abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_67750757
check uns www.teknoradio.nl

downloads tracks en mixen en 2 radiostations
genoeg tekno denk ik zo
getekend:
Joost m.h. Weten
pi_67763081
En afgelopen zaterdag heb ik bruut staan stampen bij de Decepticons in breda
M'n vrindjes en ik hebben een meesterlijke nacht gehad! Het was echt schitterend!
Erg jammer dat dat kraakpand 'dicht'gaat, ik heb er al vaker erg mooie feestjes mogen meemaken.
ph'nglui mglw'nafh Cthulhu R'lyeh wgah'nagl fhtagn
  † In Memoriam † zaterdag 11 april 2009 @ 04:48:54 #53
67005 pc-fr34k
"Internet=Telepathie"
pi_67917436
Ik wilde zaterdag ook naar breda , maar geldloos(de trein) en halfbrak thuis aant zitten van de vrijdag.
Ik dacht ik ken halfdood gaan rondlopen en het risico nemen met zwart rijden of toch maar gaan slapen en het missen.

Laatste illegale was voor mij gouda/Duracell. Sowieso pas vanaf eind vorig jaar op illegale te vinden, en ze hebben zwaar de voorkeur voor mij Lekker voor de speakers staan freaken, doen waar je zin in hebt, en mits de mannen int blauw niks komen verstoren lekker doorgaan.
Groningen nieuwjaar was echt op stipt mijn vetste feest van 2008. 24 uur feesten en dan om 12 uur vrijdagmiddag lopen naar het station en terug naar r,dam
Wij zijn artificial intelligence. Overclock jezelf maar hou jezelf wel goed koel.
Ik ben gematigd verslaafd aan drugs-ik kan stoppen voor een periode of altijd-maar altijd is zo lang-leef in zonde met mate(n)
http://pc-fr34k.hyves.nl/blog/
pi_67961859
Gisteravond was er in Tholen een buitenfeestje.... het weer begint weer lekker te worden en ik moet zeggen dat die Teknofeesten een beetje de reden was waarom ik me vroeger in de housescene gooide, harde muziek, goedkoop bier, en totale vrijheid, ipv van die gereguleerde kutfeestjes in tenten als Outland, Watt of weet ik veel wat verder, de meesten zijn knettergek maar de sfeer prima.
Dit account is permanent uitgeschakeld.
  † In Memoriam † maandag 13 april 2009 @ 19:31:33 #55
67005 pc-fr34k
"Internet=Telepathie"
pi_67983355
Waterfront zit nu in watt, en heeft wel leuke feestjes. Feestjes van WF zijn naar watt verhuisd, je ken er blowen zoals in wf was. Pas was er nog b-day van dissolvement en trasher en vorige week propulsion(industrial, tekno en goa).
Zaterdag was nog een goa in r,dam. legaal maar in een kraakpand en gewoon 'regels' zoals op een illegale
Wij zijn artificial intelligence. Overclock jezelf maar hou jezelf wel goed koel.
Ik ben gematigd verslaafd aan drugs-ik kan stoppen voor een periode of altijd-maar altijd is zo lang-leef in zonde met mate(n)
pi_67983777
Sinds wanneer is het Tekno, of was dat al zo?
pi_67984174
quote:
Op maandag 13 april 2009 19:48 schreef ilona-scuderia het volgende:
Sinds wanneer is het Tekno, of was dat al zo?
teKno is wat anders dan teCHno he

http://nl.wikipedia.org/wiki/Tekno_(muziekstijl)
pi_68028324
Ja verdomd zeg, ik dacht dat het met CH werd geschreven maar dat is dus de softcore
Big Brother deelnemer Roel is een grote Tekno liefhebber, die komen jullie vast weleens tegen in hogere hardcore 'Tekno' sferen...
  woensdag 15 april 2009 @ 16:09:50 #59
151456 Tokamak
Bad shrooms...
pi_68042659
Ben ooit ns naar een illegaal Teknofeest geweest. Menn wat een geweldig feestje was dat!
pi_68043906
quote:
Op woensdag 15 april 2009 16:09 schreef Tokamak het volgende:
Ben ooit ns naar een illegaal Teknofeest geweest. Menn wat een geweldig feestje was dat!
Veruit de meesten zijn illegaal, het probleem is namelijk dat je afhankelijk bent van derden die je laat op de avond een locatie en tijdstip moeten doorgeven.
  woensdag 15 april 2009 @ 17:02:38 #61
151456 Tokamak
Bad shrooms...
pi_68044554
quote:
Op woensdag 15 april 2009 16:44 schreef 68Chevelle het volgende:

[..]

Veruit de meesten zijn illegaal, het probleem is namelijk dat je afhankelijk bent van derden die je laat op de avond een locatie en tijdstip moeten doorgeven.
Yup, k heb wel connecties die connecties hebben, maar die horen t ook vaak pas ergens midden in de nacht.

Muziek zelf heeft wel wat, lekker underground.
pi_70241364
Gister in Delft was geniaal
  † In Memoriam † maandag 22 juni 2009 @ 01:08:35 #63
108371 sinterklaaskapoentje
Wie komt er alle jaren...
pi_70241455
Hier in de buurt was een flinke illegale, ik ben dr 3x geweest omdat ze eigenlijk elk weekend doorgaan Op zaterdag avond is het een heus festival, meerdere zalen, rave-zaal, veel teknozalen in een gigantisch gebouwencomplex. Buiten lekker kampvuurtje met nog een teknobus erbij

Op het hoogtepunt schijnt het dat er zelfs 1000 mensen waren, uit binnen en buitenland
:')
  † In Memoriam † maandag 22 juni 2009 @ 01:38:19 #64
67005 pc-fr34k
"Internet=Telepathie"
pi_70241899
quote:
Op maandag 22 juni 2009 01:03 schreef Apfelsaft het volgende:
Gister in Delft was geniaal
QFT Ik heb dan wel meer buiten gechillt dan binnen maar dat had meer met een i love tekno-nacht ervoor + after te maken. En ook wel met een bloedheette zaal waarin stilstaan al voor zweet zorgde laat staan dat ik(Ookal was de muziek zeer aantrekkelijk om op los te gaan)hier echt fysieke inspanning had geleverd
M'n hoofd zei: Ga los gek! waar wacht je op! het beukt!
M'n spieren zeiden: Jij bent gek! Je hebt ons al genoeg belast en gebeukt! Wij staken!
Dan maar stilstaand genieten van herrie
Ik was er wel pas vanaf 4 uur of zo maar ik heb heel weinig tot geen tekno gehoord... Nu was ik niet erg lang bij de muziek te vinden aangezien heel de tijd stil staan toch stukken sneller verveeld dan speakerfreaken en je dan ook gewoon gezellig kunt chillen met bekenden en onbekenden die je daar wel verstaat ivm geen geluid
Correct me if I'm wrong about the -not a lot of tekno- and I just missed it.
Humor, vaagheid, zinvolle en onzin discussies/hypotheses/theorieën/ideeën is een prima tijdverdrijf op een freeparty Gezellige mensen en een mooi moment van vage blikken op straat en in de c1000 bij het halen van meer bier.(Alle kratten van de org waren al uitverkocht inclusief de 'prive-kratten' van 'mederwerkers' )
Zeer vet pand, dit was een leuk dagje school
pi_70247879
quote:
Op maandag 22 juni 2009 01:38 schreef pc-fr34k het volgende:

[..]

QFT Ik heb dan wel meer buiten gechillt dan binnen maar dat had meer met een i love tekno-nacht ervoor + after te maken. En ook wel met een bloedheette zaal waarin stilstaan al voor zweet zorgde laat staan dat ik(Ookal was de muziek zeer aantrekkelijk om op los te gaan)hier echt fysieke inspanning had geleverd
M'n hoofd zei: Ga los gek! waar wacht je op! het beukt!
M'n spieren zeiden: Jij bent gek! Je hebt ons al genoeg belast en gebeukt! Wij staken!
Dan maar stilstaand genieten van herrie
Ik was er wel pas vanaf 4 uur of zo maar ik heb heel weinig tot geen tekno gehoord... Nu was ik niet erg lang bij de muziek te vinden aangezien heel de tijd stil staan toch stukken sneller verveeld dan speakerfreaken en je dan ook gewoon gezellig kunt chillen met bekenden en onbekenden die je daar wel verstaat ivm geen geluid
Correct me if I'm wrong about the -not a lot of tekno- and I just missed it.
Humor, vaagheid, zinvolle en onzin discussies/hypotheses/theorieën/ideeën is een prima tijdverdrijf op een freeparty Gezellige mensen en een mooi moment van vage blikken op straat en in de c1000 bij het halen van meer bier.(Alle kratten van de org waren al uitverkocht inclusief de 'prive-kratten' van 'mederwerkers' )
Zeer vet pand, dit was een leuk dagje school
Het klopt dat er meer hardere shit was dan echte tekno, maar vanaf ongeveer 4 uur werd er zeker wel tekno gedraaid in dat "rechter"zaaltje van Oud Hout. Toch heb ik meer in die andere zaal staan beuken (en the neverending story gekeken op de tv's)

Bier was inderdaad snel op, er waren 60 kratten ingeslagen, bleek lang niet genoeg te zijn Het was ook constant heel erg druk.

Kan je nagaan dat dit pand een aantal jaar geleden veel groter was, maar er is (illegaal) een heel stuk gesloopt.
Zeker een vet feestje, en ook voor herhaling vatbaar, want het blauw heeft bijna niks van zich laten horen (ze kwamen 's ochtends ff langs maar toen zei iemand dat er een verjaardagsfeestje was en reden ze door )
pi_70248075
Waren er nog mensen in Amersfoort geweest? Op dat megafeest in het oude gekkenhuis.
  † In Memoriam † maandag 22 juni 2009 @ 12:27:45 #67
67005 pc-fr34k
"Internet=Telepathie"
pi_70248564
quote:
Op maandag 22 juni 2009 12:00 schreef Apfelsaft het volgende:

[..]

Het klopt dat er meer hardere shit was dan echte tekno, maar vanaf ongeveer 4 uur werd er zeker wel tekno gedraaid in dat "rechter"zaaltje van Oud Hout. Toch heb ik meer in die andere zaal staan beuken (en the neverending story gekeken op de tv's)
Ja telkens als ik naar die zaal ging liep ik al weg bij de deuropening omdat er veel te blije goa enzo werd gespeeld Dus ik liep automatisch als ik naar binnen ging naar links.
quote:
Bier was inderdaad snel op, er waren 60 kratten ingeslagen, bleek lang niet genoeg te zijn Het was ook constant heel erg druk.
Ja echt tot een bepaald punt toen was het ineens van wtf hoe leeg is het Maar dat zal wel te maken hebben gehad met het bier dat op was
quote:
Kan je nagaan dat dit pand een aantal jaar geleden veel groter was, maar er is (illegaal) een heel stuk gesloopt.
ik heb het gevoel dat ik er dan voor altijd verdwaald zou zijn geweest ik vond dit al een verwarrend doolhof Was blij dat ik niet zo heel erg van de kaart was want dan zou ik echt telkens 8 rondjes lopen voor ik de uitgang weer had gevonden Wel een leuke bezigheid om alle openingen die je ziet te ontdekken wat er daarachter nou weer is
quote:
Zeker een vet feestje, en ook voor herhaling vatbaar, want het blauw heeft bijna niks van zich laten horen (ze kwamen 's ochtends ff langs maar toen zei iemand dat er een verjaardagsfeestje was en reden ze door )
Ja is dat typisch voor delft of hebben we gewoon aardige agenten gehad? Of domme als ze geloven dat een feest in een kraakpand met veel man(was toen al wel rustiger natuurlijk)een verjaardagsfeestje is
Beter gaan ze in delft weekend-feestjes geven dan als ze daar makkelijk zijn
pi_70252850
politie doet meestal niets
pi_70257414
Ben tot nu toe op 2 feesten geweest waar iedereen rond 6/7 uur in de ochtend door politie incl. hondenbrigade werd gevraagd het pand te verlaten. Een paar maanden geleden in Deventer en vorig jaar een keer in Almelo.
Maar idd, meestal doen ze niks, vooral als het grote feesten zijn waar duizend man loopt.
pi_70258346
ligt ook wel aan de gemeente.. maar meestal komen ze even een kijkje nemen, meestal alleen bij echte overlast of naar hun inzicht gevaarlijke situaties doen ze er wat aan.. maar de maatregelen zijn over het algemeen niet-confronterend om de situatie rustig te houden
  † In Memoriam † maandag 22 juni 2009 @ 18:01:07 #71
pi_70260238
quote:
Op maandag 22 juni 2009 12:07 schreef Sapstengel het volgende:
Waren er nog mensen in Amersfoort geweest? Op dat megafeest in het oude gekkenhuis.
Ja wat ik hierboven beschreef was in Amersfoort, maar ze gaan nu eigenlijk nog elk weekend door. Vorig weekend wou ik gaan met wat vrienden maar toen was het kennelijk een verjaardag en moest je uitgenodigd zijn maar die week daarvoor was het weer flink feesten, ik heb nog 2 mensen flink out zien gaan..
  † In Memoriam † maandag 22 juni 2009 @ 19:22:20 #72
67005 pc-fr34k
"Internet=Telepathie"
pi_70263540
quote:
Op maandag 22 juni 2009 16:37 schreef Sapstengel het volgende:
Ben tot nu toe op 2 feesten geweest waar iedereen rond 6/7 uur in de ochtend door politie incl. hondenbrigade werd gevraagd het pand te verlaten. Een paar maanden geleden in Deventer en vorig jaar een keer in Almelo.
Maar idd, meestal doen ze niks, vooral als het grote feesten zijn waar duizend man loopt.
Daar was ik ook volgens mij in deventer. .
Kutjoden met hun zaklampen in je ogen schijnen Dus ik: "Moet dat nou echt dat kutlicht in m'n ogen"
Had een trip van een maatje gekregen op het moment dat ik zeg volgens mij slaat hij in binnen iets van 5 seconden komen er agenten binnen. Ik had heel even zoiets van uhh zie ik dat nou wel of niet goed

Wel lekker slim ook van ze "iedereen van het terein eigenaar van de auto mag alleen de auto halen en wegzetten"
Bij ons zaten alle mensen aan de keta... En dan gaan ze nog, als je staat te bespreken waar ze ons dan oppikken en hoe iemand gaat rijden en zo, duwen...
agent:"van het terein af!" *duw*
-ik"pff die heeft zeker thuis niks te vertellen wat een machtsvertoon " richting vrienden maar op volume dat meneer het goed kan horen natuurlijk

o ja en duracell werd ook door de politie gestopt ook paar maandjes terug. om 5 uur maar ze hebben al vanaf 2 uur met ze staan praten en iig nog uit kunnen rekken Maar ja het is wel hit n run en geen kraak en er was in best een wijde omgeving overlast. Was wel een heel bruut feest zolang het duurde.

gefilmd door maatje van me die gast die met die agent gaat praten en die andere mensen erbij zijn ook maatjes. Echt geniale opmerking tegen die agent maakt hij

[ Bericht 12% gewijzigd door pc-fr34k op 22-06-2009 19:31:27 ]
pi_70498294
was zaterdag goed feestje
pi_70503238
quote:
Op maandag 29 juni 2009 23:20 schreef MarsX het volgende:
Waar ben je geweest?
  † In Memoriam † dinsdag 30 juni 2009 @ 13:44:05 #75
67005 pc-fr34k
"Internet=Telepathie"
pi_70513111
quote:
Op maandag 29 juni 2009 23:20 schreef MarsX het volgende:
Groningen?
Wilde ik ook heen alleen een beetje ver Wel bekenden die erheen gingen.
  † In Memoriam † dinsdag 30 juni 2009 @ 18:34:15 #77
67005 pc-fr34k
"Internet=Telepathie"
pi_70521469
quote:
Op dinsdag 30 juni 2009 17:56 schreef Apfelsaft het volgende:
Wehe

Klacht overlast krakersfeestje
!
pi_70527320
quote:
Op dinsdag 30 juni 2009 02:22 schreef Apfelsaft het volgende:
Waar ben je geweest?
Leiden
pi_70567065

[ Bericht 74% gewijzigd door MarsX op 02-07-2009 00:26:56 ]
pi_70600488
quote:
Op maandag 22 juni 2009 12:07 schreef Sapstengel het volgende:
Die omgeving ken ik wel goed. Moet een prachtige locatie zijn geweest voor een tekno-feest. Het was in het oude Sinaï-centrum, dat is een centrum voor geestelijke gezondheidszorg gericht op Joodse mensen. Ik weet niet hoe het er van binnen uit ziet, maar medische omgevingen zijn altijd een beetje freaky zeg maar, dus die sfeer past wel bij een tekno-feest.
pi_70603212
quote:
Op vrijdag 3 juli 2009 03:01 schreef Bolkesteijn het volgende:

[..]

Die omgeving ken ik wel goed. Moet een prachtige locatie zijn geweest voor een tekno-feest. Het was in het oude Sinaï-centrum, dat is een centrum voor geestelijke gezondheidszorg gericht op Joodse mensen. Ik weet niet hoe het er van binnen uit ziet, maar medische omgevingen zijn altijd een beetje freaky zeg maar, dus die sfeer past wel bij een tekno-feest.
Echt heel tof die omgevingen inderdaad; dat feestje in Delft laatst was dus in een oud laboratorium, nou ziet het er in de kelders waar het feest was niet zo heel freaky uit, maar de bovenverdiepingen hebben echt nog oud laboratorium-interieur. Echt heel vet.
pi_70605128
quote:
Op vrijdag 3 juli 2009 09:45 schreef Apfelsaft het volgende:

[..]

Echt heel tof die omgevingen inderdaad; dat feestje in Delft laatst was dus in een oud laboratorium, nou ziet het er in de kelders waar het feest was niet zo heel freaky uit, maar de bovenverdiepingen hebben echt nog oud laboratorium-interieur. Echt heel vet.
Was het bij de prop ofzo?, zo ja heb ik wat gemist
pi_70605928
quote:
Op vrijdag 3 juli 2009 10:53 schreef 68Chevelle het volgende:

[..]

Was het bij de prop ofzo?, zo ja heb ik wat gemist
Jep
pi_70606881
quote:
Op vrijdag 3 juli 2009 11:14 schreef Apfelsaft het volgende:

[..]

Jep
Ach, ik ken die mensen daar, ze waren van plan zoiets meer te doen, volgende keer dan maar
pi_70609655
quote:
Op vrijdag 3 juli 2009 11:42 schreef 68Chevelle het volgende:

[..]

Ach, ik ken die mensen daar, ze waren van plan zoiets meer te doen, volgende keer dan maar
Ik ken ze ook, nu ben ik toch wel benieuwd wie jij bent
pi_70611708
quote:
Op vrijdag 3 juli 2009 13:12 schreef Apfelsaft het volgende:

[..]

Mijn username zou een hoop moeten zeggen
pi_70613116
quote:
Op vrijdag 3 juli 2009 13:12 schreef Apfelsaft het volgende:

[..]

Heb jij al door het doolhof gelopen?
pi_70641719
party in amersfoort was ik ook nog supervette party. Lekker slingeren aan touwen voor de speakers in de gymzaal.

schijnen nog aardig wat parties geweest te zijn.

http://www.ad.nl/amersfoo(...)_drank_en_drugs.html
pi_70644085
quote:
Op vrijdag 3 juli 2009 14:07 schreef 68Chevelle het volgende:

[..]

Mijn username zou een hoop moeten zeggen
Maatje van die DJ
pi_70644135
quote:
Op zaterdag 4 juli 2009 14:56 schreef Roksopp het volgende:
party in amersfoort was ik ook nog supervette party. Lekker slingeren aan touwen voor de speakers in de gymzaal.

schijnen nog aardig wat parties geweest te zijn.

http://www.ad.nl/amersfoo(...)_drank_en_drugs.html
pi_70658659
quote:
Op zaterdag 4 juli 2009 16:35 schreef Apfelsaft het volgende:

[..]

Maatje van die DJ
Das snel, ik kan niet meer conluderen dat dat je "binnen" zit, ik zal me de volgende ker wel evem metjes voorstellen, was kutweer de laatste keer met die verjaardag
  † In Memoriam † maandag 27 juli 2009 @ 00:11:23 #92
67005 pc-fr34k
"Internet=Telepathie"
pi_71354172
Spaanse polder Rotterdam was vetjes
Was samen met m'n vriendin gaan lopen vanaf charlois naar spaanse polder, en ipv de door googlemaps aangegeven 1.75 uur deden we er tussen de 2/2.25 uur of zo. Een deel omdat googlemaps de route aangaf waar op het moment geen doorgang mogelijk was(bouw met hekken) en op het andere waren er delen van de route die niet meer van toepassing waren omdat er aan de weg werd gewerkt/de wegen anders ingericht werden.
Tel daar pep-vaagheid en een coördinatiegevoel van niks(Zeker in delen van R,dam waar ik maar heel sporadisch kom)bij op en dan is googlemaps toch niet echt een handig programma(Als je de verkeerde kant uit loopt door het verkeerd begrijpen bv )
Lang leve streetview die het toch een stuk makkelijker maakt om de omgeving te checken met wat googlemaps zegt, alleen jammer dat niet alles daar bij staat.

Maar terug gelukkig mee kunnen rijden met een maat van me rond half 5 s'middags of zo. We vertrokken van charlois btw om kwart voor 5 met het idee van ach vanaf het begin hoeft ook niet elke keer, en de tijd dat je er bent vanaf de ochtend is toch met een freeparty al langer dan een gemiddeld feest.

Het geluid was echt Stond lekker hard, alleen beetje vage verdeling van de toonhoogtes. Was wel vet dat de bassen extra naar voren kwamen maar de nummer klonken wel gelijk wat raar daardoor. Leuk pand ook, alleen wel gevaarlijk in het donker die gang Ik liep aan de zijkant om zeker te zijn dat ik niet tegen mensne aan zou botsen word de gang smaller bots ik tegen een muur op En tussendoor ook nog tegen allemaal mensen.

Van mij mogen er zeker vaker feestjes daar gegeven worden. Lekker in de buurt en het bevalt prima.
Nog meer mensen die aanwazig waren?
pi_71355710
Kut.... nee, had ik dit verdomme maar eerder geweten..... ach.....volgende keer maar weer op zoek gaan als ze steeds meer in omg. Rotterdam komen
pi_71355726
quote:
Op vrijdag 3 juli 2009 03:01 schreef Bolkesteijn het volgende:

[..]

Mjah gekkenhuis was een beetje ongenuanceerd .

Maar idd, aparte locatie. Ook met zwembad, isoleercellen etc.
pi_71507283
Klinkt goed... Hopelijk binnenkort weer eens een leuk feest ergens.

Simpele Tekno liedjes, puur voor de lol:

† In Memoriam † zondag 2 augustus 2009 @ 15:24:44 #96
67005 pc-fr34k
"Internet=Telepathie"
pi_71538953
Duracell was wel leuk feesie
Hoop bekenden, leuke plek ook
Waren er nog mensen van hier ook bij duracell?
  † In Memoriam † zondag 16 augustus 2009 @ 03:47:09 #97
67005 pc-fr34k
"Internet=Telepathie"
pi_71913992
Jaaaaaaa!!!!23!23!!23!!!! Kapuchon op en als een zombie voor de speakers freaken.
Oftewel: op weg naar een zmk-freeparty. !
Gelukkig toch vervoer gevonden want het zag er eerst niet meer naar uit dat we er zouden komen, treinen reden ook al niet meer. De planning werd ook al zodra de eerste trein gaat rijden alsnog gaan en bellen of het nog leeft en lang doorgaat want er 9 a 10 uur aankomen als het toch tot laat in de middag of de avond doorgaat is het zeker waard. Dat is dan even lang als een legaal feesie of langer.

* pc-fr34k is kankerblij en gaat hier nog wel een rapport uitbrengen over hoe het was.

Tekno! ! ! !
  † In Memoriam † maandag 17 augustus 2009 @ 02:31:47 #98
67005 pc-fr34k
"Internet=Telepathie"
pi_71940368
Dat was dus een zeer vet feesie op een toffe locatie. Jammer dat er mensen moeten klagen en het in de middag gestopt werd... Veel verschillende muziek, goede sfeer en veel bekenden

Nog meer fok!ers die aanwazig waren in Vught?
  † In Memoriam † dinsdag 18 augustus 2009 @ 11:42:48 #99
pi_71975359
quote:
Op maandag 17 augustus 2009 02:31 schreef pc-fr34k het volgende:
Dat was dus een zeer vet feesie op een toffe locatie. Jammer dat er mensen moeten klagen en het in de middag gestopt werd... Veel verschillende muziek, goede sfeer en veel bekenden

Nog meer fok!ers die aanwazig waren in Vught?
Nee, mag ik jouw msn voor locaties enzo, ik ben niet zo in de illegale scene
pi_71975702
quote:
Op dinsdag 18 augustus 2009 11:42 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:

[..]

Nee, mag ik jouw msn voor locaties enzo, ik ben niet zo in de illegale scene
Ik ben ook graag op de hoogte!

En bij voorbaat dank!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties