Ik heb nog nooit op Lowlands in een koepeltent geneukt.quote:Op woensdag 11 juli 2007 01:49 schreef BloodyLotte het volgende:
[..]
Ik heb nog nooit op Lowlands gedoucht.
welnee...quote:Op woensdag 11 juli 2007 02:06 schreef BloodyLotte het volgende:
whoehoehoe![]()
nee maar serieus, ik hoor van die verhalen over de lowlands douche dat je je in groepsverband moet uitkleden enzo.
ja daahaag.no wai jose. dan maar stinken.
jij hier?quote:Op woensdag 11 juli 2007 02:07 schreef MaJo het volgende:
Ik douche niet, ben ik te lui voorLang leve de babydoekjes, deo´s en zeepjes
En dit jaar Lush producten
Juistquote:Op woensdag 11 juli 2007 02:14 schreef Parafernalia het volgende:
deo![]()
en t maakt ook allemaal niet uit, je bent de hele dag buiten, niemand die wat rukt
* trekt deur achter zich dichtquote:
Ik moet nu echt eens een kaart gaan kopenquote:Op woensdag 11 juli 2007 02:19 schreef Parafernalia het volgende:
ik moet nu echt 's kaarten gaan kopen
edit: waarom zegt iedereen altijd "kaarten" als ze "kaart" bedoelen? of doe ik dat alleen
En meerdere kaarten kopen staat natuurlijk ook een stuk interessanter. Zowel financieel als maatschappelijkquote:Op woensdag 11 juli 2007 02:22 schreef Hephaistos. het volgende:
[..]
Ik moet nu echt eens een kaart gaan kopen
Naahh klinkt niet...
Omdat je concertkaarten nog wel eens in het meervoed wil kopen omdat je voor vrienden mee moet nemen.quote:Op woensdag 11 juli 2007 02:19 schreef Parafernalia het volgende:
ik moet nu echt 's kaarten gaan kopen
edit: waarom zegt iedereen altijd "kaarten" als ze "kaart" bedoelen? of doe ik dat alleen
Creatief plenzen en je komt al een heel eind.quote:Op woensdag 11 juli 2007 02:08 schreef Nembrionic het volgende:
Daarbij kun je je aardig redden aan de wasbak hoor. Is wel een beetje fris maar dan ben je ook gelijk wakker
Relaxedquote:Op woensdag 11 juli 2007 08:32 schreef Dupje het volgende:
Hehe ik heb net reisje naar Barcelona geboekt, ik ga dinsdag na LowlandsHehe dat wordt bijslapen in t vliegtuig
Dat zou dan de 17e moeten zijn voor de FF want op 18 en 19 staan ze in Engeland.quote:Op woensdag 11 juli 2007 11:48 schreef RudolfRockem het volgende:
Er gaan sterke geruchten dat Foo Fighters en Fall Out Boy ook op Lowlands komen....
Klopt idd ja. Zou wel relax zijn, want ben ook echt heel erg benieuwd naar die nieuwe cd.quote:Op woensdag 11 juli 2007 11:50 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Dat zou dan de 17e moeten zijn voor de FF want op 18 en 19 staan ze in Engeland.
Daar zijn idd ook geruchten over. Zou wel heel vet zijn!quote:Op woensdag 11 juli 2007 12:10 schreef PastoorPeter het volgende:
Is er een mogelijkheid dat +44 komt?
I second thatquote:Op woensdag 11 juli 2007 09:24 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Relaxed. Al was ik vorig jaar dinsdags na Lowlands zo gelukkig dat ik heel de dag op bed kon liggen
.
Neen...quote:
Die geruchten gaan toch al veel langer?quote:Op woensdag 11 juli 2007 11:48 schreef RudolfRockem het volgende:
Er gaan sterke geruchten dat Foo Fighters en Fall Out Boy ook op Lowlands komen....
Dat weet ik niet precies. Maar ik kreeg gister te horen dat ze in onderhandeling zijn ofzo. Zou wel tof zijn.quote:Op woensdag 11 juli 2007 12:33 schreef SKa_BoSS het volgende:
[..]
Die geruchten gaan toch al veel langer?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |