Vele nieuwssites kun je hier vinden.quote:Klein onderdeel van de FAQ
Wat verwachten we van jou als user ?
Het voornaamste is dat we verwachten dat je je op fatsoenlijke wijze gedraagt tegenover je medeposters, dat je je aan de Nederlandse wetgeving houdt en dat je de instructies van moderators en (forum)admins opvolgt.
Verder reageer je natuurlijk ontopic, probeer je niet ongepast lollig te doen in serieuze forums en topics en laat je de modjes en (forum)admins bepalen wat wel en geen slotje verdient en wie wel of geen ban moet krijgen. Ook gaan we ervan uit dat je niet onnodig kwetsend, schokkend of storend gedrag vertoont of dergelijke plaatjes post.
En natuurlijk verwachten we dat je FAQ\\\'s leest. Bijna elk subforum heeft ze en het is aan te raden deze door te lezen voordat je in het specifieke subforum post. Sommige regels kunnen afwijken van deze policy.
Probleem is al opgelost zie ik (creatieve tvp)quote:Op donderdag 12 juli 2007 09:59 schreef zoalshetis het volgende:
Amsterdam pakt georganiseerde misdaad Wallen aan
mea maxima culpa. zag het verkeerd.
Mis ik iets?quote:Op donderdag 12 juli 2007 19:15 schreef gelly het volgende:
Nederlandse luitenant Tom Krist op rand van de dood
Geef ik nog zo'n mooi linkje direct naar betreffende post .. Hij staat dus bovenaan als je er op klikt.quote:
Ik ben lomp, ik weet het, maar toch heb ik het gevoel dat ik iets over het hoofd zie.quote:Op donderdag 12 juli 2007 19:24 schreef gelly het volgende:
[..]
Geef ik nog zo'n mooi linkje direct naar betreffende post .. Hij staat dus bovenaan als je er op klikt.
Heeft nogal een verleden met dit soort uitspraken ..quote:Op donderdag 12 juli 2007 18:34 schreef Bauhaus het volgende:
Schiet al die Afghanen dan ook gewoon af
quote:Op donderdag 12 juli 2007 19:28 schreef gelly het volgende:
[..]
Heeft nogal een verleden met dit soort uitspraken ..
Vraag me eigen ook af of je het wel moet deleten, omdat Super7fighter het topic mooi illustreert en laat zien waar we het over hebben. Wat is mooier dan dat je een directe getuigenis hebt/dader inzake homodiscriminatie.quote:Damn, je bent wel een radicale kontenbonker. Je weet maar niet van ophouden.
Het wachten is nu op de eerste doodgetrapte homo.
Dan laten we het toch vrolijk staan.... o ja kijk ff in Banmeldtopic deel whatever. Schandknaapjes aan de schandpaalquote:Op zondag 15 juli 2007 12:57 schreef Jojo_ut_Grun het volgende:
Vraag me eigen ook af of je het wel moet deleten, omdat Super7fighter het topic mooi illustreert en laat zien waar we het over hebben. Wat is mooier dan dat je een directe getuigenis hebt/dader inzake homodiscriminatie.
![]()
Ramptoerismequote:Op zondag 15 juli 2007 23:31 schreef StefanP het volgende:
Wat is dit nou weer voor bullshit?
Meer homodiscriminatie op Internet
Sinds wanneer mag ik geen "homo's" posten? En voor het gemak haal je ook meteen maar even mijn mening weg dat vrijheid van meningsuiting veel belangrijker is dan wat aanstellerige mietjes die "discriminatie!!!" roepen. Wat een zielige censuur van een zielige mod.
waarom ben je zo boos? wat heb ik jou aangedaan dat je denkt dat het normaal is om op mij te kotsen?quote:Op zondag 15 juli 2007 23:34 schreef StefanP het volgende:
Haatgedachten? Achterlijk figuur dat je bent. Ik verkondig mijn mening, ik zeg nergens dat homo's naar Auschwitz moeten. Ze mogen van mij doen en laten wat ze willen, maar het is mijn goed recht om dat smerig te vinden. Maar jij bent te kortzichtig om dat te snappen.
Het is mijn mening dat homofilie smerig is. Dat is mijn goed recht. Maar ik ga niemand verbieden om te doen wat ze willen zolang ze anderen niet lastig vallen, dus je gaat je gang maar. Van mij mag je doen en laten wat je wil. Maar het is weer typerend voor het gemod hier op Fok, en de zielige staat waarin Nederland verkeert, dat ik niet eens mijn mening mag geven zonder dat een of ander modje die censureert en ongetwijfeld een note zet.quote:Op zondag 15 juli 2007 23:46 schreef Jojo_ut_Grun het volgende:
StefanP wil je mij nog een antwoord geven aub?, of durf je de confrontatie met een echt mens van vlees en bloed niet aan?
waarom denkt jij dat het normaal is om op mij(=homo) te kotsen?
lijkt me nogal logisch dat een hetero , homosex niet lekker vindt.. daar ben je immers hetero voor.quote:Op zondag 15 juli 2007 23:51 schreef StefanP het volgende:
[..]
Het is mijn mening dat homofilie smerig is. Dat is mijn goed recht. Ik ga niemand verbieden om te doen wat ze willen zolang ze anderen niet lastig vallen, dus je gaat je gang maar. Van mij mag je doen en laten wat je wil. Maar het is weer typerend voor het gemod hier op Fok, en de zielige staat waarin Nederland verkeert, dat ik niet eens mijn mening mag geven zonder dat een of ander modje die censureert en ongetwijfeld een note zet. [afbeelding]
liever niet dus met rede aangepast.quote:Op dinsdag 17 juli 2007 08:08 schreef Cairon het volgende:
Moslimstagiair verwijderd om uitdragen geloof
snoezig... het staat er al sinds gisteren, mogen we nu ook stelselmatig "moslimvarkens" gebruiken als we het over moslims hebben?
Aangepast.quote:Op maandag 16 juli 2007 07:24 schreef StefanP het volgende:
Bijna 8000 studenten dit jaar uitgeloot
In elk topic is het hetzelfde van hem en Gelly: altijd maar zuigen en trollen. Totaal offtopic.
er was ook sprake van "christenhonden" in het topic. vraag me af welke er eerder genoemd werd de honden of de varkens. puur vanuit het oogpunt of de ene de andere uitloktquote:Op dinsdag 17 juli 2007 08:08 schreef Cairon het volgende:
Moslimstagiair verwijderd om uitdragen geloof
snoezig... het staat er al sinds gisteren, mogen we nu ook stelselmatig "moslimvarkens" gebruiken als we het over moslims hebben?
Die is toch al weg? Of aangepast?quote:Op dinsdag 17 juli 2007 16:58 schreef Jojo_ut_Grun het volgende:
[..]
er was ook sprake van "christenhonden" in het topic. vraag me af welke er eerder genoemd werd de honden of de varkens. puur vanuit het oogpunt of de ene de andere uitlokt![]()
actie - reactie
nou in een paar quotes staat het nog wel... maar vroeg me meer af of het ene de andere had uitgelokt?quote:
Kom op niet op elke slak zout leggen. We zijn de EO niet.quote:Op dinsdag 17 juli 2007 17:54 schreef Jojo_ut_Grun het volgende:
nou in een paar quotes staat het nog wel... maar vroeg me meer af of het ene de andere had uitgelokt?
quote:Op woensdag 18 juli 2007 07:49 schreef Lord_Vetinari het volgende:
Bom onderdelen gevonden bij GroenLinks jongeren
Dubbel.
Ik heb het achter doorgegevenquote:
Waarom achter doorgegeven???quote:Op woensdag 18 juli 2007 12:47 schreef paddy het volgende:
[..]
Ik heb het achter doorgegeven
Sorry, was ook alweer met andere dingen bezig.
Eerste link is op slotquote:Op woensdag 18 juli 2007 11:53 schreef Burghardt het volgende:
Sp@maapje van dat yomedia geneuks: pedopartij kraamt onzin uit!
Zijn collega: http://forum.fok.nl/user/history/183315
Het kan ook zijn dat ze het willen mergen i.v.m de reacties. En ja, loop net stage hierquote:Op woensdag 18 juli 2007 12:48 schreef Lord_Vetinari het volgende:
[..]
Waarom achter doorgegeven???Gewoon dichtgooien die handel. Jij bent toch stagiair hier?
beide staan al aardig wat reacties in. Mergen is misschien een betere opties. Alleen liggen de FA's nog op één oorquote:Op woensdag 18 juli 2007 12:48 schreef Lord_Vetinari het volgende:
[..]
Waarom achter doorgegeven???Gewoon dichtgooien die handel. Jij bent toch stagiair hier?
Um, als er iemand gewoon vanochtend had gereageerd hadden er max 12 reacties ingestaan. En mergen? waarom? In beide topics loopt dezelfde discussie met dezelfde bash "argumenten".quote:Op woensdag 18 juli 2007 12:50 schreef Frutsel het volgende:
[..]
beide staan al aardig wat reacties in. Mergen is misschien een betere opties. Alleen liggen de FA's nog op één oor
Vanochtend zal er wel geen NWS-mod zijn geweest die dat gelijk kon aanpakken.quote:Op woensdag 18 juli 2007 12:51 schreef Lord_Vetinari het volgende:
[..]
Um, als er iemand gewoon vanochtend had gereageerd hadden er max 12 reacties ingestaan. En mergen? waarom? In beide topics loopt dezelfde discussie met dezelfde bash "argumenten".
24/7 online zijn gaat me toch net iets te ver hoor. Het ene topic heb ik zolang gesloten. Gelinkt naar het andere. Voor de rest maar afwachten wat ze achter de schermen besluiten i.v.m. mergen.quote:Op woensdag 18 juli 2007 12:51 schreef Lord_Vetinari het volgende:
[..]
Um, als er iemand gewoon vanochtend had gereageerd hadden er max 12 reacties ingestaan. En mergen? waarom? In beide topics loopt dezelfde discussie met dezelfde bash "argumenten".
quote:Op donderdag 19 juli 2007 12:10 schreef Re het volgende:
Nu ook halal Babyvoeding
is het slotje ter bescherming van users DB _saviour_ en Dr Nikita?
Babyvoeding hoort eigenlijk in [OUD]quote:Op donderdag 19 juli 2007 12:10 schreef Re het volgende:
Nu ook halal Babyvoeding
is het slotje ter bescherming van users DB _saviour_ en Dr Nikita?
Ik heb hem op slot gegooid. Ben hem nu aan het nalopen. Mocht de rest meevalllen gooi ik hem weer open. Wanneer het gebagger, getroll, en giga dom gebash naar elkaar aanblijft, zie ik er niet echt een discussie in en mag hij dichtblijven. Gun me dus even de tijd.quote:Op vrijdag 20 juli 2007 20:10 schreef deedeetee het volgende:
Hema niet blij met Arabische versie
Sjips wil ik ff reageren gooit iemand 'm op slot ??? Er stond niet alleen onzin in hoor en dit soort topics trekt nu eenmaal dom gedoe aan..... Ik vond 't eigenlijk nog reuze meevallen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |