abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_51374621
Hoi, welkom in NWS (Nieuws en Achtergronden).
Hier kun je discussieren over actuele zaken uit het nieuws.

Probeer je argumenten zoveel mogelijk te onderbouwen, geef aan van welke bronnen je gebruik maakt en link hier zo mogelijk naar. Let hier vooral op bij het openen van nieuwe topics.

Open je een nieuw topic, zorg er dan voor dat je niet slechts een nieuwsartikel kopieert en het daarbij laat. Je opent een topic om een discussie te starten. Als topicstarter is het jouw taak de discussie vorm te geven en voor anderen duidelijk te maken waar deze over gaat. De openingspost moet wel een nette/valide en verifieerbare bron(vermelding) bevatten. Kies verder een duidelijke topic titel (= TT) welke de lading van het nieuwsbericht voldoende afdekt. In de praktijk is de kop van het nieuwsbericht vaak voldoende als TT.

Kom je een post tegen waarvan je vindt dat deze niet door de beugel kan, wijs de modjes hier dan op door een topicreport (=TR) (eventueel anoniem) in te voeren of meldt de post in het feedbacktopic. Een TR kun je invoeren als je op het icoontje (behorende bij het juiste topic) klikt.

Verder is hetgeen je in de algemene FAQ van FOK! vindt natuurlijk ook van toepassing op NWS. Veel plezier .
quote:
Klein onderdeel van de FAQ
Wat verwachten we van jou als user ?
Het voornaamste is dat we verwachten dat je je op fatsoenlijke wijze gedraagt tegenover je medeposters, dat je je aan de Nederlandse wetgeving houdt en dat je de instructies van moderators en (forum)admins opvolgt.
Verder reageer je natuurlijk ontopic, probeer je niet ongepast lollig te doen in serieuze forums en topics en laat je de modjes en (forum)admins bepalen wat wel en geen slotje verdient en wie wel of geen ban moet krijgen. Ook gaan we ervan uit dat je niet onnodig kwetsend, schokkend of storend gedrag vertoont of dergelijke plaatjes post.
En natuurlijk verwachten we dat je FAQ\\\'s leest. Bijna elk subforum heeft ze en het is aan te raden deze door te lezen voordat je in het specifieke subforum post. Sommige regels kunnen afwijken van deze policy.
Vele nieuwssites kun je hier vinden.

FrontPage submit
Ben je een uniek nieuwsfeitje tegengekomen die je ook aan de FrontPage redaktie wilt melden.
Dan kan dat hier.

Moderators.
  • sp3c
  • DoG
  • Drugshond
  • Mutant01 (overgang naar [BNW], maar blijft meedenken)
  • Paddy (FP-stagiare)
  • En een heleboel goedgekeurde gastmoderators die hier een gelukje willen wagen.

De modjes zijn via de PM te bereiken onder de naam NWS_POL_Mods

[ Bericht 1% gewijzigd door Drugshond op 16-07-2007 01:19:40 ]
  •   donderdag 12 juli 2007 @ 09:59:18 #2
    71480 zoalshetis
    eerlijk=eerlijk
    pi_51386537
    Amsterdam pakt georganiseerde misdaad Wallen aan

mea maxima culpa. zag het verkeerd.
    hoofdletters kosten teveel tijd
    don't avoid pain to gain pleasure
    niet iedereen is iedereen
      donderdag 12 juli 2007 @ 11:10:06 #3
    89730 Drugshond
    De Euro. Mislukt vanaf dag 1.
    pi_51404004
    quote:
    Op donderdag 12 juli 2007 19:21 schreef Triggershot het volgende:

[..]

Mis ik iets?
    Geef ik nog zo'n mooi linkje direct naar betreffende post .. Hij staat dus bovenaan als je er op klikt.

[ Bericht 6% gewijzigd door #ANONIEM op 12-07-2007 19:25:22 ]
    pi_51404038
    quote:
    Op donderdag 12 juli 2007 19:24 schreef gelly het volgende:

[..]

Geef ik nog zo'n mooi linkje direct naar betreffende post .. Hij staat dus bovenaan als je er op klikt.
    Ik ben lomp, ik weet het, maar toch heb ik het gevoel dat ik iets over het hoofd zie.
    pi_51404118
    quote:
    Op donderdag 12 juli 2007 18:34 schreef Bauhaus het volgende:
    Schiet al die Afghanen dan ook gewoon af
    Heeft nogal een verleden met dit soort uitspraken ..
    pi_51404151
    quote:
    Op donderdag 12 juli 2007 19:28 schreef gelly het volgende:

[..]

Heeft nogal een verleden met dit soort uitspraken ..

Ik keek naar reactie van Erwin
      vrijdag 13 juli 2007 @ 10:40:33 #10
    79102 Pool
    Noord noch Zuid
    pi_51422518
    Uitspraak Hoge raad ABN Amro was later dan de mijne.
      vrijdag 13 juli 2007 @ 17:08:30 #11
    79102 Pool
    Noord noch Zuid
    pi_51435773
    Bedankt voor het voorgaande. En kan hier een slotje op? PvdA wil europees verbod op Formule 1
    Is een nep-bericht.
    pi_51486320
    je bent nog een verkapte doodsverwensing vergeten te deleten

er staan nog een quote van Super7fighter

in Meer homodiscriminatie op Internet
    quote:
    Damn, je bent wel een radicale kontenbonker. Je weet maar niet van ophouden.

Het wachten is nu op de eerste doodgetrapte homo .
    Vraag me eigen ook af of je het wel moet deleten, omdat Super7fighter het topic mooi illustreert en laat zien waar we het over hebben. Wat is mooier dan dat je een directe getuigenis hebt/dader inzake homodiscriminatie.

[ Bericht 58% gewijzigd door Jojo_ut_Grun op 15-07-2007 13:05:51 ]
      zondag 15 juli 2007 @ 13:18:14 #13
    89730 Drugshond
    pi_51486888
    quote:
    Op zondag 15 juli 2007 12:57 schreef Jojo_ut_Grun het volgende:
    Vraag me eigen ook af of je het wel moet deleten, omdat Super7fighter het topic mooi illustreert en laat zien waar we het over hebben. Wat is mooier dan dat je een directe getuigenis hebt/dader inzake homodiscriminatie.
    Dan laten we het toch vrolijk staan.... o ja kijk ff in Banmeldtopic deel whatever. Schandknaapjes aan de schandpaal
    pi_51487035
    oh hij heeft een ban, nou zie ik het.

[ Bericht 3% gewijzigd door Jojo_ut_Grun op 15-07-2007 13:33:45 ]
      zondag 15 juli 2007 @ 23:31:23 #15
    46960 StefanP
    polemicist
    pi_51506082
    Wat is dit nou weer voor bullshit?

Meer homodiscriminatie op Internet

Sinds wanneer mag ik geen "homo's " posten? En voor het gemak haal je ook meteen maar even mijn mening weg dat vrijheid van meningsuiting veel belangrijker is dan wat aanstellerige mietjes die "discriminatie!!!" roepen. Wat een zielige censuur van een zielige mod.
    "Welfare culture is bad not just because, as in Europe, it's bankrupting the state, but because it enfeebles the citizenry, it erodes self-reliance and resourcefulness."
    -Mark Steyn
    pi_51506173
    quote:
    Op zondag 15 juli 2007 23:31 schreef StefanP het volgende:
    Wat is dit nou weer voor bullshit?

Meer homodiscriminatie op Internet

Sinds wanneer mag ik geen "homo's " posten? En voor het gemak haal je ook meteen maar even mijn mening weg dat vrijheid van meningsuiting veel belangrijker is dan wat aanstellerige mietjes die "discriminatie!!!" roepen. Wat een zielige censuur van een zielige mod.
    Ramptoerisme

[ Bericht 10% gewijzigd door Drugshond op 15-07-2007 23:52:03 ]
      zondag 15 juli 2007 @ 23:34:40 #17
    46960 StefanP
    polemicist
    pi_51506216
    Haatgedachten? Achterlijk figuur dat je bent. Ik verkondig mijn mening, ik zeg nergens dat homo's naar Auschwitz moeten. Ze mogen van mij doen en laten wat ze willen, maar het is mijn goed recht om dat smerig te vinden. Maar jij bent te kortzichtig om dat te snappen.
    "Welfare culture is bad not just because, as in Europe, it's bankrupting the state, but because it enfeebles the citizenry, it erodes self-reliance and resourcefulness."
    -Mark Steyn
    pi_51506273
    Ramptoerisme 2

[ Bericht 82% gewijzigd door Drugshond op 15-07-2007 23:53:08 ]
    pi_51506332
    quote:
    Op zondag 15 juli 2007 23:34 schreef StefanP het volgende:
    Haatgedachten? Achterlijk figuur dat je bent. Ik verkondig mijn mening, ik zeg nergens dat homo's naar Auschwitz moeten. Ze mogen van mij doen en laten wat ze willen, maar het is mijn goed recht om dat smerig te vinden. Maar jij bent te kortzichtig om dat te snappen.
    waarom ben je zo boos? wat heb ik jou aangedaan dat je denkt dat het normaal is om op mij te kotsen?
    pi_51506508
    Ramptoerisme 3

[ Bericht 96% gewijzigd door Drugshond op 15-07-2007 23:54:21 ]
    pi_51506689
    StefanP wil je mij nog een antwoord geven aub?, of durf je de confrontatie met een echt mens van vlees en bloed niet aan?

waarom denkt jij dat het normaal is om op mij(=homo) te kotsen?
      zondag 15 juli 2007 @ 23:50:29 #22
    89730 Drugshond
    pi_51506807
    Gelly wegwezen met je toeschrijvingsreflex (shredder geluidje opzet), het gaat over een moderatie niet over de persoon an sich. Voor de rest is de posting van StefanP een eigen mening die weinig/niks toevoegt aan het topic. Maar dat kan sp3c beter uitleggen.
      zondag 15 juli 2007 @ 23:51:26 #23
    46960 StefanP
    polemicist
    pi_51506837
    quote:
    Op zondag 15 juli 2007 23:46 schreef Jojo_ut_Grun het volgende:
    StefanP wil je mij nog een antwoord geven aub?, of durf je de confrontatie met een echt mens van vlees en bloed niet aan?

waarom denkt jij dat het normaal is om op mij(=homo) te kotsen?
    Het is mijn mening dat homofilie smerig is. Dat is mijn goed recht. Maar ik ga niemand verbieden om te doen wat ze willen zolang ze anderen niet lastig vallen, dus je gaat je gang maar. Van mij mag je doen en laten wat je wil. Maar het is weer typerend voor het gemod hier op Fok, en de zielige staat waarin Nederland verkeert, dat ik niet eens mijn mening mag geven zonder dat een of ander modje die censureert en ongetwijfeld een note zet.
    -Mark Steyn
    pi_51506930
    quote:
    Op zondag 15 juli 2007 23:51 schreef StefanP het volgende:

[..]

Het is mijn mening dat homofilie smerig is. Dat is mijn goed recht. Ik ga niemand verbieden om te doen wat ze willen zolang ze anderen niet lastig vallen, dus je gaat je gang maar. Van mij mag je doen en laten wat je wil. Maar het is weer typerend voor het gemod hier op Fok, en de zielige staat waarin Nederland verkeert, dat ik niet eens mijn mening mag geven zonder dat een of ander modje die censureert en ongetwijfeld een note zet. [afbeelding]
    lijkt me nogal logisch dat een hetero , homosex niet lekker vindt.. daar ben je immers hetero voor.

Maar dat was niet de vraag die ik aan je stelde.

waarom denk jij dat het normaal is om op een ander ( mij dus) te kotsen?

vind je dat normaal? heb je geen fatsoen?
      maandag 16 juli 2007 @ 07:24:54 #25
    46960 StefanP
    polemicist
    pi_51511714
    Bijna 8000 studenten dit jaar uitgeloot

In elk topic is het hetzelfde van hem en Gelly: altijd maar zuigen en trollen. Totaal offtopic.
    -Mark Steyn
    abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
    Forum Opties
    Forumhop:
    Hop naar:
    (afkorting, bv 'KLB')