abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  † In Memoriam † zaterdag 21 juli 2007 @ 05:20:52 #51
13819 Loedertje
Trotse GILF.
  zaterdag 21 juli 2007 @ 11:46:58 #52
89730 Drugshond
De Euro. Mislukt vanaf dag 1.
pi_51688673
quote:
Op zaterdag 21 juli 2007 05:20 schreef Loedertje het volgende:
Mag 'Bedreigde vis op bruiloft dochter Al Gore' naar Truth of showroddels?
[TRU] niet.
[SHO] hmmzz.... static ziet me al aankomen.
[BNW] Niet echt een complot van wat er op die dag gegeten is.
Waarom verplaatsen het topic loopt toch best goed ?... en sterker nog ik zou niet weten waar ik het wel moet neerzetten. Dus ik laat hem vrolijk staan.
  dinsdag 24 juli 2007 @ 21:04:20 #53
176355 tomttt
My brain's on vacation
pi_51796235
Moet de Tour de France 2007 nog doorgaan?
Kan op dit topic een slotje? TS komt met feiten die geen feiten zijn. Daarnaast zijn al ongeveer 5 dezelfde topics van hem op TDF gesloten.

Edit: Post nr 1000
I saw the apeman, walking on the moon
I saw the apeman, walking on the moon
I saw the apeman, he’s havin’ a bad day
Because Neil Armstrong, took his banana away
  dinsdag 24 juli 2007 @ 21:24:58 #54
89730 Drugshond
pi_51797100
quote:
Op dinsdag 24 juli 2007 21:04 schreef tomttt het volgende:
Moet de Tour de France 2007 nog doorgaan?
Kan op dit topic een slotje? TS komt met feiten die geen feiten zijn. Daarnaast zijn al ongeveer 5 dezelfde topics van hem op TDF gesloten.

Edit: Post nr 1000
We zijn achter de schermen aan het dobbelen.... ik zie er wel een topic in. Niet zuiver, maar wel eentje met argumenten waarom wel of niet door laten gaan van de TdF.
pi_51805828
Graag topictitel aanpassen met aanvulling SCP, dus van Gemengde wijk beste voor integratie volgens naar Gemengde wijk beste voor integratie volgens SCP.

Alvast bedankt.

[ Bericht 33% gewijzigd door rutger05 op 25-07-2007 02:00:18 ]
Article 1 Universal Declaration of Human Rights
'All human beings are born free and equal in dignity and rights. They are endowed with reason and conscience and should act towards one another in a spirit of brotherhood.'
  woensdag 25 juli 2007 @ 05:16:45 #56
89730 Drugshond
  Donald Duck held donderdag 26 juli 2007 @ 13:12:21 #57
46149 __Saviour__
Superstapelsmoor op Kristel
pi_51851488
Waarom heeft Arts moet zich niet laten ringeloren zo'n zwakke titel?
Dat is totaal niet waar het om draait. Bang voor veel reacties die terecht kritiek gaan leveren op deze achterlijke situatie? Noem het gewoon 'Moslima's weigeren mannelijke medische hulp'
❤ Rozen zijn rood ❤
❤ Viooltjes zijn blauw ❤
❤ Kristel, ik hou van jou! ❤
  Donald Duck held donderdag 26 juli 2007 @ 13:29:10 #58
46149 __Saviour__
pi_51851959
quote:
Op donderdag 26 juli 2007 13:22 schreef Drugshond het volgende:
Ik heb bewust de TT van de telegraaf naast me neergelegd en 'De stem' als TT gekozen.
Sorry dat ik niet meewerk aan de vergeenstijling van de media waar de telegraaf als sensatie/pulp blad schijnbaar patent op heeft
Als daarover nog problemen zijn is er ook nog zoiets als [NWS-FB].
Niks sensatie/pulp. Moslima's weigeren mannelijke hulp, dat is puur waar het om draait.
Deze TT is een uitermate laffe poging om wel een discussie te starten, maar mensen weg te houden. Daarom ben jij ook net degene die het snel wilde openen denk ik. Laffe TT kiezen, en als anderen er een topic over openen met een juiste TT, kun je die lekker sluiten. En je doel is bereikt, want de AT is vrij van een negatief topic over moslims en dat wil je natuurlijk weer niet
❤ Rozen zijn rood ❤
❤ Viooltjes zijn blauw ❤
  donderdag 26 juli 2007 @ 13:31:40 #59
89730 Drugshond
pi_51852028
quote:
Op donderdag 26 juli 2007 13:12 schreef __Saviour__ het volgende:
Waarom heeft Arts moet zich niet laten ringeloren zo'n zwakke titel?
Dat is totaal niet waar het om draait. Bang voor veel reacties die terecht kritiek gaan leveren op deze achterlijke situatie? Noem het gewoon 'Moslima's weigeren mannelijke medische hulp'
Mijn topic, mijn bericht voldoet aan het criterium van bron en geldige TT, en ik ontwijk de telegraaf (met rede).
Verder was De Stem eerder met de berichtgeving dan de telegraaf die er een bekend sausje erover heen heeft gegooid. Ik ben niet bang voor de reakties.... au contrair. Maar als je de eerste postings nog eens goed doorleest zie je duidelijk dat ik een breder platform verkies. Waarom er sprake kan zijn van een subcultuur in sommige ziekenhuizen. Hoe heeft geloof zijn intrede kunnen maken in de gezondsheidszorg terwijl deze in alle gevallen onafhankelijk behoort te zijn. De primaire gedachte is nog steeds mensen helpen.... en daar moet je geen extra grenzen op aanbrengen. Vanuit die optiek heeft de 2e gekozen TT mijn voorkeur.
  Donald Duck held donderdag 26 juli 2007 @ 13:34:26 #60
46149 __Saviour__
pi_51852115
Gelul. Als het je zou draaien om geloof in het algemeen in ziekenhuizen, had dat dan ook laten terugkomen in de titel. Deze TT slaat echt helemaal nergens op. Had dan bijv. 'Religieuze patienten weigeren hulp' genomen
❤ Rozen zijn rood ❤
❤ Viooltjes zijn blauw ❤
pi_51852198
quote:
Op donderdag 26 juli 2007 13:15 schreef desiredbard het volgende:
Jouw mening boeit me niet zie uitleg onder.
O gutteguttegut
quote:
Op donderdag 26
juli 2007 13:15
schreef desiredbard het volgende:

TS verdoezelt de zaak met "zijn" TT ook lekker.
TT: Arts moet zich niet laten ringeloren zogenaamd uit BN/de Stem
is eigenlijk het artikel Moslima weigert man als arts uit de Telegraaf

Bespeur ik hier volksmennerij?
quote:
Op donderdag 26 juli 2007 13:33 schreef Drugshond het volgende:

[..]

We hebben NWS-FB als je dat niet aanstaat trap ik je eraf.
Dapper hoor, Maar het blijft falsificatie van je bron.
Muslims are the only people who make a lesbian feminist look moderate.
  donderdag 26 juli 2007 @ 13:37:47 #62
89730 Drugshond
pi_51852226
quote:
Op donderdag 26 juli 2007 13:34 schreef __Saviour__ het volgende:
Gelul. Als het je zou draaien om geloof in het algemeen in ziekenhuizen, had dat dan ook laten terugkomen in de titel. Deze TT slaat echt helemaal nergens op. Had dan bijv. 'Religieuze patienten weigeren hulp' genomen
De TT is correct.... de arts deelt de lakens uit (zeker in noodgevallen) en niet de patiënt of de familie.
  Donald Duck held donderdag 26 juli 2007 @ 13:40:48 #63
46149 __Saviour__
pi_51852334
Dan nog blijft het een zeer zwakke TT, duidelijk bedoelt om niet weer een moslimtopic in de AT te hebben.
❤ Rozen zijn rood ❤
❤ Viooltjes zijn blauw ❤
  donderdag 26 juli 2007 @ 13:42:12 #64
89730 Drugshond
pi_51852396
quote:
Op donderdag 26 juli 2007 13:37 schreef desiredbard het volgende:

[..]

O gutteguttegut
[..]

[..]

Dapper hoor, Maar het blijft falsificatie van je bron.
Eindelijk je weg gevonden... mijn beweegreden staan in dit topic. Als het je niet aanstaat weet je de weg naar [FB] vast wel te vinden (blijft nog wel mijn topic). De voorbeelden in "de stem" met de bijbehorende politieke uitspraken gaat wel iets verder dan de telegraaf. Dus dat de telegraaf zogenaamd uitvoeriger is leg ik vrolijk naast me neer (it's in the eye of the beholder). Verder ben ik niet zo kapot van de telegraaf maar dat mag je beschouwen als een persoonlijke voetnoot.
pi_51852517
quote:
Op donderdag 26 juli 2007 13:37 schreef Drugshond het volgende:

[..]

De TT is correct.... de arts deelt de lakens uit (zeker in noodgevallen) en niet de patiënt of de familie.
Je hebt echter problemen met de WARE bronvermelding want die heb je al een aantal keer verwijdert..
Drugs maken je blijkbaar laf
  donderdag 26 juli 2007 @ 13:52:34 #66
89730 Drugshond
pi_51852803
quote:
Op donderdag 26 juli 2007 13:44 schreef desiredbard het volgende:

[..]

Je hebt echter problemen met de WARE bronvermelding want die heb je al een aantal keer verwijdert..
Drugs maken je blijkbaar laf
De bronvermeldingen zijn beide overgenomen (dus censuur is niet aan de orde) met beide de juiste TT, en ik heb bewust de andere TT leading genomen , vanwege het bredere platform aspect (er schuilt hier een grotere discussie achter van wie neemt nu eigenlijk de beslissingen en wat zijn de rechten van de patiënt).
En die persoonlijke aantijgingen begin ik een beetje moe te worden.
pi_51853879
quote:
Op donderdag 26 juli 2007 13:52 schreef Drugshond het volgende:

[..]

De bronvermeldingen zijn beide overgenomen (dus censuur is niet aan de orde) met beide de juiste TT, en ik heb bewust de andere TT leading genomen , vanwege het bredere platform aspect (er schuilt hier een grotere discussie achter van wie neemt nu eigenlijk de beslissingen en wat zijn de rechten van de patiënt).
En die persoonlijke aantijgingen begin ik een beetje moe te worden.
Waar rook is, is Cannabis vuur?
pi_51855739
quote:
Op donderdag 26 juli 2007 15:11 schreef sp3c het volgende:

[..]

!!!!!

zulke shit heb ik sinds de kleuterschool niet meer meegemaakt

anyways, we hebben een heel forum voor de goude kooi
De Gouden Kooi
LOL ben je eindelijk een keertje wakker na 2 dagen. Lekker scherp ben je weer

En eerst ook een inhoudelijke reactie plaatsen en dan meteen het topic op slot gooien, wat een figuur.
"Mensen die tegen Israël zijn, zijn in werkelijkheid antisemieten." Doctor Martin Luther King - 1967
pi_51855929
Ik ben het er niet mee eens dat het topic over de terugtrekkende sponsors van de Gouden Kooi is gesloten. Het onderwerp heeft nieuwswaarde en staat volledig los van de inhoudelijke discussie over het programma.
pi_51855973
quote:
Op donderdag 26 juli 2007 15:19 schreef Elfletterig het volgende:
Ik ben het er niet mee eens dat het topic over de terugtrekkende sponsors van de Gouden Kooi is gesloten. Het onderwerp heeft nieuwswaarde en staat volledig los van de inhoudelijke discussie over het programma.
De enige die het niet leuk zou moeten vinden dat het topic dicht is, zou ik moeten zijn, omdat ik gehakt maakte van al die hypocriete intellectuelen.

Maar mij boeit het allemaal niet, het was duidelijk dat ik de sterkste argumenten had.

[ Bericht 8% gewijzigd door JohnDope op 26-07-2007 15:27:39 ]
"Mensen die tegen Israël zijn, zijn in werkelijkheid antisemieten." Doctor Martin Luther King - 1967
  Moderator donderdag 26 juli 2007 @ 15:33:03 #71
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_51856444
quote:
Op donderdag 26 juli 2007 15:19 schreef Elfletterig het volgende:
ik zie er niet zo heel veel discussiewaarde in eerlijk gezegd, niet voor NWS iig
en als ik de reacties zo doorblader is het ook niet echt meer dan een welles/nietes verhaal over de gouden kooi.

ik wil hem wel verplaatsen naar dat forum maar maar ik weet niet hoeveel behoefte eraan is

en ik was gisteren ook wakker
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
  Moderator donderdag 26 juli 2007 @ 15:33:51 #72
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_51856476
quote:
Op donderdag 26 juli 2007 15:20 schreef JohnDope het volgende:

[..]

De enige die het niet leuk zou moeten vinden dat het topic dicht is, zou ik moeten zijn, omdat ik gehakt maakte van al die hypocriete intellectuelen.

Maar mij boeit het allemaal niet, het was duidelijk dat ik de sterkste argumenten had.
ja jouw is dat altijd duidelijk
pi_51856651
quote:
Op donderdag 26 juli 2007 15:33 schreef sp3c het volgende:

[..]

ik zie er niet zo heel veel discussiewaarde in eerlijk gezegd, niet voor NWS iig
en als ik de reacties zo doorblader is het ook niet echt meer dan een welles/nietes verhaal over de gouden kooi.

ik wil hem wel verplaatsen naar dat forum maar maar ik weet niet hoeveel behoefte eraan is

en ik was gisteren ook wakker
Het heeft niet zoveel discussiewaarde? Waarom plaats je dan eerst een inhoudelijke reactie en gooi je vervolgens het topic dicht

Heel apart dan dat je gister wakker was en nu in eens het topic dicht gooit.
pi_51856667
quote:
Op donderdag 26 juli 2007 15:33 schreef sp3c het volgende:

[..]

ja jouw is dat altijd duidelijk
Toen je het topic dicht gooide, werd het in eens een feit ja
  Moderator donderdag 26 juli 2007 @ 15:39:29 #75
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_51856682
echt niet, ik deed niet mee aan het hele topic
pi_51856725
quote:
Op donderdag 26 juli 2007 15:39 schreef sp3c het volgende:
echt niet, ik deed niet mee aan het hele topic
quote:
Op donderdag 26 juli 2007 15:38 schreef JohnDope het volgende:

[..]

Het heeft niet zoveel discussiewaarde? Waarom plaats je dan eerst een inhoudelijke reactie en gooi je vervolgens het topic dicht
even inhoudelijk aub. Want dat was een zeer onprofessionele actie van je.
  Moderator donderdag 26 juli 2007 @ 15:41:59 #77
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_51856777
quote:
Op donderdag 26 juli 2007 15:38 schreef JohnDope het volgende:

[..]

die "inhoudelijke" reactie was richting de link (dat topic ben ik in het betreffende forum dan ook aan het doorlezen en als het me daarna nog steeds een beetje boeit dan reageer ik er daar op) niet op het vertrek van de sponsor wat wmb geen plaats heeft in NWS
quote:
Heel apart dan dat je gister wakker was en nu in eens het topic dicht gooit.
gister zag ik het niet?
  Moderator donderdag 26 juli 2007 @ 15:42:31 #78
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_51856796
quote:
Op donderdag 26 juli 2007 15:40 schreef JohnDope het volgende:

[..]

[..]

even inhoudelijk aub. Want dat was een zeer onprofessionele actie van je.
op een tshirt na krijg ik dan ook niet betaald
pi_51856822
quote:
Op donderdag 26 juli 2007 15:41 schreef sp3c het volgende:

[..]

die "inhoudelijke" reactie was richting de link (dat topic ben ik in het betreffende forum dan ook aan het doorlezen en als het me daarna nog steeds een beetje boeit dan reageer ik er daar op) niet op het vertrek van de sponsor wat wmb geen plaats heeft in NWS
Het slaat natuurlijk helemaal nergens op. Ten eerste had ik die link van schatje met die video die de halve waarheid bevat, zwaar ontkracht.

Vervolgens reageer jij op die totaal eenzijdige video en gooi je het topic dicht, dat is bijna een dictatoriale actie te noemen.

En verder was het topic geen welles-nietes, want ik onderbouwde alles keurig en er werd niet gescholden, dus het topic verliep volgens de regels.
  Moderator donderdag 26 juli 2007 @ 15:47:10 #80
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_51856949
quote:
Op donderdag 26 juli 2007 15:43 schreef JohnDope het volgende:

[..]

Het slaat natuurlijk helemaal nergens op. Ten eerste had ik die link van schatje met die video die de halve waarheid bevat, zwaar ontkracht.

Vervolgens reageer jij op die totaal eenzijdige video en gooi je het topic dicht, dat is bijna een dictatoriale actie te noemen.
mjah of je het zwaar ontkracht hebt of niet wil ik in het midden laten maar de rest van het topic gaat enkel nog over reacties op reacties op reacties op jouw reactie op die video

niet op het vertrek van de sponsor

dan vraag ik jouw wat hier voor NWS nu eigenlijk de discussiewaarde van is
ik kan het achter de schermen is vragen of ze interesse hebben in het topic maar wmb is het hier in elk geval niet op zijn plaats en zoals gezegd, er loopt daar al een vrij uitgebreid (meerdere) topic over de genoemde beelden en de gevolgen/oorzaken ervan
quote:
En verder was het topic geen welles nietes, want ik onderbouwde alles keurig.
boeie
quote:
En verder was het topic geen welles-nietes, want ik onderbouwde alles keurig en er werd niet gescholden, dus het topic verliep volgens de regels.
behalve dan dat het volledig offtopic was allemaal
pi_51857077
quote:
Op donderdag 26 juli 2007 15:47 schreef sp3c het volgende:

[..]

mjah of je het zwaar ontkracht hebt of niet wil ik in het midden laten maar de rest van het topic gaat enkel nog over reacties op reacties op reacties op jouw reactie op die video

niet op het vertrek van de sponsor

dan vraag ik jouw wat hier voor NWS nu eigenlijk de discussiewaarde van is
ik kan het achter de schermen is vragen of ze interesse hebben in het topic maar wmb is het hier in elk geval niet op zijn plaats en zoals gezegd, er loopt daar al een vrij uitgebreid (meerdere) topic over de genoemde beelden en de gevolgen/oorzaken ervan
[..]

boeie
Ik heb het zwaar ontkracht die video, want dat filmpje op youtube was de halve waarheid, dat had je kunnen weten als je de GK had gevolgd, want die kinderachtige reactie van die 6 tegen 2, was een logisch gevolg van kinderachtige acties die die 2 hadden uitgevoerd.

En zo worden er nog veel meer van die eenzijdige video's via internet verspreid. Het is allemaal de halve waarheid en dat trekt kijkers.
En dat is ook het hele punt van het verhaal, mensen kijken nooit de GoudenKooi, zien af en toe een filmpje op internet en baseren daar hun hypocriete mening op.

Dus dat de sponsors vertrekken, heeft te maken met deze internetvideo(s), dus dat was gewoon inhoudelijk.

De nieuwswaarde is dus indirect dat mensen het programma niet legaal van de buis kunnen halen en dat maar via on-etische maatregelen dit programma van de buis proberen te krijgen.
pi_51857118
quote:
Op donderdag 26 juli 2007 15:20 schreef JohnDope het volgende:
De enige die het niet leuk zou moeten vinden dat het topic dicht is, zou ik moeten zijn, omdat ik gehakt maakte van al die hypocriete intellectuelen. Maar mij boeit het allemaal niet, het was duidelijk dat ik de sterkste argumenten had.
Wie zei er ook alweer iets over een plaat voor de kop hebben?
pi_51857140
quote:
Op donderdag 26 juli 2007 15:52 schreef Elfletterig het volgende:

[..]

Wie zei er ook alweer iets over een plaat voor de kop hebben?
Jij kijkt niet eens de GoudenKooi en je hebt je mening al klaar.

Via de GK kan je gewoon goed aantonen hoeveel (onbewuste) vooroordelen de intellectuelen hebben, terwijl ze normaliter vooroordelen verafschuwen.
  Moderator donderdag 26 juli 2007 @ 15:56:47 #84
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_51857237
quote:
Op donderdag 26 juli 2007 15:50 schreef JohnDope het volgende:

[..]

Ik heb het zwaar ontkracht die video, want dat filmpje op youtube was de halve waarheid, dat had je kunnen weten als je de GK had gevolgd, want die kinderachtige reactie van die 6 tegen 2, was een logisch gevolg van kinderachtige acties die die 2 hadden uitgevoerd.

En zo worden er nog veel meer van die eenzijdige video's via internet verspreid. Het is allemaal de halve waarheid en dat trekt kijkers.
En dat is ook het hele punt van het verhaal, mensen kijken nooit de GoudenKooi, zien af en toe een filmpje op internet en baseren daar hun hypocriete mening op.

Dus dat de sponsors vertrekken, heeft te maken met deze internetvideo(s), dus dat was gewoon inhoudelijk.

De nieuwswaarde is dus indirect dat mensen het programma niet legaal van de buis kunnen halen en dat maar via on-etische maatregelen dit programma van de buis proberen te krijgen.
goed hoor, maar daar gaat het topic niet over en die discussie is niet voor NWS
als iemand een topic start over de financiering van de aankomende battlestar galactica tv film waarna iedereen het vol gaat zitten lullen met of het al dan niet vette shit is dan maak ik hem ook dicht

en battlestar is vette shit

sterker nog ik vraag me zowieso af of het topic iets voor NWS was als het daadwerkelijk over de sponsoringproblemen zou gaan maar dan had ik hem waarschijnlijk eerder verplaatst
pi_51857284
quote:
Op donderdag 26 juli 2007 15:56 schreef sp3c het volgende:

[..]

goed hoor, maar daar gaat het topic niet over en die discussie is niet voor NWS
als iemand een topic start over de financiering van de aankomende battlestar galactica tv film waarna iedereen het vol gaat zitten lullen met of het al dan niet vette shit is dan maak ik hem ook dicht

en battlestar is vette shit

sterker nog ik vraag me zowieso af of het topic iets voor NWS was als het daadwerkelijk over de sponsoringproblemen zou gaan maar dan had ik hem waarschijnlijk eerder verplaatst
Het is sowieso een hoge nieuwswaarde omdat men de GK niet via de legale weg van de buis kan krijgen, dus probeert men het programma via on-ethische maatregelen van de buis te krijgen.
Zoals door het manipuleren van sponsors e.d.

Hoe deze intellectuelen weer te werk gaan, dat is nog veel erger dan hoe de bewoners zich in de GoudenKooi gedragen. Dit kan niemand ontkennen.
  Moderator donderdag 26 juli 2007 @ 16:03:51 #86
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_51857455
ik heb geen flauw idee waar je het over hebt
pi_51857532
quote:
Op donderdag 26 juli 2007 16:03 schreef sp3c het volgende:
ik heb geen flauw idee waar je het over hebt
Dat is nou ook het probleem in dat topic. Die tegenstanders van de GK wisten allemaal niet waar ze het over hadden en toch hadden ze hun vooroordeel klaar.
  Moderator donderdag 26 juli 2007 @ 16:09:27 #88
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_51857626
staat dan ook niet in het goede forum daarvoor
pi_51857628
Dat het topic over De Gouden Kooi niet had dicht gemoeten, blijkt wel uit het feit dat de discussie zich nu gewoon HIER voortzet. Maar goed...
  Moderator donderdag 26 juli 2007 @ 16:11:41 #90
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_51857696
nee de discussie hier gaat over het sluiten van dat topic ... als dat in het Irak na de oorlog topic zou gebeuren dan had ik het weggemod
  donderdag 26 juli 2007 @ 16:14:48 #91
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_51857790
jammer dat de laatste tijd meer gesloten dan opgeruimd wordt.
hoofdletters kosten teveel tijd
don't avoid pain to gain pleasure
niet iedereen is iedereen
  Moderator donderdag 26 juli 2007 @ 16:16:22 #92
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_51857826
och, ik kan alle reacties verwijderen maar dan staat het nog steeds in het verkeerde forum

voor dat topic van die chinees die de tour de france uit is gezet had ik zowieso graag suggesties want daar kan ik verder helemaal niets mee
pi_51857853
quote:
Op donderdag 26 juli 2007 16:09 schreef sp3c het volgende:
staat dan ook niet in het goede forum daarvoor
Dan moet je het topic verplaatsen en niet dicht gooien.

En als je het topic dicht gooit, dan moet je al helemaal niet even snel jouw macht als mod misbruiken, door toch nog even snel een inhoudelijke reactie te plaatsen voordat je het topic dicht gooit.

[ Bericht 2% gewijzigd door JohnDope op 26-07-2007 16:22:18 ]
  donderdag 26 juli 2007 @ 16:17:52 #94
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_51857875
ach ja we zijn allemaal mensen en we maken bij nader inzien fouten.
  Moderator donderdag 26 juli 2007 @ 16:19:00 #95
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_51857915
verplaatsen en dichtgooien?

dan staat het in het goede forum met de melding "verkeerde forum" dan gaan mensen in de feedback klagen dat het niet in het verkeerde forum staat.

en van machtsmisbruik zijn wij niet vies
pi_51857945
Ik sluit me bij zoalshetis. Ik zit ook een muziekforum waar mods voortdurend topics sluiten, in plaats van opruimen. Niks is ergelijker dan dat.

Dat sponsors zich uit DGK terugtrekken en dat er handtekeningenacties zijn tegen het programma, heeft ALGEMENE nieuwswaarde. Dat geldt bijvoorbeeld ook voor het ontslag van Rasmussen; gele trui-drager in de Tour de France.

Het zou een winstpunt zijn wanneer mods gaan begrijpen dat je op twee manieren over dingen kunt discussiëren: in algemene zin en inhoudelijk. Inhoudelijke discussies over het reilen en zeilen van Kooi-bewoners horen in DGK, een algemene discussie over ranzige tv kan best in NWS.
pi_51858072
quote:
Op donderdag 26 juli 2007 16:17 schreef zoalshetis het volgende:
ach ja we zijn allemaal mensen en we maken bij nader inzien fouten.
Zo kan je nog een andere open deur in trappen?

Je hebt zeker het politiekeboekje "100 niets zeggende oneliners om het volk dom te houden" gelezen?
  Moderator donderdag 26 juli 2007 @ 16:25:48 #98
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_51858113
maar als in je muziekforum een apart subforum is over JunkieXL waar zien nieuwste plaat al uitgebreid is besproken

is het dan nog nodig om de andere subfora te gaan bestoken met topics over het onderwerp? tuurlijk het is muziek (weet ik veel) maar dat aparte subforum is er voor een reden.
Als junkieXL er nu mee stopte ...
  donderdag 26 juli 2007 @ 16:28:06 #99
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_51858184
quote:
Op donderdag 26 juli 2007 16:24 schreef JohnDope het volgende:

[..]

Zo kan je nog een andere open deur in trappen?

Je hebt zeker het politiekeboekje "100 niets zeggende oneliners om het volk dom te houden" gelezen?
nee ik heb een nachtmerrie over drugshond gehad. na een ban notabene.
  donderdag 26 juli 2007 @ 16:30:39 #100
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_51858272
quote:
Op donderdag 26 juli 2007 16:25 schreef sp3c het volgende:
maar als in je muziekforum een apart subforum is over JunkieXL waar zien nieuwste plaat al uitgebreid is besproken

is het dan nog nodig om de andere subfora te gaan bestoken met topics over het onderwerp? tuurlijk het is muziek (weet ik veel) maar dat aparte subforum is er voor een reden.
Als junkieXL er nu mee stopte ...
er werken genoeg mods op nws om de even-sluiten-straks-weer-open-posts te maken. niet net doen of het slecht gaat achter de schermen met die verschillende politiek-correcte antwoorden.

doen is het woord voor 2007 en 2008
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')