Daar staat tegenover dat jij hier ongehinderd Bansheeboy kan uitmaken voor schapeneukert, lijkt me een goeie deal.quote:Op vrijdag 13 juli 2007 14:54 schreef Elfletterig het volgende:
Niet echt verbazingwekkend. Ook hier op Fok komt het rijkelijk voor en het wordt zelfs getolereerd. Een user als BansheeBoy kan onbeperkt zijn 'essay' promoten, niemand die hem een strobreed in de weg legt. We hebben hier ook al users gezien die hier hebben opgeroepen tot geweld tegen de eerstvolgende Gay Pride.
Zul je mij nooit zien doen. Als je respect van mensen wilt, moet je ook respect kunnen opbrengen. Dat het bij veel moslims eenrichtingsverkeer is (alleen respect willen, maar niet kunnen opbrengen), wil niet zeggen dat ik me tot hetzelfde gedrag moet gaan verlagen.quote:Op vrijdag 13 juli 2007 14:56 schreef Hathor het volgende:
Daar staat tegenover dat jij hier ongehinderd Bansheeboy kan uitmaken voor schapeneukert, lijkt me een goeie deal.![]()
Wat bedoel je met "andere" groepen. Bedoel je hiermee groepen die door hun "anders" zijn het mikpunt worden? Mijn punt is dat discriminatie in onze beschaafde maatschappij niet meer voor zou mogen komen.quote:Op vrijdag 13 juli 2007 14:51 schreef Boris_Karloff het volgende:
Discriminetie tegen andere groepen zal op het internet ook meer tegen voorkomen. Whats your point?
Tuurlijk, heb je helemaal gelijk in. Alleen als ik die essays waar jij het over hebt lees, verlies ik elk greintje respect, voor zover dat er al was, voor zo'n persoon, en voel ik mij niet verplicht politiek correct te blijven ten koste van alles.quote:Op vrijdag 13 juli 2007 14:58 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Zul je mij nooit zien doen. Als je respect van mensen wilt, moet je ook respect kunnen opbrengen. Dat het bij veel moslims eenrichtingsverkeer is (alleen respect willen, maar niet kunnen opbrengen), wil niet zeggen dat ik me tot hetzelfde gedrag moet gaan verlagen.
Ik heb er op zich ook niets op tegen trouwens.quote:Op vrijdag 13 juli 2007 15:01 schreef Jarno het volgende:
Op zich, dan.
Ook geen spray?quote:Op vrijdag 13 juli 2007 15:02 schreef CARLAK het volgende:
[..]
Ik heb er op zich ook niets op tegen trouwens.![]()
Ik probeer zo veel mogelijk correct te blijven, maar het verbaast mij in hoge mate waarom zulke bagger niet wordt verwijderd van dit forum. Wat dat betreft herken ik me wel in de opmerking uit de openingspost: laksheid bij de beheerders (in dit geval Fok).quote:Op vrijdag 13 juli 2007 15:02 schreef Hathor het volgende:
Tuurlijk, heb je helemaal gelijk in. Alleen als ik die essays waar jij het over hebt lees, verlies ik elk greintje respect, voor zover dat er al was, voor zo'n persoon, en voel ik mij niet verplicht politiek correct te blijven ten koste van alles.
quote:
Toch zie ik vooral typische Wilders aanhangers hier hun homofobie vertonen.quote:Op vrijdag 13 juli 2007 17:21 schreef Mikrosoft het volgende:
Meer allochtonen dus meer homodiscriminatie op internet.
Discriminatie gaat veelal gepaard met een laag IQ en een achterlijke cultuur.
Het lage IQ-gehalte van de Wilders aanhangers.quote:Op vrijdag 13 juli 2007 17:24 schreef gelly het volgende:
[..]
Toch zie ik vooral typische Wilders aanhangers hier hun homofobie vertonen.
Nou, tolerantie tov homo's is ook hier vaak ver te zoeken.quote:Op vrijdag 13 juli 2007 17:21 schreef Mikrosoft het volgende:
Meer allochtonen dus meer homodiscriminatie op internet.
Discriminatie gaat veelal gepaard met een laag IQ en een achterlijke cultuur.
Bestaan er dan met een hoog IQ wil je zeggen?quote:Op vrijdag 13 juli 2007 17:33 schreef Mikrosoft het volgende:
[..]
Het lage IQ-gehalte van de Wilders aanhangers.
Vreemd dat je nu wel onderscheid maakt ?quote:Op vrijdag 13 juli 2007 17:33 schreef Mikrosoft het volgende:
[..]
Het lage IQ-gehalte van de Wilders aanhangers.
Domheid en onwetendheid dan. Zoals ook iemand uitschelden voor vies varken. Dat verdienen die lieve dieren niet.quote:Op vrijdag 13 juli 2007 17:34 schreef nummer_zoveel het volgende:
[..]
Nou, tolerantie tov homo's is ook hier vaak ver te zoeken.
Zo van:
'Ik heb niks tegen homo's, als ze maar van me afbljiven anders...'
En uiteraard mensen uitschelden voor vieze homo, flikker en mietje.
Typische homofobe Wilders aanhangers zijn geen allochtoon dus blijft er het lage IQ-gehalte over.quote:Op vrijdag 13 juli 2007 17:37 schreef gelly het volgende:
[..]
Vreemd dat je nu wel onderscheid maakt ?
Waarom zou het niet evengoed resultaat van een achterlijke cultuur kunnen zijn ? De gemiddelde Nederlander is namelijk helemaal niet zo homovriendelijk, dat gaat eerder zoals gezegd om tolereren dan om accepteren. En met de huidige conservatieve politieke tendens vinden mensen het kennelijk weer 'done' om hun hart te mogen luchten over alles wat ze vies of onwenselijk vinden, of dat nu over moslims gaat of over homo's. Denk je niet dat homotolerantie opgelegd is uit een soort van politieke correctheid en dat men het niet echt accepteert ?quote:Op vrijdag 13 juli 2007 17:49 schreef Mikrosoft het volgende:
[..]
Typische homofobe Wilders aanhangers zijn geen allochtoon dus blijft er het lage IQ-gehalte over.
In wat voor verknipte achtergestelde droomwereld leef jij?quote:Op vrijdag 13 juli 2007 17:24 schreef gelly het volgende:
Waarom ageer je zo tegen mij ? Ik heb net zo min iets met conservatieve moslims als met Wilders aanhangers of ander kortzichtig volk. Lees voor de grap eens een topic over de gaypride of andere homo-evenementen en tel daar het aantal moslims eens die dat soort reacties plaatsen. Overigens is BSB niet serieus te nemen, het is een troll die nogal succes heeft bij lieden als jij.quote:
Oh mijn god, niet om vervelend te doen, maar ben je niet te oud voor de levensfase waar je nu in zit? Ik bedoel, normaal gesproken zijn het de zelf-hatende puistige pubers die zich in een wereld van slechte gothic-poezie storten en zich met alle macht af willen zetten van de gevestige orde en zo non-conform mogelijk willen zijn, en daar zo hard hun best voor proberen te doen dat ze zich aansluiten bij een of andere zielige subcultuur die draait om het non-conformisme, iemand die daarbij alle gedragsregels, en uiterlijke kenmerken overneemt van deze groep om er maar bij te kunnen horen, terwijl je zo hard mogelijk roept dat je een individu bent met een eigen mening, en de rest van de wereld schapen zijn, behalve natuurlijk je net-zo-rebelse-non-conforme-vriendjes.quote:Op vrijdag 13 juli 2007 18:03 schreef OFfSprngr het volgende:
Wat een homoerotisch topic.
BansheeBoy, Super7Fighter enz gaan inderdaad veel te ver. Ik snap ook niet dat ze dit op fok mogen zeggen.quote:Op vrijdag 13 juli 2007 17:54 schreef Cairon het volgende:
[..]
In wat voor verknipte achtergestelde droomwereld leef jij?
Als je naar procenten kijkt, dan zul je zien dat er weinig tot geen allochtone fokkers zijn, lees: islamitische-fokkers, zijn die het op kunnen brengen om over homoseksuelen te spreken zonder ze daarbij te verketteren of te veroordelen.
Dit zijn de fokkers die het meest zich laten horen in discussies over homoseksuelen, en deze zijn het die zich negatief uitlaten over homosexualiteit tot op het niveau van grove beledigingen toe.
Een tweetal goede voorbeelden: BansheeBoy, Super7Fighter.
In de kwestie van Super7Fighter, meen ik me te herinneren dat er een andere islamitische fokker was die het zonder enig probleem voorbij liet gaan, en zich in een aantal bochten probeerde te kronkelen om maar onder een veroordeling van Super7Fighter's haatspuwende opmerkingen uit te komen. Want god behoede het dat islamitische fokkers elkaar in dit soort kwesties afvallen.
En dan nog iets. Wil je weten hoe scheef de verhoudingen hier liggen? Je mag met alle gemak homoseksuelen hier belachelijk maken, je mag opmerkingen maken die in de strekking zijn van "allemaal ophangen" maar wee je gebeente als je soortgelijke opmerkingen maakt over moslims. Kun jij mij aantonen welke users er zijn gebanned omdat ze de meest intolerante haat spuwden over homos? En kun je me dan uitleggen waarom een vraag als: "Kunnen moslim-moderators wel onpartijdig ingrijpen in een sub-forum als NWS, gezien de inhoud van de aanwezige discussies?" een ban oplevert?
Want zoals al is gebleken is die vraag best een valide vraag... gezien de kwestie S7F, waarbij een moderator van een ander forum "even" op kwam dagen in het NWS-feedback topic toen er om een mod gevraagd werd, om vervolgens het niet op te kunnen brengen om S7F op zijn plaats te wijzen.
Bespaar ons je zielige gejank over Wilders-aanhangers, want jouw stokpaardjes zijn het die in deze kwestie zichzelf juist manifesteren als intolerante haatzaaiers.
Moslims krijgen een hand boven hun hoofd gehouden hier op Fok in discussies, maar homoseksuelen kunnen op geen greintje sympathie rekenen van de moderators. Er is absoluut geen enkele steun voor homoseksuelen van bovenaf hier, terwijl die wel degelijk bestaat voor moslim-users. Je kunt vervolgens drie uur in je eigen lauwe stront wentelen en krijsen dat het allemaal niet waar is, en dat moslims net zo zielig zijn als homo's en dat ze het net zo zwaar hebben op fok, maar de feiten, de praktijk, spreekt je glashard tegen, en dat weet je net zo goed als anderen, maar je kunt het alleen niet toegeven.
Nou nou, je kan ook aardig ver gaan tegen moslims hier. Niet in de slachtofferrol gaan zitten.quote:Op vrijdag 13 juli 2007 18:17 schreef Jojo_ut_Grun het volgende:
[..]
BansheeBoy, Super7Fighter enz gaan inderdaad veel te ver. Ik snap ook niet dat ze dit op fok mogen zeggen.
Als ik een essay zou maken over moslims in de stijl van bansheeboy zou ik direct een ban aan mijn broek hebben.
Dat is wat men noemt troetel allochtonen.
Neem even een pilletje en doe de ying-yang...quote:Op vrijdag 13 juli 2007 18:10 schreef Cairon het volgende:
[..]
Oh mijn god, niet om vervelend te doen, maar ben je niet te oud voor de levensfase waar je nu in zit? Ik bedoel, normaal gesproken zijn het de zelf-hatende puistige pubers die zich in een wereld van slechte gothic-poezie storten en zich met alle macht af willen zetten van de gevestige orde en zo non-conform mogelijk willen zijn, en daar zo hard hun best voor proberen te doen dat ze zich aansluiten bij een of andere zielige subcultuur die draait om het non-conformisme, iemand die daarbij alle gedragsregels, en uiterlijke kenmerken overneemt van deze groep om er maar bij te kunnen horen, terwijl je zo hard mogelijk roept dat je een individu bent met een eigen mening, en de rest van de wereld schapen zijn, behalve natuurlijk je net-zo-rebelse-non-conforme-vriendjes.
Je komt uit 1984, niet uit 1994, een tikkeltje triest is het wel op deze leeftijd om nog op dat niveau te denken.
Maak een kloon en probeer dat voor de lol eens..quote:Op vrijdag 13 juli 2007 18:17 schreef Jojo_ut_Grun het volgende:
[..]
BansheeBoy, Super7Fighter enz gaan inderdaad veel te ver. Ik snap ook niet dat ze dit op fok mogen zeggen.
Als ik een essay zou maken over moslims in de stijl van bansheeboy zou ik direct een ban aan mijn broek hebben.
Dat is wat men noemt troetel allochtonen.
En terecht, toch?quote:Op vrijdag 13 juli 2007 14:54 schreef Elfletterig het volgende:
Niet echt verbazingwekkend. Ook hier op Fok komt het rijkelijk voor en het wordt zelfs getolereerd. Een user als BansheeBoy kan onbeperkt zijn 'essay' promoten, niemand die hem een strobreed in de weg legt. We hebben hier ook al users gezien die hier hebben opgeroepen tot geweld tegen de eerstvolgende Gay Pride.
quote:
Tis maar wat je wil zien, niet? Zo heb jij bijvoorbeeld een behoorlijk Brabantfobie ontwikkeld, althans daar begint het aardig op te lijken.quote:Op vrijdag 13 juli 2007 17:24 schreef gelly het volgende:
[..]
Ook Nederlanders kunnen achterlijk zijn omdat achterlijkheid en een laag IQ nu eenmaal een raakvlak met elkaar hebben.quote:Op vrijdag 13 juli 2007 17:53 schreef gelly het volgende:
[..]
Waarom zou het niet evengoed resultaat van een achterlijke cultuur kunnen zijn ? De gemiddelde Nederlander is namelijk helemaal niet zo homovriendelijk, dat gaat eerder zoals gezegd om tolereren dan om accepteren. En met de huidige conservatieve politieke tendens vinden mensen het kennelijk weer 'done' om hun hart te mogen luchten over alles wat ze vies of onwenselijk vinden, of dat nu over moslims gaat of over homo's. Denk je niet dat homotolerantie opgelegd is uit een soort van politieke correctheid en dat men het niet echt accepteert ?
quote:Op vrijdag 13 juli 2007 19:48 schreef SCH het volgende:
Ik heb niks tegen homo's
Zolang ze maar wel aan me zitten![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |