Daar staat tegenover dat jij hier ongehinderd Bansheeboy kan uitmaken voor schapeneukert, lijkt me een goeie deal.quote:Op vrijdag 13 juli 2007 14:54 schreef Elfletterig het volgende:
Niet echt verbazingwekkend. Ook hier op Fok komt het rijkelijk voor en het wordt zelfs getolereerd. Een user als BansheeBoy kan onbeperkt zijn 'essay' promoten, niemand die hem een strobreed in de weg legt. We hebben hier ook al users gezien die hier hebben opgeroepen tot geweld tegen de eerstvolgende Gay Pride.
Zul je mij nooit zien doen. Als je respect van mensen wilt, moet je ook respect kunnen opbrengen. Dat het bij veel moslims eenrichtingsverkeer is (alleen respect willen, maar niet kunnen opbrengen), wil niet zeggen dat ik me tot hetzelfde gedrag moet gaan verlagen.quote:Op vrijdag 13 juli 2007 14:56 schreef Hathor het volgende:
Daar staat tegenover dat jij hier ongehinderd Bansheeboy kan uitmaken voor schapeneukert, lijkt me een goeie deal.![]()
Wat bedoel je met "andere" groepen. Bedoel je hiermee groepen die door hun "anders" zijn het mikpunt worden? Mijn punt is dat discriminatie in onze beschaafde maatschappij niet meer voor zou mogen komen.quote:Op vrijdag 13 juli 2007 14:51 schreef Boris_Karloff het volgende:
Discriminetie tegen andere groepen zal op het internet ook meer tegen voorkomen. Whats your point?
Tuurlijk, heb je helemaal gelijk in. Alleen als ik die essays waar jij het over hebt lees, verlies ik elk greintje respect, voor zover dat er al was, voor zo'n persoon, en voel ik mij niet verplicht politiek correct te blijven ten koste van alles.quote:Op vrijdag 13 juli 2007 14:58 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Zul je mij nooit zien doen. Als je respect van mensen wilt, moet je ook respect kunnen opbrengen. Dat het bij veel moslims eenrichtingsverkeer is (alleen respect willen, maar niet kunnen opbrengen), wil niet zeggen dat ik me tot hetzelfde gedrag moet gaan verlagen.
Ik heb er op zich ook niets op tegen trouwens.quote:Op vrijdag 13 juli 2007 15:01 schreef Jarno het volgende:
Op zich, dan.
Ook geen spray?quote:Op vrijdag 13 juli 2007 15:02 schreef CARLAK het volgende:
[..]
Ik heb er op zich ook niets op tegen trouwens.![]()
Ik probeer zo veel mogelijk correct te blijven, maar het verbaast mij in hoge mate waarom zulke bagger niet wordt verwijderd van dit forum. Wat dat betreft herken ik me wel in de opmerking uit de openingspost: laksheid bij de beheerders (in dit geval Fok).quote:Op vrijdag 13 juli 2007 15:02 schreef Hathor het volgende:
Tuurlijk, heb je helemaal gelijk in. Alleen als ik die essays waar jij het over hebt lees, verlies ik elk greintje respect, voor zover dat er al was, voor zo'n persoon, en voel ik mij niet verplicht politiek correct te blijven ten koste van alles.
quote:
Toch zie ik vooral typische Wilders aanhangers hier hun homofobie vertonen.quote:Op vrijdag 13 juli 2007 17:21 schreef Mikrosoft het volgende:
Meer allochtonen dus meer homodiscriminatie op internet.
Discriminatie gaat veelal gepaard met een laag IQ en een achterlijke cultuur.
Het lage IQ-gehalte van de Wilders aanhangers.quote:Op vrijdag 13 juli 2007 17:24 schreef gelly het volgende:
[..]
Toch zie ik vooral typische Wilders aanhangers hier hun homofobie vertonen.
Nou, tolerantie tov homo's is ook hier vaak ver te zoeken.quote:Op vrijdag 13 juli 2007 17:21 schreef Mikrosoft het volgende:
Meer allochtonen dus meer homodiscriminatie op internet.
Discriminatie gaat veelal gepaard met een laag IQ en een achterlijke cultuur.
Bestaan er dan met een hoog IQ wil je zeggen?quote:Op vrijdag 13 juli 2007 17:33 schreef Mikrosoft het volgende:
[..]
Het lage IQ-gehalte van de Wilders aanhangers.
Vreemd dat je nu wel onderscheid maakt ?quote:Op vrijdag 13 juli 2007 17:33 schreef Mikrosoft het volgende:
[..]
Het lage IQ-gehalte van de Wilders aanhangers.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |