abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 26 juli 2007 @ 13:24:46 #51
75049 BasOne
Spaceship!
pi_51851829
quote:
Op woensdag 25 juli 2007 13:26 schreef JohnDope het volgende:
Het is duidelijk dat jullie allemaal niet naar de Gouden Kooi kijken.
Ik volg het bijna iedere dag en ik kan je vertellen dat de bewoners in de GK allemaal acteurs zijn, die gewoon betaald krijgen en constant door een leger mentalcoachen en psychologen gecoached worden in hun daden.
Alles is in scene gezet
Valt niet te rijmen met
quote:
Op woensdag 25 juli 2007 15:40 schreef JohnDope het volgende:
Zeg nou eens eerlijk; het is toch mooi dat Talpa zo'n ongedwongen-multicultureel programma heeft weten te realiseren?
Free speech?....... Yeah about as free as a Ferrari!!
Nothing travels faster than the speed of light with the possible exception of bad news, which obeys its own special laws.
Laboro te salutante
pi_51852167
Ik bedoelde met ongedwongen, dat het een multicultureel programma is, dat zegmaar haaks staat op die opgedrongen/gedwongen multiculti-programma's van de NOS.

Maar ga er nou eens inhoudelijk op in; het is toch goed van Talpa dat ze zo'n multiculti programma hebben weten neer te zetten?

[ Bericht 18% gewijzigd door JohnDope op 26-07-2007 13:42:24 ]
"Mensen die tegen Israël zijn, zijn in werkelijkheid antisemieten." Doctor Martin Luther King - 1967
  donderdag 26 juli 2007 @ 13:45:22 #53
75049 BasOne
Spaceship!
pi_51852549
Ja prachtig
80% van de vooroordelen worden prachtig in scene gezet bevestigd.
Alleen jammer dat 90% van de kijkers tokkies zijn die denken dat het 100% echt is.
Nothing travels faster than the speed of light with the possible exception of bad news, which obeys its own special laws.
Laboro te salutante
pi_51852596
quote:
Op donderdag 26 juli 2007 13:36 schreef JohnDope het volgende:
Ik bedoelde met ongedwongen, dat het een multicultureel programma is, dat zegmaar haaks staat op die opgedrongen/gedwongen multiculti-programma's van de NOS.

Maar ga er nou eens inhoudelijk op in; het is toch goed van Talpa dat ze zo'n multiculti programma hebben weten neer te zetten?
Jij kijkt de GK wel geregeld?
Muslims are the only people who make a lesbian feminist look moderate.
pi_51852648
quote:
Op donderdag 26 juli 2007 13:45 schreef BasOne het volgende:
Ja prachtig
80% van de vooroordelen worden prachtig in scene gezet bevestigd.
Alleen jammer dat 90% van de kijkers tokkies zijn die denken dat het 100% echt is.
Ik weet niet of je gekeken hebt, maar er zit nu een ook marokkaanse chick in de GK, die zwaar bekakt praat.
"Mensen die tegen Israël zijn, zijn in werkelijkheid antisemieten." Doctor Martin Luther King - 1967
  donderdag 26 juli 2007 @ 13:57:11 #56
75049 BasOne
Spaceship!
pi_51852971
quote:
Op donderdag 26 juli 2007 13:47 schreef JohnDope het volgende:

[..]

Ik weet niet of je gekeken hebt, maar er zit nu een ook marokkaanse chick in de GK, die zwaar bekakt praat.
Ik kijk idd geen volledige afleveringen, ik kan m'n tijd beter besteden aan programma's die me niet mateloos ergeren.
Laboro te salutante
pi_51853155
quote:
Op donderdag 26 juli 2007 13:57 schreef BasOne het volgende:

[..]

Ik kijk idd geen volledige afleveringen, ik kan m'n tijd beter besteden aan programma's die me niet mateloos ergeren.
Jij kijkt liever naar Jackass, spuiten && slikken, een reallifesoap over de Tokkies of 1 of andere ranzig programma op tmf/mtv of God mag weten wat voor programma dat de eventuele tere zieltjes van de kijker kan krenken?
  donderdag 26 juli 2007 @ 14:09:14 #58
75049 BasOne
Spaceship!
pi_51853408
quote:
Op donderdag 26 juli 2007 14:02 schreef JohnDope het volgende:

[..]

Jij kijkt liever naar Jackass, spuiten && slikken, een reallifesoap over de Tokkies of 1 of andere ranzig programma op tmf/mtv of God mag weten wat voor programma dat de eventuele tere zieltjes van de kijker kan krenken?

Nee, geenenkele RL soap kan mij bekoren, daar erger ik me per definitie aan.
tmf/mtv
Hou oud denk je dat ik ben? 16?
Laboro te salutante
pi_51853935
quote:
Op woensdag 25 juli 2007 22:25 schreef JohnDope het volgende:
Jij hebt zo'n ongekende plaat voor jouw gelaat. Echt niet te geloven.
Had je vanavond trouwens gekeken?
Nee, ik stel je hypocrisie en dubbele moraal feilloos aan de kaak. Je kunt geen kant op, want ik heb je klem gezet. Dus gooi je het er maar op dat ik een plaat voor m'n kop heb. Niets is minder waar. Ik begrijp je opmerkingen precies en ik heb heel goed door hoe hypocriet je bent.

En dat je dan ook nog aan mij *vraagt* of ik DGK heb gekeken. Wat denk je nou zelf? Wie heeft er hier nou een plaat voor z'n kop?
pi_51854030
het is heel eenvoudig
GK (talpa/10) is kamp-tv
over voortijdig-het-vmbo-verlatend-hebbende-rasplebejers
voor voortijdig-het-vmbo-verlatend-hebbende-rasplebejers
door voortijdig-het-vmbo-verlatend-hebbende-rasplebejers
God behoede de maatschappij voor de kinderen van die drie sociale klassen
pi_51854499
quote:
Op donderdag 26 juli 2007 14:23 schreef Elfletterig het volgende:

[..]

Nee, ik stel je hypocrisie en dubbele moraal feilloos aan de kaak. Je kunt geen kant op, want ik heb je klem gezet. Dus gooi je het er maar op dat ik een plaat voor m'n kop heb. Niets is minder waar. Ik begrijp je opmerkingen precies en ik heb heel goed door hoe hypocriet je bent.
Zeg het nog een paar keer, misschien ga je het dan wel echt geloven
quote:
En dat je dan ook nog aan mij *vraagt* of ik DGK heb gekeken. Wat denk je nou zelf? Wie heeft er hier nou een plaat voor z'n kop?
Jij hebt een grote mond over het programma, maar je kijkt het nooit, dat was gewoon echt hilarisch. Je had gister echt moeten kijken.

Maargoed al die anti-sites en anti-meningen zijn wel weer erg goed voor de kijkcijfers, het is wel weer een stukje gratis reclame en welke ondernemer wilt dat niet.

Misschien een idee voor Talpa wanneer ze weer een excentriek programma maken, dat zij zelf de anti-sites voor het eigen programma maken. Voor zover dat nog niet gebeurd is Want talpa is ook lekker bezig met het 'undercover' promoten van de GK op inet.
  donderdag 26 juli 2007 @ 14:50:25 #62
68576 eleusis
fokked op kidz
pi_51854858
quote:
Op donderdag 26 juli 2007 14:26 schreef desiredbard het volgende:
ik ben heel eenvoudig
Dat is waar, maar wat dat nou met DGK te maken heeft?
Ik in een aantal worden omschreven: Ondernemend | Moedig | Stout | Lief | Positief | Intuïtief | Communicatief | Humor | Creatief | Spontaan | Open | Sociaal | Vrolijk | Organisator | Pro-actief | Meedenkend | Levensgenieter | Spiritueel
  donderdag 26 juli 2007 @ 14:50:42 #63
75049 BasOne
Spaceship!
pi_51854866
quote:
Op donderdag 26 juli 2007 14:40 schreef JohnDope het volgende:
Misschien een idee voor Talpa wanneer ze weer een excentriek programma maken, dat zij zelf de anti-sites voor het eigen programma maken. Voor zover dat nog niet gebeurd is Want talpa is ook lekker bezig met het 'undercover' promoten van de GK op inet.
Talpa, waar heb je het over, dat word RTL-8
Talpa/tien is niet meer, Johnny heeft gegokt en flink verloren.

RTL DRAAIT GOUDEN KOOI DE NEK OM! NIET MEER OP INTERNET, BRAVE VERSIE OP TV!
Zo kan je dus ook een programma de nek omdraaien. Vanaf het moment dat RTL De Gouden Kooi op RTL5 zal gaan uitzenden in het najaar zal het programma niet meer op internet te volgen zijn! RTL zal in de vooravond op RTL5 op werkdagen een 'voor een jong en breed publiek verantwoorde samenvatting van de gebeurtenissen in de villa op de buis brengen'. Internet was tot nu toe voor De Gouden Kooi de aanjager voor de kijkcijfers! De beoogde ingrepen betekenen waarschijnlijk ook het ontslag van tientallen medewerkers die nu nog bij het programma werken.

Edit Bron
Laboro te salutante
pi_51854953
quote:
Op donderdag 26 juli 2007 14:50 schreef BasOne het volgende:

[..]

Zo kan je dus ook een programma de nek omdraaien. Vanaf het moment dat RTL De Gouden Kooi op RTL5 zal gaan uitzenden in het najaar zal het programma niet meer op internet te volgen zijn! RTL zal in de vooravond op RTL5 op werkdagen een 'voor een jong en breed publiek verantwoorde samenvatting van de gebeurtenissen in de villa op de buis brengen'. Internet was tot nu toe voor De Gouden Kooi de aanjager voor de kijkcijfers! De beoogde ingrepen betekenen waarschijnlijk ook het ontslag van tientallen medewerkers die nu nog bij het programma werken.

Edit Bron
daar het door voortijdig-het-vmbo-verlatend-hebbende-rasplebejers betreft dus weer een paar uitkeringstrekkers meer. Mischien kunnen we die gasten erbij schuiven in die villa
  donderdag 26 juli 2007 @ 14:56:25 #65
75049 BasOne
Spaceship!
pi_51855053
Ik vind het zo zielig voor de fans

Laboro te salutante
pi_51855117
quote:
Op donderdag 26 juli 2007 14:50 schreef BasOne het volgende:

[..]

Talpa, waar heb je het over, dat word RTL-8
Talpa/tien is niet meer, Johnny heeft gegokt en flink verloren.
Als je zoveel geld hebt, dan kan je niet echt meer verliezen, want als hij dat geld aan een goeddoel had gegeven, dan was hij dat geld ook kwijt geweest, nu heeft John toch nog wat origineels met zijn geld gedaan.

En mensen vergeten ook dat Televisie maken 1 van de moeilijkste vakken ter wereld is, omdat het geen wetenschap is.
quote:

Edit Bron
Dit heb ik al tijden geroepen. De GoudenKooi moet steeds een stapje verder gaan, want anders verliezen ze kijkers.
Kijkers zijn verwend en die willen meer en meer en een stap terug wordt niet gewaardeerd. Ik vraag me bijvoorbeeld ook af, of je nog wel het softe BigBrother kan vertonen nu men aan de GoudenKooi is gewend.

Dus het lijkt me nogal sterk dat RTL het programma nog softer gaat maken, want dan kunnen ze het netzo meteen van de buis halen en dat is zonde, want het programma heeft veel geld gekost, dan kan je er netzo goed nog even uithalen wat er in zit en dan maakt het niet uit of het ethisch verantwoord is of niet, zolang de mensen maar kijken.

Gelukkig is de GoudenKooi voor veel geld verkocht aan het buitenland, dus er zullen nog genoeg GoudenKooitjes komen. En je hebt het kunnen zien hoe het gaat met de programma's die aan het buitenland verkocht werden, daar gaat het altijd een stukje extremer aan toe dan in de nederlandse edities

Overigens wel hilarisch dat je met een link van zij-online komt en dan val je de GK-kijkers aan

[ Bericht 0% gewijzigd door JohnDope op 26-07-2007 15:09:15 ]
  donderdag 26 juli 2007 @ 15:03:22 #67
75049 BasOne
Spaceship!
pi_51855335
quote:
Op donderdag 26 juli 2007 14:58 schreef JohnDope het volgende:

Overigens wel hilarisch dat je met een link van zij-online komt en dan val je de GK-kijkers
Zocht alleen het artikel, de eerste link was die van zij-online
Kan ook die van Blik op Nieuws geven of nog van een tiental anderen met dezelfde berichtgeving hoor.
Maar gemak dient de mens en heb de eerste van het rijtje gepakt.
Laboro te salutante
pi_51855404
quote:
Op donderdag 26 juli 2007 15:03 schreef BasOne het volgende:

[..]
Maar gemak dient de mens en heb de eerste van het rijtje gepakt.
Klopt, het is ook heel makkelijk om niet naar de GoudenKooi te kijken, maar wel alvast een anti-mening klaar te hebben.
Zoals bijvoorbeeld veel zure columnisten al hun anti-GoudenKooi column afhadden, nog voordat de GK uberhaupt op tv werd uitgezonden.
  donderdag 26 juli 2007 @ 15:06:54 #69
75049 BasOne
Spaceship!
pi_51855469
quote:
Op donderdag 26 juli 2007 15:05 schreef JohnDope het volgende:

[..]

Klopt, het is ook heel makkelijk om niet naar de GoudenKooi te kijken, maar wel alvast een anti-mening klaar hebben.
Zoals bijvoorbeeld veel zure columnisten al hun anti-GoudenKooi column afhadden, nog voordat de GK uberhaupt op tv werd uitgezonden.
Net zoals jij waarschijnlijk heel veel meningen over bepaalde dingen hebt zonder er eerste hands ervaring mee te hebben.
Laboro te salutante
  donderdag 26 juli 2007 @ 15:08:24 #70
68576 eleusis
fokked op kidz
pi_51855531
quote:
Op donderdag 26 juli 2007 15:03 schreef BasOne het volgende:

[..]

Zocht alleen het artikel, de eerste link was die van zij-online
Kan ook die van Blik op Nieuws geven of nog van een tiental anderen met dezelfde berichtgeving hoor.
Had gekund ja, daar stond wel weer heel wat anders.
quote:
Gouden Kooi toch naar RTL

Eemnes - Na de zomer gaat het omstreden Tien programma verder bij RTL, dat heeft de zender donderdag bekend gemaakt. RTL heeft het programma waarin geweld en scheldpartijen aan de orde van de dag zijn, in de vooravond geprogrammeerd op RTL5. Toch zegt de zender verantwoordelijk om met gaan met jongeren en zal de Gouden Kooi niet meer te volgens zijn via internet.

Vooral het geweldadige gedrag en de onogenuanceerde scheldpartijen van sommige bewoners zijn menig tv-kijker een doorn in het oog. Onlangs was te zien hoe een aantal vrouwelijke bewoners deelneemster Lieke uitkleden. Ook zijn eerder bewoners uit het huis verwijdert nadat ze medebewoners geslagen of geschopt hadden.

De livestream-uitzending via internet waarmee 24-uur per dag meegekeken kan worden met de bewoners, blijft wel via Talpa bestaan.

Bron: blikopnieuws
Kortom, er verandert geen reet, stom in een glas water.
Als "blikopnieuws" niet net zo'n bullshitsite is als "zijonline", tenminste
Ik in een aantal worden omschreven: Ondernemend | Moedig | Stout | Lief | Positief | Intuïtief | Communicatief | Humor | Creatief | Spontaan | Open | Sociaal | Vrolijk | Organisator | Pro-actief | Meedenkend | Levensgenieter | Spiritueel
  Moderator donderdag 26 juli 2007 @ 15:11:25 #71
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_51855625
quote:
!!!!!

zulke shit heb ik sinds de kleuterschool niet meer meegemaakt

anyways, we hebben een heel forum voor de goude kooi
De Gouden Kooi
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')