ik ook, wat gaan we doen?quote:Op dinsdag 10 juli 2007 12:26 schreef Kuukske het volgende:
Ik ben verveeld.
Jawel, dan snijd ik even en ga weer verder.quote:Op dinsdag 10 juli 2007 12:29 schreef cablegunmaster het volgende:
weetje enige wat ik me soms voel hier is genegeerdheeft iemand anders dat gevoel niet ?:P
Géén idee. Ik ga uit verveling maar dingen lezen.quote:Op dinsdag 10 juli 2007 12:27 schreef shifto het volgende:
ik ook, wat gaan we doen?
Ik heb het druk!quote:Op dinsdag 10 juli 2007 12:26 schreef Kuukske het volgende:
Ik ben verveeld.
onzin, ga dan gewoon met mij chatten nu.quote:Op dinsdag 10 juli 2007 12:30 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Géén idee. Ik ga uit verveling maar dingen lezen.
wat is dat ?quote:Op dinsdag 10 juli 2007 12:30 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Middelmatig hier.quote:
quote:Op dinsdag 10 juli 2007 12:31 schreef shifto het volgende:
[..]
onzin, ga dan gewoon met mij chatten nu.
Chatten is zóóó 2003.quote:
Letters zien. Vormen tot woorden. Interpreteren. In je opnemen.quote:
ik ben het aan het reviven, breaky breaky, shifto hier, mag ik invoegen?quote:
Nee. Dat is 2002.quote:
het is het waard.quote:Op dinsdag 10 juli 2007 12:33 schreef Houniet het volgende:
koffie dan maaralleen dan moet ik mijn bed uit
Ermz. Ja?quote:Op dinsdag 10 juli 2007 12:33 schreef shifto het volgende:
ik ben het aan het reviven, breaky breaky, shifto hier, mag ik invoegen?
Dan ben je toch behoeftig?quote:Op dinsdag 10 juli 2007 12:30 schreef Kuukske het volgende:
[..]
want?quote:Op dinsdag 10 juli 2007 12:34 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
niet als je ouders er niet zijn![]()
Nah ik heb behoeftes. Ja. Maar die hebben niets met deze SC te maken.quote:Op dinsdag 10 juli 2007 12:33 schreef Papierversnipperaar het volgende:
Dan ben je toch behoeftig?
Ik typ toch al. Jongen.quote:Op dinsdag 10 juli 2007 12:34 schreef shifto het volgende:
typen dan!
dan ben je 10 x luier als je eenmaal je bed uit bent,t ben je zo moe dat je weer gaat slapen.quote:
Vroeger, toen ik nog jong was enzoquote:Op dinsdag 10 juli 2007 12:35 schreef cablegunmaster het volgende:
dan ben je 10 x luier als je eenmaal je bed uit bent,t ben je zo moe dat je weer gaat slapen.![]()
dan was het batsen voor eht leven!quote:Op dinsdag 10 juli 2007 12:36 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Vroeger, toen ik nog jong was enzo, was ik allerminst lui en moe als mijn ouders niet thuis waren.
quote:Op dinsdag 10 juli 2007 12:34 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Nah ik heb behoeftes. Ja. Maar die hebben niets met deze SC te maken.
wat deed je dan ??? vast iets stoutsquote:Op dinsdag 10 juli 2007 12:36 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Vroeger, toen ik nog jong was enzo, was ik allerminst lui en moe als mijn ouders niet thuis waren.
quote:
Dude. Ik was 14. Dan denk je daar nog niet aan. Althans, niet in die tijd.quote:Op dinsdag 10 juli 2007 12:37 schreef shifto het volgende:
dan was het batsen voor eht leven!
quote:Op dinsdag 10 juli 2007 12:37 schreef Papierversnipperaar het volgende:
Ik ga lunsen
Ik ga met jullie meequote:
eetsequote:Op dinsdag 10 juli 2007 12:37 schreef Papierversnipperaar het volgende:
Ik ga lunsen
Wow, ik dacht daar toen echt wel al aanquote:Op dinsdag 10 juli 2007 12:38 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Dude. Ik was 14. Dan denk je daar nog niet aan. Althans, niet in die tijd.
Tegenwoordig wordt er al genueckt als kinderen 11 zijn.
Blijf aan je scherm gekluisterd.quote:Op dinsdag 10 juli 2007 12:38 schreef shifto het volgende:
iederreen gaat ineens weg, ik wil roken...
BE STRONG MAN!!!
Hoe oud ben je nu?quote:Op dinsdag 10 juli 2007 12:39 schreef shifto het volgende:
Wow, ik dacht daar toen echt wel al aanben ik een breezahsletje?
idd, binne kan mag ik niet roken, plus ik heb niks bij me om te rokenquote:
Vork.quote:
Ah kijk. Dan ben je van de generatie na mij. No offence. Vier/vijf jaar geleden begon al dat vroege geneuzel zo'n beetje. Maar toen was ik ermz.. al bijna 18.quote:Op dinsdag 10 juli 2007 12:41 schreef shifto het volgende:
19 over 8 dagen.
Juist ja, die trend heb ik ook waargenomenquote:Op dinsdag 10 juli 2007 12:42 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Ah kijk. Dan ben je van de generatie na mij. No offence. Vier/vijf jaar geleden begon al dat vroege geneuzel zo'n beetje. Maar toen was ik ermz.. al bijna 18.
aaah..quote:Op dinsdag 10 juli 2007 12:42 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Ah kijk. Dan ben je van de generatie na mij. No offence. Vier/vijf jaar geleden begon al dat vroege geneuzel zo'n beetje. Maar toen was ik ermz.. al bijna 18.
Zeg dan gewoon dat je 18 bent...quote:
Maar 18 juli ben je dus jarig? Ik de 19e.quote:Op dinsdag 10 juli 2007 12:44 schreef shifto het volgende:
aaah..
Ik ook bij jullie generatie...quote:Op dinsdag 10 juli 2007 12:44 schreef MPG het volgende:
[..]
Juist ja, die trend heb ik ook waargenomen
JD wordt ook 26quote:Op dinsdag 10 juli 2007 12:44 schreef OA het volgende:
Zeg dan gewoon dat je 18 bent...![]()
ik word 26 over 7 maanden en 25 dagen....![]()
quote:
Hehe, ik zal je feliciterenquote:Op dinsdag 10 juli 2007 12:45 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Maar 18 juli ben je dus jarig? Ik de 19e.
voor 1 week zeg ik dat niet, over 1 week begin ik aan mijn 20e levensjaar, dan heb ik er 19 opzitten, vind ik moeite waard te mentionenquote:Op dinsdag 10 juli 2007 12:44 schreef OA het volgende:
[..]
Zeg dan gewoon dat je 18 bent...![]()
ik word 26 over 7 maanden en 25 dagen....![]()
Oké!quote:Op dinsdag 10 juli 2007 12:46 schreef shifto het volgende:
[..]
Hehe, ik zal je feliciteren
[..]
voor 1 week zeg ik dat niet, over 1 week begin ik aan mijn 20e levensjaar, dan heb ik er 19 opzitten, vind ik moeite waard te mentionen
Ja maar ik vind mijzelf nu meer 19 als 18 hoor, op die paar dagen na.quote:Op dinsdag 10 juli 2007 12:47 schreef OA het volgende:
[..]
Oké!![]()
Maar toch vind ik dat altijd vreemd... Men vraagt hoe oud je bent en niet hou oud je wordt...![]()
quote:Op dinsdag 10 juli 2007 12:48 schreef Kuukske het volgende:
Ja, jij ook gefeliciteerd Shift.
Wanneer?quote:
16 november.quote:Op dinsdag 10 juli 2007 12:49 schreef OA het volgende:
Wanneer?
Eigenlijk zit ik hier gewoon met een stel kinders te SCen!![]()
quote:Op dinsdag 10 juli 2007 12:49 schreef OA het volgende:
[..]
Wanneer?
Opa meldt zich weer even danquote:Op dinsdag 10 juli 2007 12:49 schreef OA het volgende:
[..]
Wanneer?
Ik ook, 2 dagen en 1 maand na jouquote:Op dinsdag 10 juli 2007 12:49 schreef Kuukske het volgende:
22. Word ik.
Die waren er (momenteel) niet...quote:Op dinsdag 10 juli 2007 12:49 schreef MPG het volgende:
[..]
[afbeelding] [afbeelding]
Je vergeet ff JJ, papier, BX, etc
quote:
4 maart 2004..quote:
Lekker geneukknuffeld gister?quote:
Kun jij nog typen met je reuma, opa?quote:Op dinsdag 10 juli 2007 12:53 schreef OA het volgende:
[..]
Die waren er (momenteel) niet... [afbeelding]
[..]
[..]
4 maart 2004..eeuwen geleden.... [afbeelding]
Vertel nog eens een verhaaltje over hoe het was aan het eind van de roerige jaren 70...quote:
Als je dat elke dag doet, blijven je vingers soepel!quote:
precies, en RSI is een fabeltje (serieus)quote:Op dinsdag 10 juli 2007 12:55 schreef OA het volgende:
[..]
Als je dat elke dag doet, blijven je vingers soepel!![]()
Dat weet ikquote:Op dinsdag 10 juli 2007 12:55 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Op sommige dagen is dat even extra nodig ja![]()
rond 3 uur was ik thuis
Neuken ftw!quote:Op dinsdag 10 juli 2007 12:55 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Op sommige dagen is dat even extra nodig ja![]()
rond 3 uur was ik thuis
Aan het eind van de jaren zeventig... toen de wind nog volop door het land woei...quote:Op dinsdag 10 juli 2007 12:54 schreef OA het volgende:
[..]
Vertel nog eens een verhaaltje over hoe het was aan het eind van de roerige jaren 70...![]()
quote:Op dinsdag 10 juli 2007 12:57 schreef shifto het volgende:
Frutsel is er zo een die na de sex em eruit naait?
Kijk.. ook dat is weer een verschil met oudere generaties...quote:
wie weetquote:Op dinsdag 10 juli 2007 12:57 schreef shifto het volgende:
Frutsel is er zo een die na de sex em eruit naait?
quote:Op dinsdag 10 juli 2007 12:57 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Aan het eind van de jaren zeventig... toen de wind nog volop door het land woei...
waar het broeikaseffect nog een fabeltje was en 11 september alleen tijdens Playmobil avonturen gebeurde zag ik trots de grote vrachtauto's aan me voorbij rijden... met die grote monsterwielen, die grote grijparmen, kilo's, tonnen zand werden er verplaatst... Met bakken vol versjouwt...
Plotseling merkte ik dat het op de bouwplaats geregend had... en dat ook daar dan het werk tijdelijk moest worden stil gelegd... Te laat realiseerde ik me dat ik zojuist in mijn broek gepiest had, daar in de zandbak...
Ja ja, de roaring seventies![]()
Ik doe dat ook niet altijd als ik bijv.quote:Op dinsdag 10 juli 2007 12:58 schreef MPG het volgende:
[..]
Hij mocht blijven slapen , maar hij deed et niet![]()
quote:Op dinsdag 10 juli 2007 12:57 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Aan het eind van de jaren zeventig... toen de wind nog volop door het land woei...
waar het broeikaseffect nog een fabeltje was en 11 september alleen tijdens Playmobil avonturen gebeurde zag ik trots de grote vrachtauto's aan me voorbij rijden... met die grote monsterwielen, die grote grijparmen, kilo's, tonnen zand werden er verplaatst... Met bakken vol versjouwt...
Plotseling merkte ik dat het op de bouwplaats geregend had... en dat ook daar dan het werk tijdelijk moest worden stil gelegd... Te laat realiseerde ik me dat ik zojuist in mijn broek gepiest had, daar in de zandbak...
Ja ja, de roaring seventies![]()
quote:Op dinsdag 10 juli 2007 12:58 schreef OA het volgende:
[..]
Kijk.. ook dat is weer een verschil met oudere generaties...
Vroeger zeiden we nog: "vrijen tussen de lakens met het licht uit en de gordijnen dicht".![]()
Knuffelen is puur voorspelquote:Op dinsdag 10 juli 2007 12:58 schreef Frutsel het volgende:
[..]
wie weet![]()
Zoals ik zei: op sommige dagen is neuken niet aan de orde... en is knuffelen beter
maar dat begrijp jij ooit nog wel eens broekie![]()
quote:Op dinsdag 10 juli 2007 12:58 schreef OA het volgende:
Kijk.. ook dat is weer een verschil met oudere generaties...
Vroeger zeiden we nog: "vrijen tussen de lakens met het licht uit en de gordijnen dicht".![]()
Ik? Op MSN?quote:Op dinsdag 10 juli 2007 12:59 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Ja ja..
Was het leuk op MSN![]()
Ikweets..![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |