Oh wij hebben hier alles. Donder. Bliksem.quote:
hier waait het alleenquote:Op dinsdag 10 juli 2007 13:23 schreef Kuukske het volgende:
Onweer.
Deutsch ist sehr schön!quote:Op dinsdag 10 juli 2007 13:23 schreef Jo0Lz het volgende:
[..]
.
Hey, ik had een 2 op duits, de laatste keer dat ik het had. Dus whatever.. Duits suckt toch.
Zuid Holland zuid heeft nog geen regen gezien...quote:
quote:
quote:Op dinsdag 10 juli 2007 13:27 schreef shifto het volgende:
[..]
ik las jouw post en hoorde ook onweer!!
Welkom in de wereld der werkende mensch!quote:Op dinsdag 10 juli 2007 13:28 schreef shifto het volgende:
[..]
mja, ik FOK! meer op me werk dan ik dacht.
Ah, die schöne deutsche Sprachequote:Op dinsdag 10 juli 2007 13:26 schreef OA het volgende:
[..]
Deutsch ist sehr schön!![]()
Nederlandsch is eenvoudiger!![]()
Dat gevoel heb ik óók.quote:Op dinsdag 10 juli 2007 13:28 schreef shifto het volgende:
mja, ik FOK! meer op me werk dan ik dacht.
Daarom ben ik hierquote:
Ickl magh my byzondher gheluckigh pryzen dat ghy den Nederlandschen tael zoo op waerde weet ten schatten.quote:Op dinsdag 10 juli 2007 13:23 schreef Kuukske het volgende:
Lang leve de Nederlandsche taal.
quote:Op dinsdag 10 juli 2007 13:33 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Ickl magh my byzondher gheluckigh pryzen dat ghy den Nederlandschen tael zoo op waerde weet ten schatten.
Ik vind het een "quote:Op dinsdag 10 juli 2007 13:33 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Ickl magh my byzondher gheluckigh pryzen dat ghy den Nederlandschen tael zoo op waerde weet ten schatten.
Je hebt geen idee. ik doe ook echt niks anders opt momentquote:Op dinsdag 10 juli 2007 13:34 schreef Houniet het volgende:
ik fok alleen thuis shifto.. je post wel ernstig veel gast![]()
vakantie ?quote:Op dinsdag 10 juli 2007 13:34 schreef shifto het volgende:
[..]
Je hebt geen idee. ik doe ook echt niks anders opt moment
quote:Op dinsdag 10 juli 2007 13:33 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Ga werken, lambalquote:Op dinsdag 10 juli 2007 13:34 schreef shifto het volgende:
[..]
Je hebt geen idee. ik doe ook echt niks anders opt moment
Ik ben niet gedetacheerd, ik moet wachten op me werkplek, ondertussen meot ik zelf studie doen op kantoor... as ifquote:
quote:
Geen werkplek? Met welke pjoeter doe je Fok!en dan?quote:Op dinsdag 10 juli 2007 13:38 schreef shifto het volgende:
[..]
Ik ben niet gedetacheerd, ik moet wachten op me werkplek, ondertussen meot ik zelf studie doen op kantoor... as ifwss deze week werkplek.
Ja ben ik ook, maar hier op kantoor is het maar beetje dood aan het gaan, iederreen word gedetacheerd en ben bijna alleen over (incl. 2 nerts).. Maarja, maandag uiterlijk op me werkplek beginnenquote:Op dinsdag 10 juli 2007 13:39 schreef Kuukske het volgende:
Ik dacht dat je zo blij was met je nieuwe baan Shift.
studie cjompjoeturrrquote:Op dinsdag 10 juli 2007 13:40 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Geen werkplek? Met welke pjoeter doe je Fok!en dan?
dank je!quote:
Waarom niet?quote:
DOe die zelf studie danquote:Op dinsdag 10 juli 2007 13:38 schreef shifto het volgende:
[..]
Ik ben niet gedetacheerd, ik moet wachten op me werkplek, ondertussen meot ik zelf studie doen op kantoor... as ifwss deze week werkplek.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |