Ik weet precies welke je bedoelde, hing een Braincrackin' picture disc. Veel oud Forze spul ook.quote:Op maandag 23 november 2009 00:43 schreef defamai het volgende:
[..]
Erhm, helemaal achteraan stond een stand met grote borden HIPHOP en HOUSE. Die lui hadden dus grote bakken met vanalles voor 2 euro. Ik had alleen niet genoeg tijd om alles door te spitten, ben van de ±20 bakken maar door een stuk of 6 gekomen. Daarom wil ik ook heel graag weten wie dat precies waren, want dat ben ik dus vergeten.
JA.quote:
Haha, ik ken de persoon die de achtergrond beat van dat gebeuk heeft gemaakt (Rinse van AA), heeft een relatie met een vriendin van me.quote:
Wow vaag! Aardig snel ookquote:
Dan ken je Dieks ook wel. Gave lui. AA is toch een soort van klassieker in nederland, samen met Mononom.quote:Op maandag 23 november 2009 23:53 schreef TimKuik het volgende:
[..]
Haha, ik ken de persoon die de achtergrond beat van dat gebeuk heeft gemaakt (Rinse van AA), heeft een relatie met een vriendin van me.
Uuhm zegt me niet zo veel, SpkrFrkr ken ik wel.quote:Op dinsdag 24 november 2009 19:05 schreef defamai het volgende:
[..]
Dan ken je Dieks ook wel. Gave lui. AA is toch een soort van klassieker in nederland, samen met Mononom.
Nja, zeg als je hem nog weer eens ziet maar dat zn platen tegenwoordig voor 2 euro in de rommelbakken liggen op een platenbeursquote:Op dinsdag 24 november 2009 19:16 schreef TimKuik het volgende:
[..]
Uuhm zegt me niet zo veel, SpkrFrkr ken ik wel.
Daar was ik de eerste editie in de catacomben. Dat was vet, ga waarschijnlijk deze editie ook wel, mits er niks anders te doen is.quote:Op dinsdag 24 november 2009 21:54 schreef defamai het volgende:
Dit is misschien nog wel een leuk legaal feestje
[ afbeelding ]
Sowieso.quote:Op dinsdag 24 november 2009 22:15 schreef makko het volgende:
Dit jaar maar weer eens een keer op NYE gaan feesten
Ik denk dat ik weet wat je bedoeltnever mind das wel teknoquote:Op woensdag 25 november 2009 15:09 schreef TimKuik het volgende:
Ik heb dit weekend ook nog wel een leuk illegaal feestje (Geen Tekno maar Goa).
aight! heb zometeen een legaal dubstepfeestje van vrienden van me, dus dat gaat 'm worden.quote:Op woensdag 25 november 2009 23:47 schreef defamai het volgende:
Ik hoor net dat mijn feestje wat ik in de planning had niet doorgaat, Nosh, die waar ik over gepm'd had dus. Maar ik heb daarintegen al wel weer wat gehoord over tekno.
Ik denk dat ik daar ook ben.Kwam Dani ook nog tegen op deathchant vs pacemaker in rotterdam pas, en Ezra zag ik op delft toen een tijd terug nog in dat oude college of zo.quote:Op maandag 30 november 2009 15:54 schreef defamai het volgende:
Zo, het staat vast, ik ga vrijdag naar dat bovenstaande feestje in Den Haag. Ow, en ik zal later op de dag even de flyer posten van dat feestje waar ik moet draaien, de 12e.
FF kijken of ik hier ook bij kan zijn.quote:Op maandag 30 november 2009 16:46 schreef defamai het volgende:
Capslock is ook gewoon heel vet, en Mat Weasel Busters is een totaal feestje.
Zoals aangekondigd:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |