abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zaterdag 14 juli 2007 @ 02:35:18 #101
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_51453115
quote:
Op zaterdag 14 juli 2007 02:33 schreef Super7fighter het volgende:
[knip]
Verkapte doodsverwensing

[ Bericht 26% gewijzigd door Drugshond op 14-07-2007 23:40:59 ]
hoofdletters kosten teveel tijd
don't avoid pain to gain pleasure
niet iedereen is iedereen
pi_51453148
Je stelt nogal domme vragen en ZELFS in de vraagstelling spreek je jezelf nog tegen. Eerst is de homoseksualiteit van Jojo 'zijn geaardheid', even later is het een keuze. Toont eens te meer aan dat je er geen bal van snapt.

Het COC is niet de belangengroepering van pedo's. Er is ook geen organisatie voor hetero's die een veroordelende vinger opheft als een hetero een kind verkracht. Jij legt verbanden die er niet zijn, maar ik praat tegen dovemansoren. Je bent simpelweg te dom om het te snappen.

Jojo legt jou niks op. Hij wijst er alleen fijntjes op dat het vrij vaak voorkomt dat de grootste homohaters zelf homo's blijken te zijn. En als je zo'n hekel hebt aan homoseksualiteit, waarom zoek je dan de topics steeds op? Als je zo'n hekel hebt aan gaypride, waarom kijk je er dan naar? Van mij hoeft gaypride ook niet. Ik negeer het gewoon.

Seksualiteit kun je niet aan iemand opleggen; je kunt seksualiteit alleen onderdrukken. Het nummer 1-verschijnsel dat aan mensen wordt opgelegd is religie. Een menselijk bedenksel dat kinderen bij hun opvoeding meekregen, of pas later in hun leven. Bij religie praat je over keuzes, bij seksualiteit - je zei het zelf al - over geaardheid.
pi_51453157
offtopic

[ Bericht 92% gewijzigd door Drugshond op 14-07-2007 23:42:04 ]
pi_51453191
quote:
Op zaterdag 14 juli 2007 02:29 schreef Super7fighter het volgende:

[..]

Als je jezelf zo goed vind in het geven van verklaringen, hoe komt het dan dat Jojo zijn geaardheid mij wil opleggen? Valt Jojo als radicale homo niet tot dezelfde groep als de extremisten? En is homo zijn geen keuze?

En als een nicht kleine jongetjes verkracht heeft is het COC in geen velden of wegen te bekennen. Hoe verklaar je dat?

Ik keur homoseksualiteit af, maar dat is geen reden om homo's te vermoorden. Toch?
Goed, ik irriteer me dan wel aan dingen als de gaypride enzo, waar is dat nou voor nodig?
Ah Gut je hebt nog steeds veel last van je taalachterstand

(leer lezen voor je hier post)

pi_51453234
quote:
Op zaterdag 14 juli 2007 02:33 schreef Super7fighter het volgende:
Jaja, jij laat je sporen als kinderverkrachter op elk continent na. Je enthousiasme en bijval voor de homo's komt voort uit de gedachte om pedofilie goed te praten onder het mom van homoseksualiteit
Je radicale houding is niet anders te verklaren.
Iemand die bijval voor homo's toont, is niet per definitie homo. Dat is weer eens jouw ziekelijke fantasie die op hol slaat. Net als je obsessie met pedofilie; een seksuele afwijking die net zo veel (of juist weinig) met heteroseksualiteit als met homoseksualiteit heeft te maken.

De enige bevolkingsgroep die pedofilie stelselmatig goedpraat, zijn moslims. Ze zijn volgelingen van Mohammed, die met een 9-jarig meisje trouwde. Staat gewoon in de Koran. En ook binnen de christelijke kerken komt misbruik vaak voor.

De grootste radicaal uit dit topic is de hersenloze lemming die steeds homoseksualiteit aan pedofilie linkt en die discriminatie van niet-geloofsgenoten goedpraat.
  zaterdag 14 juli 2007 @ 03:36:50 #106
125878 Gabry
Lento Violento
pi_51453958
quote:
Op vrijdag 13 juli 2007 14:48 schreef CARLAK het volgende:
Op internet wordt steeds meer gediscrimineert tegen homo's. Het Meldpunt Discriminatie op Internet kreeg in 2006 ruim 1100 meldingen binnen.

Het Meldpunt maakt zich zorgen over de lakse houding van beheerders.

Bron: Teletekst van Talpa (Tien)
Er kwamen inderdaad 1135 meldingen van discriminatie op internet binnen. In totaal 1728 uitingen van discriminatie.
quote:
Het MDI registreerde in 2006 93 discriminerende uitingen op grond van seksuele
gerichtheid, waarvan er 53 strafbaar waren. Dit is een verdubbeling ten opzichte van
2005 (45 uitingen)

Discriminatie van homo’s en lesbiennes vanuit religieus gedachtegoed neemt helaas toe.
De gemelde uitingen bevonden zich voornamelijk op Islamitische, Christelijke en
extreemrechtse webforums.
Ik zocht cijfers om te bekijken of 1100 veel was, en het op die manier in perspectief te plaatsen, maar blijkbaar gaan niet alle 1100 meldingen over homo's. Weer een fraai staaltje manipulatie van de media.

Maar homo's hebben het niet zo zwaar te verduren als autochtonen.
quote:
Opvallend is de stijging van het aantal gemelde uitingen gericht tegen autochtone
Nederlanders (116, waarvan 86 strafbaar) waarbij sprake is van een verdriedubbeling;
bron

Ik vraag me af waarom homo's opeens zo'n hot-topic zijn op die forums. Waarom homo's?

[ Bericht 4% gewijzigd door Gabry op 14-07-2007 04:22:58 ]
Dan hoopt gij vurige kolen op zijn hoofd.
pi_51454070
quote:
Op zaterdag 14 juli 2007 02:37 schreef Pony-Lover het volgende:
[knip]

flamen - 2

[ Bericht 29% gewijzigd door Drugshond op 14-07-2007 23:44:05 ]
Op zaterdag 23 juni 2007 18:54 schreef MASD het volgende:
Double-Helix is mijn held vandaag! _O_
pi_51455195
quote:
Op zaterdag 14 juli 2007 02:42 schreef Elfletterig het volgende:

[..]

Iemand die bijval voor homo's toont, is niet per definitie homo.
Dat kan wel zijn maar daar voel ik niks van hoor
  zaterdag 14 juli 2007 @ 10:58:36 #109
89730 Drugshond
De Euro. Mislukt vanaf dag 1.
  zaterdag 14 juli 2007 @ 11:06:05 #110
117098 Hathor
Effe niet
pi_51456137
quote:
Op zaterdag 14 juli 2007 10:58 schreef Drugshond het volgende:
tvp voor vanavond, als ik weer moet vegen en zo.
Moet je mijn industriele stofzuiger even lenen?
Radical islam is the snake in the grass.
Moderate islam is the grass that hides the snake.
pi_51456173
[NWS FB] Waar we wel een blad voor de mond laten nemen.
?

[ Bericht 38% gewijzigd door sp3c op 15-07-2007 12:01:31 ]
  zaterdag 14 juli 2007 @ 13:46:33 #112
73259 Monus
ĄViva Espaņa, coņo!
pi_51459580
Ik merk niet echt veel van een stijgende lijn van homo discriminatie op het Internet. Als je alleen al naar fok! kijkt dan zie je dat in bijna alle topics de 'Finnen' er bij gehaald word door honderden personen terwijl er maar in een paar topics de homo's er bij gehaald wordt. Als er een groep is die kan klagen over een grote toename van discriminatie dan zijn het de 'Finnen' wel. De grote toename van de aangiften zijn waarschijnlijk meer het gevolg van de grote gevoeligheid van bepaalde homo's met een dunne huid dan de toename van discriminatie van homo's.

Ik vraag me wel af hoeveel aangiften er al gedaan zijn vanwege deze topic.
  zaterdag 14 juli 2007 @ 13:55:48 #113
982 Cairon
More than meets the Eye
pi_51459792
ter verduidelijking...

homo's zijn niet in grote getalen aanwezig in het gevangeniswezen. Er is geen disproportionele hoeveelheid homoseksuelen die zich schuldig maakt aan criminele feiten en zodoende in aanraking komt met justitie...

... in tegenstelling tot "finnen" die wel degelijk in bepaalde steden en wijken voor stelselmatige problemen zorgen.

Zo zijn er geen integratie problemen wat homo's betreft. Ze hebben niet te kampen na drie generaties met een taalachterstand, tonen niet op televisie sympathie met terroristen wiens doel het maken van zoveel mogelijk burgerslachtoffers is.

De gay-parade, die menig homo verschrikkelijk vind, verloopt rustig, zonder opstootjes met de politie, zonder schade aan de omgeving, in tegenstelling tot bepaalde andere groepen die zich genoodzaakt voelen om ruiten in te gooien, met stenen te gooien, en waar de politie normaal gesproken de handen vol heeft met het handhaven van de orde en zorgen voor veiligheid.

Homo's riepen niet op tot een jihad toen er een of andere cartoon in een Deense krant geplaatst werd. Er sneuvelden geen mensen na het plaatsen van een spotprent die de draak stak met homoseksuelen, in tegenstelling tot een bepaald geloof, met de daarbij behorende cultuur...

Homoseksuelen hebben nog niemand op klaarlichte dag een mes in de borst gestoken of een keel doorgesneden.

Homo's roepen niet op tot het vernietigen van moslims.
Hunger I want it so bad I can taste it.
it drives me mad to see it wasted,
when I need it so bad that it's burning me.
I'm hungry!
pi_51459879
quote:
Op zaterdag 14 juli 2007 13:55 schreef Cairon het volgende:
homo's zijn niet in grote getalen aanwezig in het gevangeniswezen. Er is geen disproportionele hoeveelheid homoseksuelen die zich schuldig maakt aan criminele feiten en zodoende in aanraking komt met justitie...
Zijn daar statistieken van dan ?
  zaterdag 14 juli 2007 @ 14:30:32 #115
73259 Monus
ĄViva Espaņa, coņo!
pi_51460626
quote:
ter verduidelijking...

... in tegenstelling tot "finnen" die wel degelijk in bepaalde steden en wijken voor stelselmatige problemen zorgen.
Als je denkt dat de criminaliteit alleen een hetero aangelegenheid is moet ik je teleur stellen. Daar zijn homo's ook ruim in vertegenwoordigd. Wel is het zo dat de geaardheid meenstal niet word vermeld en dat ze niet in groepjes problemen op straat maken.
quote:
Homoseksuelen hebben nog niemand op klaarlichte dag een mes in de borst gestoken of een keel doorgesneden.
Ieder zijn manier... Of niet, Jojo_ut_Grun
Homo's met hiv besmet op Groningse seksfeesten : (Meer slachtoffers melden zich).
quote:
Homo's roepen niet op tot het vernietigen van moslims.
Genoeg gehoord op fok... Ook van de homo's.
pi_51465177
quote:
Op zaterdag 14 juli 2007 14:30 schreef Monus het volgende:

[..]

Als je denkt dat de criminaliteit alleen een hetero aangelegenheid is moet ik je teleur stellen. Daar zijn homo's ook ruim in vertegenwoordigd. Wel is het zo dat de geaardheid meenstal niet word vermeld en dat ze niet in groepjes problemen op straat maken.
[..]

Ieder zijn manier... Of niet, Jojo_ut_Grun
Homo's met hiv besmet op Groningse seksfeesten : (Meer slachtoffers melden zich).
[..]

Genoeg gehoord op fok... Ook van de homo's.
Ik denk idd ook niet dat er een correlatie is tussen seksuele geaardheid en criminaliteit

wat dat betreft heb je wel gelijk Monus
  Moderator zondag 15 juli 2007 @ 12:05:42 #117
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_51484788
quote:

Zo zijn er geen integratie problemen wat homo's betreft. Ze hebben niet te kampen na drie generaties met een taalachterstand, tonen niet op televisie sympathie met terroristen wiens doel het maken van zoveel mogelijk burgerslachtoffers is.
volgens mij is het niet erfelijk hoor en het is ook geen typisch westers ding waar moslims of terreursympathisanten niet vatbaar voor zijn

als je iets te zeggen hebt over de islam doe dat dan in een van de desbetreffende topics, er zijn er genoeg en liefst doe je het een beetje beleefd ... ga niet net als Meki in elk willekeurig topic debiele ezelsbruggetjes trekken om toch je gal maar te kunnen spuien
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
  zondag 15 juli 2007 @ 12:07:52 #118
982 Cairon
More than meets the Eye
pi_51484845
Ik reageerde op Monus... maar verder erg leuk hoor, sp3c, die eenzijdige verontwaardiging...
Hunger I want it so bad I can taste it.
it drives me mad to see it wasted,
when I need it so bad that it's burning me.
I'm hungry!
  Moderator zondag 15 juli 2007 @ 12:17:44 #119
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_51485126
al reageer je op koningin Beatrix, point remains the same
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
pi_51487692
De groep "Blood and Honour" schijnt via Internet aanzet gegeven te hebben de Gay Games in Antwerpen tegen te werken. De politie in Antwerpen schijnt extra inzet te hebben omdat de dreiging zeker serieus genomen wordt.

Zelf weet ik weinig van de groep Blood and Honour maar ik weet wel dat bij de laatste Big Brother versie (BB6) ene Etienne zat die aanhanger van deze groep was, ravanzwart haar had, maar als eerste homoseksuele handelingen deed en ondervond. Vervolgens maakte hij zich druk over het feit hoe hij door zijn achterban vervolgens ooit weer zou kunnen worden opgenomen.

Het geeft volgens mij aan dat stoere jongeren zich aansluiten bij zulke groeperingen, maar dat als het puntje ij het paaltje komt, ze er zelf ontgvankelijk voor zijn.
  zondag 15 juli 2007 @ 20:04:19 #121
155571 samjustme
S hartje M
pi_51499267
quote:
Op vrijdag 13 juli 2007 19:48 schreef SCH het volgende:
Ik heb niks tegen homo's

Zolang ze maar wel aan me zitten
En als ze niet aan je willen zitten
Being happy doesn't mean that everything is perfect. It means that you have decided to look beyond the imperfections
  zondag 15 juli 2007 @ 20:11:51 #122
155571 samjustme
S hartje M
pi_51499523
Er wordt te veel in hokjes gedacht niet ieder moslis is hetzelfde,we zijn allemaal mensen en maken ons eigen fouten ongeacht religie en geslacht.

Ik praat niet goed hoe sommige fokkers zich opstellen maar we moeten ook rekening mee houden dat het niet real life is. Wat buiten gebeurt is vele malen belangrijker en weegt zwaarder.

Misschien houden ze gewoon van rellen
Being happy doesn't mean that everything is perfect. It means that you have decided to look beyond the imperfections
  zondag 15 juli 2007 @ 22:20:28 #123
46960 StefanP
polemicist
pi_51503507
...

[ Bericht 50% gewijzigd door sp3c op 15-07-2007 22:22:20 ]
"Welfare culture is bad not just because, as in Europe, it's bankrupting the state, but because it enfeebles the citizenry, it erodes self-reliance and resourcefulness."
-Mark Steyn
pi_51505961
quote:
Op zondag 15 juli 2007 22:20 schreef StefanP het volgende:
...
zal wel weer iets moois zijn wat StefanP heeft gezegd

waarom heeft deze meneer uit the land of the free zo'n hekel aan homo's?

pi_51506113
quote:
Op zondag 15 juli 2007 23:27 schreef Jojo_ut_Grun het volgende:

waarom heeft deze meneer uit the land of the free zo'n hekel aan homo's?
Cryptonicht!
pi_51506254
quote:
Op zondag 15 juli 2007 23:32 schreef SCH het volgende:

[..]

Cryptonicht!
tja,, wie weet

snap ook niet hoe een denkend wezen.. zo'n blinde haat kan hebben t.o.v. een groep
  zondag 15 juli 2007 @ 23:56:19 #127
155571 samjustme
S hartje M
pi_51506994
Pff ik heb het gemist
  FOK!Fotograaf maandag 16 juli 2007 @ 09:00:22 #128
18921 freud
Who's John Galt?
pi_51512454
quote:
Op zondag 15 juli 2007 23:35 schreef Jojo_ut_Grun het volgende:

[..]

tja,, wie weet

snap ook niet hoe een denkend wezen.. zo'n blinde haat kan hebben t.o.v. een groep
  • Meelopen
  • Stoer doen
  • Opvoeding
  • Geloof
  • Veel letten op iemand anders, om eigen problemen niet te zien

Pick one...

Maar goed, internet is laagdrempelig, dus dan is het logisch dat elke paal om tegen te schoppen, geschopt wordt. Ik praat het niet goed, maar uitingen op internet moet je met een blok zout nemen.
  • Ik nuf je seuk!
    Ik hier?
    If it's free, you're the product!
    pi_51516869
    Ik haat mensen die homo's discrimineren. Dat je het geen fijn idee vind moet je voor jezelf weten, maar dat is geen reden om te gaan discrimineren, want het is andersom voor hen net zo. Mensen die homo's discrimineren, discrimineren het leven. Want waar het allemaal om draait in het leven is liefde. Liefde is het mooiste wat er is, of je homo hetero of bi bent maakt dan geen reet meer uit. en Homoseksualiteit is geen keuze. Je wordt ermee geboren, al komen sommigen er pas laat achter. Een religie aanhangen, discrimineren, veel overlast veroorzaken etc zijn wel keuzes

[ Bericht 9% gewijzigd door AD-hollanders op 16-07-2007 12:18:09 ]
      FOK!Fotograaf maandag 16 juli 2007 @ 12:54:39 #130
    18921 freud
    Who's John Galt?
    pi_51518611
    quote:
    Op maandag 16 juli 2007 11:55 schreef AD-hollanders het volgende:
    Ik haat mensen die homo's discrimineren. Dat je het geen fijn idee vind moet je voor jezelf weten, maar dat is geen reden om te gaan discrimineren, want het is andersom voor hen net zo. Mensen die homo's discrimineren, discrimineren het leven. Want waar het allemaal om draait in het leven is liefde. Liefde is het mooiste wat er is, of je homo hetero of bi bent maakt dan geen reet meer uit. en Homoseksualiteit is geen keuze. Je wordt ermee geboren, al komen sommigen er pas laat achter. Een religie aanhangen, discrimineren, veel overlast veroorzaken etc zijn wel keuzes
    Dus nature is sterker dan nurture? Ik ben namelijk van mening dat beide even sterk kunnen zijn .
    Ik nuf je seuk!
    Ik hier?
    pi_51529253
    quote:
    Op vrijdag 13 juli 2007 21:38 schreef Super7fighter het volgende:
    Ik heb wat rondgekeken op een aantal fora en moet concluderen dat deze stijging van homohaat vooral tussen de oren van veel homo's zit. Deze stijging is vooral te wijten aan de overgevoeligheid van de gays op het internet. Want is het niet zo dat er veel meer haatposts jegens Moslims worden gepost? Hoe kom het dan dat er in verhouding weinig meldingen over moslimhaat worden gemaakt? De homo's die aangifte doen zijn te overgevoelig, en hebben weinig incasseringsvermogen.
    Er zijn dan ook véél meer moslims in NL dan dat er homo's zijn. dus ookal zijn er in absolute getallen meer beledigingen jegens moslims. percentueel gezien is er een stijging van homohaat en uitingen in die richting. Niets te maken met gevoeligheid van een groep. Dat noemen we namelijk generaliseren..
    bye
      maandag 16 juli 2007 @ 18:22:24 #132
    89730 Drugshond
    De Euro. Mislukt vanaf dag 1.
    pi_51697473
    Mensen neem al die forá's niet zo serieus. Er zijn een hoop moslims die homo's accepteren, respect komt van beide kanten. Er wordt te veel generaliseert aan beide kanten.

Aan het eind van de dag zijn we allemaal mensen van vlees en bloed.
    pi_51699301
    Homo's
      zaterdag 21 juli 2007 @ 20:08:38 #135
    71480 zoalshetis
    eerlijk=eerlijk
    pi_51701048
    ik mag homo's wel. hardwerkende creatieve mensen vaak.
    pi_51707390
    quote:
    Op zaterdag 21 juli 2007 20:08 schreef zoalshetis het volgende:
    ik mag homo's wel. hardwerkende creatieve mensen vaak.
    Ze kunnen leuk balletten
    pi_51707883
    quote:
    Op zondag 22 juli 2007 00:07 schreef SCH het volgende:

[..]

Ze kunnen leuk balletten
    Sommige zijn erg goed in rellen.
    Article 1 Universal Declaration of Human Rights
    'All human beings are born free and equal in dignity and rights. They are endowed with reason and conscience and should act towards one another in a spirit of brotherhood.'
    pi_51707937
    quote:
    Op zondag 22 juli 2007 00:31 schreef rutger05 het volgende:

[..]

Sommige zijn erg goed in rellen.
    Relnichten Dat zijn de ergste
    pi_51708218
    quote:
    Op zondag 22 juli 2007 00:33 schreef SCH het volgende:

[..]

Relnichten Dat zijn de ergste
    Vooral die uit Belgrado.
    God gaf de mens vrijheid en we kunnen dus al met al aannemen dat hij niet verantwoordelijk is voor menselijke misdaden. Alleen hij die de mens heeft geschapen draagt echter de volle verantwoordelijkheid voor de stront.
      dinsdag 24 juli 2007 @ 14:32:16 #140
    13957 Lord_Of_Darkness
    Ik wel, Jij ook?
    pi_51783254
    Oke,

op deze wou ik wel even reageren.
    Ik heb wel wat tegen homos, waarom?

Dat is heel erg simpel.
    Als we er van uit gaan dat "God" of dit nou allah, beatrix of een gray is maakt niks uit de wereld en alles gemaakt ZOU hebben.
    Dan heeft hij dit gedaan met 2 rassen, mannelijk en vrouwelijk.

In preciepe is de theorie er achter erg makkelijk, een mannetje en een vrouwtje passen in elkaar.
    Dat is met techniek ook zo, mannelijke plug moet in een vrouwelijk gat.

Een mannelijk plug moet gewoon niet in een mannelijk gat, en bij vrouwelijk ook.

Wat is het probleem nou bij homos/lesbi's (lesbi is uitzondering, deze zijn in het verleden vaak misbruikt door jongens).

Ergens is er wat mis gegaan in de productie van de desbetreffende homo.
    Het was de bedoeling, dat hij net zoals alle andere zou vallen op een meisje/vrouw.

Ergens is dit mis gegaan.

Homo's worden niet persee gediscrimineerd, ze zijn gewoon een foutje in de grote productie van de mens.

Echter laat dit alleen maar zien dat "God" ook foutjes kan maken
      FOK!Fotograaf dinsdag 24 juli 2007 @ 14:47:38 #141
    18921 freud
    Who's John Galt?
    pi_51783660
    quote:
    Op dinsdag 24 juli 2007 14:32 schreef Lord_Of_Darkness het volgende:
    Oke,

Dat is heel erg simpel.
    Als we er van uit gaan dat "God" of dit nou allah, beatrix of een gray is maakt niks uit de wereld en alles gemaakt ZOU hebben.
    Ah, je bent creationist. En je basis is een aanname. En als je volgens de term 'organisme' gaat tellen, zijn er volgens mij meer organismen die ongeslachtelijk voortplanten, dan geslachtelijk, maar ok.
    quote:
    In preciepe is de theorie er achter erg makkelijk, een mannetje en een vrouwtje passen in elkaar.
    OK, nu ga je techniek vergelijken met een biologisch mechanisme. Logisch.
    quote:
    Een mannelijk plug moet gewoon niet in een mannelijk gat, en bij vrouwelijk ook.
    Maar er zijn koppelstukjes (soms zijn die essentieel), waar is in je analogie die menselijke tegenhanger?
    quote:
    Wat is het probleem nou bij homos/lesbi's (lesbi is uitzondering, deze zijn in het verleden vaak misbruikt door jongens).
    Euh, graag een bron mbt je lesbo opmerking. Volgens jouw redenering zijn mhomo's dus misbruikt door vrouwen
    quote:
    Het was de bedoeling, dat hij net zoals alle andere zou vallen op een meisje/vrouw.
    En dat baseer je op je gedegen genetische en antropologische kennis?
    quote:
    Jouw mening, ok, respecteer ik.
    quote:
    Homo's worden niet perseeé gediscrimineerd, ze zijn gewoon een foutje in de grote productie van de mens.
    Maar mensen dan die hun kinderen niet goed opvoeden? Of mensen die zelfmoord plegen? Of mensen die graag kinderloos blijven? Of mensen die onvruchtbaar zijn? Etc?
    quote:
    Het enige wat deze post laat zijn naar mijn mening, is jouw gebrek aan antropologische kennis en problemen met het logisch en grammaticaal correct opbouwen van een post.

Maar goed, ik zou graag lezen waarom je nou zo'n hekel hebt aan homo's? Je baseert je redenering op een set aannames en vage gevolgtrekkingen, zonder aan te geven of je uberhaupt ergens in gelooft. Als je de redenering van een groep recycled, moet je ook wel aangeven dat je jezelf tot die groep mensen voelt aangetrokken. Door het religieuze aspect af te kraken, spreek je je gebruikte argumenten een beetje tegen...
    Ik nuf je seuk!
    Ik hier?
    pi_51788659
    quote:
    Op dinsdag 24 juli 2007 14:32 schreef Lord_Of_Darkness het volgende:
    Oke,

Dat is heel erg simpel.

Homo's worden niet persee gediscrimineerd, ze zijn gewoon een foutje in de grote productie van de mens.

wat wil je nou zeggen?, omdat het gaat om een "foutje", dat je homo;s mag discimineren en mag haten"?

raar verhaal
      dinsdag 24 juli 2007 @ 18:54:53 #143
    71480 zoalshetis
    eerlijk=eerlijk
    pi_51791335
    quote:
    Op dinsdag 24 juli 2007 17:31 schreef Jojo_ut_Grun het volgende:

[..]

wat wil je nou zeggen?, omdat het gaat om een "foutje", dat je homo;s mag discimineren en mag haten"?

raar verhaal
    sowieso een raar verhaal.
      dinsdag 24 juli 2007 @ 19:25:15 #144
    71919 wonderer
    Hung like a My Little Pony
    pi_51792375
    Ik vind best dat er harder mag worden opgetreden op internet tegen al die intolerantie. Het blijven toch mensen die het intikken en lezen, of je ze nou aan kan kijken of niet.
    "Pain is my friend. I can trust pain. I can trust pain to make my life utterly miserable."
    "My brain is too smart for me."
    "We don't need no education." "Yes you do, you just used a double negative."
    pi_51792397
    quote:
    Op dinsdag 24 juli 2007 19:25 schreef wonderer het volgende:
    Ik vind best dat er harder mag worden opgetreden op internet tegen al die intolerantie. Het blijven toch mensen die het intikken en lezen, of je ze nou aan kan kijken of niet.
    Iedereen heeft recht op een mening.
    God gaf de mens vrijheid en we kunnen dus al met al aannemen dat hij niet verantwoordelijk is voor menselijke misdaden. Alleen hij die de mens heeft geschapen draagt echter de volle verantwoordelijkheid voor de stront.
      dinsdag 24 juli 2007 @ 19:30:33 #146
    71919 wonderer
    pi_51792560
    quote:
    Op dinsdag 24 juli 2007 19:25 schreef cultheld het volgende:

[..]

Iedereen heeft recht op een mening.
    niet als het onnodig anderen kwetst.

Dat wil zeggen: je mag die mening natuurlijk wel hebben, je hoeft hem alleen niet altijd en overal te ventileren.

[ Bericht 16% gewijzigd door wonderer op 24-07-2007 19:43:52 ]
    "Pain is my friend. I can trust pain. I can trust pain to make my life utterly miserable."
      dinsdag 24 juli 2007 @ 19:31:09 #147
    71480 zoalshetis
    eerlijk=eerlijk
    pi_51792580
    intikken en lezen vind ik niet zo eng. ik vind het veel enger dat 'mensen' daadwerkelijk homoseksuelen afpersen, slaan of beschadigen. heel zielig.
    pi_51797200
    quote:
    Op dinsdag 24 juli 2007 19:30 schreef wonderer het volgende:

[..]

niet als het onnodig anderen kwetst.

Dat wil zeggen: je mag die mening natuurlijk wel hebben, je hoeft hem alleen niet altijd en overal te ventileren.
    Wie bepaalt dat? Laat dat maar fijn een waarde blijven in plaats van een norm.
      dinsdag 24 juli 2007 @ 21:31:46 #149
    71919 wonderer
    pi_51797420
    quote:
    Op dinsdag 24 juli 2007 21:27 schreef cultheld het volgende:

[..]

Wie bepaalt dat? Laat dat maar fijn een waarde blijven in plaats van een norm.
    De wet
      dinsdag 24 juli 2007 @ 22:38:39 #150
    155571 samjustme
    S hartje M
    pi_51800419
    quote:
    Op dinsdag 24 juli 2007 19:31 schreef zoalshetis het volgende:
    intikken en lezen vind ik niet zo eng. ik vind het veel enger dat 'mensen' daadwerkelijk homoseksuelen afpersen, slaan of beschadigen. heel zielig.
    Idd, ben volledig met je eens en wat er gepost wordt moet je met een korreltje zout nemen.
    abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
    Forum Opties
    Forumhop:
    Hop naar:
    (afkorting, bv 'KLB')