quote:Op dinsdag 10 juli 2007 11:50 schreef shifto het volgende:
saaie tering dag
ik moet echt ff me frustraties kwijt.
Niet direct... Sorry.quote:Op dinsdag 10 juli 2007 11:42 schreef shifto het volgende:
[..]
goed idee, iemand naked posters voor mij voor in kantoor?
Hehe.quote:
Ja om dan weer geconfronteerd te worden met je EVIL EVIL Soul!?quote:Op dinsdag 10 juli 2007 11:43 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Voor de online steun kun je hier wel terecht hoor.
Hoi Michel.quote:Op dinsdag 10 juli 2007 11:46 schreef shifto het volgende:
[..]
Hallo, Mijn naam is michel en ik ben gestopt met roken
iederreen: HALLOW MICHEL!!
ik: het is heel moeilijk etc..
iederreen: *kijkt heel geboeid*
Spammert.quote:Op dinsdag 10 juli 2007 11:48 schreef MPG het volgende:
Bijna vol
Ik heb ook al totaaaal geen zin.quote:Op dinsdag 10 juli 2007 11:50 schreef shifto het volgende:
saaie tering dag
ik moet echt ff me frustraties kwijt.
quote:
quote:
Ja.quote:Op dinsdag 10 juli 2007 11:50 schreef Jo0Lz het volgende:
Ja om dan weer geconfronteerd te worden met je EVIL EVIL Soul!?
quote:
Neequote:Op dinsdag 10 juli 2007 11:53 schreef cablegunmaster het volgende:
mag ik de openings post aanpassen ? alle UI die ik tijden niet heb gezien eruithalen?
Nee.quote:Op dinsdag 10 juli 2007 11:53 schreef cablegunmaster het volgende:
mag ik de openings post aanpassen ? alle UI die ik tijden niet heb gezien eruithalen?
Mosterd. Maaltijd.quote:
Dat mag altijd.quote:Op dinsdag 10 juli 2007 11:54 schreef MPG het volgende:
Mosterd. Maaltijd.
Levert me een kopje koffie op in het wonderschone Breda![]()
quote:Op dinsdag 10 juli 2007 11:53 schreef Jo0Lz het volgende:
[..]
.
Hoi Muck.
Waarom wist MPG dat je kwam.???
Appearantly.quote:
Jep, nu dus pauze enzeau, tot over een uurtje!quote:Op dinsdag 10 juli 2007 11:55 schreef Kuukske het volgende:
Ah, nog 4,5 uur jongens. Het schiet al op.
slapenquote:Op dinsdag 10 juli 2007 11:56 schreef shifto het volgende:
hoe zorg ik dat de tijd snel gaat behalve door me werk te doen?
hai Jo0lzquote:
tudiedudie tudiedudiequote:Waarom wist MPG dat je kwam.???
oh ja, iets met :=quote:Op dinsdag 10 juli 2007 11:53 schreef Pheno het volgende:
ah, volgende week DE test. Eens kijken of ik na 2 jaar geen gebruik van Delphi nog wat weet
hij cheat post en weer al wat we gaan zeggen voor ik het neertypequote:Op dinsdag 10 juli 2007 11:56 schreef Jo0Lz het volgende:
[..]
Appearantly.
[..]
Jep, nu dus pauze enzeau, tot over een uurtje!
Fok!ken. Of toch gewoon je werk doen.quote:Op dinsdag 10 juli 2007 11:56 schreef shifto het volgende:
Ik kan doen alsof ik ga schijten en op de plee slapen, wedde dat niemand me durft te halenquote:
Smilies?quote:Op dinsdag 10 juli 2007 11:56 schreef Pheno het volgende:
oh ja, iets met :=
quote:Op dinsdag 10 juli 2007 11:57 schreef shifto het volgende:
[..]
Ik kan doen alsof ik ga schijten en op de plee slapen, wedde dat niemand me durft te halen
Koffie drinken, de koffiejuffrouw/receptioniste/bazin* lastigvallen/van het werk houden/opgeilen*, naar huis gaan.quote:Op dinsdag 10 juli 2007 11:56 schreef shifto het volgende:
Nee, een progtaaltje die ik ooit goed gekend heb, maar nu dus weer moet oprakelen voor mijn test bij mijn potentiel nieuwe baasquote:
Delphiquote:
ik ben er pas een uur (had toenstrax intake ergens) en heb nu al 4 bakken koffie opquote:Op dinsdag 10 juli 2007 11:58 schreef MPG het volgende:
[..]
Koffie drinken, de koffiejuffrouw/receptioniste/bazin* lastigvallen/van het werk houden/opgeilen*, naar huis gaan.
*doorhalen wat niet van toepassing is
Ik kan je onder stroom zetten, spannend genoeg?quote:Op dinsdag 10 juli 2007 11:58 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
alleen als er spannende dingen gebeuren
![]()
yup.quote:
zonde van jr vrije urenquote:Op dinsdag 10 juli 2007 12:00 schreef shifto het volgende:
[..]
ik ben er pas een uur (had toenstrax intake ergens) en heb nu al 4 bakken koffie op
de receptioniste is druk (voor het eerst in der leven) edn naar huis gaan mag nnog niet of ik moet vrije uren opnemen.
quote:Op dinsdag 10 juli 2007 12:00 schreef shifto het volgende:
[..]
Ik kan je onder stroom zetten, spannend genoeg?
Als je eenmaal bezig bent komt dat vast wel terugquote:Op dinsdag 10 juli 2007 11:58 schreef Pheno het volgende:
Nee, een progtaaltje die ik ooit goed gekend heb, maar nu dus weer moet oprakelen voor mijn test bij mijn potentiel nieuwe baas
Hmz.quote:Op dinsdag 10 juli 2007 12:04 schreef Papierversnipperaar het volgende:
Ben ik hier in [R&P] ?
Hoi ik ben Papier
* Hoi papier
En ik ben Fok! verslaafd.
Hoi papier welkom in de groep wil je iets over jezelf kwijtquote:Op dinsdag 10 juli 2007 12:04 schreef Papierversnipperaar het volgende:
Ben ik hier in [R&P] ?
Hoi ik ben Papier
* Hoi papier
En ik ben Fok! verslaafd.
Oh..quote:Op dinsdag 10 juli 2007 12:04 schreef Papierversnipperaar het volgende:
Ben ik hier in [R&P] ?
quote:Op dinsdag 10 juli 2007 12:05 schreef Muck het volgende:
jeeeeej![]()
Albers is op non-actief gezet![]()
![]()
eindelijk!
Papier, ik was aan het woordquote:Op dinsdag 10 juli 2007 12:05 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
Hoi papier welkom in de groep wil je iets over jezelf kwijt?
welke?quote:Op dinsdag 10 juli 2007 12:05 schreef Kuukske het volgende:
Die discussie hadden we het vorige topic al.
Klopt beter ja!quote:Op dinsdag 10 juli 2007 12:06 schreef Kuukske het volgende:
Hallo!!
Ik ben Kuukske OA. Ik ben lief, werk hard en heb tóch tijd om te Fok!ken.
Conclusie: ik ben een ambtenaar.
Liefs.
Hey! net als mij dusquote:Op dinsdag 10 juli 2007 12:06 schreef Kuukske het volgende:
Hallo!!
Ik ben Kuukske. Ik ben lief, werk hard en heb tóch tijd om te Fok!ken.
Liefs.
Hihi. Over Albers.quote:
Ambtenaren zijn lietquote:Op dinsdag 10 juli 2007 12:06 schreef Kuukske het volgende:
Hallo!!
Ik ben Kuukske. Ik ben lief, werk hard en heb tóch tijd om te Fok!ken.
Liefs.
Het hele CA gedoe.quote:
Slapen. Of een zinnig gesprek beginnen met je nerd-collegae om erachter te komen dat ze idd superieur aan je zijn. (of niet natuurlijkquote:Op dinsdag 10 juli 2007 11:56 schreef shifto het volgende:
jaquote:Op dinsdag 10 juli 2007 12:09 schreef shifto het volgende:
lol, het regent weer hoor.
Huuuuu. Eng.quote:
ehm ??? hier raak ik heel ff het spoor bijsterquote:Op dinsdag 10 juli 2007 12:00 schreef OA het volgende:
MPG, robi wy ma eksjestem dziś?
Ik irriteer me echt dood aan hun en hun kk achterlijke grapjes.. Maarja, wat doe je eraan, ik kan beter me bek houden en w88 tot het tijd is om naar huis te gaan.quote:Op dinsdag 10 juli 2007 12:10 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Slapen. Of een zinnig gesprek beginnen met je nerd-collegae om erachter te komen dat ze idd superieur aan je zijn. (of niet natuurlijk)
Ik zit ook binnenquote:Op dinsdag 10 juli 2007 12:10 schreef Muck het volgende:
[..]
ja
en het onweert
en ik zit heerlijk relaxed binnen
Is dat hier langsgeweest?quote:
Sorry...quote:Op dinsdag 10 juli 2007 12:10 schreef MPG het volgende:
[..]
Huuuuu. Eng.
[..]
ehm ??? hier raak ik heel ff het spoor bijster
quote:Op dinsdag 10 juli 2007 12:12 schreef Aarti het volgende:
hallo!
mja, in jouw geval is dat minder positief als in het mijne...quote:
quote:Op dinsdag 10 juli 2007 12:13 schreef Muck het volgende:
[..]
mja, in jouw geval is dat minder positief als in het mijne...
ik heb namelijk al vakantie
wat doe je dan binnen? Beetje computerenquote:Op dinsdag 10 juli 2007 12:13 schreef Muck het volgende:
[..]
nah, ik heb al een paar maanden vakantiequote:
quote:Op dinsdag 10 juli 2007 12:15 schreef shifto het volgende:
[..]
wat doe je dan binnen? Beetje computerenga iets doen man vrouw! voor je vakantie weer voorbij is..
ik heb er 4 maanden vakantie opzitten.quote:Op dinsdag 10 juli 2007 12:15 schreef Muck het volgende:
[..]
nah, ik heb al een paar maanden vakantie
hai OAquote:Op dinsdag 10 juli 2007 12:15 schreef OA het volgende:
Ik had je nog geen gedag gezegd Muck...
Bij deze dus:
Hoi Muckie!![afbeelding]
Geen tentamens, geen uitslagenquote:Op dinsdag 10 juli 2007 12:12 schreef OA het volgende:
[..]
Sorry...
Heb je nog tentamens vandaag?![]()
Oh en heb je alweer wat uitslagen?
Haaiquote:Op dinsdag 10 juli 2007 12:12 schreef Aarti het volgende:
hallo!
Dan zit je helemaal alleen. Of is er nog een lekker geil mokkel daar, op de receptie ofzo?quote:Op dinsdag 10 juli 2007 12:13 schreef shifto het volgende:
omg, de nerds gaan zo mss weg hoor ik nu!!![]()
*hoopt*
Ik heb nog geen vakantiequote:Op dinsdag 10 juli 2007 12:13 schreef Muck het volgende:
[..]
Dit is peak-it man, alle acount managers zijn hete mokkelsquote:Op dinsdag 10 juli 2007 12:16 schreef MPG het volgende:
[..]
Geen tentamens, geen uitslagen
Enkel vrijdag heb ik nog 1 tentamen
[..]
Haai
[..]
Dan zit je helemaal alleen. Of is er nog een lekker geil mokkel daar, op de receptie ofzo?
[..]
Ik heb nog geen vakantie![]()
Ga je nog leuke dingen doen?
Nee, ik doe alleen mee aan gratis therapie voor de gratis koffie en de behoeftige vrouwen.quote:Op dinsdag 10 juli 2007 12:05 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
Hoi papier welkom in de groep wil je iets over jezelf kwijt?
Nou dan, grijp je kans!quote:Op dinsdag 10 juli 2007 12:17 schreef shifto het volgende:
[..]
Dit is peak-it man, alle acount managers zijn hete mokkels
ik ookquote:Op dinsdag 10 juli 2007 12:19 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Nee, ik doe alleen mee aan gratis therapie voor de gratis koffie en de behoeftige vrouwen.
awwwwwwquote:
ik ga nu eerst 17 dagen wachten tot lars terug is uit het ziekenhuis, dan ga ik een weekje alleen maar leuke dingen met hem doen, dan 10 dagen naar schotland, dan weer samen leuke dingen doen, dan ga ik wachten tot lars terug komt uit kreta en dan mag ik weer naar school (quote:Ga je nog leuke dingen doen?
Praat dan een beetje doo-hoor!quote:
ik ook nietquote:Op dinsdag 10 juli 2007 12:21 schreef Kuukske het volgende:
Ik val niet onder de behoeftige vrouwencategorie.
quote:Op dinsdag 10 juli 2007 12:21 schreef Kuukske het volgende:
Ik val niet onder de behoeftige vrouwencategorie.
quote:
Je gaat proefkonijn lars toch wel regelmatig opzoeken he?quote:Op dinsdag 10 juli 2007 12:21 schreef Muck het volgende:
[..]
awwwwww![]()
[..]
ik ga nu eerst 17 dagen wachten tot lars terug is uit het ziekenhuis, dan ga ik een weekje alleen maar leuke dingen met hem doen, dan 10 dagen naar schotland, dan weer samen leuke dingen doen, dan ga ik wachten tot lars terug komt uit kreta en dan mag ik weer naar school ()
vaker dan 2 of 3 keer zal het niet worden vrees ik, hij zit namelijk helemaal in groningen, en vanaf de 16e is mijn OV niet meer geldig, en kost het me een enorme bak geld om even 2 uurtjes op bezoek te gaanquote:Op dinsdag 10 juli 2007 12:22 schreef MPG het volgende:
Je gaat proefkonijn lars toch wel regelmatig opzoeken he?
jaquote:Leuke dingen
oooooh jaquote:Schotland
tja, ik moet he...quote:School
Ik las domoorquote:Op dinsdag 10 juli 2007 12:21 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Praat dan een beetje doo-hoor!![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |