Valt niet te rijmen metquote:Op woensdag 25 juli 2007 13:26 schreef JohnDope het volgende:
Het is duidelijk dat jullie allemaal niet naar de Gouden Kooi kijken.
Ik volg het bijna iedere dag en ik kan je vertellen dat de bewoners in de GK allemaal acteurs zijn, die gewoon betaald krijgen en constant door een leger mentalcoachen en psychologen gecoached worden in hun daden.
Alles is in scene gezet
quote:Op woensdag 25 juli 2007 15:40 schreef JohnDope het volgende:
Zeg nou eens eerlijk; het is toch mooi dat Talpa zo'n ongedwongen-multicultureel programma heeft weten te realiseren?
Jij kijkt de GK wel geregeld?quote:Op donderdag 26 juli 2007 13:36 schreef JohnDope het volgende:
Ik bedoelde met ongedwongen, dat het een multicultureel programma is, dat zegmaar haaks staat op die opgedrongen/gedwongen multiculti-programma's van de NOS.
Maar ga er nou eens inhoudelijk op in; het is toch goed van Talpa dat ze zo'n multiculti programma hebben weten neer te zetten?
Ik weet niet of je gekeken hebt, maar er zit nu een ook marokkaanse chick in de GK, die zwaar bekakt praat.quote:Op donderdag 26 juli 2007 13:45 schreef BasOne het volgende:
Ja prachtig
80% van de vooroordelen worden prachtig in scene gezet bevestigd.
Alleen jammer dat 90% van de kijkers tokkies zijn die denken dat het 100% echt is.
Ik kijk idd geen volledige afleveringen, ik kan m'n tijd beter besteden aan programma's die me niet mateloos ergeren.quote:Op donderdag 26 juli 2007 13:47 schreef JohnDope het volgende:
[..]
Ik weet niet of je gekeken hebt, maar er zit nu een ook marokkaanse chick in de GK, die zwaar bekakt praat.
Jij kijkt liever naar Jackass, spuiten && slikken, een reallifesoap over de Tokkies of 1 of andere ranzig programma op tmf/mtv of God mag weten wat voor programma dat de eventuele tere zieltjes van de kijker kan krenken?quote:Op donderdag 26 juli 2007 13:57 schreef BasOne het volgende:
[..]
Ik kijk idd geen volledige afleveringen, ik kan m'n tijd beter besteden aan programma's die me niet mateloos ergeren.
quote:Op donderdag 26 juli 2007 14:02 schreef JohnDope het volgende:
[..]
Jij kijkt liever naar Jackass, spuiten && slikken, een reallifesoap over de Tokkies of 1 of andere ranzig programma op tmf/mtv of God mag weten wat voor programma dat de eventuele tere zieltjes van de kijker kan krenken?
Nee, ik stel je hypocrisie en dubbele moraal feilloos aan de kaak. Je kunt geen kant op, want ik heb je klem gezet. Dus gooi je het er maar op dat ik een plaat voor m'n kop heb. Niets is minder waar. Ik begrijp je opmerkingen precies en ik heb heel goed door hoe hypocriet je bent.quote:Op woensdag 25 juli 2007 22:25 schreef JohnDope het volgende:
Jij hebt zo'n ongekende plaat voor jouw gelaat. Echt niet te geloven.![]()
Had je vanavond trouwens gekeken?
Zeg het nog een paar keer, misschien ga je het dan wel echt gelovenquote:Op donderdag 26 juli 2007 14:23 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Nee, ik stel je hypocrisie en dubbele moraal feilloos aan de kaak. Je kunt geen kant op, want ik heb je klem gezet. Dus gooi je het er maar op dat ik een plaat voor m'n kop heb. Niets is minder waar. Ik begrijp je opmerkingen precies en ik heb heel goed door hoe hypocriet je bent.
Jij hebt een grote mond over het programma, maar je kijkt het nooit, dat was gewoon echt hilarisch. Je had gister echt moeten kijken.quote:En dat je dan ook nog aan mij *vraagt* of ik DGK heb gekeken. Wat denk je nou zelf? Wie heeft er hier nou een plaat voor z'n kop?![]()
Dat is waar, maar wat dat nou met DGK te maken heeft?quote:Op donderdag 26 juli 2007 14:26 schreef desiredbard het volgende:
ik ben heel eenvoudig
Talpa, waar heb je het over, dat word RTL-8quote:Op donderdag 26 juli 2007 14:40 schreef JohnDope het volgende:
Misschien een idee voor Talpa wanneer ze weer een excentriek programma maken, dat zij zelf de anti-sites voor het eigen programma maken. Voor zover dat nog niet gebeurd isWant talpa is ook lekker bezig met het 'undercover' promoten van de GK op inet.
daar het door voortijdig-het-vmbo-verlatend-hebbende-rasplebejers betreft dus weer een paar uitkeringstrekkers meer. Mischien kunnen we die gasten erbij schuiven in die villaquote:Op donderdag 26 juli 2007 14:50 schreef BasOne het volgende:
[..]
RTL DRAAIT GOUDEN KOOI DE NEK OM! NIET MEER OP INTERNET, BRAVE VERSIE OP TV!
Zo kan je dus ook een programma de nek omdraaien. Vanaf het moment dat RTL De Gouden Kooi op RTL5 zal gaan uitzenden in het najaar zal het programma niet meer op internet te volgen zijn! RTL zal in de vooravond op RTL5 op werkdagen een 'voor een jong en breed publiek verantwoorde samenvatting van de gebeurtenissen in de villa op de buis brengen'. Internet was tot nu toe voor De Gouden Kooi de aanjager voor de kijkcijfers! De beoogde ingrepen betekenen waarschijnlijk ook het ontslag van tientallen medewerkers die nu nog bij het programma werken.
Edit Bron
Als je zoveel geld hebt, dan kan je niet echt meer verliezen, want als hij dat geld aan een goeddoel had gegeven, dan was hij dat geld ook kwijt geweest, nu heeft John toch nog wat origineels met zijn geld gedaan.quote:Op donderdag 26 juli 2007 14:50 schreef BasOne het volgende:
[..]
Talpa, waar heb je het over, dat word RTL-8
Talpa/tien is niet meer, Johnny heeft gegokt en flink verloren.
Dit heb ik al tijden geroepen. De GoudenKooi moet steeds een stapje verder gaan, want anders verliezen ze kijkers.quote:
RTL DRAAIT GOUDEN KOOI DE NEK OM! NIET MEER OP INTERNET, BRAVE VERSIE OP TV!
Zo kan je dus ook een programma de nek omdraaien. Vanaf het moment dat RTL De Gouden Kooi op RTL5 zal gaan uitzenden in het najaar zal het programma niet meer op internet te volgen zijn! RTL zal in de vooravond op RTL5 op werkdagen een 'voor een jong en breed publiek verantwoorde samenvatting van de gebeurtenissen in de villa op de buis brengen'. Internet was tot nu toe voor De Gouden Kooi de aanjager voor de kijkcijfers! De beoogde ingrepen betekenen waarschijnlijk ook het ontslag van tientallen medewerkers die nu nog bij het programma werken.
Edit Bron
Zocht alleen het artikel, de eerste link was die van zij-onlinequote:Op donderdag 26 juli 2007 14:58 schreef JohnDope het volgende:
Overigens wel hilarisch dat je met een link van zij-online komt en dan val je de GK-kijkers
Klopt, het is ook heel makkelijk om niet naar de GoudenKooi te kijken, maar wel alvast een anti-mening klaar te hebben.quote:Op donderdag 26 juli 2007 15:03 schreef BasOne het volgende:
[..]
Maar gemak dient de mens en heb de eerste van het rijtje gepakt.
Net zoals jij waarschijnlijk heel veel meningen over bepaalde dingen hebt zonder er eerste hands ervaring mee te hebben.quote:Op donderdag 26 juli 2007 15:05 schreef JohnDope het volgende:
[..]
Klopt, het is ook heel makkelijk om niet naar de GoudenKooi te kijken, maar wel alvast een anti-mening klaar hebben.
Zoals bijvoorbeeld veel zure columnisten al hun anti-GoudenKooi column afhadden, nog voordat de GK uberhaupt op tv werd uitgezonden.
Had gekund ja, daar stond wel weer heel wat anders.quote:Op donderdag 26 juli 2007 15:03 schreef BasOne het volgende:
[..]
Zocht alleen het artikel, de eerste link was die van zij-online
Kan ook die van Blik op Nieuws geven of nog van een tiental anderen met dezelfde berichtgeving hoor.
Kortom, er verandert geen reet, stom in een glas water.quote:Gouden Kooi toch naar RTL
Eemnes - Na de zomer gaat het omstreden Tien programma verder bij RTL, dat heeft de zender donderdag bekend gemaakt. RTL heeft het programma waarin geweld en scheldpartijen aan de orde van de dag zijn, in de vooravond geprogrammeerd op RTL5. Toch zegt de zender verantwoordelijk om met gaan met jongeren en zal de Gouden Kooi niet meer te volgens zijn via internet.
Vooral het geweldadige gedrag en de onogenuanceerde scheldpartijen van sommige bewoners zijn menig tv-kijker een doorn in het oog. Onlangs was te zien hoe een aantal vrouwelijke bewoners deelneemster Lieke uitkleden. Ook zijn eerder bewoners uit het huis verwijdert nadat ze medebewoners geslagen of geschopt hadden.
De livestream-uitzending via internet waarmee 24-uur per dag meegekeken kan worden met de bewoners, blijft wel via Talpa bestaan.
Bron: blikopnieuws
!!!!!quote:Op woensdag 25 juli 2007 12:36 schreef schatje het volgende:
[..]
http://www.youtube.com/watch?v=hZVq16KHLxs
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |