quote:Op dinsdag 10 juli 2007 11:50 schreef shifto het volgende:
saaie tering dag
ik moet echt ff me frustraties kwijt.
Niet direct... Sorry.quote:Op dinsdag 10 juli 2007 11:42 schreef shifto het volgende:
[..]
goed idee, iemand naked posters voor mij voor in kantoor?
Hehe.quote:
Ja om dan weer geconfronteerd te worden met je EVIL EVIL Soul!?quote:Op dinsdag 10 juli 2007 11:43 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Voor de online steun kun je hier wel terecht hoor.
Hoi Michel.quote:Op dinsdag 10 juli 2007 11:46 schreef shifto het volgende:
[..]
Hallo, Mijn naam is michel en ik ben gestopt met roken
iederreen: HALLOW MICHEL!!
ik: het is heel moeilijk etc..
iederreen: *kijkt heel geboeid*
Spammert.quote:Op dinsdag 10 juli 2007 11:48 schreef MPG het volgende:
Bijna vol
Ik heb ook al totaaaal geen zin.quote:Op dinsdag 10 juli 2007 11:50 schreef shifto het volgende:
saaie tering dag
ik moet echt ff me frustraties kwijt.
quote:
quote:
Ja.quote:Op dinsdag 10 juli 2007 11:50 schreef Jo0Lz het volgende:
Ja om dan weer geconfronteerd te worden met je EVIL EVIL Soul!?
quote:
Neequote:Op dinsdag 10 juli 2007 11:53 schreef cablegunmaster het volgende:
mag ik de openings post aanpassen ? alle UI die ik tijden niet heb gezien eruithalen?
Nee.quote:Op dinsdag 10 juli 2007 11:53 schreef cablegunmaster het volgende:
mag ik de openings post aanpassen ? alle UI die ik tijden niet heb gezien eruithalen?
Mosterd. Maaltijd.quote:
Dat mag altijd.quote:Op dinsdag 10 juli 2007 11:54 schreef MPG het volgende:
Mosterd. Maaltijd.
Levert me een kopje koffie op in het wonderschone Breda![]()
quote:Op dinsdag 10 juli 2007 11:53 schreef Jo0Lz het volgende:
[..]
.
Hoi Muck.
Waarom wist MPG dat je kwam.???
Appearantly.quote:
Jep, nu dus pauze enzeau, tot over een uurtje!quote:Op dinsdag 10 juli 2007 11:55 schreef Kuukske het volgende:
Ah, nog 4,5 uur jongens. Het schiet al op.
slapenquote:Op dinsdag 10 juli 2007 11:56 schreef shifto het volgende:
hoe zorg ik dat de tijd snel gaat behalve door me werk te doen?
hai Jo0lzquote:
tudiedudie tudiedudiequote:Waarom wist MPG dat je kwam.???
oh ja, iets met :=quote:Op dinsdag 10 juli 2007 11:53 schreef Pheno het volgende:
ah, volgende week DE test. Eens kijken of ik na 2 jaar geen gebruik van Delphi nog wat weet
hij cheat post en weer al wat we gaan zeggen voor ik het neertypequote:Op dinsdag 10 juli 2007 11:56 schreef Jo0Lz het volgende:
[..]
Appearantly.
[..]
Jep, nu dus pauze enzeau, tot over een uurtje!
Fok!ken. Of toch gewoon je werk doen.quote:Op dinsdag 10 juli 2007 11:56 schreef shifto het volgende:
Ik kan doen alsof ik ga schijten en op de plee slapen, wedde dat niemand me durft te halenquote:
Smilies?quote:Op dinsdag 10 juli 2007 11:56 schreef Pheno het volgende:
oh ja, iets met :=
quote:Op dinsdag 10 juli 2007 11:57 schreef shifto het volgende:
[..]
Ik kan doen alsof ik ga schijten en op de plee slapen, wedde dat niemand me durft te halen
Koffie drinken, de koffiejuffrouw/receptioniste/bazin* lastigvallen/van het werk houden/opgeilen*, naar huis gaan.quote:Op dinsdag 10 juli 2007 11:56 schreef shifto het volgende:
Nee, een progtaaltje die ik ooit goed gekend heb, maar nu dus weer moet oprakelen voor mijn test bij mijn potentiel nieuwe baasquote:
Delphiquote:
ik ben er pas een uur (had toenstrax intake ergens) en heb nu al 4 bakken koffie opquote:Op dinsdag 10 juli 2007 11:58 schreef MPG het volgende:
[..]
Koffie drinken, de koffiejuffrouw/receptioniste/bazin* lastigvallen/van het werk houden/opgeilen*, naar huis gaan.
*doorhalen wat niet van toepassing is
Ik kan je onder stroom zetten, spannend genoeg?quote:Op dinsdag 10 juli 2007 11:58 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
alleen als er spannende dingen gebeuren
![]()
yup.quote:
zonde van jr vrije urenquote:Op dinsdag 10 juli 2007 12:00 schreef shifto het volgende:
[..]
ik ben er pas een uur (had toenstrax intake ergens) en heb nu al 4 bakken koffie op
de receptioniste is druk (voor het eerst in der leven) edn naar huis gaan mag nnog niet of ik moet vrije uren opnemen.
quote:Op dinsdag 10 juli 2007 12:00 schreef shifto het volgende:
[..]
Ik kan je onder stroom zetten, spannend genoeg?
Als je eenmaal bezig bent komt dat vast wel terugquote:Op dinsdag 10 juli 2007 11:58 schreef Pheno het volgende:
Nee, een progtaaltje die ik ooit goed gekend heb, maar nu dus weer moet oprakelen voor mijn test bij mijn potentiel nieuwe baas
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |