abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_51430866
Op internet wordt steeds meer gediscrimineert tegen homo's. Het Meldpunt Discriminatie op Internet kreeg in 2006 ruim 1100 meldingen binnen.

Het Meldpunt maakt zich zorgen over de lakse houding van beheerders.

Bron: Teletekst van Talpa (Tien)
pi_51430897
Homos.
Op woensdag 4 februari 2009 20:58 schreef Hoi_Piepeloi het volgende:
Ik dacht altijd dat jij een extreme kutuser was, maar je bent best grappig :+
pi_51430947
Discriminetie tegen andere groepen zal op het internet ook meer tegen voorkomen. Whats your point?
Rik: Hey guys, wouldn't it be AMAZING if all this money was real?
Vyvyan: Rik, that is the single most predictable and BORING thing anyone could ever say whilst playing Monopoly.
pi_51431050
Niet echt verbazingwekkend. Ook hier op Fok komt het rijkelijk voor en het wordt zelfs getolereerd. Een user als BansheeBoy kan onbeperkt zijn 'essay' promoten, niemand die hem een strobreed in de weg legt. We hebben hier ook al users gezien die hier hebben opgeroepen tot geweld tegen de eerstvolgende Gay Pride.
pi_51431111
quote:
Op vrijdag 13 juli 2007 14:54 schreef Elfletterig het volgende:
Niet echt verbazingwekkend. Ook hier op Fok komt het rijkelijk voor en het wordt zelfs getolereerd. Een user als BansheeBoy kan onbeperkt zijn 'essay' promoten, niemand die hem een strobreed in de weg legt. We hebben hier ook al users gezien die hier hebben opgeroepen tot geweld tegen de eerstvolgende Gay Pride.
Daar staat tegenover dat jij hier ongehinderd Bansheeboy kan uitmaken voor schapeneukert, lijkt me een goeie deal.
Radical islam is the snake in the grass.
Moderate islam is the grass that hides the snake.
pi_51431184
quote:
Op vrijdag 13 juli 2007 14:56 schreef Hathor het volgende:
Daar staat tegenover dat jij hier ongehinderd Bansheeboy kan uitmaken voor schapeneukert, lijkt me een goeie deal.
Zul je mij nooit zien doen. Als je respect van mensen wilt, moet je ook respect kunnen opbrengen. Dat het bij veel moslims eenrichtingsverkeer is (alleen respect willen, maar niet kunnen opbrengen), wil niet zeggen dat ik me tot hetzelfde gedrag moet gaan verlagen.
pi_51431227
quote:
Op vrijdag 13 juli 2007 14:51 schreef Boris_Karloff het volgende:
Discriminetie tegen andere groepen zal op het internet ook meer tegen voorkomen. Whats your point?
Wat bedoel je met "andere" groepen. Bedoel je hiermee groepen die door hun "anders" zijn het mikpunt worden? Mijn punt is dat discriminatie in onze beschaafde maatschappij niet meer voor zou mogen komen.
pi_51431290
Oh, ik heb niks tegen homo's.
"I'm interested in anything about revolt, disorder, chaos, especially activity that appears to have no meaning.
It seems to me to be the road toward freedom. - Jim Morrison"
pi_51431294
Op zich, dan.
"I'm interested in anything about revolt, disorder, chaos, especially activity that appears to have no meaning.
pi_51431303
Ze moeten alleen niet voor m'n neus gaan staan bekken.
  vrijdag 13 juli 2007 @ 15:02:03 #11
117098 Hathor
Effe niet
pi_51431324
quote:
Op vrijdag 13 juli 2007 14:58 schreef Elfletterig het volgende:

[..]

Zul je mij nooit zien doen. Als je respect van mensen wilt, moet je ook respect kunnen opbrengen. Dat het bij veel moslims eenrichtingsverkeer is (alleen respect willen, maar niet kunnen opbrengen), wil niet zeggen dat ik me tot hetzelfde gedrag moet gaan verlagen.
Tuurlijk, heb je helemaal gelijk in. Alleen als ik die essays waar jij het over hebt lees, verlies ik elk greintje respect, voor zover dat er al was, voor zo'n persoon, en voel ik mij niet verplicht politiek correct te blijven ten koste van alles.
Radical islam is the snake in the grass.
Moderate islam is the grass that hides the snake.
pi_51431362
quote:
Op vrijdag 13 juli 2007 15:01 schreef Jarno het volgende:
Op zich, dan.
Ik heb er op zich ook niets op tegen trouwens.
pi_51431426
quote:
Op vrijdag 13 juli 2007 15:02 schreef CARLAK het volgende:

[..]

Ik heb er op zich ook niets op tegen trouwens.
Ook geen spray?
pi_51431687
quote:
Op vrijdag 13 juli 2007 15:02 schreef Hathor het volgende:
Tuurlijk, heb je helemaal gelijk in. Alleen als ik die essays waar jij het over hebt lees, verlies ik elk greintje respect, voor zover dat er al was, voor zo'n persoon, en voel ik mij niet verplicht politiek correct te blijven ten koste van alles.
Ik probeer zo veel mogelijk correct te blijven, maar het verbaast mij in hoge mate waarom zulke bagger niet wordt verwijderd van dit forum. Wat dat betreft herken ik me wel in de opmerking uit de openingspost: laksheid bij de beheerders (in dit geval Fok).

Voor homofoben heb ik geen enkel respect. Overigens ook niet voor islamofoben, nazi's, of wat voor 'foob' dan ook. Mensen haten en discrimineren om wat ze zijn gaat er bij mij sowieso niet in. Maar geen respect hebben voor iemand wil nog niet zeggen dat ik mezelf dan maar tot hetzelfde niveau ga verlagen.
pi_51431726
quote:
Op vrijdag 13 juli 2007 15:04 schreef Jarno het volgende:

[..]

Ook geen spray?
Ik kan je niet helemaal vatten. Het lijkt erop dat je het item niet helemaal serieus neemt. Homodiscriminatie neemt inderdaad toe op het internet. Het lijkt mij niet echt iets om grapjes over te maken.
  vrijdag 13 juli 2007 @ 15:14:56 #16
130298 TheThirdMark
To what Purpose!
pi_51431807
quote:
Op vrijdag 13 juli 2007 15:04 schreef Jarno het volgende:

[..]

Ook geen spray?
  vrijdag 13 juli 2007 @ 15:23:10 #17
70357 Hyperdude
#MakeLanciaGreatAgain
pi_51432118
Gehuil over "Discriminatie" neemt ook steeds ernstiger vormen aan.
How do we turn this world-class fuck-up into a world-class learning experience?
pi_51433664
Waar ik het meest van schrik is het feit dat ik er niet meer van schrik. Ik schrik niet meer van het feit dat de meerderheid hier een hekel aan Marrokanen schijnt te hebben. Zelfs in een topic over twee jongens die iemands leven redden gaat het toch weer over gejatte portomonnes.
pi_51436156
Meer allochtonen dus meer homodiscriminatie op internet.
Discriminatie gaat veelal gepaard met een laag IQ en een achterlijke cultuur.
De Postcodeloterij helpt!........mensen de vernieling in.
pi_51436230
quote:
Op vrijdag 13 juli 2007 17:21 schreef Mikrosoft het volgende:
Toch zie ik vooral typische Wilders aanhangers hier hun homofobie vertonen.
pi_51436527
quote:
Op vrijdag 13 juli 2007 17:24 schreef gelly het volgende:

[..]

Toch zie ik vooral typische Wilders aanhangers hier hun homofobie vertonen.
Het lage IQ-gehalte van de Wilders aanhangers.
De Postcodeloterij helpt!........mensen de vernieling in.
pi_51436544
quote:
Op vrijdag 13 juli 2007 17:21 schreef Mikrosoft het volgende:
Nou, tolerantie tov homo's is ook hier vaak ver te zoeken.

Zo van:

'Ik heb niks tegen homo's, als ze maar van me afbljiven anders...'

En uiteraard mensen uitschelden voor vieze homo, flikker en mietje.
pi_51436563
quote:
Op vrijdag 13 juli 2007 17:33 schreef Mikrosoft het volgende:

[..]

Bestaan er dan met een hoog IQ wil je zeggen?
pi_51436634
quote:
Op vrijdag 13 juli 2007 17:33 schreef Mikrosoft het volgende:

[..]

Vreemd dat je nu wel onderscheid maakt ?
pi_51436878
Alles wat op internet staat moet je met een korreltje zout nemen. Klaar.
There are only two pains in life. The pain of discipline and the pain of regret.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')