abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_72104221
Ondertussen....terwijl iedereen in Hoek van Holland zat te knokken, steken of te schieten....

Was er op de Maasvlakte een prima feestje met Liveset TDK die er duidelijk zin in had, niet dat ik de anderen onder wil doen.

Dit account is permanent uitgeschakeld.
  † In Memoriam † zondag 4 oktober 2009 @ 13:34:40 #102
67005 pc-fr34k
"Internet=Telepathie"
pi_73355809
Heusden was voor zo ver het duurde een erg tof feest op een toffe locatie met veel bezoekers en toffe muziek. !

Ook waren er aardig wat bekenden en ben volgens mij lang niet iedereen tegen gekomen want het was zowat onmogelijk om mensen te vinden.

Erg jammer dat die lowlifers weer eens hun verzetje moesten hebben door feestende mensen lastig te vallen. .
Wij zijn artificial intelligence. Overclock jezelf maar hou jezelf wel goed koel.
Ik ben gematigd verslaafd aan drugs-ik kan stoppen voor een periode of altijd-maar altijd is zo lang-leef in zonde met mate(n)
http://pc-fr34k.hyves.nl/blog/
pi_73355838
Wat dat die mega 10 jaar ZMK party? Of wat was het precies. 22 systems, hit & run feestje etc.
  † In Memoriam † zondag 4 oktober 2009 @ 13:43:09 #104
67005 pc-fr34k
"Internet=Telepathie"
pi_73356015
quote:
Op zondag 4 oktober 2009 13:35 schreef Sapstengel het volgende:
Wat dat die mega 10 jaar ZMK party?
Volgens mij wel ja.(Ik twijfel of dat dit feest of die in vught was) Een shitload aan soundsystems en area's Had de tijd dat ik(kwam tussen 2/3 uur aan dacht ik)er was geen capuchon op, liep al wel als een zombie rond en erna was ik een zombie met kapuchon. .

Altijd leuk hoe veel mensen je aan zitten te kijken als je naar de kanker bent. Hier is een deel waarschijnlijk wel paranoia van de drugs maar je merkt wel dat een hoop mensen je echt met een WTF ziet die eruit/WTF heeft die gedaan blik aankijken. !
Wij zijn artificial intelligence. Overclock jezelf maar hou jezelf wel goed koel.
Ik ben gematigd verslaafd aan drugs-ik kan stoppen voor een periode of altijd-maar altijd is zo lang-leef in zonde met mate(n)
pi_73356134
vaag, je zou toch denken een tijdje in de teknoscene en je kijkt nergens meer van op
  † In Memoriam † zondag 4 oktober 2009 @ 13:58:02 #106
67005 pc-fr34k
"Internet=Telepathie"
pi_73356407
quote:
Op zondag 4 oktober 2009 13:47 schreef Yorrit het volgende:
vaag, je zou toch denken een tijdje in de teknoscene en je kijkt nergens meer van op
Ja ik bedoelde dus mensen in het OV/op straat. Ik twijfel of je dat nou niet wist of wel , door de '
pi_73356478
haha ja mooi
pi_73356906
Haha ja. Of op zondag om 09:00 de trein pakken, terwijl je nog helemaal in de partyvibe bent. Nog nooit mensen zo verschrikt zien kijken wanneer ik een biertje openmaakte .
quote:
Op zondag 4 oktober 2009 13:43 schreef pc-fr34k het volgende:

[..]

Volgens mij wel ja.(Ik twijfel of dat dit feest of die in vught was) Een shitload aan soundsystems en area's
Vrienden waren er geweest, rond 9 uur vroeg ik of ze meer wisten en zeiden ze "omgeving Den Bosch", dus dat klopt wel redelijk.
pi_73357185
quote:
Op zondag 4 oktober 2009 14:16 schreef Sapstengel het volgende:
Haha ja. Of op zondag om 09:00 de trein pakken, terwijl je nog helemaal in de partyvibe bent. Nog nooit mensen zo verschrikt zien kijken wanneer ik een biertje openmaakte .
moet je ze zien om 09:00 op maandag!
pi_73357416
Whehe, ja da's nog een slag erger idd .

Trouwens pc-freak, werd het feestje rond een uur of 07:00 afgelast? Dan was het dezelfde .
  † In Memoriam † zondag 4 oktober 2009 @ 14:48:08 #111
67005 pc-fr34k
"Internet=Telepathie"
pi_73357927
quote:
Op zondag 4 oktober 2009 14:16 schreef Sapstengel het volgende:
Ha ha ja de vroege zondagochtend waar alleen bejaarden en gelovigen die naar de kerk gaan de trein nemen, op een groep feestvierders na die de nacht nog aan het overdoen zijn in de trein. Heb een keer meegemaakt dat een vrouw haar hand voor het gezicht van haar kind hield, die enge housers zijn natuurlijk niet voor tere kinderzieltjes !
quote:
[..]

Vrienden waren er geweest, rond 9 uur vroeg ik of ze meer wisten en zeiden ze "omgeving Den Bosch", dus dat klopt wel redelijk.
Ja dat is die. .
quote:
Op zondag 4 oktober 2009 14:32 schreef Sapstengel het volgende:
Trouwens pc-freak, werd het feestje rond een uur of 07:00 afgelast? Dan was het dezelfde .
Ja zoiets ja. Eerst de mainzaal waar ik in eerste instantie dacht dat er een generator of iets anders kapot was omdat alles ineens uit viel in die zaal maar de andere zalen wel verder gingen. Toen ik na meerdere keren checken of die zaal het alweer deed erachter kwam dat de ME dus de stroom uitzette per zaal wist ik dus dat het weer erg jammer was dat zo'n feest vroegtijdig beëindigd werd. Was wel grappig de laatste zaal had de minste bezoekers telkens maar toen steeds meer zalen dicht gingen was het daar echt druk
quote:
Op zondag 4 oktober 2009 14:25 schreef Yorrit het volgende:

[..]

moet je ze zien om 09:00 op maandag!
Ja een persoon die nog wakker moet worden ziet er ook niet fris uit maar dat is IMO niet te vergelijken met hoe je er uit ziet na een weekendje hard gaan ook al is een groot deel de effecten van de drug zelf die nog werkt. De maandagochtend zal dan ook wel een stuk erger zijn over het algemeen.

edit: Ik kom er nu pas achter dat je bedoelde hoe ze kijken als je op maandag een biertje drinkt !
pi_73358107
quote:
Op zondag 4 oktober 2009 13:34 schreef pc-fr34k het volgende:
Heusden was voor zo ver het duurde een erg tof feest op een toffe locatie met veel bezoekers en toffe muziek. !

Ook waren er aardig wat bekenden en ben volgens mij lang niet iedereen tegen gekomen want het was zowat onmogelijk om mensen te vinden.

Erg jammer dat die lowlifers weer eens hun verzetje moesten hebben door feestende mensen lastig te vallen. .
Iedereen wa er inderdaad, wat een geweldig geluid in de grote hal zeg!
  † In Memoriam † zondag 4 oktober 2009 @ 15:22:59 #113
67005 pc-fr34k
"Internet=Telepathie"
pi_73358946
quote:
Op zondag 4 oktober 2009 14:53 schreef 68Chevelle het volgende:

[..]

Iedereen wa er inderdaad, wat een geweldig geluid in de grote hal zeg!
Oh inderdaad. Die bass was echt tot op grote afstand na de boxen te voelen. Er kwam geluid uit om een stijve van te krijgen!
  zondag 4 oktober 2009 @ 17:37:30 #114
236839 TimKuik
Illegaal downloaden mag niet!
pi_73362441
Whoah, ik was er ook! Jammer dat de politie het eindigde.

Heb ff een kort filmpje gemaakt.

[ Bericht 39% gewijzigd door TimKuik op 04-10-2009 17:51:40 ]
This crypto stuff is all hype anyway, nothing will ever replace Windows 10.
  † In Memoriam † zondag 4 oktober 2009 @ 18:50:59 #115
108371 sinterklaaskapoentje
Wie komt er alle jaren...
pi_73364373
Hmm nog maar eens, kan ik iemands msn die weet waar de partys zijn Het is meer dan naar om hier anekdotes te lezen van feesten waar ik bij had kunnen zijn
:')
  zondag 4 oktober 2009 @ 20:04:59 #116
151456 Tokamak
Bad shrooms...
pi_73366871
quote:
Op zondag 4 oktober 2009 17:37 schreef TimKuik het volgende:

Knetter, TimKuik, hoe heet dat nummer?
  † In Memoriam † zondag 4 oktober 2009 @ 20:30:39 #117
67005 pc-fr34k
"Internet=Telepathie"
pi_73367962
quote:
Op zondag 4 oktober 2009 17:37 schreef TimKuik het volgende:

Dude! ! ! Ik wil niet lullig doen of zo maar er valt niks te zien en het geluid valt ook niet echt te beluisteren. Misschien handiger om met een digitale camera/tel met betere cam/mic filmpjes te maken, want hier valt niet echt wat uit te halen. .
quote:
Op zondag 4 oktober 2009 18:50 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Hmm nog maar eens, kan ik iemands msn die weet waar de partys zijn Het is meer dan naar om hier anekdotes te lezen van feesten waar ik bij had kunnen zijn
www.ILLEGALEFEESTJESINFORMATIEBORD.NL
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.

[ Bericht 0% gewijzigd door pc-fr34k op 04-10-2009 20:40:47 ]
  zondag 4 oktober 2009 @ 20:38:10 #118
236839 TimKuik
Illegaal downloaden mag niet!
pi_73368399
quote:
Op zondag 4 oktober 2009 20:30 schreef pc-fr34k het volgende:

[..]

Dude! ! ! Ik wil niet lullig doen of zo maar er valt niks te zien en het geluid valt ook niet echt te beluisteren. Misschien handiger om met een digitale camera/tel met betere cam/mic filmpjes te maken, want hier valt niet echt wat uit te halen. .
[..]
Klopt, is ook meer voor de lol en omdat er toen ik het uploade nog geen filmpjes van 't feest op internet stonden.

Maar daarvoor dan maar even een extragratis bonus foto Made by a 3rd party..:

Valt niet super veel op te zien natuurlijk maar ik vond hem wel mooi.

[ Bericht 1% gewijzigd door TimKuik op 04-10-2009 20:55:08 ]
This crypto stuff is all hype anyway, nothing will ever replace Windows 10.
  † In Memoriam † zondag 4 oktober 2009 @ 20:43:26 #119
67005 pc-fr34k
"Internet=Telepathie"
pi_73368682
quote:
Op zondag 4 oktober 2009 20:38 schreef TimKuik het volgende:

[..]

Klopt, is ook meer voor de lol en omdat er toen ik het uploade nog geen filmpjes van 't feest op internet stonden.

Maar daarvoor dan maar even een extragratis bonus foto:
[ afbeelding ]

Valt niet super veel op te zien natuurlijk maar ik vond hem wel mooi.
Hier valt iig wel goed uit te halen dat het een menigte is in een zaal. Niet echt heel mooi als foto maar de kleuren/lichten vind ik zelf heel mooi overlopen in elkaar en als geheel laten ze een mooi beeld zien
pi_73373093
dj paul ft.dj tekstro
en dan iets met full energic
beetje vaag weet het zelf ook niet zo goed meer
lul niet over je fiets!!!
we fietsen ook niet over jouwn lul!!!!;-)
  † In Memoriam † zondag 4 oktober 2009 @ 22:15:34 #121
67005 pc-fr34k
"Internet=Telepathie"
pi_73375219
quote:
Op zondag 4 oktober 2009 21:43 schreef willem1231 het volgende:
dj paul ft.dj tekstro
en dan iets met full energic
beetje vaag weet het zelf ook niet zo goed meer
Ik zou niet weten of ik het nummer ken, maar ik neem aan dat als het van Paul is en op Rotterdam Tekno staat heeft het geen ene flikker met tekno te maken. Rotterdam Tekno is meer een jump-labeltje
pi_73388615
Erg gaaf feestje, jammer alleen dat het zo snel (nog voor t licht) stopte. Maar dicht bij mij thuis, dus daar nog een paar uur gechild.....was al lang niet meer geweest dus jammer dat zo'n dik feest niet langer mag duren als er geen klachten over geluidsoverlast zijn....
pi_73408413
Ja was een mooi feest, gelukkig had ik een lift heen én terug (ik moest anderhalf uur rijden terug naar huis) gezien het opeens ophield.

Zoveel mensen en helemaal geen problemen (voor zover ik weet). Klopt het trouwens dat dit feest het nieuws gehaald heeft? Zoja, heeft iemand een bron/link? Never mind: http://headlines.nos.nl/forum.php/list_messages/17446
pi_73409114
ander berichtje erover: http://www.bndestem.nl/al(...)egale-houseparty.ece
quote:
" [..] Er worden, in tegenstelling tot wat veel mensen denken, weinig drugs gebruikt. We willen alleen maar een avondje plezier hebben."

jaaa vast!
pi_73409821
quote:
Op maandag 5 oktober 2009 22:28 schreef Yorrit het volgende:
ander berichtje erover: http://www.bndestem.nl/al(...)egale-houseparty.ece
[..]

jaaa vast!
Nee, echt...... die stand van hun smoel was gewoon pyre vermoeidheid
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop: