wat doe je dan binnen? Beetje computerenquote:Op dinsdag 10 juli 2007 12:13 schreef Muck het volgende:
[..]
mja, in jouw geval is dat minder positief als in het mijne...
ik heb namelijk al vakantie
nah, ik heb al een paar maanden vakantiequote:
quote:Op dinsdag 10 juli 2007 12:15 schreef shifto het volgende:
[..]
wat doe je dan binnen? Beetje computerenga iets doen man vrouw! voor je vakantie weer voorbij is..
ik heb er 4 maanden vakantie opzitten.quote:Op dinsdag 10 juli 2007 12:15 schreef Muck het volgende:
[..]
nah, ik heb al een paar maanden vakantie
hai OAquote:Op dinsdag 10 juli 2007 12:15 schreef OA het volgende:
Ik had je nog geen gedag gezegd Muck...
Bij deze dus:
Hoi Muckie!![afbeelding]
Geen tentamens, geen uitslagenquote:Op dinsdag 10 juli 2007 12:12 schreef OA het volgende:
[..]
Sorry...
Heb je nog tentamens vandaag?![]()
Oh en heb je alweer wat uitslagen?
Haaiquote:Op dinsdag 10 juli 2007 12:12 schreef Aarti het volgende:
hallo!
Dan zit je helemaal alleen. Of is er nog een lekker geil mokkel daar, op de receptie ofzo?quote:Op dinsdag 10 juli 2007 12:13 schreef shifto het volgende:
omg, de nerds gaan zo mss weg hoor ik nu!!![]()
*hoopt*
Ik heb nog geen vakantiequote:Op dinsdag 10 juli 2007 12:13 schreef Muck het volgende:
[..]
mja, in jouw geval is dat minder positief als in het mijne...
ik heb namelijk al vakantie
Dit is peak-it man, alle acount managers zijn hete mokkelsquote:Op dinsdag 10 juli 2007 12:16 schreef MPG het volgende:
[..]
Geen tentamens, geen uitslagen
Enkel vrijdag heb ik nog 1 tentamen
[..]
Haai
[..]
Dan zit je helemaal alleen. Of is er nog een lekker geil mokkel daar, op de receptie ofzo?
[..]
Ik heb nog geen vakantie![]()
Ga je nog leuke dingen doen?
Nee, ik doe alleen mee aan gratis therapie voor de gratis koffie en de behoeftige vrouwen.quote:Op dinsdag 10 juli 2007 12:05 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
Hoi papier welkom in de groep wil je iets over jezelf kwijt?
Nou dan, grijp je kans!quote:Op dinsdag 10 juli 2007 12:17 schreef shifto het volgende:
[..]
Dit is peak-it man, alle acount managers zijn hete mokkels
ik ookquote:Op dinsdag 10 juli 2007 12:19 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Nee, ik doe alleen mee aan gratis therapie voor de gratis koffie en de behoeftige vrouwen.
awwwwwwquote:
ik ga nu eerst 17 dagen wachten tot lars terug is uit het ziekenhuis, dan ga ik een weekje alleen maar leuke dingen met hem doen, dan 10 dagen naar schotland, dan weer samen leuke dingen doen, dan ga ik wachten tot lars terug komt uit kreta en dan mag ik weer naar school (quote:Ga je nog leuke dingen doen?
Praat dan een beetje doo-hoor!quote:
ik ook nietquote:Op dinsdag 10 juli 2007 12:21 schreef Kuukske het volgende:
Ik val niet onder de behoeftige vrouwencategorie.
quote:Op dinsdag 10 juli 2007 12:21 schreef Kuukske het volgende:
Ik val niet onder de behoeftige vrouwencategorie.
quote:
Je gaat proefkonijn lars toch wel regelmatig opzoeken he?quote:Op dinsdag 10 juli 2007 12:21 schreef Muck het volgende:
[..]
awwwwww![]()
[..]
ik ga nu eerst 17 dagen wachten tot lars terug is uit het ziekenhuis, dan ga ik een weekje alleen maar leuke dingen met hem doen, dan 10 dagen naar schotland, dan weer samen leuke dingen doen, dan ga ik wachten tot lars terug komt uit kreta en dan mag ik weer naar school ()
vaker dan 2 of 3 keer zal het niet worden vrees ik, hij zit namelijk helemaal in groningen, en vanaf de 16e is mijn OV niet meer geldig, en kost het me een enorme bak geld om even 2 uurtjes op bezoek te gaanquote:Op dinsdag 10 juli 2007 12:22 schreef MPG het volgende:
Je gaat proefkonijn lars toch wel regelmatig opzoeken he?
jaquote:Leuke dingen
oooooh jaquote:Schotland
tja, ik moet he...quote:School
Ik las domoorquote:Op dinsdag 10 juli 2007 12:21 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Praat dan een beetje doo-hoor!![]()
ik ook, wat gaan we doen?quote:Op dinsdag 10 juli 2007 12:26 schreef Kuukske het volgende:
Ik ben verveeld.
Jawel, dan snijd ik even en ga weer verder.quote:Op dinsdag 10 juli 2007 12:29 schreef cablegunmaster het volgende:
weetje enige wat ik me soms voel hier is genegeerdheeft iemand anders dat gevoel niet ?:P
Géén idee. Ik ga uit verveling maar dingen lezen.quote:Op dinsdag 10 juli 2007 12:27 schreef shifto het volgende:
ik ook, wat gaan we doen?
Ik heb het druk!quote:Op dinsdag 10 juli 2007 12:26 schreef Kuukske het volgende:
Ik ben verveeld.
onzin, ga dan gewoon met mij chatten nu.quote:Op dinsdag 10 juli 2007 12:30 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Géén idee. Ik ga uit verveling maar dingen lezen.
wat is dat ?quote:Op dinsdag 10 juli 2007 12:30 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Middelmatig hier.quote:
quote:Op dinsdag 10 juli 2007 12:31 schreef shifto het volgende:
[..]
onzin, ga dan gewoon met mij chatten nu.
Chatten is zóóó 2003.quote:
Letters zien. Vormen tot woorden. Interpreteren. In je opnemen.quote:
ik ben het aan het reviven, breaky breaky, shifto hier, mag ik invoegen?quote:
Nee. Dat is 2002.quote:
het is het waard.quote:Op dinsdag 10 juli 2007 12:33 schreef Houniet het volgende:
koffie dan maaralleen dan moet ik mijn bed uit
Ermz. Ja?quote:Op dinsdag 10 juli 2007 12:33 schreef shifto het volgende:
ik ben het aan het reviven, breaky breaky, shifto hier, mag ik invoegen?
Dan ben je toch behoeftig?quote:Op dinsdag 10 juli 2007 12:30 schreef Kuukske het volgende:
[..]
want?quote:Op dinsdag 10 juli 2007 12:34 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
niet als je ouders er niet zijn![]()
Nah ik heb behoeftes. Ja. Maar die hebben niets met deze SC te maken.quote:Op dinsdag 10 juli 2007 12:33 schreef Papierversnipperaar het volgende:
Dan ben je toch behoeftig?
Ik typ toch al. Jongen.quote:Op dinsdag 10 juli 2007 12:34 schreef shifto het volgende:
typen dan!
dan ben je 10 x luier als je eenmaal je bed uit bent,t ben je zo moe dat je weer gaat slapen.quote:
Vroeger, toen ik nog jong was enzoquote:Op dinsdag 10 juli 2007 12:35 schreef cablegunmaster het volgende:
dan ben je 10 x luier als je eenmaal je bed uit bent,t ben je zo moe dat je weer gaat slapen.![]()
dan was het batsen voor eht leven!quote:Op dinsdag 10 juli 2007 12:36 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Vroeger, toen ik nog jong was enzo, was ik allerminst lui en moe als mijn ouders niet thuis waren.
quote:Op dinsdag 10 juli 2007 12:34 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Nah ik heb behoeftes. Ja. Maar die hebben niets met deze SC te maken.
wat deed je dan ??? vast iets stoutsquote:Op dinsdag 10 juli 2007 12:36 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Vroeger, toen ik nog jong was enzo, was ik allerminst lui en moe als mijn ouders niet thuis waren.
quote:
Dude. Ik was 14. Dan denk je daar nog niet aan. Althans, niet in die tijd.quote:Op dinsdag 10 juli 2007 12:37 schreef shifto het volgende:
dan was het batsen voor eht leven!
quote:Op dinsdag 10 juli 2007 12:37 schreef Papierversnipperaar het volgende:
Ik ga lunsen
Ik ga met jullie meequote:
eetsequote:Op dinsdag 10 juli 2007 12:37 schreef Papierversnipperaar het volgende:
Ik ga lunsen
Wow, ik dacht daar toen echt wel al aanquote:Op dinsdag 10 juli 2007 12:38 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Dude. Ik was 14. Dan denk je daar nog niet aan. Althans, niet in die tijd.
Tegenwoordig wordt er al genueckt als kinderen 11 zijn.
Blijf aan je scherm gekluisterd.quote:Op dinsdag 10 juli 2007 12:38 schreef shifto het volgende:
iederreen gaat ineens weg, ik wil roken...
BE STRONG MAN!!!
Hoe oud ben je nu?quote:Op dinsdag 10 juli 2007 12:39 schreef shifto het volgende:
Wow, ik dacht daar toen echt wel al aanben ik een breezahsletje?
idd, binne kan mag ik niet roken, plus ik heb niks bij me om te rokenquote:
Vork.quote:
Ah kijk. Dan ben je van de generatie na mij. No offence. Vier/vijf jaar geleden begon al dat vroege geneuzel zo'n beetje. Maar toen was ik ermz.. al bijna 18.quote:Op dinsdag 10 juli 2007 12:41 schreef shifto het volgende:
19 over 8 dagen.
Juist ja, die trend heb ik ook waargenomenquote:Op dinsdag 10 juli 2007 12:42 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Ah kijk. Dan ben je van de generatie na mij. No offence. Vier/vijf jaar geleden begon al dat vroege geneuzel zo'n beetje. Maar toen was ik ermz.. al bijna 18.
aaah..quote:Op dinsdag 10 juli 2007 12:42 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Ah kijk. Dan ben je van de generatie na mij. No offence. Vier/vijf jaar geleden begon al dat vroege geneuzel zo'n beetje. Maar toen was ik ermz.. al bijna 18.
Zeg dan gewoon dat je 18 bent...quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |