En jij wil nog wel eens punten van mij ontvangen?quote:Op dinsdag 10 juli 2007 20:24 schreef gebruikersnaam het volgende:
mooi, dan krijgen we weer eens een foto uit het heden, ipv de jeugdherinnereningen van een olifant
Geldt ook voor mij. Niet bij de wokboer met oma, maar toch weg vanaf kwart voor 8.quote:Op woensdag 11 juli 2007 16:25 schreef Mwanatabu het volgende:
In het hijpoteetiese geval dat ik win....zit ik bij de wokboer de 81-ste verjaardag van mijn lieve oma te vieren met sambal bij en mag iemand anders een leuke foto presenteren
Gaan de Hunters weer op jacht vanavond?quote:Op woensdag 11 juli 2007 19:14 schreef Beschouw het volgende:
[..]
Geldt ook voor mij. Niet bij de wokboer met oma, maar toch weg vanaf kwart voor 8.
Is mooi kloten. Bas wel op zijn mieter gegeven hoop ik?quote:Op woensdag 11 juli 2007 19:17 schreef Bayswater het volgende:
[..]
Gaan de Hunters weer op jacht vanavond?![]()
Gisteren weer tweede, dit keer op 1 punt van nr 1 met een ten onrechte fout gerekende vraag bleek achteraf![]()
Mmm. Ik weet niet wat ik gedaan zou hebben. Tent verbouwd of zoiets.quote:Op woensdag 11 juli 2007 19:25 schreef Bayswater het volgende:
Bas presenteert alleen op woensdag. Op dinsdag is hij vaak deelnemer, gister toevallig niet.
Ze hebben nog weleens problemen met de vertaling naar het nederlands toe waar ze weinig aan kunnen doen dus neem ze niets kwalijk.
Ach, dan heb ik het niet eens over nummer 1, een paar ventjes van rond de 20 die volgens de groep die ernaast zat druk in de weer waren met een telefoon en waarbij er mensen van buiten later bij kwamen. Hadden nog nooit meegedaan, leken ongeinteresseerd en waren gelijk na de uitslag weg, wellicht omdat ze met de nababbel hun eigen antwoorden niet meer wisten. Volgende week worden ze wat beter in de gaten gehouden.quote:Op woensdag 11 juli 2007 19:28 schreef Beschouw het volgende:
[..]
Mmm. Ik weet niet wat ik gedaan zou hebben. Tent verbouwd of zoiets.
quote:Thelonious
"Helaas is Bassie verhinderd om het volkslied te zingen voor de wedstrijd, dus we hebben geloot en je raad nooit wie zijn vervanger is.
quote:Mwanatabu
Hoe bedoel je "Je hebt nog genoeg lip over"?!?
quote:-Schorpioen-
Liverpool heeft ook letterlijk Babel aan de haak geslagen.
Der_Onkel was het nét niet geworden maar toch een eervolle vermeldingquote:SuperRogier
Verpleger: "Je bloedt als een rund!"
Babel: "O RLY?"
Verpleger "YA RLY"!
quote:Op donderdag 12 juli 2007 12:41 schreef Waaghals het volgende:
[afbeelding]
De Zeeuw laat een Steek vallen
Ik moest lachenquote:Op donderdag 12 juli 2007 15:38 schreef gebruikersnaam het volgende:
[afbeelding]
Heeft de keeper de bal eindelijk klemvast, staat die op de middenlijn
ff wachten nog.quote:Op woensdag 11 juli 2007 23:00 schreef -Schorpioen- het volgende:
Morgen rond 19:00 uur hopelijk de uitslag. Anders na 23:00 uur.
dat mag idd niet. 1 keer maximaal.quote:Op donderdag 12 juli 2007 20:10 schreef LongOne het volgende:
[afbeelding]
Arena kan geen sponsors meer vinden
Of mag je niet 2x?
quote:Blawh
Karl Noten fitnessinstructeur tijdens wedstrijden op de grootbeeldschermen in de ArenA.
quote:gebruikersnaam
Heeft de keeper de bal eindelijk klemvast, staat die op de middenlijn.
quote:Thelonious
De Zeeuw mist grote kans doordat hij aan het kijken is of hij in een drol getrapt heeft.
De opmaak is hier te vinden.quote:vrolijke-frits
De Zeeuw duidelijk aangeslagen door de gekke bek die Stekelenburg trekt
quote:Op woensdag 11 juli 2007 23:00 schreef -Schorpioen- het volgende:
Morgen rond 19:00 uur hopelijk de uitslag. Anders na 23:00 uur.
volgens mij is het Aquilani, da's de enige die ik er op vind lijkenquote:Op donderdag 12 juli 2007 21:11 schreef Rumille het volgende:
Das toch een AS Roma shirt?
die had ik ook nog als optie ja... maar ik weet niet hoe oud de foto is?quote:Op donderdag 12 juli 2007 21:15 schreef VerrekteZakHooi het volgende:
Dit is toch Cassano :s?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |