En dan heb je het nog niet eens over dat vieze haar van die lui. En de harddrugs ook nog eens. Zeker te lui om te werken.quote:Op dinsdag 29 december 2009 20:08 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
en met jullie goedkope bier, grote pupillen, joints, capuchon over je hoofd en je hond![]()
Vast wel, maar waarom vraag je dat hier?quote:Op donderdag 31 december 2009 11:11 schreef Bolkesteijn het volgende:
Zitten er hier ook liefhebbers van Schranz?
Ey daar was ik ookquote:Op maandag 4 januari 2010 01:49 schreef Nosh het volgende:
en deze was rond 11, zoiets:
echt mídden in de stad door gaan tot nieuwjaarsmiddag..
Nou, misschien heeft de beste man wel underground schranz connecties of zo? Kan toch.quote:Op maandag 4 januari 2010 01:50 schreef Nosh het volgende:
[..]
Vast wel, maar waarom vraag je dat hier?
ja shit... volgende keer beterquote:Op maandag 4 januari 2010 01:49 schreef Nosh het volgende:
Pas daar aangekomen toen het alweer licht was, but it was still going strong.quote:Op maandag 4 januari 2010 01:49 schreef Nosh het volgende:
He freeparty he. Do it yourself. Liften, zwartrijden, vervoer/geld regelen, tijd is er in overvloed, want het bestaat niet en wel.quote:Op donderdag 14 januari 2010 23:51 schreef defamai het volgende:
Tja, ik zit midden in een superchaotische verhuizing momenteel, dus het loopt allemaal even niet zo lekker. Voorlopig even geen feestjes voor mij, of ze moeten heel erg in de buurt zijn
Ja, ik weet het, het probleem is meer dat ik lichamelijk en geestelijk helemaal op ben. (Ik ben na 3 dagen het huis uit geschopt, dus sta binnen de kortste keren op straat, tijd om een pandje te kraken dus.)quote:Op vrijdag 15 januari 2010 04:39 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
He freeparty he. Do it yourself. Liften, zwartrijden, vervoer/geld regelen, tijd is er in overvloed, want het bestaat niet en wel.
Kom op wel free denken denken. Denk dat ik dit weekend wel weer een feest pakt, laatste was Nieuwjaar dus.
geen idee,ik weet wel dat ik mijn steentje in ieder geval heb bijgedragen.quote:Op zondag 17 januari 2010 22:01 schreef TimKuik het volgende:
Ik was er helaas niet bij. Hoe is alles gegaan? Is alle 900 bier er doorheen gegaan?
Laat even weten hoe of wat, bezetten/verhuizen, als jullie in Utca e.o aan de slag gaan.quote:Op vrijdag 15 januari 2010 17:17 schreef defamai het volgende:
[..]
Ja, ik weet het, het probleem is meer dat ik lichamelijk en geestelijk helemaal op ben. (Ik ben na 3 dagen het huis uit geschopt, dus sta binnen de kortste keren op straat, tijd om een pandje te kraken dus.)
Als ik naar mijn professor mail dat 'tijd niet bestaat, en deadlines ook niet', kan ik net zo goed meteen achter de vuilniswagen hangen.quote:Op vrijdag 15 januari 2010 04:39 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
He freeparty he. Do it yourself. Liften, zwartrijden, vervoer/geld regelen, tijd is er in overvloed, want het bestaat niet en wel.
Kom op wel free denken denken. Denk dat ik dit weekend wel weer een feest pakt, laatste was Nieuwjaar dus.
Welke plaat is dat in het 3e filmpje Nosh?quote:Op maandag 4 januari 2010 01:49 schreef Nosh het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |