quote:
Die omgeving ken ik wel goed. Moet een prachtige locatie zijn geweest voor een tekno-feest. Het was in het oude Sinaï-centrum, dat is een centrum voor geestelijke gezondheidszorg gericht op Joodse mensen. Ik weet niet hoe het er van binnen uit ziet, maar medische omgevingen zijn altijd een beetje freaky zeg maar, dus die sfeer past wel bij een tekno-feest.quote:Op maandag 22 juni 2009 12:07 schreef Sapstengel het volgende:
Waren er nog mensen in Amersfoort geweest? Op dat megafeest in het oude gekkenhuis.
Echt heel tof die omgevingen inderdaad; dat feestje in Delft laatst was dus in een oud laboratorium, nou ziet het er in de kelders waar het feest was niet zo heel freaky uit, maar de bovenverdiepingen hebben echt nog oud laboratorium-interieur. Echt heel vet.quote:Op vrijdag 3 juli 2009 03:01 schreef Bolkesteijn het volgende:
[..]
Die omgeving ken ik wel goed. Moet een prachtige locatie zijn geweest voor een tekno-feest. Het was in het oude Sinaï-centrum, dat is een centrum voor geestelijke gezondheidszorg gericht op Joodse mensen. Ik weet niet hoe het er van binnen uit ziet, maar medische omgevingen zijn altijd een beetje freaky zeg maar, dus die sfeer past wel bij een tekno-feest.
Was het bij de prop ofzo?, zo ja heb ik wat gemistquote:Op vrijdag 3 juli 2009 09:45 schreef Apfelsaft het volgende:
[..]
Echt heel tof die omgevingen inderdaad; dat feestje in Delft laatst was dus in een oud laboratorium, nou ziet het er in de kelders waar het feest was niet zo heel freaky uit, maar de bovenverdiepingen hebben echt nog oud laboratorium-interieur. Echt heel vet.
Jepquote:Op vrijdag 3 juli 2009 10:53 schreef 68Chevelle het volgende:
[..]
Was het bij de prop ofzo?, zo ja heb ik wat gemist
Ach, ik ken die mensen daar, ze waren van plan zoiets meer te doen, volgende keer dan maarquote:
Ik ken ze ook, nu ben ik toch wel benieuwd wie jij bentquote:Op vrijdag 3 juli 2009 11:42 schreef 68Chevelle het volgende:
[..]
Ach, ik ken die mensen daar, ze waren van plan zoiets meer te doen, volgende keer dan maar
Mijn username zou een hoop moeten zeggenquote:Op vrijdag 3 juli 2009 13:12 schreef Apfelsaft het volgende:
[..]
Ik ken ze ook, nu ben ik toch wel benieuwd wie jij bent
Heb jij al door het doolhof gelopen?quote:Op vrijdag 3 juli 2009 13:12 schreef Apfelsaft het volgende:
[..]
Ik ken ze ook, nu ben ik toch wel benieuwd wie jij bent
Maatje van die DJquote:Op vrijdag 3 juli 2009 14:07 schreef 68Chevelle het volgende:
[..]
Mijn username zou een hoop moeten zeggen
quote:Op zaterdag 4 juli 2009 14:56 schreef Roksopp het volgende:
party in amersfoort was ik ook nog supervette party. Lekker slingeren aan touwen voor de speakers in de gymzaal.
schijnen nog aardig wat parties geweest te zijn.
http://www.ad.nl/amersfoo(...)_drank_en_drugs.html
Das snel, ik kan niet meer conluderen dat dat je "binnen" zit, ik zal me de volgende ker wel evem metjes voorstellen, was kutweer de laatste keer met die verjaardagquote:
Mjah gekkenhuis was een beetje ongenuanceerdquote:Op vrijdag 3 juli 2009 03:01 schreef Bolkesteijn het volgende:
[..]
Die omgeving ken ik wel goed. Moet een prachtige locatie zijn geweest voor een tekno-feest. Het was in het oude Sinaï-centrum, dat is een centrum voor geestelijke gezondheidszorg gericht op Joodse mensen. Ik weet niet hoe het er van binnen uit ziet, maar medische omgevingen zijn altijd een beetje freaky zeg maar, dus die sfeer past wel bij een tekno-feest.
Nee, mag ik jouw msn voor locaties enzo, ik ben niet zo in de illegale scenequote:Op maandag 17 augustus 2009 02:31 schreef pc-fr34k het volgende:
Dat was dus een zeer vet feesie op een toffe locatie. Jammer dat er mensen moeten klagen en het in de middag gestopt werd... Veel verschillende muziek, goede sfeer en veel bekenden
Nog meer fok!ers die aanwazig waren in Vught?
Ik ben ook graag op de hoogte!quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 11:42 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Nee, mag ik jouw msn voor locaties enzo, ik ben niet zo in de illegale scene
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |