abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  † In Memoriam † dinsdag 30 juni 2009 @ 18:34:15 #77
67005 pc-fr34k
"Internet=Telepathie"
pi_70521469
quote:
Op dinsdag 30 juni 2009 17:56 schreef Apfelsaft het volgende:
Wehe

Klacht overlast krakersfeestje
!
Wij zijn artificial intelligence. Overclock jezelf maar hou jezelf wel goed koel.
Ik ben gematigd verslaafd aan drugs-ik kan stoppen voor een periode of altijd-maar altijd is zo lang-leef in zonde met mate(n)
http://pc-fr34k.hyves.nl/blog/
pi_70527320
quote:
Op dinsdag 30 juni 2009 02:22 schreef Apfelsaft het volgende:
Waar ben je geweest?
Leiden
pi_70567065

[ Bericht 74% gewijzigd door MarsX op 02-07-2009 00:26:56 ]
pi_70600488
quote:
Op maandag 22 juni 2009 12:07 schreef Sapstengel het volgende:
Waren er nog mensen in Amersfoort geweest? Op dat megafeest in het oude gekkenhuis.
Die omgeving ken ik wel goed. Moet een prachtige locatie zijn geweest voor een tekno-feest. Het was in het oude Sinaï-centrum, dat is een centrum voor geestelijke gezondheidszorg gericht op Joodse mensen. Ik weet niet hoe het er van binnen uit ziet, maar medische omgevingen zijn altijd een beetje freaky zeg maar, dus die sfeer past wel bij een tekno-feest.
pi_70603212
quote:
Op vrijdag 3 juli 2009 03:01 schreef Bolkesteijn het volgende:

[..]

Die omgeving ken ik wel goed. Moet een prachtige locatie zijn geweest voor een tekno-feest. Het was in het oude Sinaï-centrum, dat is een centrum voor geestelijke gezondheidszorg gericht op Joodse mensen. Ik weet niet hoe het er van binnen uit ziet, maar medische omgevingen zijn altijd een beetje freaky zeg maar, dus die sfeer past wel bij een tekno-feest.
Echt heel tof die omgevingen inderdaad; dat feestje in Delft laatst was dus in een oud laboratorium, nou ziet het er in de kelders waar het feest was niet zo heel freaky uit, maar de bovenverdiepingen hebben echt nog oud laboratorium-interieur. Echt heel vet.
pi_70605128
quote:
Op vrijdag 3 juli 2009 09:45 schreef Apfelsaft het volgende:

[..]

Echt heel tof die omgevingen inderdaad; dat feestje in Delft laatst was dus in een oud laboratorium, nou ziet het er in de kelders waar het feest was niet zo heel freaky uit, maar de bovenverdiepingen hebben echt nog oud laboratorium-interieur. Echt heel vet.
Was het bij de prop ofzo?, zo ja heb ik wat gemist
Dit account is permanent uitgeschakeld.
pi_70605928
quote:
Op vrijdag 3 juli 2009 10:53 schreef 68Chevelle het volgende:

[..]

Was het bij de prop ofzo?, zo ja heb ik wat gemist
Jep
pi_70606881
quote:
Op vrijdag 3 juli 2009 11:14 schreef Apfelsaft het volgende:

[..]

Jep
Ach, ik ken die mensen daar, ze waren van plan zoiets meer te doen, volgende keer dan maar
pi_70609655
quote:
Op vrijdag 3 juli 2009 11:42 schreef 68Chevelle het volgende:

[..]

Ach, ik ken die mensen daar, ze waren van plan zoiets meer te doen, volgende keer dan maar
Ik ken ze ook, nu ben ik toch wel benieuwd wie jij bent
pi_70611708
quote:
Op vrijdag 3 juli 2009 13:12 schreef Apfelsaft het volgende:

[..]

Mijn username zou een hoop moeten zeggen
pi_70613116
quote:
Op vrijdag 3 juli 2009 13:12 schreef Apfelsaft het volgende:

[..]

Heb jij al door het doolhof gelopen?
pi_70641719
party in amersfoort was ik ook nog supervette party. Lekker slingeren aan touwen voor de speakers in de gymzaal.

schijnen nog aardig wat parties geweest te zijn.

http://www.ad.nl/amersfoo(...)_drank_en_drugs.html
pi_70644085
quote:
Op vrijdag 3 juli 2009 14:07 schreef 68Chevelle het volgende:

[..]

Mijn username zou een hoop moeten zeggen
Maatje van die DJ
pi_70644135
quote:
Op zaterdag 4 juli 2009 14:56 schreef Roksopp het volgende:
party in amersfoort was ik ook nog supervette party. Lekker slingeren aan touwen voor de speakers in de gymzaal.

schijnen nog aardig wat parties geweest te zijn.

http://www.ad.nl/amersfoo(...)_drank_en_drugs.html
pi_70658659
quote:
Op zaterdag 4 juli 2009 16:35 schreef Apfelsaft het volgende:

[..]

Maatje van die DJ
Das snel, ik kan niet meer conluderen dat dat je "binnen" zit, ik zal me de volgende ker wel evem metjes voorstellen, was kutweer de laatste keer met die verjaardag
  † In Memoriam † maandag 27 juli 2009 @ 00:11:23 #92
67005 pc-fr34k
"Internet=Telepathie"
pi_71354172
Spaanse polder Rotterdam was vetjes
Was samen met m'n vriendin gaan lopen vanaf charlois naar spaanse polder, en ipv de door googlemaps aangegeven 1.75 uur deden we er tussen de 2/2.25 uur of zo. Een deel omdat googlemaps de route aangaf waar op het moment geen doorgang mogelijk was(bouw met hekken) en op het andere waren er delen van de route die niet meer van toepassing waren omdat er aan de weg werd gewerkt/de wegen anders ingericht werden.
Tel daar pep-vaagheid en een coördinatiegevoel van niks(Zeker in delen van R,dam waar ik maar heel sporadisch kom)bij op en dan is googlemaps toch niet echt een handig programma(Als je de verkeerde kant uit loopt door het verkeerd begrijpen bv )
Lang leve streetview die het toch een stuk makkelijker maakt om de omgeving te checken met wat googlemaps zegt, alleen jammer dat niet alles daar bij staat.

Maar terug gelukkig mee kunnen rijden met een maat van me rond half 5 s'middags of zo. We vertrokken van charlois btw om kwart voor 5 met het idee van ach vanaf het begin hoeft ook niet elke keer, en de tijd dat je er bent vanaf de ochtend is toch met een freeparty al langer dan een gemiddeld feest.

Het geluid was echt Stond lekker hard, alleen beetje vage verdeling van de toonhoogtes. Was wel vet dat de bassen extra naar voren kwamen maar de nummer klonken wel gelijk wat raar daardoor. Leuk pand ook, alleen wel gevaarlijk in het donker die gang Ik liep aan de zijkant om zeker te zijn dat ik niet tegen mensne aan zou botsen word de gang smaller bots ik tegen een muur op En tussendoor ook nog tegen allemaal mensen.

Van mij mogen er zeker vaker feestjes daar gegeven worden. Lekker in de buurt en het bevalt prima.
Nog meer mensen die aanwazig waren?
Wij zijn artificial intelligence. Overclock jezelf maar hou jezelf wel goed koel.
Ik ben gematigd verslaafd aan drugs-ik kan stoppen voor een periode of altijd-maar altijd is zo lang-leef in zonde met mate(n)
pi_71355710
Kut.... nee, had ik dit verdomme maar eerder geweten..... ach.....volgende keer maar weer op zoek gaan als ze steeds meer in omg. Rotterdam komen
pi_71355726
quote:
Op vrijdag 3 juli 2009 03:01 schreef Bolkesteijn het volgende:

[..]

Mjah gekkenhuis was een beetje ongenuanceerd .

Maar idd, aparte locatie. Ook met zwembad, isoleercellen etc.
pi_71507283
Klinkt goed... Hopelijk binnenkort weer eens een leuk feest ergens.

Simpele Tekno liedjes, puur voor de lol:

† In Memoriam † zondag 2 augustus 2009 @ 15:24:44 #96
67005 pc-fr34k
"Internet=Telepathie"
pi_71538953
Duracell was wel leuk feesie
Hoop bekenden, leuke plek ook
Waren er nog mensen van hier ook bij duracell?
  † In Memoriam † zondag 16 augustus 2009 @ 03:47:09 #97
67005 pc-fr34k
"Internet=Telepathie"
pi_71913992
Jaaaaaaa!!!!23!23!!23!!!! Kapuchon op en als een zombie voor de speakers freaken.
Oftewel: op weg naar een zmk-freeparty. !
Gelukkig toch vervoer gevonden want het zag er eerst niet meer naar uit dat we er zouden komen, treinen reden ook al niet meer. De planning werd ook al zodra de eerste trein gaat rijden alsnog gaan en bellen of het nog leeft en lang doorgaat want er 9 a 10 uur aankomen als het toch tot laat in de middag of de avond doorgaat is het zeker waard. Dat is dan even lang als een legaal feesie of langer.

* pc-fr34k is kankerblij en gaat hier nog wel een rapport uitbrengen over hoe het was.

Tekno! ! ! !
  † In Memoriam † maandag 17 augustus 2009 @ 02:31:47 #98
67005 pc-fr34k
"Internet=Telepathie"
pi_71940368
Dat was dus een zeer vet feesie op een toffe locatie. Jammer dat er mensen moeten klagen en het in de middag gestopt werd... Veel verschillende muziek, goede sfeer en veel bekenden

Nog meer fok!ers die aanwazig waren in Vught?
  † In Memoriam † dinsdag 18 augustus 2009 @ 11:42:48 #99
108371 sinterklaaskapoentje
Wie komt er alle jaren...
pi_71975359
quote:
Op maandag 17 augustus 2009 02:31 schreef pc-fr34k het volgende:
Dat was dus een zeer vet feesie op een toffe locatie. Jammer dat er mensen moeten klagen en het in de middag gestopt werd... Veel verschillende muziek, goede sfeer en veel bekenden

Nog meer fok!ers die aanwazig waren in Vught?
Nee, mag ik jouw msn voor locaties enzo, ik ben niet zo in de illegale scene
:')
pi_71975702
quote:
Op dinsdag 18 augustus 2009 11:42 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:

[..]

Nee, mag ik jouw msn voor locaties enzo, ik ben niet zo in de illegale scene
Ik ben ook graag op de hoogte!

En bij voorbaat dank!
ph'nglui mglw'nafh Cthulhu R'lyeh wgah'nagl fhtagn
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties