Ja ik zoek tekno muziek, omschrijving:
tekno is beetje zo elektronisch en alles en ehm.. echt intelligente muziek...tis met hele snelle beat, beetje gabber misschien wel...
_____
weet iemand artiesten, of liedjes ? vertel 't mij please !
quote:wie zijn dat
Op woensdag 22 oktober 2003 16:10 schreef MIC1_ het volgende:
sofa surfers
quote:*kuch*google*kuch*
Op woensdag 22 oktober 2003 16:13 schreef TheSeeker_NL het volgende:[..]
wie zijn dat
beetje info graag als het niet teveel gevraagd is
quote:mja kan natuurlijk ook, maar 2/3 regeltjes tikken is toch niet zo moeilijk, tevens kan het zoeken bij google veel tijd kosten omdat je toch niet meteen vind wat je wil weten
Op woensdag 22 oktober 2003 16:13 schreef L.Denninger het volgende:[..]
*kuch*google*kuch*
quote:ja ik had al wat gevonden erover, bedankt voor je tip
Op woensdag 22 oktober 2003 16:15 schreef bas-beest het volgende:
het lijkt me dat er hier al genoeg posts te vinden zijn over Tekno, doe maar eens een zoekopdracht (op Fok! dus...)
[Dit bericht is gewijzigd door Summoner op 22-10-2003 16:23]
quote:Toch altijd raar hoe Google bij mij altijd prima werkt en voor andere mensen een marteling schijnt te zijn...
Op woensdag 22 oktober 2003 16:14 schreef TheSeeker_NL het volgende:[..]
mja kan natuurlijk ook, maar 2/3 regeltjes tikken is toch niet zo moeilijk, tevens kan het zoeken bij google veel tijd kosten omdat je toch niet meteen vind wat je wil weten
Naja, zal wel zijn omdat ik heel goed met computers ben ofzo
quote:De welbekende contradictio.
Op woensdag 22 oktober 2003 16:08 schreef TheSeeker_NL het volgende:
echt intelligente muziekbeetje gabber misschien wel
quote:ja dat heb ik nie gescheven hoor
Op woensdag 22 oktober 2003 16:25 schreef Oosthoek het volgende:[..]
De welbekende contradictio.
quote:Rustig maar hoor, bedankt voor je moeite omdat op te zoeken, de bedoeling van deze post wast gewoon om te kijken of hier mensen waren die goede tekno wisten, maar bedankt
Op woensdag 22 oktober 2003 16:17 schreef L.Denninger het volgende:[..]
Toch altijd raar hoe Google bij mij altijd prima werkt en voor andere mensen een marteling schijnt te zijn...
als ik dit doe http://www.google.nl/search?hl=nl&ie=UTF-8&oe=UTF-8&q=%22sofa+surfers%22&lr=
krijg ik gewoon binnen 0.1 seconden alles wat ik wil weten...Naja, zal wel zijn omdat ik heel goed met computers ben ofzo
Dus ergens tussen hardbass/hardstyle en hardcore...
Heb geen namen want ik draai dat niet
Ik zoek nu ff naar wat nummers, want dit is voor mij ook helemaal nieuw
quote:hehe, kijk je hoeft niet voor mij te zoeken als je niet wilt simpel, ik hoopte gewoon dat er mensen waren die al wat wisten en dus niet hoeften te zoeken
Op woensdag 22 oktober 2003 16:34 schreef Chirma het volgende:
Dit lijkt Tweakers wel.. die jongen vraagt wat en als antwoord krijgt hij dat 'ie moet gaan zoeken.Ik zoek nu ff naar wat nummers, want dit is voor mij ook helemaal nieuw
ik wil gewoon wat nieuwe muziek luisteren he
Dat soort muziek bedoel je?
quote:Hmmm, VNV Nation is meer electro/industrial en Suicide Commando is Industrial gothic rock geloof ik. In ieder geval GEEN Tekno.
Op woensdag 22 oktober 2003 16:36 schreef qntal het volgende:
Suicide commando?
VNV Nation?
Feindflug?
quote:Ik haat hokjesgedoe
Op woensdag 22 oktober 2003 16:41 schreef Summoner het volgende:[..]
Hmmm, VNV Nation is meer electro/industrial en Suicide Commando is Industrial gothic rock geloof ik. In ieder geval GEEN Tekno.
quote:en toch ga ik het downloaden
Op woensdag 22 oktober 2003 16:41 schreef Summoner het volgende:[..]
Hmmm, VNV Nation is meer electro/industrial en Suicide Commando is Industrial gothic rock geloof ik. In ieder geval GEEN Tekno.
kheb er nog niet van gehoord dus kan geen kwaad
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |