bloed niet aan?
waarom denkt jij dat het normaal is om op mij(=homo) te kotsen?
lijkt me nogal logisch dat een hetero , homosex niet lekker vindt.. daar ben je immers hetero voor.quote:Op zondag 15 juli 2007 23:51 schreef StefanP het volgende:
[..]
Het is mijn mening dat homofilie smerig is. Dat is mijn goed recht. Ik ga niemand verbieden om te doen wat ze willen zolang ze anderen niet lastig vallen, dus je gaat je gang maar. Van mij mag je doen en laten wat je wil. Maar het is weer typerend voor het gemod hier op Fok, en de zielige staat waarin Nederland verkeert, dat ik niet eens mijn mening mag geven zonder dat een of ander modje die censureert en ongetwijfeld een note zet. [afbeelding]
liever niet dus met rede aangepast.quote:Op dinsdag 17 juli 2007 08:08 schreef Cairon het volgende:
Moslimstagiair verwijderd om uitdragen geloof
snoezig... het staat er al sinds gisteren, mogen we nu ook stelselmatig "moslimvarkens" gebruiken als we het over moslims hebben?
Aangepast.quote:Op maandag 16 juli 2007 07:24 schreef StefanP het volgende:
Bijna 8000 studenten dit jaar uitgeloot
In elk topic is het hetzelfde van hem en Gelly: altijd maar zuigen en trollen. Totaal offtopic.
er was ook sprake van "christenhonden" in het topic. vraag me af welke er eerder genoemd werd de honden of de varkens. puur vanuit het oogpunt of de ene de andere uitloktquote:Op dinsdag 17 juli 2007 08:08 schreef Cairon het volgende:
Moslimstagiair verwijderd om uitdragen geloof
snoezig... het staat er al sinds gisteren, mogen we nu ook stelselmatig "moslimvarkens" gebruiken als we het over moslims hebben?
Die is toch al weg? Of aangepast?quote:Op dinsdag 17 juli 2007 16:58 schreef Jojo_ut_Grun het volgende:
[..]
er was ook sprake van "christenhonden" in het topic. vraag me af welke er eerder genoemd werd de honden of de varkens. puur vanuit het oogpunt of de ene de andere uitlokt![]()
actie - reactie
nou in een paar quotes staat het nog wel... maar vroeg me meer af of het ene de andere had uitgelokt?quote:
Kom op niet op elke slak zout leggen. We zijn de EO niet.quote:Op dinsdag 17 juli 2007 17:54 schreef Jojo_ut_Grun het volgende:
nou in een paar quotes staat het nog wel... maar vroeg me meer af of het ene de andere had uitgelokt?
quote:Op woensdag 18 juli 2007 07:49 schreef Lord_Vetinari het volgende:
Bom onderdelen gevonden bij GroenLinks jongeren
Dubbel.
Ik heb het achter doorgegevenquote:
Waarom achter doorgegeven???quote:Op woensdag 18 juli 2007 12:47 schreef paddy het volgende:
[..]
Ik heb het achter doorgegeven
Sorry, was ook alweer met andere dingen bezig.
Eerste link is op slotquote:Op woensdag 18 juli 2007 11:53 schreef Burghardt het volgende:
Sp@maapje van dat yomedia geneuks: pedopartij kraamt onzin uit!
Zijn collega: http://forum.fok.nl/user/history/183315
Het kan ook zijn dat ze het willen mergen i.v.m de reacties. En ja, loop net stage hierquote:Op woensdag 18 juli 2007 12:48 schreef Lord_Vetinari het volgende:
[..]
Waarom achter doorgegeven???Gewoon dichtgooien die handel. Jij bent toch stagiair hier?
beide staan al aardig wat reacties in. Mergen is misschien een betere opties. Alleen liggen de FA's nog op één oorquote:Op woensdag 18 juli 2007 12:48 schreef Lord_Vetinari het volgende:
[..]
Waarom achter doorgegeven???Gewoon dichtgooien die handel. Jij bent toch stagiair hier?
Um, als er iemand gewoon vanochtend had gereageerd hadden er max 12 reacties ingestaan. En mergen? waarom? In beide topics loopt dezelfde discussie met dezelfde bash "argumenten".quote:Op woensdag 18 juli 2007 12:50 schreef Frutsel het volgende:
[..]
beide staan al aardig wat reacties in. Mergen is misschien een betere opties. Alleen liggen de FA's nog op één oor
Vanochtend zal er wel geen NWS-mod zijn geweest die dat gelijk kon aanpakken.quote:Op woensdag 18 juli 2007 12:51 schreef Lord_Vetinari het volgende:
[..]
Um, als er iemand gewoon vanochtend had gereageerd hadden er max 12 reacties ingestaan. En mergen? waarom? In beide topics loopt dezelfde discussie met dezelfde bash "argumenten".
24/7 online zijn gaat me toch net iets te ver hoor. Het ene topic heb ik zolang gesloten. Gelinkt naar het andere. Voor de rest maar afwachten wat ze achter de schermen besluiten i.v.m. mergen.quote:Op woensdag 18 juli 2007 12:51 schreef Lord_Vetinari het volgende:
[..]
Um, als er iemand gewoon vanochtend had gereageerd hadden er max 12 reacties ingestaan. En mergen? waarom? In beide topics loopt dezelfde discussie met dezelfde bash "argumenten".
quote:Op donderdag 19 juli 2007 12:10 schreef Re het volgende:
Nu ook halal Babyvoeding
is het slotje ter bescherming van users DB _saviour_ en Dr Nikita?
Babyvoeding hoort eigenlijk in [OUD]quote:Op donderdag 19 juli 2007 12:10 schreef Re het volgende:
Nu ook halal Babyvoeding
is het slotje ter bescherming van users DB _saviour_ en Dr Nikita?
Ik heb hem op slot gegooid. Ben hem nu aan het nalopen. Mocht de rest meevalllen gooi ik hem weer open. Wanneer het gebagger, getroll, en giga dom gebash naar elkaar aanblijft, zie ik er niet echt een discussie in en mag hij dichtblijven. Gun me dus even de tijd.quote:Op vrijdag 20 juli 2007 20:10 schreef deedeetee het volgende:
Hema niet blij met Arabische versie
Sjips wil ik ff reageren gooit iemand 'm op slot ??? Er stond niet alleen onzin in hoor en dit soort topics trekt nu eenmaal dom gedoe aan..... Ik vond 't eigenlijk nog reuze meevallen.
[TRU] niet.quote:Op zaterdag 21 juli 2007 05:20 schreef Loedertje het volgende:
Mag 'Bedreigde vis op bruiloft dochter Al Gore' naar Truth of showroddels?
We zijn achter de schermen aan het dobbelen.... ik zie er wel een topic in. Niet zuiver, maar wel eentje met argumenten waarom wel of niet door laten gaan van de TdF.quote:Op dinsdag 24 juli 2007 21:04 schreef tomttt het volgende:
Moet de Tour de France 2007 nog doorgaan?
Kan op dit topic een slotje? TS komt met feiten die geen feiten zijn. Daarnaast zijn al ongeveer 5 dezelfde topics van hem op TDF gesloten.
Edit: Post nr 1000![]()
done.quote:Op woensdag 25 juli 2007 01:51 schreef rutger05 het volgende:
Graag topictitel aanpassen met aanvulling SCP, dus van Gemengde wijk beste voor integratie volgens SCP. naar Gemengde wijk beste voor integratie volgens SCP. SCP.
Alvast bedankt.![]()
Niks sensatie/pulp. Moslima's weigeren mannelijke hulp, dat is puur waar het om draait.quote:Op donderdag 26 juli 2007 13:22 schreef Drugshond het volgende:
Ik heb bewust de TT van de telegraaf naast me neergelegd en 'De stem' als TT gekozen.
Sorry dat ik niet meewerk aan de vergeenstijling van de media waar de telegraaf als sensatie/pulp blad schijnbaar patent op heeft
Als daarover nog problemen zijn is er ook nog zoiets als [NWS-FB].
Mijn topic, mijn bericht voldoet aan het criterium van bron en geldige TT, en ik ontwijk de telegraaf (met rede).quote:Op donderdag 26 juli 2007 13:12 schreef __Saviour__ het volgende:
Waarom heeft Arts moet zich niet laten ringeloren zo'n zwakke titel?
Dat is totaal niet waar het om draait. Bang voor veel reacties die terecht kritiek gaan leveren op deze achterlijke situatie? Noem het gewoon 'Moslima's weigeren mannelijke medische hulp'
O gutteguttegutquote:Op donderdag 26 juli 2007 13:15 schreef desiredbard het volgende:
Jouw mening boeit me niet zie uitleg onder.
quote:Op donderdag 26
juli 2007 13:15 schreef desiredbard het volgende:
TS verdoezelt de zaak met "zijn" TT ook lekker.
TT: Arts moet zich niet laten ringeloren zogenaamd uit BN/de Stem
is eigenlijk het artikel Moslima weigert man als arts uit de Telegraaf
Bespeur ik hier volksmennerij?
Dapper hoor, Maar het blijft falsificatie van je bron.quote:Op donderdag 26 juli 2007 13:33 schreef Drugshond het volgende:
[..]
We hebben NWS-FB als je dat niet aanstaat trap ik je eraf.
De TT is correct.... de arts deelt de lakens uit (zeker in noodgevallen) en niet de patiënt of de familie.quote:Op donderdag 26 juli 2007 13:34 schreef __Saviour__ het volgende:
Gelul. Als het je zou draaien om geloof in het algemeen in ziekenhuizen, had dat dan ook laten terugkomen in de titel. Deze TT slaat echt helemaal nergens op. Had dan bijv. 'Religieuze patienten weigeren hulp' genomen
Eindelijk je weg gevonden... mijn beweegreden staan in dit topic. Als het je niet aanstaat weet je de weg naar [FB] vast wel te vinden (blijft nog wel mijn topic). De voorbeelden in "de stem" met de bijbehorende politieke uitspraken gaat wel iets verder dan de telegraaf. Dus dat de telegraaf zogenaamd uitvoeriger is leg ik vrolijk naast me neer (it's in the eye of the beholder). Verder ben ik niet zo kapot van de telegraaf maar dat mag je beschouwen als een persoonlijke voetnoot.quote:Op donderdag 26 juli 2007 13:37 schreef desiredbard het volgende:
[..]
O gutteguttegut
[..]
[..]
Dapper hoor, Maar het blijft falsificatie van je bron.
Je hebt echter problemen met de WARE bronvermelding want die heb je al een aantal keer verwijdert..quote:Op donderdag 26 juli 2007 13:37 schreef Drugshond het volgende:
[..]
De TT is correct.... de arts deelt de lakens uit (zeker in noodgevallen) en niet de patiënt of de familie.
De bronvermeldingen zijn beide overgenomen (dus censuur is niet aan de orde) met beide de juiste TT, en ik heb bewust de andere TT leading genomen , vanwege het bredere platform aspect (er schuilt hier een grotere discussie achter van wie neemt nu eigenlijk de beslissingen en wat zijn de rechten van de patiënt).quote:Op donderdag 26 juli 2007 13:44 schreef desiredbard het volgende:
[..]
Je hebt echter problemen met de WARE bronvermelding want die heb je al een aantal keer verwijdert..
Drugs maken je blijkbaar laf
Waar rook is, is Cannabis vuur?quote:Op donderdag 26 juli 2007 13:52 schreef Drugshond het volgende:
[..]
De bronvermeldingen zijn beide overgenomen (dus censuur is niet aan de orde) met beide de juiste TT, en ik heb bewust de andere TT leading genomen , vanwege het bredere platform aspect (er schuilt hier een grotere discussie achter van wie neemt nu eigenlijk de beslissingen en wat zijn de rechten van de patiënt).
En die persoonlijke aantijgingen begin ik een beetje moe te worden.
LOL ben je eindelijk een keertje wakker na 2 dagen. Lekker scherp ben je weerquote:Op donderdag 26 juli 2007 15:11 schreef sp3c het volgende:
[..]
!!!!!
zulke shit heb ik sinds de kleuterschool niet meer meegemaakt![]()
anyways, we hebben een heel forum voor de goude kooi
De Gouden Kooi
De enige die het niet leuk zou moeten vinden dat het topic dicht is, zou ik moeten zijn, omdat ik gehakt maakte van al die hypocriete intellectuelen.quote:Op donderdag 26 juli 2007 15:19 schreef Elfletterig het volgende:
Ik ben het er niet mee eens dat het topic over de terugtrekkende sponsors van de Gouden Kooi is gesloten. Het onderwerp heeft nieuwswaarde en staat volledig los van de inhoudelijke discussie over het programma.
ik zie er niet zo heel veel discussiewaarde in eerlijk gezegd, niet voor NWS iigquote:Op donderdag 26 juli 2007 15:19 schreef Elfletterig het volgende:
Ik ben het er niet mee eens dat het topic over de terugtrekkende sponsors van de Gouden Kooi is gesloten. Het onderwerp heeft nieuwswaarde en staat volledig los van de inhoudelijke discussie over het programma.
ja jouw is dat altijd duidelijkquote:Op donderdag 26 juli 2007 15:20 schreef JohnDope het volgende:
[..]
De enige die het niet leuk zou moeten vinden dat het topic dicht is, zou ik moeten zijn, omdat ik gehakt maakte van al die hypocriete intellectuelen.
Maar mij boeit het allemaal niet, het was duidelijk dat ik de sterkste argumenten had.
Het heeft niet zoveel discussiewaarde? Waarom plaats je dan eerst een inhoudelijke reactie en gooi je vervolgens het topic dichtquote:Op donderdag 26 juli 2007 15:33 schreef sp3c het volgende:
[..]
ik zie er niet zo heel veel discussiewaarde in eerlijk gezegd, niet voor NWS iig
en als ik de reacties zo doorblader is het ook niet echt meer dan een welles/nietes verhaal over de gouden kooi.
ik wil hem wel verplaatsen naar dat forum maar maar ik weet niet hoeveel behoefte eraan is
en ik was gisteren ook wakker
Toen je het topic dicht gooide, werd het in eens een feit jaquote:
quote:Op donderdag 26 juli 2007 15:39 schreef sp3c het volgende:
echt niet, ik deed niet mee aan het hele topic
even inhoudelijk aub. Want dat was een zeer onprofessionele actie van je.quote:Op donderdag 26 juli 2007 15:38 schreef JohnDope het volgende:
[..]
Het heeft niet zoveel discussiewaarde? Waarom plaats je dan eerst een inhoudelijke reactie en gooi je vervolgens het topic dicht
die "inhoudelijke" reactie was richting de link (dat topic ben ik in het betreffende forum dan ook aan het doorlezen en als het me daarna nog steeds een beetje boeit dan reageer ik er daar op) niet op het vertrek van de sponsor wat wmb geen plaats heeft in NWSquote:Op donderdag 26 juli 2007 15:38 schreef JohnDope het volgende:
[..]
Het heeft niet zoveel discussiewaarde? Waarom plaats je dan eerst een inhoudelijke reactie en gooi je vervolgens het topic dicht
gister zag ik het niet?quote:Heel apart dan dat je gister wakker was en nu in eens het topic dicht gooit.
op een tshirt na krijg ik dan ook niet betaaldquote:Op donderdag 26 juli 2007 15:40 schreef JohnDope het volgende:
[..]
[..]
even inhoudelijk aub. Want dat was een zeer onprofessionele actie van je.
Het slaat natuurlijk helemaal nergens op. Ten eerste had ik die link van schatje met die video die de halve waarheid bevat, zwaar ontkracht.quote:Op donderdag 26 juli 2007 15:41 schreef sp3c het volgende:
[..]
die "inhoudelijke" reactie was richting de link (dat topic ben ik in het betreffende forum dan ook aan het doorlezen en als het me daarna nog steeds een beetje boeit dan reageer ik er daar op) niet op het vertrek van de sponsor wat wmb geen plaats heeft in NWS
mjah of je het zwaar ontkracht hebt of niet wil ik in het midden laten maar de rest van het topic gaat enkel nog over reacties op reacties op reacties op jouw reactie op die videoquote:Op donderdag 26 juli 2007 15:43 schreef JohnDope het volgende:
[..]
Het slaat natuurlijk helemaal nergens op. Ten eerste had ik die link van schatje met die video die de halve waarheid bevat, zwaar ontkracht.
Vervolgens reageer jij op die totaal eenzijdige video en gooi je het topic dicht, dat is bijna een dictatoriale actie te noemen.
boeiequote:En verder was het topic geen welles nietes, want ik onderbouwde alles keurig.
behalve dan dat het volledig offtopic was allemaalquote:En verder was het topic geen welles-nietes, want ik onderbouwde alles keurig en er werd niet gescholden, dus het topic verliep volgens de regels.
Ik heb het zwaar ontkracht die video, want dat filmpje op youtube was de halve waarheid, dat had je kunnen weten als je de GK had gevolgd, want die kinderachtige reactie van die 6 tegen 2, was een logisch gevolg van kinderachtige acties die die 2 hadden uitgevoerd.quote:Op donderdag 26 juli 2007 15:47 schreef sp3c het volgende:
[..]
mjah of je het zwaar ontkracht hebt of niet wil ik in het midden laten maar de rest van het topic gaat enkel nog over reacties op reacties op reacties op jouw reactie op die video
niet op het vertrek van de sponsor
dan vraag ik jouw wat hier voor NWS nu eigenlijk de discussiewaarde van is
ik kan het achter de schermen is vragen of ze interesse hebben in het topic maar wmb is het hier in elk geval niet op zijn plaats en zoals gezegd, er loopt daar al een vrij uitgebreid (meerdere) topic over de genoemde beelden en de gevolgen/oorzaken ervan
[..]
boeie
quote:Op donderdag 26 juli 2007 15:20 schreef JohnDope het volgende:
De enige die het niet leuk zou moeten vinden dat het topic dicht is, zou ik moeten zijn, omdat ik gehakt maakte van al die hypocriete intellectuelen. Maar mij boeit het allemaal niet, het was duidelijk dat ik de sterkste argumenten had.
Jij kijkt niet eens de GoudenKooi en je hebt je mening al klaar.quote:Op donderdag 26 juli 2007 15:52 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Wie zei er ook alweer iets over een plaat voor de kop hebben?
goed hoor, maar daar gaat het topic niet over en die discussie is niet voor NWSquote:Op donderdag 26 juli 2007 15:50 schreef JohnDope het volgende:
[..]
Ik heb het zwaar ontkracht die video, want dat filmpje op youtube was de halve waarheid, dat had je kunnen weten als je de GK had gevolgd, want die kinderachtige reactie van die 6 tegen 2, was een logisch gevolg van kinderachtige acties die die 2 hadden uitgevoerd.
En zo worden er nog veel meer van die eenzijdige video's via internet verspreid. Het is allemaal de halve waarheid en dat trekt kijkers.
En dat is ook het hele punt van het verhaal, mensen kijken nooit de GoudenKooi, zien af en toe een filmpje op internet en baseren daar hun hypocriete mening op.
Dus dat de sponsors vertrekken, heeft te maken met deze internetvideo(s), dus dat was gewoon inhoudelijk.
De nieuwswaarde is dus indirect dat mensen het programma niet legaal van de buis kunnen halen en dat maar via on-etische maatregelen dit programma van de buis proberen te krijgen.
Het is sowieso een hoge nieuwswaarde omdat men de GK niet via de legale weg van de buis kan krijgen, dus probeert men het programma via on-ethische maatregelen van de buis te krijgen.quote:Op donderdag 26 juli 2007 15:56 schreef sp3c het volgende:
[..]
goed hoor, maar daar gaat het topic niet over en die discussie is niet voor NWS
als iemand een topic start over de financiering van de aankomende battlestar galactica tv film waarna iedereen het vol gaat zitten lullen met of het al dan niet vette shit is dan maak ik hem ook dicht
en battlestar is vette shit
sterker nog ik vraag me zowieso af of het topic iets voor NWS was als het daadwerkelijk over de sponsoringproblemen zou gaan maar dan had ik hem waarschijnlijk eerder verplaatst
Dat is nou ook het probleem in dat topic. Die tegenstanders van de GK wisten allemaal niet waar ze het over hadden en toch hadden ze hun vooroordeel klaar.quote:Op donderdag 26 juli 2007 16:03 schreef sp3c het volgende:
ik heb geen flauw idee waar je het over hebt
Dan moet je het topic verplaatsen en niet dicht gooien.quote:Op donderdag 26 juli 2007 16:09 schreef sp3c het volgende:
staat dan ook niet in het goede forum daarvoor
Zo kan je nog een andere open deur in trappen?quote:Op donderdag 26 juli 2007 16:17 schreef zoalshetis het volgende:
ach ja we zijn allemaal mensen en we maken bij nader inzien fouten.
nee ik heb een nachtmerrie over drugshond gehad. na een ban notabene.quote:Op donderdag 26 juli 2007 16:24 schreef JohnDope het volgende:
[..]
Zo kan je nog een andere open deur in trappen?
Je hebt zeker het politiekeboekje "100 niets zeggende oneliners om het volk dom te houden" gelezen?
er werken genoeg mods op nws om de even-sluiten-straks-weer-open-posts te maken. niet net doen of het slecht gaat achter de schermen met die verschillende politiek-correcte antwoorden.quote:Op donderdag 26 juli 2007 16:25 schreef sp3c het volgende:
maar als in je muziekforum een apart subforum is over JunkieXL waar zien nieuwste plaat al uitgebreid is besproken
is het dan nog nodig om de andere subfora te gaan bestoken met topics over het onderwerp? tuurlijk het is muziek (weet ik veel) maar dat aparte subforum is er voor een reden.
Als junkieXL er nu mee stopte ...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |