Opzich viel dat wel mee, ik heb misschien een enkele keer het idee gehad dat iemand drugs had gebruikt, dat heb ik bij dance feesten wel erger gezien. Zelf had ik ook alleen maar bier en vodka op. Overigens tel ik Wiet & Hasj niet mee als drugs uiteraard.quote:Op maandag 5 oktober 2009 22:28 schreef Yorrit het volgende:
ander berichtje erover: http://www.bndestem.nl/al(...)egale-houseparty.ece
[..]
jaaa vast!
Hehe. Maar op zich is het niet erger dan ergens anders. Je kan het alleen openbaar doen en niemand die je raar aankijkt als je wat gebruikt.quote:Op maandag 5 oktober 2009 22:45 schreef 68Chevelle het volgende:
[..]
Nee, echt...... die stand van hun smoel was gewoon pyre vermoeidheid
grootste gevaar is dat iemand anders ook wilquote:Op dinsdag 6 oktober 2009 08:57 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
Hehe. Maar op zich is het niet erger dan ergens anders. Je kan het alleen openbaar doen en niemand die je raar aankijkt als je wat gebruikt.
Hehe lol. Autonome zonesquote:
Dat is 6 november ipv 16... Verkeerd gekeken staat er goed maar was 16/10/2009 geplaatstquote:Op woensdag 21 oktober 2009 17:34 schreef defamai het volgende:
Misschien toch maar eens overwegen om naar een legaal feestje te gaan:
http://festivalinfo.nl/news_detail.php?news_id=8137
Die reacties op de FP ook altijd.quote:Op donderdag 22 oktober 2009 00:04 schreef TimKuik het volgende:
Grote krakersactie in Utrecht
Misschien leuk om heen te gaan, voor het behoud van teknofeesten!
Dude.....regio Rotterdam?, laat eens een PM achter met hoe ik kan meegenieten?, ik heb wel weer zinquote:Op vrijdag 23 oktober 2009 12:07 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
Die reacties op de FP ook altijd.!
Rechtse mensen die niet nadenken en alleen maar willen dat de ME knuppel er overheen gaat bij alles wat ze maar raar/anders vinden. Roepen van alles ongefundeerd en dan nog eens nagepraat ook over het algemeen..
Misschien dat ik ook kom zaterdag, vandaag al feesten dus weet niet hoe laat die actie is...
Ik had idd het idee dat het TBS was. De tunneltjes waren koningquote:Op zaterdag 24 oktober 2009 20:24 schreef defamai het volgende:
Demo was leuk, vooral het rave'je aan het eind en in de tunneltjes was best gaaf, maar van welk system was dat voorste busje nou? Ik zag iemand met een hoodie van TBS, maar op de bus zat een sticker van Kierewiet.
waar?quote:Op maandag 2 november 2009 18:59 schreef defamai het volgende:
Aanstaande zaterdag kraakfeestje waar onderstaande lekker teknosetje zal wegzetten.
Whehe, alsof dat al bekend is.quote:
Vaak ook de locatie maar wordt het(Logischerwijs)nog niet bekend gemaakt. Omgeving zodat mensen weten of het ene beetje binnen bereik is en locatie voor een grotere groep na 22:00 bekend via info.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |