dit kenmerkt de huidige generatie exact...quote:Op dinsdag 10 juli 2007 12:59 schreef shifto het volgende:
[..]
Ik doe dat ook niet altijd als ik bijv.
-Wil computeren
quote:-wil blowen en geen wiet bij heb
quote:-wil slapen in me eigen nest
quote:-heel vroeg op moet (al word ik tegenwoordig dan wakkergemaakt)
Idemquote:
Ej Opa(pier)quote:
quote:Op dinsdag 10 juli 2007 13:00 schreef OA het volgende:
[..]
dit kenmerkt de huidige generatie exact...![]()
[..]
![]()
[..]
![]()
[..]
![]()
![]()
Vertelt U dan ook even een verhaaltje!? Bijvoorbeeld hoe het er begin jaren 60 aan toeging, tijdens Uw jeugd...quote:
ok ok,quote:
Jouw perceptie aangaande knuffelen wijzigt nog wel... ooit...quote:
Knuffelenquote:Op dinsdag 10 juli 2007 13:03 schreef shifto het volgende:
[..]
ok ok,
Knuffelen is ook af en toe wel handig als je geen fut/zin hebt in the real thing
Ik mag het hopen,anders is een hele generatie verdoemdquote:Op dinsdag 10 juli 2007 13:04 schreef OA het volgende:
[..]
Jouw perceptie aangaande knuffelen wijzigt nog wel... ooit...![]()
lees post boven u. meer functies van knuffelen kan ik niet bedenkenquote:Op dinsdag 10 juli 2007 13:04 schreef OA het volgende:
[..]
Jouw perceptie aangaande knuffelen wijzigt nog wel... ooit...![]()
Hé hé, doe es modern man! We gaan strx ff potje Nordic walken!quote:Op dinsdag 10 juli 2007 13:01 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Ej Opa(pier)
Doen we nog ff potje klaverjassen straks? of effe biljarten en dan onder de rokjes kijken van die geile bejaarde vrouwtjes als ze met de rollator niet vooruit komen
Dat komt nog wel. Ooit. Hopelijk.quote:Op dinsdag 10 juli 2007 13:05 schreef shifto het volgende:
[..]
lees post boven u. meer functies van knuffelen kan ik niet bedenken
alleen in het weekend gastquote:
Geen zin?quote:Op dinsdag 10 juli 2007 13:03 schreef shifto het volgende:
[..]
ok ok,
Knuffelen is ook af en toe wel handig als je geen fut/zin hebt in the real thing
quote:Op dinsdag 10 juli 2007 13:06 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Hé hé, doe es modern man! We gaan strx ff potje Nordic walken!![]()
JJ wel jaquote:
Serieus? Zelfs ik als bijna 19 jarige man vol hormonen heb niet altijd zinquote:
dan ben je voetbal aan het kijkenquote:Op dinsdag 10 juli 2007 13:10 schreef shifto het volgende:
[..]
Serieus? Zelfs ik als bijna 19 jarige man vol hormonen heb niet altijd zin
Doe je toch iets niet goedquote:Op dinsdag 10 juli 2007 13:10 schreef shifto het volgende:
[..]
Eind jaren 60 was de wereld nog groot en ging de tijd langzaam. Iedereen leek nog op elkaar, lange staart en groot hoofd. Met z'n alle beetje heen en weer wriemelen.quote:Op dinsdag 10 juli 2007 13:02 schreef OA het volgende:
[..]
Vertelt U dan ook even een verhaaltje!? Bijvoorbeeld hoe het er begin jaren 60 aan toeging, tijdens Uw jeugd...![]()
quote:Op dinsdag 10 juli 2007 13:10 schreef shifto het volgende:
[..]
Vertel dan eens over de roaring seventiesquote:Op dinsdag 10 juli 2007 13:12 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Eind jaren 60 was de wereld nog groot en ging de tijd langzaam. Iedereen leek nog op elkaar, lange staart en groot hoofd. Met z'n alle beetje heen en weer wriemelen.
Maar aan alle goede dingen komt een eind, op en dag leek de wereld te krimpen en werden we met miljoenen door een buis gestuwt. Na een lange reis, die veel van mijn broertjes het leven kostte zag ik een enorme cel! Ik kon er geen weerstand aan bieden en we doken er met een paar duizend bovenop, head-on. We wriemelden of ons leven ervan af hing. En ik won! Dat was december 1969.
Negen maanden later merkte ik dat de wereld iets groter was dan ik al die tijd had gedacht. Maar dat is weer een ander verhaal en een ander decennium.
Vertel sensei!quote:Op dinsdag 10 juli 2007 13:11 schreef MPG het volgende:
[..]
Doe je toch iets niet goed
Je moet duidelijk nog veel leren jongen![]()
quote:
quote:
Maanlanding, oliecrisis, kleuterschool, vuilniswagen, basischool, verhuizen.quote:Op dinsdag 10 juli 2007 13:13 schreef MPG het volgende:
[..]
Vertel dan eens over de roaring seventies [afbeelding]
quote:Op dinsdag 10 juli 2007 13:16 schreef shifto het volgende:
Houniet, je avatar blijft zo leuk!
quote:Op dinsdag 10 juli 2007 13:18 schreef shifto het volgende:
[..]
Kan er altijd als ik hem zie echt uren na kijken![]()
quote:Op dinsdag 10 juli 2007 13:12 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Eind jaren 60 was de wereld nog groot en ging de tijd langzaam. Iedereen leek nog op elkaar, lange staart en groot hoofd. Met z'n alle beetje heen en weer wriemelen.
Maar aan alle goede dingen komt een eind, op en dag leek de wereld te krimpen en werden we met miljoenen door een buis gestuwt. Na een lange reis, die veel van mijn broertjes het leven kostte zag ik een enorme cel! Ik kon er geen weerstand aan bieden en we doken er met een paar duizend bovenop, head-on. We wriemelden of ons leven ervan af hing. En ik won! Dat was december 1969.
Negen maanden later merkte ik dat de wereld iets groter was dan ik al die tijd had gedacht. Maar dat is weer een ander verhaal en een ander decennium.
Een dergelijke ervaring maakte in trouwens in juni '81 mee...quote:
Ik ben weiter zurück.quote:Op dinsdag 10 juli 2007 13:21 schreef shifto het volgende:
wat is het ineens stil trouwens?
Jij bent verder terug?quote:
quote:
Hier niet meer.quote:Op dinsdag 10 juli 2007 13:23 schreef Kuukske het volgende:
Onweer.
Oh wij hebben hier alles. Donder. Bliksem.quote:
hier waait het alleenquote:Op dinsdag 10 juli 2007 13:23 schreef Kuukske het volgende:
Onweer.
Deutsch ist sehr schön!quote:Op dinsdag 10 juli 2007 13:23 schreef Jo0Lz het volgende:
[..]
.
Hey, ik had een 2 op duits, de laatste keer dat ik het had. Dus whatever.. Duits suckt toch.
Zuid Holland zuid heeft nog geen regen gezien...quote:
quote:
quote:Op dinsdag 10 juli 2007 13:27 schreef shifto het volgende:
[..]
ik las jouw post en hoorde ook onweer!!
Welkom in de wereld der werkende mensch!quote:Op dinsdag 10 juli 2007 13:28 schreef shifto het volgende:
[..]
mja, ik FOK! meer op me werk dan ik dacht.
Ah, die schöne deutsche Sprachequote:Op dinsdag 10 juli 2007 13:26 schreef OA het volgende:
[..]
Deutsch ist sehr schön!![]()
Nederlandsch is eenvoudiger!![]()
Dat gevoel heb ik óók.quote:Op dinsdag 10 juli 2007 13:28 schreef shifto het volgende:
mja, ik FOK! meer op me werk dan ik dacht.
Daarom ben ik hierquote:
Ickl magh my byzondher gheluckigh pryzen dat ghy den Nederlandschen tael zoo op waerde weet ten schatten.quote:Op dinsdag 10 juli 2007 13:23 schreef Kuukske het volgende:
Lang leve de Nederlandsche taal.
quote:Op dinsdag 10 juli 2007 13:33 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Ickl magh my byzondher gheluckigh pryzen dat ghy den Nederlandschen tael zoo op waerde weet ten schatten.
Ik vind het een "quote:Op dinsdag 10 juli 2007 13:33 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Ickl magh my byzondher gheluckigh pryzen dat ghy den Nederlandschen tael zoo op waerde weet ten schatten.
Je hebt geen idee. ik doe ook echt niks anders opt momentquote:Op dinsdag 10 juli 2007 13:34 schreef Houniet het volgende:
ik fok alleen thuis shifto.. je post wel ernstig veel gast![]()
vakantie ?quote:Op dinsdag 10 juli 2007 13:34 schreef shifto het volgende:
[..]
Je hebt geen idee. ik doe ook echt niks anders opt moment
quote:Op dinsdag 10 juli 2007 13:33 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Ga werken, lambalquote:Op dinsdag 10 juli 2007 13:34 schreef shifto het volgende:
[..]
Je hebt geen idee. ik doe ook echt niks anders opt moment
Ik ben niet gedetacheerd, ik moet wachten op me werkplek, ondertussen meot ik zelf studie doen op kantoor... as ifquote:
quote:
Geen werkplek? Met welke pjoeter doe je Fok!en dan?quote:Op dinsdag 10 juli 2007 13:38 schreef shifto het volgende:
[..]
Ik ben niet gedetacheerd, ik moet wachten op me werkplek, ondertussen meot ik zelf studie doen op kantoor... as ifwss deze week werkplek.
Ja ben ik ook, maar hier op kantoor is het maar beetje dood aan het gaan, iederreen word gedetacheerd en ben bijna alleen over (incl. 2 nerts).. Maarja, maandag uiterlijk op me werkplek beginnenquote:Op dinsdag 10 juli 2007 13:39 schreef Kuukske het volgende:
Ik dacht dat je zo blij was met je nieuwe baan Shift.
studie cjompjoeturrrquote:Op dinsdag 10 juli 2007 13:40 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Geen werkplek? Met welke pjoeter doe je Fok!en dan?
dank je!quote:
Waarom niet?quote:
DOe die zelf studie danquote:Op dinsdag 10 juli 2007 13:38 schreef shifto het volgende:
[..]
Ik ben niet gedetacheerd, ik moet wachten op me werkplek, ondertussen meot ik zelf studie doen op kantoor... as ifwss deze week werkplek.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |