quote:Op dinsdag 10 juli 2007 11:50 schreef shifto het volgende:
saaie tering dag
ik moet echt ff me frustraties kwijt.
Niet direct... Sorry.quote:Op dinsdag 10 juli 2007 11:42 schreef shifto het volgende:
[..]
goed idee, iemand naked posters voor mij voor in kantoor?
Hehe.quote:
Ja om dan weer geconfronteerd te worden met je EVIL EVIL Soul!?quote:Op dinsdag 10 juli 2007 11:43 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Voor de online steun kun je hier wel terecht hoor.
Hoi Michel.quote:Op dinsdag 10 juli 2007 11:46 schreef shifto het volgende:
[..]
Hallo, Mijn naam is michel en ik ben gestopt met roken
iederreen: HALLOW MICHEL!!
ik: het is heel moeilijk etc..
iederreen: *kijkt heel geboeid*
Spammert.quote:Op dinsdag 10 juli 2007 11:48 schreef MPG het volgende:
Bijna vol
Ik heb ook al totaaaal geen zin.quote:Op dinsdag 10 juli 2007 11:50 schreef shifto het volgende:
saaie tering dag
ik moet echt ff me frustraties kwijt.
quote:
quote:
Ja.quote:Op dinsdag 10 juli 2007 11:50 schreef Jo0Lz het volgende:
Ja om dan weer geconfronteerd te worden met je EVIL EVIL Soul!?
quote:
Neequote:Op dinsdag 10 juli 2007 11:53 schreef cablegunmaster het volgende:
mag ik de openings post aanpassen ? alle UI die ik tijden niet heb gezien eruithalen?
Nee.quote:Op dinsdag 10 juli 2007 11:53 schreef cablegunmaster het volgende:
mag ik de openings post aanpassen ? alle UI die ik tijden niet heb gezien eruithalen?
Mosterd. Maaltijd.quote:
Dat mag altijd.quote:Op dinsdag 10 juli 2007 11:54 schreef MPG het volgende:
Mosterd. Maaltijd.
Levert me een kopje koffie op in het wonderschone Breda![]()
quote:Op dinsdag 10 juli 2007 11:53 schreef Jo0Lz het volgende:
[..]
.
Hoi Muck.
Waarom wist MPG dat je kwam.???
Appearantly.quote:
Jep, nu dus pauze enzeau, tot over een uurtje!quote:Op dinsdag 10 juli 2007 11:55 schreef Kuukske het volgende:
Ah, nog 4,5 uur jongens. Het schiet al op.
slapenquote:Op dinsdag 10 juli 2007 11:56 schreef shifto het volgende:
hoe zorg ik dat de tijd snel gaat behalve door me werk te doen?
hai Jo0lzquote:
tudiedudie tudiedudiequote:Waarom wist MPG dat je kwam.???
oh ja, iets met :=quote:Op dinsdag 10 juli 2007 11:53 schreef Pheno het volgende:
ah, volgende week DE test. Eens kijken of ik na 2 jaar geen gebruik van Delphi nog wat weet
hij cheat post en weer al wat we gaan zeggen voor ik het neertypequote:Op dinsdag 10 juli 2007 11:56 schreef Jo0Lz het volgende:
[..]
Appearantly.
[..]
Jep, nu dus pauze enzeau, tot over een uurtje!
Fok!ken. Of toch gewoon je werk doen.quote:Op dinsdag 10 juli 2007 11:56 schreef shifto het volgende:
Ik kan doen alsof ik ga schijten en op de plee slapen, wedde dat niemand me durft te halenquote:
Smilies?quote:Op dinsdag 10 juli 2007 11:56 schreef Pheno het volgende:
oh ja, iets met :=
quote:Op dinsdag 10 juli 2007 11:57 schreef shifto het volgende:
[..]
Ik kan doen alsof ik ga schijten en op de plee slapen, wedde dat niemand me durft te halen
Koffie drinken, de koffiejuffrouw/receptioniste/bazin* lastigvallen/van het werk houden/opgeilen*, naar huis gaan.quote:Op dinsdag 10 juli 2007 11:56 schreef shifto het volgende:
Nee, een progtaaltje die ik ooit goed gekend heb, maar nu dus weer moet oprakelen voor mijn test bij mijn potentiel nieuwe baasquote:
Delphiquote:
ik ben er pas een uur (had toenstrax intake ergens) en heb nu al 4 bakken koffie opquote:Op dinsdag 10 juli 2007 11:58 schreef MPG het volgende:
[..]
Koffie drinken, de koffiejuffrouw/receptioniste/bazin* lastigvallen/van het werk houden/opgeilen*, naar huis gaan.
*doorhalen wat niet van toepassing is
Ik kan je onder stroom zetten, spannend genoeg?quote:Op dinsdag 10 juli 2007 11:58 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
alleen als er spannende dingen gebeuren
![]()
yup.quote:
zonde van jr vrije urenquote:Op dinsdag 10 juli 2007 12:00 schreef shifto het volgende:
[..]
ik ben er pas een uur (had toenstrax intake ergens) en heb nu al 4 bakken koffie op
de receptioniste is druk (voor het eerst in der leven) edn naar huis gaan mag nnog niet of ik moet vrije uren opnemen.
quote:Op dinsdag 10 juli 2007 12:00 schreef shifto het volgende:
[..]
Ik kan je onder stroom zetten, spannend genoeg?
Als je eenmaal bezig bent komt dat vast wel terugquote:Op dinsdag 10 juli 2007 11:58 schreef Pheno het volgende:
Nee, een progtaaltje die ik ooit goed gekend heb, maar nu dus weer moet oprakelen voor mijn test bij mijn potentiel nieuwe baas
Hmz.quote:Op dinsdag 10 juli 2007 12:04 schreef Papierversnipperaar het volgende:
Ben ik hier in [R&P] ?
Hoi ik ben Papier
* Hoi papier
En ik ben Fok! verslaafd.
Hoi papier welkom in de groep wil je iets over jezelf kwijtquote:Op dinsdag 10 juli 2007 12:04 schreef Papierversnipperaar het volgende:
Ben ik hier in [R&P] ?
Hoi ik ben Papier
* Hoi papier
En ik ben Fok! verslaafd.
Oh..quote:Op dinsdag 10 juli 2007 12:04 schreef Papierversnipperaar het volgende:
Ben ik hier in [R&P] ?
quote:Op dinsdag 10 juli 2007 12:05 schreef Muck het volgende:
jeeeeej![]()
Albers is op non-actief gezet![]()
![]()
eindelijk!
Papier, ik was aan het woordquote:Op dinsdag 10 juli 2007 12:05 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
Hoi papier welkom in de groep wil je iets over jezelf kwijt?
welke?quote:Op dinsdag 10 juli 2007 12:05 schreef Kuukske het volgende:
Die discussie hadden we het vorige topic al.
Klopt beter ja!quote:Op dinsdag 10 juli 2007 12:06 schreef Kuukske het volgende:
Hallo!!
Ik ben Kuukske OA. Ik ben lief, werk hard en heb tóch tijd om te Fok!ken.
Conclusie: ik ben een ambtenaar.
Liefs.
Hey! net als mij dusquote:Op dinsdag 10 juli 2007 12:06 schreef Kuukske het volgende:
Hallo!!
Ik ben Kuukske. Ik ben lief, werk hard en heb tóch tijd om te Fok!ken.
Liefs.
Hihi. Over Albers.quote:
Ambtenaren zijn lietquote:Op dinsdag 10 juli 2007 12:06 schreef Kuukske het volgende:
Hallo!!
Ik ben Kuukske. Ik ben lief, werk hard en heb tóch tijd om te Fok!ken.
Liefs.
Het hele CA gedoe.quote:
Slapen. Of een zinnig gesprek beginnen met je nerd-collegae om erachter te komen dat ze idd superieur aan je zijn. (of niet natuurlijkquote:Op dinsdag 10 juli 2007 11:56 schreef shifto het volgende:
jaquote:Op dinsdag 10 juli 2007 12:09 schreef shifto het volgende:
lol, het regent weer hoor.
Huuuuu. Eng.quote:
ehm ??? hier raak ik heel ff het spoor bijsterquote:Op dinsdag 10 juli 2007 12:00 schreef OA het volgende:
MPG, robi wy ma eksjestem dziś?
Ik irriteer me echt dood aan hun en hun kk achterlijke grapjes.. Maarja, wat doe je eraan, ik kan beter me bek houden en w88 tot het tijd is om naar huis te gaan.quote:Op dinsdag 10 juli 2007 12:10 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Slapen. Of een zinnig gesprek beginnen met je nerd-collegae om erachter te komen dat ze idd superieur aan je zijn. (of niet natuurlijk)
Ik zit ook binnenquote:Op dinsdag 10 juli 2007 12:10 schreef Muck het volgende:
[..]
ja
en het onweert
en ik zit heerlijk relaxed binnen
Is dat hier langsgeweest?quote:
Sorry...quote:Op dinsdag 10 juli 2007 12:10 schreef MPG het volgende:
[..]
Huuuuu. Eng.
[..]
ehm ??? hier raak ik heel ff het spoor bijster
quote:Op dinsdag 10 juli 2007 12:12 schreef Aarti het volgende:
hallo!
mja, in jouw geval is dat minder positief als in het mijne...quote:
quote:Op dinsdag 10 juli 2007 12:13 schreef Muck het volgende:
[..]
mja, in jouw geval is dat minder positief als in het mijne...
ik heb namelijk al vakantie
wat doe je dan binnen? Beetje computerenquote:Op dinsdag 10 juli 2007 12:13 schreef Muck het volgende:
[..]
nah, ik heb al een paar maanden vakantiequote:
quote:Op dinsdag 10 juli 2007 12:15 schreef shifto het volgende:
[..]
wat doe je dan binnen? Beetje computerenga iets doen man vrouw! voor je vakantie weer voorbij is..
ik heb er 4 maanden vakantie opzitten.quote:Op dinsdag 10 juli 2007 12:15 schreef Muck het volgende:
[..]
nah, ik heb al een paar maanden vakantie
hai OAquote:Op dinsdag 10 juli 2007 12:15 schreef OA het volgende:
Ik had je nog geen gedag gezegd Muck...
Bij deze dus:
Hoi Muckie!![afbeelding]
Geen tentamens, geen uitslagenquote:Op dinsdag 10 juli 2007 12:12 schreef OA het volgende:
[..]
Sorry...
Heb je nog tentamens vandaag?![]()
Oh en heb je alweer wat uitslagen?
Haaiquote:Op dinsdag 10 juli 2007 12:12 schreef Aarti het volgende:
hallo!
Dan zit je helemaal alleen. Of is er nog een lekker geil mokkel daar, op de receptie ofzo?quote:Op dinsdag 10 juli 2007 12:13 schreef shifto het volgende:
omg, de nerds gaan zo mss weg hoor ik nu!!![]()
*hoopt*
Ik heb nog geen vakantiequote:Op dinsdag 10 juli 2007 12:13 schreef Muck het volgende:
[..]
Dit is peak-it man, alle acount managers zijn hete mokkelsquote:Op dinsdag 10 juli 2007 12:16 schreef MPG het volgende:
[..]
Geen tentamens, geen uitslagen
Enkel vrijdag heb ik nog 1 tentamen
[..]
Haai
[..]
Dan zit je helemaal alleen. Of is er nog een lekker geil mokkel daar, op de receptie ofzo?
[..]
Ik heb nog geen vakantie![]()
Ga je nog leuke dingen doen?
Nee, ik doe alleen mee aan gratis therapie voor de gratis koffie en de behoeftige vrouwen.quote:Op dinsdag 10 juli 2007 12:05 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
Hoi papier welkom in de groep wil je iets over jezelf kwijt?
Nou dan, grijp je kans!quote:Op dinsdag 10 juli 2007 12:17 schreef shifto het volgende:
[..]
Dit is peak-it man, alle acount managers zijn hete mokkels
ik ookquote:Op dinsdag 10 juli 2007 12:19 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Nee, ik doe alleen mee aan gratis therapie voor de gratis koffie en de behoeftige vrouwen.
awwwwwwquote:
ik ga nu eerst 17 dagen wachten tot lars terug is uit het ziekenhuis, dan ga ik een weekje alleen maar leuke dingen met hem doen, dan 10 dagen naar schotland, dan weer samen leuke dingen doen, dan ga ik wachten tot lars terug komt uit kreta en dan mag ik weer naar school (quote:Ga je nog leuke dingen doen?
Praat dan een beetje doo-hoor!quote:
ik ook nietquote:Op dinsdag 10 juli 2007 12:21 schreef Kuukske het volgende:
Ik val niet onder de behoeftige vrouwencategorie.
quote:Op dinsdag 10 juli 2007 12:21 schreef Kuukske het volgende:
Ik val niet onder de behoeftige vrouwencategorie.
quote:
Je gaat proefkonijn lars toch wel regelmatig opzoeken he?quote:Op dinsdag 10 juli 2007 12:21 schreef Muck het volgende:
[..]
awwwwww![]()
[..]
ik ga nu eerst 17 dagen wachten tot lars terug is uit het ziekenhuis, dan ga ik een weekje alleen maar leuke dingen met hem doen, dan 10 dagen naar schotland, dan weer samen leuke dingen doen, dan ga ik wachten tot lars terug komt uit kreta en dan mag ik weer naar school ()
vaker dan 2 of 3 keer zal het niet worden vrees ik, hij zit namelijk helemaal in groningen, en vanaf de 16e is mijn OV niet meer geldig, en kost het me een enorme bak geld om even 2 uurtjes op bezoek te gaanquote:Op dinsdag 10 juli 2007 12:22 schreef MPG het volgende:
Je gaat proefkonijn lars toch wel regelmatig opzoeken he?
jaquote:Leuke dingen
oooooh jaquote:Schotland
tja, ik moet he...quote:School
Ik las domoorquote:Op dinsdag 10 juli 2007 12:21 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Praat dan een beetje doo-hoor!![]()
ik ook, wat gaan we doen?quote:Op dinsdag 10 juli 2007 12:26 schreef Kuukske het volgende:
Ik ben verveeld.
Jawel, dan snijd ik even en ga weer verder.quote:Op dinsdag 10 juli 2007 12:29 schreef cablegunmaster het volgende:
weetje enige wat ik me soms voel hier is genegeerdheeft iemand anders dat gevoel niet ?:P
Géén idee. Ik ga uit verveling maar dingen lezen.quote:Op dinsdag 10 juli 2007 12:27 schreef shifto het volgende:
ik ook, wat gaan we doen?
Ik heb het druk!quote:Op dinsdag 10 juli 2007 12:26 schreef Kuukske het volgende:
Ik ben verveeld.
onzin, ga dan gewoon met mij chatten nu.quote:Op dinsdag 10 juli 2007 12:30 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Géén idee. Ik ga uit verveling maar dingen lezen.
wat is dat ?quote:Op dinsdag 10 juli 2007 12:30 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Middelmatig hier.quote:
quote:Op dinsdag 10 juli 2007 12:31 schreef shifto het volgende:
[..]
onzin, ga dan gewoon met mij chatten nu.
Chatten is zóóó 2003.quote:
Letters zien. Vormen tot woorden. Interpreteren. In je opnemen.quote:
ik ben het aan het reviven, breaky breaky, shifto hier, mag ik invoegen?quote:
Nee. Dat is 2002.quote:
het is het waard.quote:Op dinsdag 10 juli 2007 12:33 schreef Houniet het volgende:
koffie dan maaralleen dan moet ik mijn bed uit
Ermz. Ja?quote:Op dinsdag 10 juli 2007 12:33 schreef shifto het volgende:
ik ben het aan het reviven, breaky breaky, shifto hier, mag ik invoegen?
Dan ben je toch behoeftig?quote:Op dinsdag 10 juli 2007 12:30 schreef Kuukske het volgende:
[..]
want?quote:Op dinsdag 10 juli 2007 12:34 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
niet als je ouders er niet zijn![]()
Nah ik heb behoeftes. Ja. Maar die hebben niets met deze SC te maken.quote:Op dinsdag 10 juli 2007 12:33 schreef Papierversnipperaar het volgende:
Dan ben je toch behoeftig?
Ik typ toch al. Jongen.quote:Op dinsdag 10 juli 2007 12:34 schreef shifto het volgende:
typen dan!
dan ben je 10 x luier als je eenmaal je bed uit bent,t ben je zo moe dat je weer gaat slapen.quote:
Vroeger, toen ik nog jong was enzoquote:Op dinsdag 10 juli 2007 12:35 schreef cablegunmaster het volgende:
dan ben je 10 x luier als je eenmaal je bed uit bent,t ben je zo moe dat je weer gaat slapen.![]()
dan was het batsen voor eht leven!quote:Op dinsdag 10 juli 2007 12:36 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Vroeger, toen ik nog jong was enzo, was ik allerminst lui en moe als mijn ouders niet thuis waren.
quote:Op dinsdag 10 juli 2007 12:34 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Nah ik heb behoeftes. Ja. Maar die hebben niets met deze SC te maken.
wat deed je dan ??? vast iets stoutsquote:Op dinsdag 10 juli 2007 12:36 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Vroeger, toen ik nog jong was enzo, was ik allerminst lui en moe als mijn ouders niet thuis waren.
quote:
Dude. Ik was 14. Dan denk je daar nog niet aan. Althans, niet in die tijd.quote:Op dinsdag 10 juli 2007 12:37 schreef shifto het volgende:
dan was het batsen voor eht leven!
quote:Op dinsdag 10 juli 2007 12:37 schreef Papierversnipperaar het volgende:
Ik ga lunsen
Ik ga met jullie meequote:
eetsequote:Op dinsdag 10 juli 2007 12:37 schreef Papierversnipperaar het volgende:
Ik ga lunsen
Wow, ik dacht daar toen echt wel al aanquote:Op dinsdag 10 juli 2007 12:38 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Dude. Ik was 14. Dan denk je daar nog niet aan. Althans, niet in die tijd.
Tegenwoordig wordt er al genueckt als kinderen 11 zijn.
Blijf aan je scherm gekluisterd.quote:Op dinsdag 10 juli 2007 12:38 schreef shifto het volgende:
iederreen gaat ineens weg, ik wil roken...
BE STRONG MAN!!!
Hoe oud ben je nu?quote:Op dinsdag 10 juli 2007 12:39 schreef shifto het volgende:
Wow, ik dacht daar toen echt wel al aanben ik een breezahsletje?
idd, binne kan mag ik niet roken, plus ik heb niks bij me om te rokenquote:
Vork.quote:
Ah kijk. Dan ben je van de generatie na mij. No offence. Vier/vijf jaar geleden begon al dat vroege geneuzel zo'n beetje. Maar toen was ik ermz.. al bijna 18.quote:Op dinsdag 10 juli 2007 12:41 schreef shifto het volgende:
19 over 8 dagen.
Juist ja, die trend heb ik ook waargenomenquote:Op dinsdag 10 juli 2007 12:42 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Ah kijk. Dan ben je van de generatie na mij. No offence. Vier/vijf jaar geleden begon al dat vroege geneuzel zo'n beetje. Maar toen was ik ermz.. al bijna 18.
aaah..quote:Op dinsdag 10 juli 2007 12:42 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Ah kijk. Dan ben je van de generatie na mij. No offence. Vier/vijf jaar geleden begon al dat vroege geneuzel zo'n beetje. Maar toen was ik ermz.. al bijna 18.
Zeg dan gewoon dat je 18 bent...quote:
Maar 18 juli ben je dus jarig? Ik de 19e.quote:Op dinsdag 10 juli 2007 12:44 schreef shifto het volgende:
aaah..
Ik ook bij jullie generatie...quote:Op dinsdag 10 juli 2007 12:44 schreef MPG het volgende:
[..]
Juist ja, die trend heb ik ook waargenomen
JD wordt ook 26quote:Op dinsdag 10 juli 2007 12:44 schreef OA het volgende:
Zeg dan gewoon dat je 18 bent...![]()
ik word 26 over 7 maanden en 25 dagen....![]()
quote:
Hehe, ik zal je feliciterenquote:Op dinsdag 10 juli 2007 12:45 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Maar 18 juli ben je dus jarig? Ik de 19e.
voor 1 week zeg ik dat niet, over 1 week begin ik aan mijn 20e levensjaar, dan heb ik er 19 opzitten, vind ik moeite waard te mentionenquote:Op dinsdag 10 juli 2007 12:44 schreef OA het volgende:
[..]
Zeg dan gewoon dat je 18 bent...![]()
ik word 26 over 7 maanden en 25 dagen....![]()
Oké!quote:Op dinsdag 10 juli 2007 12:46 schreef shifto het volgende:
[..]
Hehe, ik zal je feliciteren
[..]
voor 1 week zeg ik dat niet, over 1 week begin ik aan mijn 20e levensjaar, dan heb ik er 19 opzitten, vind ik moeite waard te mentionen
Ja maar ik vind mijzelf nu meer 19 als 18 hoor, op die paar dagen na.quote:Op dinsdag 10 juli 2007 12:47 schreef OA het volgende:
[..]
Oké!![]()
Maar toch vind ik dat altijd vreemd... Men vraagt hoe oud je bent en niet hou oud je wordt...![]()
quote:Op dinsdag 10 juli 2007 12:48 schreef Kuukske het volgende:
Ja, jij ook gefeliciteerd Shift.
Wanneer?quote:
16 november.quote:Op dinsdag 10 juli 2007 12:49 schreef OA het volgende:
Wanneer?
Eigenlijk zit ik hier gewoon met een stel kinders te SCen!![]()
quote:Op dinsdag 10 juli 2007 12:49 schreef OA het volgende:
[..]
Wanneer?
Opa meldt zich weer even danquote:Op dinsdag 10 juli 2007 12:49 schreef OA het volgende:
[..]
Wanneer?
Ik ook, 2 dagen en 1 maand na jouquote:Op dinsdag 10 juli 2007 12:49 schreef Kuukske het volgende:
22. Word ik.
Die waren er (momenteel) niet...quote:Op dinsdag 10 juli 2007 12:49 schreef MPG het volgende:
[..]
[afbeelding] [afbeelding]
Je vergeet ff JJ, papier, BX, etc
quote:
4 maart 2004..quote:
Lekker geneukknuffeld gister?quote:
Kun jij nog typen met je reuma, opa?quote:Op dinsdag 10 juli 2007 12:53 schreef OA het volgende:
[..]
Die waren er (momenteel) niet... [afbeelding]
[..]
[..]
4 maart 2004..eeuwen geleden.... [afbeelding]
Vertel nog eens een verhaaltje over hoe het was aan het eind van de roerige jaren 70...quote:
Als je dat elke dag doet, blijven je vingers soepel!quote:
precies, en RSI is een fabeltje (serieus)quote:Op dinsdag 10 juli 2007 12:55 schreef OA het volgende:
[..]
Als je dat elke dag doet, blijven je vingers soepel!![]()
Dat weet ikquote:Op dinsdag 10 juli 2007 12:55 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Op sommige dagen is dat even extra nodig ja![]()
rond 3 uur was ik thuis
Neuken ftw!quote:Op dinsdag 10 juli 2007 12:55 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Op sommige dagen is dat even extra nodig ja![]()
rond 3 uur was ik thuis
Aan het eind van de jaren zeventig... toen de wind nog volop door het land woei...quote:Op dinsdag 10 juli 2007 12:54 schreef OA het volgende:
[..]
Vertel nog eens een verhaaltje over hoe het was aan het eind van de roerige jaren 70...![]()
quote:Op dinsdag 10 juli 2007 12:57 schreef shifto het volgende:
Frutsel is er zo een die na de sex em eruit naait?
Kijk.. ook dat is weer een verschil met oudere generaties...quote:
wie weetquote:Op dinsdag 10 juli 2007 12:57 schreef shifto het volgende:
Frutsel is er zo een die na de sex em eruit naait?
quote:Op dinsdag 10 juli 2007 12:57 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Aan het eind van de jaren zeventig... toen de wind nog volop door het land woei...
waar het broeikaseffect nog een fabeltje was en 11 september alleen tijdens Playmobil avonturen gebeurde zag ik trots de grote vrachtauto's aan me voorbij rijden... met die grote monsterwielen, die grote grijparmen, kilo's, tonnen zand werden er verplaatst... Met bakken vol versjouwt...
Plotseling merkte ik dat het op de bouwplaats geregend had... en dat ook daar dan het werk tijdelijk moest worden stil gelegd... Te laat realiseerde ik me dat ik zojuist in mijn broek gepiest had, daar in de zandbak...
Ja ja, de roaring seventies![]()
Ik doe dat ook niet altijd als ik bijv.quote:Op dinsdag 10 juli 2007 12:58 schreef MPG het volgende:
[..]
Hij mocht blijven slapen , maar hij deed et niet![]()
quote:Op dinsdag 10 juli 2007 12:57 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Aan het eind van de jaren zeventig... toen de wind nog volop door het land woei...
waar het broeikaseffect nog een fabeltje was en 11 september alleen tijdens Playmobil avonturen gebeurde zag ik trots de grote vrachtauto's aan me voorbij rijden... met die grote monsterwielen, die grote grijparmen, kilo's, tonnen zand werden er verplaatst... Met bakken vol versjouwt...
Plotseling merkte ik dat het op de bouwplaats geregend had... en dat ook daar dan het werk tijdelijk moest worden stil gelegd... Te laat realiseerde ik me dat ik zojuist in mijn broek gepiest had, daar in de zandbak...
Ja ja, de roaring seventies![]()
quote:Op dinsdag 10 juli 2007 12:58 schreef OA het volgende:
[..]
Kijk.. ook dat is weer een verschil met oudere generaties...
Vroeger zeiden we nog: "vrijen tussen de lakens met het licht uit en de gordijnen dicht".![]()
Knuffelen is puur voorspelquote:Op dinsdag 10 juli 2007 12:58 schreef Frutsel het volgende:
[..]
wie weet![]()
Zoals ik zei: op sommige dagen is neuken niet aan de orde... en is knuffelen beter
maar dat begrijp jij ooit nog wel eens broekie![]()
quote:Op dinsdag 10 juli 2007 12:58 schreef OA het volgende:
Kijk.. ook dat is weer een verschil met oudere generaties...
Vroeger zeiden we nog: "vrijen tussen de lakens met het licht uit en de gordijnen dicht".![]()
Ik? Op MSN?quote:Op dinsdag 10 juli 2007 12:59 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Ja ja..
Was het leuk op MSN![]()
Ikweets..![]()
dit kenmerkt de huidige generatie exact...quote:Op dinsdag 10 juli 2007 12:59 schreef shifto het volgende:
[..]
Ik doe dat ook niet altijd als ik bijv.
-Wil computeren
quote:-wil blowen en geen wiet bij heb
quote:-wil slapen in me eigen nest
quote:-heel vroeg op moet (al word ik tegenwoordig dan wakkergemaakt)
Idemquote:
Ej Opa(pier)quote:
quote:Op dinsdag 10 juli 2007 13:00 schreef OA het volgende:
[..]
dit kenmerkt de huidige generatie exact...![]()
[..]
![]()
[..]
![]()
[..]
![]()
![]()
Vertelt U dan ook even een verhaaltje!? Bijvoorbeeld hoe het er begin jaren 60 aan toeging, tijdens Uw jeugd...quote:
ok ok,quote:
Jouw perceptie aangaande knuffelen wijzigt nog wel... ooit...quote:
Knuffelenquote:Op dinsdag 10 juli 2007 13:03 schreef shifto het volgende:
[..]
ok ok,
Knuffelen is ook af en toe wel handig als je geen fut/zin hebt in the real thing
Ik mag het hopen,anders is een hele generatie verdoemdquote:Op dinsdag 10 juli 2007 13:04 schreef OA het volgende:
[..]
Jouw perceptie aangaande knuffelen wijzigt nog wel... ooit...![]()
lees post boven u. meer functies van knuffelen kan ik niet bedenkenquote:Op dinsdag 10 juli 2007 13:04 schreef OA het volgende:
[..]
Jouw perceptie aangaande knuffelen wijzigt nog wel... ooit...![]()
Hé hé, doe es modern man! We gaan strx ff potje Nordic walken!quote:Op dinsdag 10 juli 2007 13:01 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Ej Opa(pier)
Doen we nog ff potje klaverjassen straks? of effe biljarten en dan onder de rokjes kijken van die geile bejaarde vrouwtjes als ze met de rollator niet vooruit komen
Dat komt nog wel. Ooit. Hopelijk.quote:Op dinsdag 10 juli 2007 13:05 schreef shifto het volgende:
[..]
lees post boven u. meer functies van knuffelen kan ik niet bedenken
alleen in het weekend gastquote:
Geen zin?quote:Op dinsdag 10 juli 2007 13:03 schreef shifto het volgende:
[..]
ok ok,
Knuffelen is ook af en toe wel handig als je geen fut/zin hebt in the real thing
quote:Op dinsdag 10 juli 2007 13:06 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Hé hé, doe es modern man! We gaan strx ff potje Nordic walken!![]()
JJ wel jaquote:
Serieus? Zelfs ik als bijna 19 jarige man vol hormonen heb niet altijd zinquote:
dan ben je voetbal aan het kijkenquote:Op dinsdag 10 juli 2007 13:10 schreef shifto het volgende:
[..]
Serieus? Zelfs ik als bijna 19 jarige man vol hormonen heb niet altijd zin
Doe je toch iets niet goedquote:Op dinsdag 10 juli 2007 13:10 schreef shifto het volgende:
[..]
Eind jaren 60 was de wereld nog groot en ging de tijd langzaam. Iedereen leek nog op elkaar, lange staart en groot hoofd. Met z'n alle beetje heen en weer wriemelen.quote:Op dinsdag 10 juli 2007 13:02 schreef OA het volgende:
[..]
Vertelt U dan ook even een verhaaltje!? Bijvoorbeeld hoe het er begin jaren 60 aan toeging, tijdens Uw jeugd...![]()
quote:Op dinsdag 10 juli 2007 13:10 schreef shifto het volgende:
[..]
Vertel dan eens over de roaring seventiesquote:Op dinsdag 10 juli 2007 13:12 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Eind jaren 60 was de wereld nog groot en ging de tijd langzaam. Iedereen leek nog op elkaar, lange staart en groot hoofd. Met z'n alle beetje heen en weer wriemelen.
Maar aan alle goede dingen komt een eind, op en dag leek de wereld te krimpen en werden we met miljoenen door een buis gestuwt. Na een lange reis, die veel van mijn broertjes het leven kostte zag ik een enorme cel! Ik kon er geen weerstand aan bieden en we doken er met een paar duizend bovenop, head-on. We wriemelden of ons leven ervan af hing. En ik won! Dat was december 1969.
Negen maanden later merkte ik dat de wereld iets groter was dan ik al die tijd had gedacht. Maar dat is weer een ander verhaal en een ander decennium.
Vertel sensei!quote:Op dinsdag 10 juli 2007 13:11 schreef MPG het volgende:
[..]
Doe je toch iets niet goed
Je moet duidelijk nog veel leren jongen![]()
quote:
quote:
Maanlanding, oliecrisis, kleuterschool, vuilniswagen, basischool, verhuizen.quote:Op dinsdag 10 juli 2007 13:13 schreef MPG het volgende:
[..]
Vertel dan eens over de roaring seventies [afbeelding]
quote:Op dinsdag 10 juli 2007 13:16 schreef shifto het volgende:
Houniet, je avatar blijft zo leuk!
quote:Op dinsdag 10 juli 2007 13:18 schreef shifto het volgende:
[..]
Kan er altijd als ik hem zie echt uren na kijken![]()
quote:Op dinsdag 10 juli 2007 13:12 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Eind jaren 60 was de wereld nog groot en ging de tijd langzaam. Iedereen leek nog op elkaar, lange staart en groot hoofd. Met z'n alle beetje heen en weer wriemelen.
Maar aan alle goede dingen komt een eind, op en dag leek de wereld te krimpen en werden we met miljoenen door een buis gestuwt. Na een lange reis, die veel van mijn broertjes het leven kostte zag ik een enorme cel! Ik kon er geen weerstand aan bieden en we doken er met een paar duizend bovenop, head-on. We wriemelden of ons leven ervan af hing. En ik won! Dat was december 1969.
Negen maanden later merkte ik dat de wereld iets groter was dan ik al die tijd had gedacht. Maar dat is weer een ander verhaal en een ander decennium.
Een dergelijke ervaring maakte in trouwens in juni '81 mee...quote:
Ik ben weiter zurück.quote:Op dinsdag 10 juli 2007 13:21 schreef shifto het volgende:
wat is het ineens stil trouwens?
Jij bent verder terug?quote:
quote:
Hier niet meer.quote:Op dinsdag 10 juli 2007 13:23 schreef Kuukske het volgende:
Onweer.
Oh wij hebben hier alles. Donder. Bliksem.quote:
hier waait het alleenquote:Op dinsdag 10 juli 2007 13:23 schreef Kuukske het volgende:
Onweer.
Deutsch ist sehr schön!quote:Op dinsdag 10 juli 2007 13:23 schreef Jo0Lz het volgende:
[..]
.
Hey, ik had een 2 op duits, de laatste keer dat ik het had. Dus whatever.. Duits suckt toch.
Zuid Holland zuid heeft nog geen regen gezien...quote:
quote:
quote:Op dinsdag 10 juli 2007 13:27 schreef shifto het volgende:
[..]
ik las jouw post en hoorde ook onweer!!
Welkom in de wereld der werkende mensch!quote:Op dinsdag 10 juli 2007 13:28 schreef shifto het volgende:
[..]
mja, ik FOK! meer op me werk dan ik dacht.
Ah, die schöne deutsche Sprachequote:Op dinsdag 10 juli 2007 13:26 schreef OA het volgende:
[..]
Deutsch ist sehr schön!![]()
Nederlandsch is eenvoudiger!![]()
Dat gevoel heb ik óók.quote:Op dinsdag 10 juli 2007 13:28 schreef shifto het volgende:
mja, ik FOK! meer op me werk dan ik dacht.
Daarom ben ik hierquote:
Ickl magh my byzondher gheluckigh pryzen dat ghy den Nederlandschen tael zoo op waerde weet ten schatten.quote:Op dinsdag 10 juli 2007 13:23 schreef Kuukske het volgende:
Lang leve de Nederlandsche taal.
quote:Op dinsdag 10 juli 2007 13:33 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Ickl magh my byzondher gheluckigh pryzen dat ghy den Nederlandschen tael zoo op waerde weet ten schatten.
Ik vind het een "quote:Op dinsdag 10 juli 2007 13:33 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Ickl magh my byzondher gheluckigh pryzen dat ghy den Nederlandschen tael zoo op waerde weet ten schatten.
Je hebt geen idee. ik doe ook echt niks anders opt momentquote:Op dinsdag 10 juli 2007 13:34 schreef Houniet het volgende:
ik fok alleen thuis shifto.. je post wel ernstig veel gast![]()
vakantie ?quote:Op dinsdag 10 juli 2007 13:34 schreef shifto het volgende:
[..]
Je hebt geen idee. ik doe ook echt niks anders opt moment
quote:Op dinsdag 10 juli 2007 13:33 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Ga werken, lambalquote:Op dinsdag 10 juli 2007 13:34 schreef shifto het volgende:
[..]
Je hebt geen idee. ik doe ook echt niks anders opt moment
Ik ben niet gedetacheerd, ik moet wachten op me werkplek, ondertussen meot ik zelf studie doen op kantoor... as ifquote:
quote:
Geen werkplek? Met welke pjoeter doe je Fok!en dan?quote:Op dinsdag 10 juli 2007 13:38 schreef shifto het volgende:
[..]
Ik ben niet gedetacheerd, ik moet wachten op me werkplek, ondertussen meot ik zelf studie doen op kantoor... as ifwss deze week werkplek.
Ja ben ik ook, maar hier op kantoor is het maar beetje dood aan het gaan, iederreen word gedetacheerd en ben bijna alleen over (incl. 2 nerts).. Maarja, maandag uiterlijk op me werkplek beginnenquote:Op dinsdag 10 juli 2007 13:39 schreef Kuukske het volgende:
Ik dacht dat je zo blij was met je nieuwe baan Shift.
studie cjompjoeturrrquote:Op dinsdag 10 juli 2007 13:40 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Geen werkplek? Met welke pjoeter doe je Fok!en dan?
dank je!quote:
Waarom niet?quote:
DOe die zelf studie danquote:Op dinsdag 10 juli 2007 13:38 schreef shifto het volgende:
[..]
Ik ben niet gedetacheerd, ik moet wachten op me werkplek, ondertussen meot ik zelf studie doen op kantoor... as ifwss deze week werkplek.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |