is er nu nog een scene van? of is het helemaal 90s? weet je wat goede artiestenquote:Op zondag 8 juli 2007 13:44 schreef Misanthropist het volgende:
jep, afsplintertje van hardcore, dj paul, dj norman, etc hebben het gemaakt
dat moet ik nazoeken, maar is iig eind jaren 90quote:Op zondag 8 juli 2007 13:54 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
is er nu nog een scene van? of is het helemaal 90s? weet je wat goede artiesten?
Volgens mij heeft teKno vrij weinig te maken met psychedelische rock (mischien het thema maar niet meer) en langslepende composities in de klassieke muziek.quote:Tekno is voortgekomen uit een samensmelting van stijlen waaronder acid house, hardcore techno, breakbeats, Industrial Hardcore, EBM, de psychedelische rock van de jaren '70 en langslepende composities in de klassieke muziek.
lol dat gaat wat ver iddquote:Op zondag 8 juli 2007 14:04 schreef HAL9000S het volgende:
Ik moet zeggen dat ik de wiki beschrijven wel een beetje over the top vind
[..]
Volgens mij heeft teKno vrij weinig te maken met psychedelische rock (mischien het thema maar niet meer) en langslepende composities in de klassieke muziek.
klinkt wel heel gaaf, is er in nederland zo een scene? ik wist wel dat er weleens van die kraakfeestjes zijn in nederland maar waar moet je dan in godsnaam terecht?quote:Op zondag 8 juli 2007 21:12 schreef sneakypete het volgende:
Tekno is snelle minimalistische house die je t beste kunt omschrijven als een mixje van techno en terror/hardcore. Zonder al te veel texten, muziekjes en pauzes, maar gewoon monotoon doorstuiteren met wat vage geluiden erdoor.
De scene bestaat overwegend uit illegale houseparties op gekraakte locaties. Feesten zijn vaak diep in de nacht of meerdere nachten achter elkaar.
En je moet je er wel heel erg inverdiepen wil je alle dj's gaan kennen enzo, men komt vaak meer voor de ervaring op zich.
hmm.. helaas heb ik maar 1 vriend die ook een beetje een muzieksmaak in deze richting heeft, maar met hem gaan we meer naar dingen in paradiso en de melkweg ofzo, als die er zijnquote:Op maandag 9 juli 2007 01:01 schreef Yorrit het volgende:
die scene is er zeker... iedere week zijn er feestjes..
dr was er pas nog een in het nieuws omdat ie was opgerold door de ME..
info gaat via-via en met 06 nummertjes enzo..
welke dingen heb je beluisterd?quote:Op maandag 9 juli 2007 19:13 schreef hydraulix het volgende:
Heb wat dingen beluisterd en vind het wel tof klinken eigenlijk. Lekker underground
wat een prachtige sitequote:Op donderdag 5 juni 2008 18:56 schreef shroomer het volgende:
http://techno.org/electronic-music-guide/ op deze site staat ie bij de stromingen van begin jaren 90 (onder de naam "Hard").. Wist niet dat er nu nog naar geluisterd werd. Ja ok misschien bij de krakers.. Wel zieke shit ja.
Ja echt niet te geloven he. Ook zoveel van die troep-genres waar je eigenlijk alleen maar om kunt lachenquote:Op donderdag 5 juni 2008 20:36 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
wat een prachtige sitezo zie je maar weer wat een hoop gernes er toch zijn. Ik raak er alleen maar meer van in de war.
zitten daar alweer krakers?quote:Op donderdag 3 juli 2008 19:29 schreef ikJur het volgende:
leuke scene is dit idd ben al op meerdere tekno parties geweest. en ook al trek ik die muziek niet uren achter elkaar, de lokaties zijn vaak prachtig en heerlijk om doorheen te struinen. Het informele sfeertje wat er hangt is ook erg relaxed niemand die echt op je let je kan doen wat je wil tenminste als je begrijpt wat ik bedoel. Ook met het nu geldende rookverbod is het prima uitgaan, ik rook dan alleen joints maar dat kan ook gewoon allemaal binnen.
Laatst in fort pannerden een mooi feestje gehad.
amputeren uit de maatschappij dat werkschuw tuigquote:Op donderdag 3 juli 2008 19:37 schreef ikJur het volgende:
[..]
yup, is destijds na een week alweer herkraakt
Hah, ik bedoelde dan ook met dood, dood op Fok. Dat de scene niet dood is weet ik maar al te goed!quote:Op zondag 11 januari 2009 23:44 schreef ikJur het volgende:
niks dood, het is gewoon underground [ afbeelding ]
met nieuwjaar ook een geniale party in groningen gehad
wij wouden ook nog wel naar de willemeen maar 't was veelste koud want we gaan dan weer terug met de trein 's morgens dus moeten we na 4 uur, als de toko sluit, een beetje rondbazuinen in arnhem (wat ook erg leuk kan zijn)quote:Op maandag 12 januari 2009 00:02 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Gister Tek Your Monkey in de Willemeen, ik ga nu naar bijna elk breakcore/tekno feestje daarzo![]()
Voorderest weet ik het nog niet zo met die 'illegale' circuit, heb het gevoel dat het bestaat uit krakers en drugsverslaafden enzo.
Ik kende iemand die in de buurt woonde dus ik lag half 5 al weer in mijn nestquote:Op maandag 12 januari 2009 00:14 schreef ikJur het volgende:
[..]
wij wouden ook nog wel naar de willemeen maar 't was veelste koud want we gaan dan weer terug met de trein 's morgens dus moeten we na 4 uur, als de toko sluit, een beetje rondbazuinen in arnhem (wat ook erg leuk kan zijn)
Maar je zou eens een illegaal feest moeten proberen, je kijkt je ogen uit. En wat maakt het uit dat er krakers en drugsverslaafden rondlopen. Bang dat je wordt besmet met de ziekte van de verslaving? Welnee, onze groep bestaat uit voornamelijk stoners en we trekken door op bier en joints ^_^ en zo zijn er heel veel mensen op de illegale feesten die geen harddrugs doen. Ook hoef je niet bang te zijn dat er agressieve lui rondlopen ofzo want dat heb ik in al die tijd nog nooit meegemaakt of gehoord.
Het mooie is ook dat die party's gewoon doorgaan tot 3 uur 's middags. Dan ben ik meestal al wel weg maar tot een uur of 10 in de ochtend is t nog goed vertoeven voor de speakers.
Serieus, zonder krakers zou de scene een stuk kleiner zijn. Al krijg ik nu ongetwijfeld heel wat mensen over me heen, maar ik bedoel: Als alle krakers zich zouden terugtrekken uit de scene, zou deze een groot deel van de mensen kwijt zijn. Daarnaast is de hele insteek van freeparties juist de vrijheid. De drugsverslaafden waar jij het over hebt, zijn de gebruikelijke ketazombies en pepsletjes, maargoed, die zijn helemaal niet vervelend. Op een freeparty hangt vaak een sfeer waar de gemiddelde club bij lange na niet tegenop kan, en ook qua drugsgebruik heb ik toch altijd het idee dat het allemaal wat minder gaat om het stoer doen, en wat meer om het feestje.quote:Op maandag 12 januari 2009 00:02 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Gister Tek Your Monkey in de Willemeen, ik ga nu naar bijna elk breakcore/tekno feestje daarzo![]()
Voorderest weet ik het nog niet zo met die 'illegale' circuit, heb het gevoel dat het bestaat uit krakers en drugsverslaafden enzo.
ja er lopen wel van die zogenoemde "crackbekken" rond maar het grootste gedeelte zijn normale mensen.quote:Op maandag 12 januari 2009 00:42 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Ik kende iemand die in de buurt woonde dus ik lag half 5 al weer in mijn nest
klinkt erg ehm.. "free"Ik heb verder niks tegen drugsgebruikers, ik doe ook wel eens een pilletje op z'n tijd
, maar als het helemaal volstaat met mensen die 10 pillen ophebben en die al hun tanden kwijt zijn door jarenlang gebruik vind ik het toch wat minder.
Maar heb je een auto nodig om op die plekken te komen? Als het illegaal is moet het tenminste afgelegen zijn waar de mensen de herrie niet kunnen horen lijkt me. Bovendien heb ik (nog) niet echt een 'groep', ik ga altijd met een vaste vriend en soms gaan nog anderen mee, verder ken ik nog wat losse mensen die ik dan op feestjes weer zie enz.
Ik hoorde ook zo'n verhaal van als je wilt weten waar de freetek party is dat je een nummer moet bellen en dat op het antwoordapparaat dan de plek wordt verteld of iets dergelijks, werkt het zo?
Ai, heb zelf geen rijbewijs en ken ook nauwelijks mensen die er wel een hebben, die er wel een hebben hebben geen auto en mogen die van papa en mama niet lenen denk ikquote:Op maandag 12 januari 2009 00:54 schreef ikJur het volgende:
[..]
ja er lopen wel van die zogenoemde "crackbekken" rond maar het grootste gedeelte zijn normale mensen.
Je hebt eigenlijk wel een auto nodig ja.
En de info gaat inderdaad via voicemail berichten op prepaid nummers. zogenoemde infolijnen kun je bemachtigen via mensen die je kent. De mensen waar ik mee ga zitten ook op een forum waar deze nummers worden gepost.
Klinkt wel vetquote:
Dat is het hele ideequote:
ja in de zomer zijn de feesten wel het leukst. Maar nu zijn er gewoon kampvuren buiten zodat je effe kan opwarmen.quote:Op maandag 12 januari 2009 01:37 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Klinkt wel vetAl lijkt me het meer iets voor in de zomer buiten, waar vind je in deze tijden een afgelegen verwarmd pand? En er wordt in dat filmpje gezegt dat er een 'meeting' point is waar je te horen krijgt waar het is, ik neem aan dat dit filmpje nog van voor het intensief internetgebruik valt
Dus al met al lijkt het me een perfect feest, alleen lijkt me bereikbaarheid (geen auto hebben) en veiligheid me nog een beetje een probleem. Ik bedoel, er gaat iemand 'out'. Dan bel je dus een ambulance die die plek moet zien te vinden, en dat willen anderen dan misschien niet omdat dan misschien de politie erachter komt etc. En verder zegt die jongen dat alleen zij van de organisatie zeker weten clean blijven en er is geen EHBO enz.
ja man bij die set zat ik hard los te gaanquote:Op maandag 12 januari 2009 20:37 schreef IdealCrash het volgende:
Live-setje van afgelopen zaterdag (legaal) in de Willemeen:
http://www.archive.org/de(...)alconAtTekYourMonkey
teKno is wat anders dan teCHno hequote:Op maandag 13 april 2009 19:48 schreef ilona-scuderia het volgende:
Sinds wanneer is het Tekno, of was dat al zo?
Veruit de meesten zijn illegaal, het probleem is namelijk dat je afhankelijk bent van derden die je laat op de avond een locatie en tijdstip moeten doorgeven.quote:Op woensdag 15 april 2009 16:09 schreef Tokamak het volgende:
Ben ooit ns naar een illegaal Teknofeest geweest. Menn wat een geweldig feestje was dat!
Yup, k heb wel connecties die connecties hebben, maar die horen t ook vaak pas ergens midden in de nacht.quote:Op woensdag 15 april 2009 16:44 schreef 68Chevelle het volgende:
[..]
Veruit de meesten zijn illegaal, het probleem is namelijk dat je afhankelijk bent van derden die je laat op de avond een locatie en tijdstip moeten doorgeven.
QFTquote:
Het klopt dat er meer hardere shit was dan echte tekno, maar vanaf ongeveer 4 uur werd er zeker wel tekno gedraaid in dat "rechter"zaaltje van Oud Hout. Toch heb ik meer in die andere zaal staan beuken (en the neverending story gekeken op de tv's)quote:Op maandag 22 juni 2009 01:38 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
QFTIk heb dan wel meer buiten gechillt dan binnen maar dat had meer met een i love tekno-nacht ervoor + after te maken. En ook wel met een bloedheette zaal waarin stilstaan al voor zweet zorgde laat staan dat ik(Ookal was de muziek zeer aantrekkelijk om op los te gaan)hier echt fysieke inspanning had geleverd
M'n hoofd zei: Ga los gek! waar wacht je op! het beukt!
M'n spieren zeiden: Jij bent gek! Je hebt ons al genoeg belast en gebeukt! Wij staken!
Dan maar stilstaand genieten van herrie
Ik was er wel pas vanaf 4 uur of zo maar ik heb heel weinig tot geen tekno gehoord... Nu was ik niet erg lang bij de muziek te vinden aangezien heel de tijd stil staan toch stukken sneller verveeld danspeakerfreaken
en je dan ook gewoon gezellig kunt chillen met bekenden en onbekenden die je daar wel verstaat ivm geen geluid
Correct me if I'm wrong about the -not a lot of tekno- and I just missed it.
Humor, vaagheid, zinvolle en onzin discussies/hypotheses/theorieën/ideeën is een prima tijdverdrijf op een freepartyGezellige mensen en een mooi moment van vage blikken op straat en in de c1000 bij het halen van meer bier.(Alle kratten van de org waren al uitverkocht inclusief de 'prive-kratten' van 'mederwerkers'
)
Zeer vet pand, dit was een leuk dagje school
Ja telkens als ik naar die zaal ging liep ik al weg bij de deuropening omdat er veel te blije goa enzo werd gespeeldquote:Op maandag 22 juni 2009 12:00 schreef Apfelsaft het volgende:
[..]
Het klopt dat er meer hardere shit was dan echte tekno, maar vanaf ongeveer 4 uur werd er zeker wel tekno gedraaid in dat "rechter"zaaltje van Oud Hout. Toch heb ik meer in die andere zaal staan beuken (en the neverending story gekeken op de tv's)
Ja echt tot een bepaald punt toen was het ineens van wtf hoe leeg is hetquote:Bier was inderdaad snel op, er waren 60 kratten ingeslagen, bleek lang niet genoeg te zijnHet was ook constant heel erg druk.
quote:Kan je nagaan dat dit pand een aantal jaar geleden veel groter was, maar er is (illegaal) een heel stuk gesloopt.
Ja is dat typisch voor delft of hebben we gewoon aardige agenten gehad? Of domme als ze geloven dat een feest in een kraakpand met veel man(was toen al wel rustiger natuurlijk)een verjaardagsfeestje isquote:Zeker een vet feestje, en ook voor herhaling vatbaar, want het blauw heeft bijna niks van zich laten horen (ze kwamen 's ochtends ff langs maar toen zei iemand dat er een verjaardagsfeestje was en reden ze door)
Ja wat ik hierboven beschreef was in Amersfoort, maar ze gaan nu eigenlijk nog elk weekend door. Vorig weekend wou ik gaan met wat vrienden maar toen was het kennelijk een verjaardag en moest je uitgenodigd zijn maar die week daarvoor was het weer flink feesten, ik heb nog 2 mensen flink out zien gaan..quote:Op maandag 22 juni 2009 12:07 schreef Sapstengel het volgende:
Waren er nog mensen in Amersfoort geweest? Op dat megafeest in het oude gekkenhuis.
Daar was ik ook volgens mij in deventer.quote:Op maandag 22 juni 2009 16:37 schreef Sapstengel het volgende:
Ben tot nu toe op 2 feesten geweest waar iedereen rond 6/7 uur in de ochtend door politie incl. hondenbrigade werd gevraagd het pand te verlaten. Een paar maanden geleden in Deventer en vorig jaar een keer in Almelo.
Maar idd, meestal doen ze niks, vooral als het grote feesten zijn waar duizend man loopt.
Groningen?quote:
quote:
Die omgeving ken ik wel goed. Moet een prachtige locatie zijn geweest voor een tekno-feest. Het was in het oude Sinaï-centrum, dat is een centrum voor geestelijke gezondheidszorg gericht op Joodse mensen. Ik weet niet hoe het er van binnen uit ziet, maar medische omgevingen zijn altijd een beetje freaky zeg maar, dus die sfeer past wel bij een tekno-feest.quote:Op maandag 22 juni 2009 12:07 schreef Sapstengel het volgende:
Waren er nog mensen in Amersfoort geweest? Op dat megafeest in het oude gekkenhuis.
Echt heel tof die omgevingen inderdaad; dat feestje in Delft laatst was dus in een oud laboratorium, nou ziet het er in de kelders waar het feest was niet zo heel freaky uit, maar de bovenverdiepingen hebben echt nog oud laboratorium-interieur. Echt heel vet.quote:Op vrijdag 3 juli 2009 03:01 schreef Bolkesteijn het volgende:
[..]
Die omgeving ken ik wel goed. Moet een prachtige locatie zijn geweest voor een tekno-feest. Het was in het oude Sinaï-centrum, dat is een centrum voor geestelijke gezondheidszorg gericht op Joodse mensen. Ik weet niet hoe het er van binnen uit ziet, maar medische omgevingen zijn altijd een beetje freaky zeg maar, dus die sfeer past wel bij een tekno-feest.
Was het bij de prop ofzo?, zo ja heb ik wat gemistquote:Op vrijdag 3 juli 2009 09:45 schreef Apfelsaft het volgende:
[..]
Echt heel tof die omgevingen inderdaad; dat feestje in Delft laatst was dus in een oud laboratorium, nou ziet het er in de kelders waar het feest was niet zo heel freaky uit, maar de bovenverdiepingen hebben echt nog oud laboratorium-interieur. Echt heel vet.
Jepquote:Op vrijdag 3 juli 2009 10:53 schreef 68Chevelle het volgende:
[..]
Was het bij de prop ofzo?, zo ja heb ik wat gemist
Ach, ik ken die mensen daar, ze waren van plan zoiets meer te doen, volgende keer dan maarquote:
Ik ken ze ook, nu ben ik toch wel benieuwd wie jij bentquote:Op vrijdag 3 juli 2009 11:42 schreef 68Chevelle het volgende:
[..]
Ach, ik ken die mensen daar, ze waren van plan zoiets meer te doen, volgende keer dan maar
Mijn username zou een hoop moeten zeggenquote:Op vrijdag 3 juli 2009 13:12 schreef Apfelsaft het volgende:
[..]
Ik ken ze ook, nu ben ik toch wel benieuwd wie jij bent
Heb jij al door het doolhof gelopen?quote:Op vrijdag 3 juli 2009 13:12 schreef Apfelsaft het volgende:
[..]
Ik ken ze ook, nu ben ik toch wel benieuwd wie jij bent
Maatje van die DJquote:Op vrijdag 3 juli 2009 14:07 schreef 68Chevelle het volgende:
[..]
Mijn username zou een hoop moeten zeggen
quote:Op zaterdag 4 juli 2009 14:56 schreef Roksopp het volgende:
party in amersfoort was ik ook nog supervette party. Lekker slingeren aan touwen voor de speakers in de gymzaal.
schijnen nog aardig wat parties geweest te zijn.
http://www.ad.nl/amersfoo(...)_drank_en_drugs.html
Das snel, ik kan niet meer conluderen dat dat je "binnen" zit, ik zal me de volgende ker wel evem metjes voorstellen, was kutweer de laatste keer met die verjaardagquote:
Mjah gekkenhuis was een beetje ongenuanceerdquote:Op vrijdag 3 juli 2009 03:01 schreef Bolkesteijn het volgende:
[..]
Die omgeving ken ik wel goed. Moet een prachtige locatie zijn geweest voor een tekno-feest. Het was in het oude Sinaï-centrum, dat is een centrum voor geestelijke gezondheidszorg gericht op Joodse mensen. Ik weet niet hoe het er van binnen uit ziet, maar medische omgevingen zijn altijd een beetje freaky zeg maar, dus die sfeer past wel bij een tekno-feest.
Nee, mag ik jouw msn voor locaties enzo, ik ben niet zo in de illegale scenequote:Op maandag 17 augustus 2009 02:31 schreef pc-fr34k het volgende:
Dat was dus een zeer vet feesie op een toffe locatie. Jammer dat er mensen moeten klagen en het in de middag gestopt werd... Veel verschillende muziek, goede sfeer en veel bekenden
Nog meer fok!ers die aanwazig waren in Vught?
Ik ben ook graag op de hoogte!quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 11:42 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Nee, mag ik jouw msn voor locaties enzo, ik ben niet zo in de illegale scene
Volgens mij wel ja.(Ik twijfel of dat dit feest of die in vught was) Een shitload aan soundsystems en area'squote:
Ja ik bedoelde dus mensen in het OV/op straat. Ik twijfel of je dat nou niet wist of wel , door dequote:Op zondag 4 oktober 2009 13:47 schreef Yorrit het volgende:
vaag, je zou toch denken een tijdje in de teknoscene en je kijkt nergens meer van op
Vrienden waren er geweest, rond 9 uur vroeg ik of ze meer wisten en zeiden ze "omgeving Den Bosch", dus dat klopt wel redelijk.quote:Op zondag 4 oktober 2009 13:43 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
Volgens mij wel ja.(Ik twijfel of dat dit feest of die in vught was) Een shitload aan soundsystems en area's![]()
moet je ze zien om 09:00 op maandag!quote:Op zondag 4 oktober 2009 14:16 schreef Sapstengel het volgende:
Haha ja. Of op zondag om 09:00 de trein pakken, terwijl je nog helemaal in de partyvibe bent. Nog nooit mensen zo verschrikt zien kijken wanneer ik een biertje openmaakte.
Ha ha ja de vroege zondagochtend waar alleen bejaarden en gelovigen die naar de kerk gaan de trein nemen, op een groep feestvierders na die de nacht nog aan het overdoen zijn in de trein. Heb een keer meegemaakt dat een vrouw haar hand voor het gezicht van haar kind hield, die enge housers zijn natuurlijk niet voor tere kinderzieltjesquote:Op zondag 4 oktober 2009 14:16 schreef Sapstengel het volgende:
Haha ja. Of op zondag om 09:00 de trein pakken, terwijl je nog helemaal in de partyvibe bent. Nog nooit mensen zo verschrikt zien kijken wanneer ik een biertje openmaakte.
Ja dat is die.quote:[..]
Vrienden waren er geweest, rond 9 uur vroeg ik of ze meer wisten en zeiden ze "omgeving Den Bosch", dus dat klopt wel redelijk.
Ja zoiets ja. Eerst de mainzaal waar ik in eerste instantie dacht dat er een generator of iets anders kapot was omdat alles ineens uit viel in die zaal maar de andere zalen wel verder gingen. Toen ik na meerdere keren checken of die zaal het alweer deed erachter kwam dat de ME dus de stroom uitzette per zaal wist ik dus dat het weer erg jammer was dat zo'n feest vroegtijdig beëindigd werd. Was wel grappig de laatste zaal had de minste bezoekers telkens maar toen steeds meer zalen dicht gingen was het daar echt drukquote:Op zondag 4 oktober 2009 14:32 schreef Sapstengel het volgende:
Trouwens pc-freak, werd het feestje rond een uur of 07:00 afgelast? Dan was het dezelfde.
Ja een persoon die nog wakker moet worden ziet er ook niet fris uit maar dat is IMO niet te vergelijken met hoe je er uit ziet na een weekendje hard gaan ook al is een groot deel de effecten van de drug zelf die nog werkt. De maandagochtend zal dan ook wel een stuk erger zijn over het algemeen.quote:
Iedereen wa er inderdaad, wat een geweldig geluid in de grote hal zeg!quote:Op zondag 4 oktober 2009 13:34 schreef pc-fr34k het volgende:
Heusden was voor zo ver het duurde een erg tof feest op een toffe locatie met veel bezoekers en toffe muziek.!
Ook waren er aardig wat bekenden en ben volgens mij lang niet iedereen tegen gekomen want het was zowat onmogelijk om mensen te vinden.
Erg jammer dat die lowlifers weer eens hun verzetje moesten hebben door feestende mensen lastig te vallen..
Oh inderdaad.quote:Op zondag 4 oktober 2009 14:53 schreef 68Chevelle het volgende:
[..]
Iedereen wa er inderdaad, wat een geweldig geluid in de grote hal zeg!
Knetter, TimKuik, hoe heet dat nummer?quote:Op zondag 4 oktober 2009 17:37 schreef TimKuik het volgende:
Whoah, ik was er ook! Jammer dat de politie het eindigde.
Heb ff een kort filmpje gemaakt.
Dude!quote:Op zondag 4 oktober 2009 17:37 schreef TimKuik het volgende:
Whoah, ik was er ook! Jammer dat de politie het eindigde.
Heb ff een kort filmpje gemaakt.
www.ILLEGALEFEESTJESINFORMATIEBORD.NLquote:Op zondag 4 oktober 2009 18:50 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Hmm nog maar eens, kan ik iemands msn die weet waar de partys zijnHet is meer dan naar om hier anekdotes te lezen van feesten waar ik bij had kunnen zijn
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 0% gewijzigd door pc-fr34k op 04-10-2009 20:40:47 ]Wij zijn artificial intelligence. Overclock jezelf maar hou jezelf wel goed koel.
Ik ben gematigd verslaafd aan drugs-ik kan stoppen voor een periode of altijd-maar altijd is zo lang-leef in zonde met mate(n)
http://pc-fr34k.hyves.nl/blog/
Klopt, is ook meer voor de lol en omdat er toen ik het uploade nog geen filmpjes van 't feest op internet stonden.quote:Op zondag 4 oktober 2009 20:30 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
Dude!!
! Ik wil niet lullig doen of zo maar er valt niks te zien en het geluid valt ook niet echt te beluisteren. Misschien handiger om met een digitale camera/tel met betere cam/mic filmpjes te maken, want hier valt niet echt wat uit te halen.
.
[..]
Hier valt iig wel goed uit te halen dat het een menigte is in een zaal. Niet echt heel mooi als foto maar de kleuren/lichten vind ik zelf heel mooi overlopen in elkaar en als geheel laten ze een mooi beeld zienquote:Op zondag 4 oktober 2009 20:38 schreef TimKuik het volgende:
[..]
Klopt, is ook meer voor de lol en omdat er toen ik het uploade nog geen filmpjes van 't feest op internet stonden.
Maar daarvoor dan maar even een extragratis bonus foto:
[ afbeelding ]
Valt niet super veel op te zien natuurlijk maar ik vond hem wel mooi.
Ik zou niet weten of ik het nummer ken, maar ik neem aan dat als het van Paul is en op Rotterdam Tekno staat heeft het geen ene flikker met tekno te maken. Rotterdam Tekno is meer een jump-labeltjequote:Op zondag 4 oktober 2009 21:43 schreef willem1231 het volgende:
dj paul ft.dj tekstro
en dan iets met full energic
beetje vaag weet het zelf ook niet zo goed meer
quote:" [..] Er worden, in tegenstelling tot wat veel mensen denken, weinig drugs gebruikt. We willen alleen maar een avondje plezier hebben."
Nee, echt...... die stand van hun smoel was gewoon pyre vermoeidheidquote:Op maandag 5 oktober 2009 22:28 schreef Yorrit het volgende:
ander berichtje erover: http://www.bndestem.nl/al(...)egale-houseparty.ece
[..]
jaaa vast!
Opzich viel dat wel mee, ik heb misschien een enkele keer het idee gehad dat iemand drugs had gebruikt, dat heb ik bij dance feesten wel erger gezien. Zelf had ik ook alleen maar bier en vodka op. Overigens tel ik Wiet & Hasj niet mee als drugs uiteraard.quote:Op maandag 5 oktober 2009 22:28 schreef Yorrit het volgende:
ander berichtje erover: http://www.bndestem.nl/al(...)egale-houseparty.ece
[..]
jaaa vast!
Hehe. Maar op zich is het niet erger dan ergens anders. Je kan het alleen openbaar doen en niemand die je raar aankijkt als je wat gebruikt.quote:Op maandag 5 oktober 2009 22:45 schreef 68Chevelle het volgende:
[..]
Nee, echt...... die stand van hun smoel was gewoon pyre vermoeidheid
grootste gevaar is dat iemand anders ook wilquote:Op dinsdag 6 oktober 2009 08:57 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
Hehe. Maar op zich is het niet erger dan ergens anders. Je kan het alleen openbaar doen en niemand die je raar aankijkt als je wat gebruikt.
Hehe lol. Autonome zonesquote:
Dat is 6 november ipv 16... Verkeerd gekeken staat er goed maar was 16/10/2009 geplaatstquote:Op woensdag 21 oktober 2009 17:34 schreef defamai het volgende:
Misschien toch maar eens overwegen om naar een legaal feestje te gaan:
http://festivalinfo.nl/news_detail.php?news_id=8137
Die reacties op de FP ook altijd.quote:Op donderdag 22 oktober 2009 00:04 schreef TimKuik het volgende:
Grote krakersactie in Utrecht
Misschien leuk om heen te gaan, voor het behoud van teknofeesten!
Dude.....regio Rotterdam?, laat eens een PM achter met hoe ik kan meegenieten?, ik heb wel weer zinquote:Op vrijdag 23 oktober 2009 12:07 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
Die reacties op de FP ook altijd.!
Rechtse mensen die niet nadenken en alleen maar willen dat de ME knuppel er overheen gaat bij alles wat ze maar raar/anders vinden. Roepen van alles ongefundeerd en dan nog eens nagepraat ook over het algemeen..
Misschien dat ik ook kom zaterdag, vandaag al feesten dus weet niet hoe laat die actie is...
Ik had idd het idee dat het TBS was. De tunneltjes waren koningquote:Op zaterdag 24 oktober 2009 20:24 schreef defamai het volgende:
Demo was leuk, vooral het rave'je aan het eind en in de tunneltjes was best gaaf, maar van welk system was dat voorste busje nou? Ik zag iemand met een hoodie van TBS, maar op de bus zat een sticker van Kierewiet.
waar?quote:Op maandag 2 november 2009 18:59 schreef defamai het volgende:
Aanstaande zaterdag kraakfeestje waar onderstaande lekker teknosetje zal wegzetten.
Whehe, alsof dat al bekend is.quote:
Vaak ook de locatie maar wordt het(Logischerwijs)nog niet bekend gemaakt. Omgeving zodat mensen weten of het ene beetje binnen bereik is en locatie voor een grotere groep na 22:00 bekend via info.quote:
Leuk! Jammer dat het voor mij best ver weg is.quote:Op dinsdag 3 november 2009 20:58 schreef MarsX het volgende:
trouwens volkomen legaal:
[ afbeelding ]
Met als namen: Black Sun Empire, Enduser, Bogdan Raczynski, iTAL tEK, Global Goon, FFF, Ebola, The Gasman, Untold, Pangaea, Huoratron, Youngsta, Promises, AXiS & Trank, The Generator, Grimelock, Matar, Daydreamer, Skip, Shepherd, Hellfurycockpenis, X&trick, Matthijs Ros, Moore, shabushabu, Femke, Atiq, Suburbia in Ruins, King Pin, Weltschmertz, O for Odetta, Rene SG, Acid Kirk, S2N2O CUP, DJ Mate, Stephanie Finegan, Agents In Panama, Jaques de la disque, The Q!, The fudge, Black Helicopters, The Blues Junkies, IO Monada Stanca, Pattern cutoff, Frikk, The Great Tips, Menschenkind, FreeStroke, Strangle the Parrot, bart hard, Bug Klinik Sound, Maho Thai Disco, 54Kollektiv and Tino van leeuwen
Jah logisch, organisatie weet meestal wel hoe en wat maar voor het publiek word het meestal pas een paar uur van tevoren bekend gemaakt (indien het een groot feest is).quote:Op dinsdag 3 november 2009 20:28 schreef defamai het volgende:
En aangezien ik moet draaien, weet ik wel degelijk waar het is.
Zie PMquote:Op dinsdag 3 november 2009 23:00 schreef defamai het volgende:
Dit zal waarschijnlijk ook niet heel groot worden, ik moet nog t een en ander overleggen, maar men is natuurlijk wel welkom. Ik pm anders zaterdag in de loop van de dag, of vrijdag, de locatie.
Das aardig!quote:Op dinsdag 3 november 2009 23:00 schreef defamai het volgende:
Dit zal waarschijnlijk ook niet heel groot worden, ik moet nog t een en ander overleggen, maar men is natuurlijk wel welkom. Ik pm anders zaterdag in de loop van de dag, of vrijdag, de locatie.
Dat is inderdaad precies de insteek van een free party, free party for free people. We komen gewoon bij elkaar om een feestje te hebben, verder geen gezeik, niemand tot last, zelf een leuke tijd hebben.quote:Op woensdag 4 november 2009 17:09 schreef Nosh het volgende:
Hey leuk, teknotopics!
Ben begonnen met hardcore draaien, en nu via wat uitstapjes, toch weer langzaam terug aan het komen bij het gebeuk, maar dan tekno dus. De scene zelf is te vaag voor woorden, maar de muziek is ontzettend gaaf, de sfeer is altijd goed en vooral het feit dat je moeite moet doen om überhaupt erachter te komen waar het is draagt bij aan de ervaring.
Het is niet een kwestie van tien euro dokken, vijf uur in een club vertoeven en ergens anders weer neerkomen, maar zowel de heenreis, de voorpret, het mobiliseren van zoveel mogelijk mensen, de vreemde verbindingen die je soms moet maken (in Wijk aan Zee om half twee 's nachts aan willen komen, waarom niet), het feest zelf en de vrijheid die daar heerst, de locaties; het is het totaalplaatje wat het zo ontzettend tof maakt.
zeker wetenquote:Op dinsdag 3 november 2009 20:58 schreef MarsX het volgende:
trouwens volkomen legaal:
[ afbeelding ]
Met als namen: Black Sun Empire, Enduser, Bogdan Raczynski, iTAL tEK, Global Goon, FFF, Ebola, The Gasman, Untold, Pangaea, Huoratron, Youngsta, Promises, AXiS & Trank, The Generator, Grimelock, Matar, Daydreamer, Skip, Shepherd, Hellfurycockpenis, X&trick, Matthijs Ros, Moore, shabushabu, Femke, Atiq, Suburbia in Ruins, King Pin, Weltschmertz, O for Odetta, Rene SG, Acid Kirk, S2N2O CUP, DJ Mate, Stephanie Finegan, Agents In Panama, Jaques de la disque, The Q!, The fudge, Black Helicopters, The Blues Junkies, IO Monada Stanca, Pattern cutoff, Frikk, The Great Tips, Menschenkind, FreeStroke, Strangle the Parrot, bart hard, Bug Klinik Sound, Maho Thai Disco, 54Kollektiv and Tino van leeuwen
Ik woon in amersfoort. Ik ga wel vaker naar tekno/breakcore feestjes (meestal legaal) maar dan in plaatsen in de buurt zoals utrecht of arnhem. Maar dan lig ik meestal 7:00 AM in mijn bed. Vanaf dh gaat de trein pas om 7:31, das eerst nog een paar uur in de kou op het station verbrengen en dan nog een uur reizenquote:Op woensdag 4 november 2009 19:30 schreef Nosh het volgende:
Hoezo is Den Haag te ver weg, nachtnet enzo?
Inderdaad, sowieso is het niet erg handig om op een openbaar forum feestjes uit te wisselen (tenzei het al afgelopen is en je wilt laten weten hoe vet het was) buiten de PM om.quote:Op donderdag 5 november 2009 00:29 schreef defamai het volgende:
Meh, dat is een beetje onvoorkomelijk, het hangt nogal aan elkaar vast. Dat is nou juist ook de charme. En hoe minder mensen dit topic weten te vinden hoe beter, zo kunnen we nog eens feestjes uitwisselen en bespreken hoe hard je naar klote was.
Sowieso geen "panic" lines open op 't forum.quote:Op donderdag 5 november 2009 02:41 schreef defamai het volgende:
Met feestjes uitwisselen bedoelde ik ook meer iets in de trant van:
"Jaaa, vanavond weer beuken"
"PM: Waar dan?"
"PM terug: "bel even naar 0612345678"
ik benadruk het alleen ffquote:Op donderdag 5 november 2009 03:35 schreef defamai het volgende:
Er stond ook, PM :p
Nummer buiten gebruik.quote:Op donderdag 5 november 2009 02:41 schreef defamai het volgende:
Met feestjes uitwisselen bedoelde ik ook meer iets in de trant van:
"Jaaa, vanavond weer beuken"
"PM: Waar dan?"
"PM terug: "bel even naar 0612345678"
quote:
Ik weet denk ik waar je het over hebt, ik neem aan dat 't Goa-Trance is of niet? Die gasten bouwen inderdaad altijd wel leuke feestjes, heb er al een stuk of 3 keer bij mogen zijnquote:Op zaterdag 14 november 2009 18:50 schreef defamai het volgende:
Jongens pm even als je vanavond nog naar een feestje wil, ik heb wat leuks gehoord, keertje geen Tekno maar wel freeparty, tunneltje.
Mja, ik begrijp nu dus net dat die feestjes via hyves verspreid werden. Dat is natuurlijk een beetje vragen om problemen, iets wat de laatste tijd nog al veel gebeurde op die feestjes.quote:Op zondag 15 november 2009 01:31 schreef TimKuik het volgende:
[..]
Ik weet denk ik waar je het over hebt, ik neem aan dat 't Goa-Trance is of niet? Die gasten bouwen inderdaad altijd wel leuke feestjes, heb er al een stuk of 3 keer bij mogen zijn.
Goa hippies zijn te snel met vertrouwen. Zie idd wel vaker legale/half legale feestjes op internet/hyves verspreid worden...quote:Op dinsdag 17 november 2009 13:57 schreef defamai het volgende:
[..]
Mja, ik begrijp nu dus net dat die feestjes via hyves verspreid werden. Dat is natuurlijk een beetje vragen om problemen, iets wat de laatste tijd nog al veel gebeurde op die feestjes.
eensquote:Op dinsdag 17 november 2009 14:09 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
Goa hippies zijn te snel met vertrouwen. Zie idd wel vaker legale/half legale feestjes op internet/hyves verspreid worden...
Mensen moeten er eigenlijk vanzelf tegenaan lopen. Er lopen genoeg mensen die naar illegale gaan rond in allemaal scenes, en als je een beetje sociaal bent kom je eigenlijk al wel mensen tegen.
dubstepperts deden het ook zo, al leverde dat wel leuke taferelen op, en met koninginnenacht kun je zoiets nog wel flikken.quote:Op dinsdag 17 november 2009 13:57 schreef defamai het volgende:
[..]
Mja, ik begrijp nu dus net dat die feestjes via hyves verspreid werden. Dat is natuurlijk een beetje vragen om problemen, iets wat de laatste tijd nog al veel gebeurde op die feestjes.
Zeker, op legale feestjes kom je ook vaak genoeg mensen uit de scene tegen. Of wat denk je bijvoorbeeld van die kraakdemo in Utreg, daar liepen ook genoeg bekenden rond. (Ik was er nog geen 2 minuten of ik kwam al mensen tegen).quote:Op dinsdag 17 november 2009 14:09 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
Goa hippies zijn te snel met vertrouwen. Zie idd wel vaker legale/half legale feestjes op internet/hyves verspreid worden...
Mensen moeten er eigenlijk vanzelf tegenaan lopen. Er lopen genoeg mensen die naar illegale gaan rond in allemaal scenes, en als je een beetje sociaal bent kom je eigenlijk al wel mensen tegen.
Anders nodig je ons volgende keer gewoon even uit :pquote:Op dinsdag 17 november 2009 14:33 schreef Nosh het volgende:
[..]
dubstepperts deden het ook zo, al leverde dat wel leuke taferelen op, en met koninginnenacht kun je zoiets nog wel flikken.
afgelopen zaterdag trouwens lekker tot zeven doorgeramd in mijn eigen huis, nog een heel behoorlijk systeem neer weten te zetten. geen politie, geen niks, die stonden twee blokken verder, waar de OD's waren..
quote:Op dinsdag 17 november 2009 15:37 schreef defamai het volgende:
Sowieso misschien wel een leuk idee om eens af te spreken dat we elkaar gaan tegenkomen op een feestje.
(En er vervolgens achter komen dat we de helft al voorbij hebben zien komen op voorgaande feestjes).
Ik moet binnenkort trouwens voor het eerst van mn leven draaien op een legaal feestje. Datum is 12 december, locatie is in Bergen op Zoom, ik zal binnenkort wel even de flyer online gooien.
In de buurt van de Parel van het Zuiden zeker?quote:Op donderdag 19 november 2009 15:28 schreef defamai het volgende:
Ok, dan ben ik die gene die voor de speaker staat, vaag uit zn ogen kijkt met een petje.
Anyways, van t weekend weer los, heb al weer 2 mooie feestjes gevonden, alleen nog even kiezen.
Zeker ja, kwam er echt overal bekenden tegen. Ik dacht in het begin dat ik naast degene met wie ik was niemand bekends zou zien maar er kwamen er steeds meer bijquote:Op dinsdag 17 november 2009 15:31 schreef defamai het volgende:
[..]
Zeker, op legale feestjes kom je ook vaak genoeg mensen uit de scene tegen. Of wat denk je bijvoorbeeld van die kraakdemo in Utreg, daar liepen ook genoeg bekenden rond. (Ik was er nog geen 2 minuten of ik kwam al mensen tegen).
Whehe makkelijk altijd he mensen op een tekno omschrijvenquote:Op dinsdag 17 november 2009 15:43 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
Ik ben die jongen met capuchon, rugzak, fles water en joint
I second that. Heb het idee dat we vaak elkaar al kennen of iig gezien hebben. Moet ook haast wel.quote:Op dinsdag 17 november 2009 15:37 schreef defamai het volgende:
Sowieso misschien wel een leuk idee om eens af te spreken dat we elkaar gaan tegenkomen op een feestje.
(En er vervolgens achter komen dat we de helft al voorbij hebben zien komen op voorgaande feestjes).
Ik moet binnenkort trouwens voor het eerst van mn leven draaien op een legaal feestje. Datum is 12 december, locatie is in Bergen op Zoom, ik zal binnenkort wel even de flyer online gooien.
Godverdomme, waar?quote:Op maandag 23 november 2009 00:16 schreef defamai het volgende:
Platenbeurs geweest vandaag, behoorlijk wat vets gekocht:
http://www.discogs.com/Phandenberg-Disc-1/master/18766
http://www.discogs.com/Ma(...)Vol-I/release/292769
http://www.discogs.com/Ga(...)elona/release/292774
http://www.discogs.com/Twizzler-Im-A-Fck-You-Up/release/123296
http://www.discogs.com/SFX-JBIE/release/333601
http://www.discogs.com/Av(...)Nation/master/150511
http://www.discogs.com/Dieks--Rinse-Domination-Two/release/226565
Die laatste is echt heel vet, staat Ketamin van AA op. Acid... Acid... Acid... KETAMIN!
Erhm, helemaal achteraan stond een stand met grote borden HIPHOP en HOUSE. Die lui hadden dus grote bakken met vanalles voor 2 euro. Ik had alleen niet genoeg tijd om alles door te spitten, ben van de ±20 bakken maar door een stuk of 6 gekomenquote:Op maandag 23 november 2009 00:21 schreef Nosh het volgende:
[..]
Godverdomme, waar?
Ik ben alleen een oude Dr. Macabre tegen gekomen, en ben me toen maar uit gekkigheid ziek gaan kopen aan de Dub reggae en extremistische streetpunk-platen..
Ik weet precies welke je bedoelde, hing een Braincrackin' picture disc. Veel oud Forze spul ook.quote:Op maandag 23 november 2009 00:43 schreef defamai het volgende:
[..]
Erhm, helemaal achteraan stond een stand met grote borden HIPHOP en HOUSE. Die lui hadden dus grote bakken met vanalles voor 2 euro. Ik had alleen niet genoeg tijd om alles door te spitten, ben van de ±20 bakken maar door een stuk of 6 gekomen. Daarom wil ik ook heel graag weten wie dat precies waren, want dat ben ik dus vergeten.
JA.quote:
Haha, ik ken de persoon die de achtergrond beat van dat gebeuk heeft gemaakt (Rinse van AA), heeft een relatie met een vriendin van me.quote:
Wow vaag! Aardig snel ookquote:
Dan ken je Dieks ook wel. Gave lui. AA is toch een soort van klassieker in nederland, samen met Mononom.quote:Op maandag 23 november 2009 23:53 schreef TimKuik het volgende:
[..]
Haha, ik ken de persoon die de achtergrond beat van dat gebeuk heeft gemaakt (Rinse van AA), heeft een relatie met een vriendin van me.
Uuhm zegt me niet zo veel, SpkrFrkr ken ik wel.quote:Op dinsdag 24 november 2009 19:05 schreef defamai het volgende:
[..]
Dan ken je Dieks ook wel. Gave lui. AA is toch een soort van klassieker in nederland, samen met Mononom.
Nja, zeg als je hem nog weer eens ziet maar dat zn platen tegenwoordig voor 2 euro in de rommelbakken liggen op een platenbeursquote:Op dinsdag 24 november 2009 19:16 schreef TimKuik het volgende:
[..]
Uuhm zegt me niet zo veel, SpkrFrkr ken ik wel.
Daar was ik de eerste editie in de catacomben. Dat was vet, ga waarschijnlijk deze editie ook wel, mits er niks anders te doen is.quote:Op dinsdag 24 november 2009 21:54 schreef defamai het volgende:
Dit is misschien nog wel een leuk legaal feestje
[ afbeelding ]
Sowieso.quote:Op dinsdag 24 november 2009 22:15 schreef makko het volgende:
Dit jaar maar weer eens een keer op NYE gaan feesten
Ik denk dat ik weet wat je bedoeltnever mind das wel teknoquote:Op woensdag 25 november 2009 15:09 schreef TimKuik het volgende:
Ik heb dit weekend ook nog wel een leuk illegaal feestje (Geen Tekno maar Goa).
aight! heb zometeen een legaal dubstepfeestje van vrienden van me, dus dat gaat 'm worden.quote:Op woensdag 25 november 2009 23:47 schreef defamai het volgende:
Ik hoor net dat mijn feestje wat ik in de planning had niet doorgaat, Nosh, die waar ik over gepm'd had dus. Maar ik heb daarintegen al wel weer wat gehoord over tekno.
Ik denk dat ik daar ook ben.Kwam Dani ook nog tegen op deathchant vs pacemaker in rotterdam pas, en Ezra zag ik op delft toen een tijd terug nog in dat oude college of zo.quote:Op maandag 30 november 2009 15:54 schreef defamai het volgende:
Zo, het staat vast, ik ga vrijdag naar dat bovenstaande feestje in Den Haag. Ow, en ik zal later op de dag even de flyer posten van dat feestje waar ik moet draaien, de 12e.
FF kijken of ik hier ook bij kan zijn.quote:Op maandag 30 november 2009 16:46 schreef defamai het volgende:
Capslock is ook gewoon heel vet, en Mat Weasel Busters is een totaal feestje.
Zoals aangekondigd:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Als je er bent, doe even pm'tje, kunnen we even meeten. Is er trouwens kans op een after, want ik zie dat het om 4 uur afgelopen is, en dat is me toch iets te gortig.quote:Op maandag 30 november 2009 16:18 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
Ik denk dat ik daar ook ben.Kwam Dani ook nog tegen op deathchant vs pacemaker in rotterdam pas, en Ezra zag ik op delft toen een tijd terug nog in dat oude college of zo.
Hun 2 uur durende set op audio active deel 1 in de catacomben!
Een after weet ik niet, den haag zit op het nachtnet iig. Weet niet waar je vandaan/heen terug mot.quote:Op vrijdag 4 december 2009 14:55 schreef defamai het volgende:
[..]
Als je er bent, doe even pm'tje, kunnen we even meeten. Is er trouwens kans op een after, want ik zie dat het om 4 uur afgelopen is, en dat is me toch iets te gortig.
Ik moet terug naar utrecht, maar dat komt wel goed, ik krijg anders daar vast wel wat te horen. Ben er zo rond 12 uur.quote:Op vrijdag 4 december 2009 15:12 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
Een after weet ik niet, den haag zit op het nachtnet iig. Weet niet waar je vandaan/heen terug mot.
Ben je ook van plan vanaf het begin te gaan?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Als stemmen zin had, was het al lang verboden.
Geloof niets, denk zelf.
quote:Op vrijdag 4 december 2009 21:11 schreef defamai het volgende:
Ok, ik ben herkennen aan een zwarte pet, rode hoodie.Zooo dat was een lekker feesie he?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Relaxte tent ook denk dat als daar vaker leuke feesies komen dat ik er dan ook heen ga.
.
Wij zijn artificial intelligence. Overclock jezelf maar hou jezelf wel goed koel.
Ik ben gematigd verslaafd aan drugs-ik kan stoppen voor een periode of altijd-maar altijd is zo lang-leef in zonde met mate(n)
http://pc-fr34k.hyves.nl/blog/
ik wilde ontzettend hard gaan, maar zat vast in utca, vaste tripvriendinnetje had haar voet verkankerd, en dan is het een kwestie van tijd dat je met permanente schade aan je poot in de middle of nowhere staat. Leek ons niet het allerbeste plan.quote:
Haha wat een contrast met de avond ervoor waar het om 4 uur al afgelopen wasquote:Op zondag 6 december 2009 15:19 schreef Apfelsaft het volgende:
[..]
Zeker gek ja... Rond 4 uur pas muziek, maar het was wel heel gezellig verder
Heb vandaag ook een Electro feestjequote:Op zaterdag 12 december 2009 16:58 schreef defamai het volgende:
Jeuh, vanavond weer feestje, zelf draaien deze keer
PM?quote:Op zaterdag 12 december 2009 16:58 schreef defamai het volgende:
Jeuh, vanavond weer feestje, zelf draaien deze keer
quote:Op maandag 28 december 2009 17:45 schreef pc-fr34k het volgende:
Lekker in de speaker gezeten, dat voelde echt kk chill, anders dan er tegenaan hangen.!
Ik denk ook tekno, mits in de buurt. Vorig jaar in Groningen was iig echt te kk vet.quote:Op maandag 28 december 2009 18:01 schreef Nosh het volgende:
[..].
.
Wat zijn de O&N plannen van mensen hier?
Ja, er is weer een grote in het land bevestigd, maar waarrr. Anders België.quote:Op maandag 28 december 2009 18:10 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
Ik denk ook tekno, mits in de buurt. Vorig jaar in Groningen was iig echt te kk vet.
Hopen op een vergelijkbaar feest, of beter!(Ook al is wat minder dan dit ook nog meer dan genoeg
)
Geen Tekno voor mij, word een Happy Hardcore feestje bij een maat van me :-P (besloten btw). Gaat leuk worden (en dat terwijl ik normaal naar death metal luisterquote:Op maandag 28 december 2009 18:01 schreef Nosh het volgende:
[..].
.
Wat zijn de O&N plannen van mensen hier?
Jongeeee, alles per PM.quote:Op maandag 28 december 2009 18:31 schreef pc-fr34k het volgende:
Zodra dat bekend is is verstandiger om er niks/tot zeer weinig nog hier over te zeggen. Grote feesten moet je helemaal extra voorzichtig zijn, zou zonde als je het daarmee niet door laat gaan oid.
België hoorde ik ook al wat over ja.
Sowieso, de scotoe leest alleen maar in UVT mee~!quote:
Radiopresentoren, mensen bij het nieuws, wie heeft fok nog niet gebruikt? Grootste forum van NL zijn we toch? Politie kijkt heus wel mee, ze kijken toch ook op 4chan en hyves?quote:
Mwah ik geef geen feestjes of zo. Maar ik denk dat een meerderheid op een feest je liever geen info vooraf geeft als je deze op een openbare website plaatst.quote:Op maandag 28 december 2009 19:18 schreef Yorrit het volgende:
och ja het is wel leuk om je belangrijk te voelen
maar pm is makkelijker
Tja, SVF ook, en daar komen dan ook van die teringmongolen die zand in het aggregaat gooien...quote:Op maandag 28 december 2009 19:40 schreef Nosh het volgende:
Mja, Lockdown deed hun feestjes wel via hyves aankondigen. En er dan nog halfslachtig mee wegkomen ook..
Tunnelrave (samenwerking met HnR): huurbus volledig ondergetagged, plus tyfusbende na afloop.quote:Op maandag 28 december 2009 21:59 schreef defamai het volgende:
[..]
Tja, SVF ook, en daar komen dan ook van die teringmongolen die zand in het aggregaat gooien...
De term tekno wordt steeds bekender. Gelukkig is er ook tribal tekno en vinden een hoop het daarom niks, maar zet maar frenchcore of een frenchcoreartiest op je pf-agenda feest en dan is het wel zowat zeker.quote:Op maandag 28 december 2009 22:16 schreef Nosh het volgende:
[..]
Tunnelrave (samenwerking met HnR): huurbus volledig ondergetagged, plus tyfusbende na afloop.
De niet-tekno hoek dan.
Jammer altijd.
Wat is er aan de hand?quote:
Nouja, ik draaide dus gisteren op een feestje in een oude discotheek, klagende buren door geluidsoverlast. Het was nog maar net 1 uur, en er zijn in het verleden veel hardere feestjes geweest, maargoed, politie dus. Leuk detail is alleen dat die lui ruim 15 jaar terug ooit al eens rechtzaak verloren hebben die ze tegen de gemeente hadden aangespannen om de zelfde reden. Maar daar schoten we niets mee op, omdat we buiten let geluid natuurlijk nog wel meer dingen niet helemaal legaal deden.quote:
Dat was een vet feest. Hoe laat was die set?quote:Op dinsdag 29 december 2009 17:11 schreef Nosh het volgende:
* Nosh np: Stefan ZMK - 2009-10-03 ZMK 10 Jaar "2009-10-03 ZMK 10 Jaar"
ZIN.
Laat geloof ik, uurtje of drie, vier? heb drie sets van die avond, ongeveer vier, vijf uur in totaal.quote:Op dinsdag 29 december 2009 17:23 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
Dat was een vet feest. Hoe laat was die set?
Hebben hebben.quote:Op dinsdag 29 december 2009 17:50 schreef Nosh het volgende:
[..]
Laat geloof ik, uurtje of drie, vier? heb drie sets van die avond, ongeveer vier, vijf uur in totaal.
iemand?
zou ik ookdoen! oprotten met die kutherrie!quote:Op dinsdag 29 december 2009 17:22 schreef defamai het volgende:
[..]
Nouja, ik draaide dus gisteren op een feestje in een oude discotheek, klagende buren door geluidsoverlast. Het was nog maar net 1 uur, en er zijn in het verleden veel hardere feestjes geweest, maargoed, politie dus. Leuk detail is alleen dat die lui ruim 15 jaar terug ooit al eens rechtzaak verloren hebben die ze tegen de gemeente hadden aangespannen om de zelfde reden. Maar daar schoten we niets mee op, omdat we buiten let geluid natuurlijk nog wel meer dingen niet helemaal legaal deden.
en met jullie goedkope bier, grote pupillen, joints, capuchon over je hoofd en je hondquote:Op dinsdag 29 december 2009 17:56 schreef Yorrit het volgende:
[..]
zou ik ookdoen! oprotten met die kutherrie!
Ik haat tekno!quote:Op dinsdag 29 december 2009 20:08 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
en met jullie goedkope bier, grote pupillen, joints, capuchon over je hoofd en je hond![]()
En dan heb je het nog niet eens over dat vieze haar van die lui. En de harddrugs ook nog eens. Zeker te lui om te werken.quote:Op dinsdag 29 december 2009 20:08 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
en met jullie goedkope bier, grote pupillen, joints, capuchon over je hoofd en je hond![]()
Vast wel, maar waarom vraag je dat hier?quote:Op donderdag 31 december 2009 11:11 schreef Bolkesteijn het volgende:
Zitten er hier ook liefhebbers van Schranz?
Ey daar was ik ookquote:Op maandag 4 januari 2010 01:49 schreef Nosh het volgende:
en deze was rond 11, zoiets:
echt mídden in de stad door gaan tot nieuwjaarsmiddag..
Nou, misschien heeft de beste man wel underground schranz connecties of zo? Kan toch.quote:Op maandag 4 januari 2010 01:50 schreef Nosh het volgende:
[..]
Vast wel, maar waarom vraag je dat hier?
ja shit... volgende keer beterquote:Op maandag 4 januari 2010 01:49 schreef Nosh het volgende:
Pas daar aangekomen toen het alweer licht was, but it was still going strong.quote:Op maandag 4 januari 2010 01:49 schreef Nosh het volgende:
He freeparty he. Do it yourself. Liften, zwartrijden, vervoer/geld regelen, tijd is er in overvloed, want het bestaat niet en wel.quote:Op donderdag 14 januari 2010 23:51 schreef defamai het volgende:
Tja, ik zit midden in een superchaotische verhuizing momenteel, dus het loopt allemaal even niet zo lekker. Voorlopig even geen feestjes voor mij, of ze moeten heel erg in de buurt zijn
Ja, ik weet het, het probleem is meer dat ik lichamelijk en geestelijk helemaal op ben. (Ik ben na 3 dagen het huis uit geschopt, dus sta binnen de kortste keren op straat, tijd om een pandje te kraken dus.)quote:Op vrijdag 15 januari 2010 04:39 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
He freeparty he. Do it yourself. Liften, zwartrijden, vervoer/geld regelen, tijd is er in overvloed, want het bestaat niet en wel.
Kom op wel free denken denken. Denk dat ik dit weekend wel weer een feest pakt, laatste was Nieuwjaar dus.
geen idee,ik weet wel dat ik mijn steentje in ieder geval heb bijgedragen.quote:Op zondag 17 januari 2010 22:01 schreef TimKuik het volgende:
Ik was er helaas niet bij. Hoe is alles gegaan? Is alle 900 bier er doorheen gegaan?
Laat even weten hoe of wat, bezetten/verhuizen, als jullie in Utca e.o aan de slag gaan.quote:Op vrijdag 15 januari 2010 17:17 schreef defamai het volgende:
[..]
Ja, ik weet het, het probleem is meer dat ik lichamelijk en geestelijk helemaal op ben. (Ik ben na 3 dagen het huis uit geschopt, dus sta binnen de kortste keren op straat, tijd om een pandje te kraken dus.)
Als ik naar mijn professor mail dat 'tijd niet bestaat, en deadlines ook niet', kan ik net zo goed meteen achter de vuilniswagen hangen.quote:Op vrijdag 15 januari 2010 04:39 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
He freeparty he. Do it yourself. Liften, zwartrijden, vervoer/geld regelen, tijd is er in overvloed, want het bestaat niet en wel.
Kom op wel free denken denken. Denk dat ik dit weekend wel weer een feest pakt, laatste was Nieuwjaar dus.
Welke plaat is dat in het 3e filmpje Nosh?quote:Op maandag 4 januari 2010 01:49 schreef Nosh het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |