abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_74363532
trouwens volkomen legaal:

Met als namen: Black Sun Empire, Enduser, Bogdan Raczynski, iTAL tEK, Global Goon, FFF, Ebola, The Gasman, Untold, Pangaea, Huoratron, Youngsta, Promises, AXiS & Trank, The Generator, Grimelock, Matar, Daydreamer, Skip, Shepherd, Hellfurycockpenis, X&trick, Matthijs Ros, Moore, shabushabu, Femke, Atiq, Suburbia in Ruins, King Pin, Weltschmertz, O for Odetta, Rene SG, Acid Kirk, S2N2O CUP, DJ Mate, Stephanie Finegan, Agents In Panama, Jaques de la disque, The Q!, The fudge, Black Helicopters, The Blues Junkies, IO Monada Stanca, Pattern cutoff, Frikk, The Great Tips, Menschenkind, FreeStroke, Strangle the Parrot, bart hard, Bug Klinik Sound, Maho Thai Disco, 54Kollektiv and Tino van leeuwen
pi_74363932
quote:
Op dinsdag 3 november 2009 20:58 schreef MarsX het volgende:
[ afbeelding ]
Met als namen: Black Sun Empire, Enduser, Bogdan Raczynski, iTAL tEK, Global Goon, FFF, Ebola, The Gasman, Untold, Pangaea, Huoratron, Youngsta, Promises, AXiS & Trank, The Generator, Grimelock, Matar, Daydreamer, Skip, Shepherd, Hellfurycockpenis, X&trick, Matthijs Ros, Moore, shabushabu, Femke, Atiq, Suburbia in Ruins, King Pin, Weltschmertz, O for Odetta, Rene SG, Acid Kirk, S2N2O CUP, DJ Mate, Stephanie Finegan, Agents In Panama, Jaques de la disque, The Q!, The fudge, Black Helicopters, The Blues Junkies, IO Monada Stanca, Pattern cutoff, Frikk, The Great Tips, Menschenkind, FreeStroke, Strangle the Parrot, bart hard, Bug Klinik Sound, Maho Thai Disco, 54Kollektiv and Tino van leeuwen
Leuk! Jammer dat het voor mij best ver weg is.
  dinsdag 3 november 2009 @ 22:21:11 #153
236839 TimKuik
Illegaal downloaden mag niet!
pi_74367102
quote:
Op dinsdag 3 november 2009 20:28 schreef defamai het volgende:
En aangezien ik moet draaien, weet ik wel degelijk waar het is.
Jah logisch, organisatie weet meestal wel hoe en wat maar voor het publiek word het meestal pas een paar uur van tevoren bekend gemaakt (indien het een groot feest is).

In het kraakpand waar ik in de buurt woon is er om de zo veel tijd een feest. Ik ken ook een paar vrijwilligers en bewoners daar dus dan weet je 't al een stuk langer van tevoren. Maar dat is nog relatief klein (50 tot 300 man die dan aanwezig zijn), niet groot genoeg om overal te verkondigen en meestal word er niet eens Tekno gedraait.
This crypto stuff is all hype anyway, nothing will ever replace Windows 10.
  dinsdag 3 november 2009 @ 22:34:52 #154
236839 TimKuik
pi_74367780
Hmm, ik kom misschien ook wel ff kijken Zaterdag.
pi_74369083
Dit zal waarschijnlijk ook niet heel groot worden, ik moet nog t een en ander overleggen, maar men is natuurlijk wel welkom. Ik pm anders zaterdag in de loop van de dag, of vrijdag, de locatie.
Als stemmen zin had, was het al lang verboden.
Geloof niets, denk zelf.
  dinsdag 3 november 2009 @ 23:16:03 #156
236839 TimKuik
pi_74369727
quote:
Op dinsdag 3 november 2009 23:00 schreef defamai het volgende:
Dit zal waarschijnlijk ook niet heel groot worden, ik moet nog t een en ander overleggen, maar men is natuurlijk wel welkom. Ik pm anders zaterdag in de loop van de dag, of vrijdag, de locatie.
Zie PM
pi_74374627
quote:
Op dinsdag 3 november 2009 23:00 schreef defamai het volgende:
Das aardig!
ph'nglui mglw'nafh Cthulhu R'lyeh wgah'nagl fhtagn
pi_74382426
Ik verwacht natuurlijk wel een pm'tje terug als jullie eens een feestje weten :p.
Geloof niets, denk zelf.
pi_74390998
Hey leuk, teknotopics!

Ben begonnen met hardcore draaien, en nu via wat uitstapjes, toch weer langzaam terug aan het komen bij het gebeuk, maar dan tekno dus. De scene zelf is te vaag voor woorden, maar de muziek is ontzettend gaaf, de sfeer is altijd goed en vooral het feit dat je moeite moet doen om überhaupt erachter te komen waar het is draagt bij aan de ervaring.

Het is niet een kwestie van tien euro dokken, vijf uur in een club vertoeven en ergens anders weer neerkomen, maar zowel de heenreis, de voorpret, het mobiliseren van zoveel mogelijk mensen, de vreemde verbindingen die je soms moet maken (in Wijk aan Zee om half twee 's nachts aan willen komen, waarom niet), het feest zelf en de vrijheid die daar heerst, de locaties; het is het totaalplaatje wat het zo ontzettend tof maakt.
º¤ø„¸Hardcore ¸„ø¤º°
„ø¤º°¨UNITED!!``°º¤
from albania.
pi_74393544
quote:
Op woensdag 4 november 2009 17:09 schreef Nosh het volgende:
Hey leuk, teknotopics!

Ben begonnen met hardcore draaien, en nu via wat uitstapjes, toch weer langzaam terug aan het komen bij het gebeuk, maar dan tekno dus. De scene zelf is te vaag voor woorden, maar de muziek is ontzettend gaaf, de sfeer is altijd goed en vooral het feit dat je moeite moet doen om überhaupt erachter te komen waar het is draagt bij aan de ervaring.

Het is niet een kwestie van tien euro dokken, vijf uur in een club vertoeven en ergens anders weer neerkomen, maar zowel de heenreis, de voorpret, het mobiliseren van zoveel mogelijk mensen, de vreemde verbindingen die je soms moet maken (in Wijk aan Zee om half twee 's nachts aan willen komen, waarom niet), het feest zelf en de vrijheid die daar heerst, de locaties; het is het totaalplaatje wat het zo ontzettend tof maakt.
Dat is inderdaad precies de insteek van een free party, free party for free people. We komen gewoon bij elkaar om een feestje te hebben, verder geen gezeik, niemand tot last, zelf een leuke tijd hebben.
Geloof niets, denk zelf.
  † In Memoriam † woensdag 4 november 2009 @ 19:06:00 #161
108371 sinterklaaskapoentje
Wie komt er alle jaren...
pi_74394724
quote:
Op dinsdag 3 november 2009 20:58 schreef MarsX het volgende:
[ afbeelding ]
zeker weten

maar ook weer het probleem, te ver weg
:')
pi_74395679
Hoezo is Den Haag te ver weg, nachtnet enzo?
º¤ø„¸Hardcore ¸„ø¤º°
„ø¤º°¨UNITED!!``°º¤
from albania.
pi_74396230
Ik zag op de site dat t feestje tot 5 uur duurt, en dan nog even lekker afteren, dan rijden er al weer genoeg treinen hoor. (Op maandagochtend, afteren zoals het hoort).
Geloof niets, denk zelf.
  † In Memoriam † woensdag 4 november 2009 @ 23:03:50 #164
108371 sinterklaaskapoentje
Wie komt er alle jaren...
pi_74405166
quote:
Op woensdag 4 november 2009 19:30 schreef Nosh het volgende:
Hoezo is Den Haag te ver weg, nachtnet enzo?
Ik woon in amersfoort. Ik ga wel vaker naar tekno/breakcore feestjes (meestal legaal) maar dan in plaatsen in de buurt zoals utrecht of arnhem. Maar dan lig ik meestal 7:00 AM in mijn bed. Vanaf dh gaat de trein pas om 7:31, das eerst nog een paar uur in de kou op het station verbrengen en dan nog een uur reizen . Meestal ook nog de nodige versnaperingen die nacht en de volgende dag vraagt om een depressieve toestand
:')
pi_74405380
jezus amersfoort waar praat je over dacht dat je nijmegen ofzo bedoelde
  donderdag 5 november 2009 @ 00:19:03 #166
169377 Syb-rund.
Music connects us all
pi_74407323
Tvp!
fire, fire, your thieving spark stopped this fire.
pi_74407432
ik wil oprecht niet weten hoe veel uur van mijn leven ik heb doorgebracht met het wachten op de eerste trein.

edit. trouwens, deze niet naar UVT? want het gaat toch voor 90% om de feesten en de randverschijnselen.
º¤ø„¸Hardcore ¸„ø¤º°
„ø¤º°¨UNITED!!``°º¤
from albania.
pi_74407522
Meh, dat is een beetje onvoorkomelijk, het hangt nogal aan elkaar vast. Dat is nou juist ook de charme. En hoe minder mensen dit topic weten te vinden hoe beter, zo kunnen we nog eens feestjes uitwisselen en bespreken hoe hard je naar klote was.
Geloof niets, denk zelf.
  donderdag 5 november 2009 @ 02:29:00 #169
236839 TimKuik
pi_74408579
quote:
Op donderdag 5 november 2009 00:29 schreef defamai het volgende:
Meh, dat is een beetje onvoorkomelijk, het hangt nogal aan elkaar vast. Dat is nou juist ook de charme. En hoe minder mensen dit topic weten te vinden hoe beter, zo kunnen we nog eens feestjes uitwisselen en bespreken hoe hard je naar klote was.
Inderdaad, sowieso is het niet erg handig om op een openbaar forum feestjes uit te wisselen (tenzei het al afgelopen is en je wilt laten weten hoe vet het was) buiten de PM om.
pi_74408627
Met feestjes uitwisselen bedoelde ik ook meer iets in de trant van:

"Jaaa, vanavond weer beuken"
"PM: Waar dan?"
"PM terug: "bel even naar 0612345678"
Geloof niets, denk zelf.
  donderdag 5 november 2009 @ 02:50:38 #171
236839 TimKuik
pi_74408654
quote:
Op donderdag 5 november 2009 02:41 schreef defamai het volgende:

Sowieso geen "panic" lines open op 't forum.
pi_74408770
Er stond ook, PM :p
Geloof niets, denk zelf.
  donderdag 5 november 2009 @ 03:43:01 #173
236839 TimKuik
pi_74408780
quote:
Op donderdag 5 november 2009 03:35 schreef defamai het volgende:
Er stond ook, PM :p
ik benadruk het alleen ff .
pi_74437443
Geloof niets, denk zelf.
pi_74437502
quote:
Op donderdag 5 november 2009 02:41 schreef defamai het volgende:

Nummer buiten gebruik. .
º¤ø„¸Hardcore ¸„ø¤º°
„ø¤º°¨UNITED!!``°º¤
from albania.
pi_74443236
quote:
Op donderdag 5 november 2009 22:33 schreef Nosh het volgende:

[..]

Nummer buiten gebruik. .
  vrijdag 6 november 2009 @ 18:48:21 #177
108582 Daywalk3r
Eigenlijk Dayrunner.
pi_74462204
quote:

Die vent op 1:37 lijkt op tygo Gernandt
Just remember, you can't climb the ladder of success with your hands in your pockets. ~Arnold Swarzenegger
  zaterdag 7 november 2009 @ 17:16:36 #178
236839 TimKuik
pi_74485976
pi_74486532
tvp
  † In Memoriam † zaterdag 7 november 2009 @ 20:43:46 #180
67005 pc-fr34k
"Internet=Telepathie"
pi_74491294
Afgelopen nacht was 'This Is Dutchcore' de avant gabber label night Dat was echt een heel vet feest Goede livesets en dj set van RDZ en spootnik

Lekker veel gebeuk, gerag en zwaar gefreak En aan de 2c-i plus wat pep/blowen
Wij zijn artificial intelligence. Overclock jezelf maar hou jezelf wel goed koel.
Ik ben gematigd verslaafd aan drugs-ik kan stoppen voor een periode of altijd-maar altijd is zo lang-leef in zonde met mate(n)
http://pc-fr34k.hyves.nl/blog/
pi_74499587
Net mn setje gedraaid, 3.5 uur lang beukende beats met 5 rijen dik voor de muur, was gaver dan verwacht, lekker druk.
Geloof niets, denk zelf.
  † In Memoriam † zondag 8 november 2009 @ 10:20:11 #182
67005 pc-fr34k
"Internet=Telepathie"
pi_74500792
Beuken bv was vet? In eindhoven was dat toch?
Ik had geen geld en puf meer Was ook nog wat in schiedam bij een vriendin waar ik heen zou gaan maar was maar voor een keer verstandig en trok niet het hele weekend door. .
Wij zijn artificial intelligence. Overclock jezelf maar hou jezelf wel goed koel.
Ik ben gematigd verslaafd aan drugs-ik kan stoppen voor een periode of altijd-maar altijd is zo lang-leef in zonde met mate(n)
pi_74509005
O, dat zou kunnen, ik heb zelf gedraait op een feestje in Bergen op Zoom, maar was behoorlijk lekker.
Geloof niets, denk zelf.
pi_74701360
Jongens pm even als je vanavond nog naar een feestje wil, ik heb wat leuks gehoord, keertje geen Tekno maar wel freeparty, tunneltje.
Geloof niets, denk zelf.
  zondag 15 november 2009 @ 01:31:12 #185
236839 TimKuik
pi_74711844
quote:
Op zaterdag 14 november 2009 18:50 schreef defamai het volgende:
Jongens pm even als je vanavond nog naar een feestje wil, ik heb wat leuks gehoord, keertje geen Tekno maar wel freeparty, tunneltje.
Ik weet denk ik waar je het over hebt, ik neem aan dat 't Goa-Trance is of niet? Die gasten bouwen inderdaad altijd wel leuke feestjes, heb er al een stuk of 3 keer bij mogen zijn .
pi_74780799
quote:
Op zondag 15 november 2009 01:31 schreef TimKuik het volgende:

[..]

Ik weet denk ik waar je het over hebt, ik neem aan dat 't Goa-Trance is of niet? Die gasten bouwen inderdaad altijd wel leuke feestjes, heb er al een stuk of 3 keer bij mogen zijn .
Mja, ik begrijp nu dus net dat die feestjes via hyves verspreid werden. Dat is natuurlijk een beetje vragen om problemen, iets wat de laatste tijd nog al veel gebeurde op die feestjes.
Geloof niets, denk zelf.
  † In Memoriam † dinsdag 17 november 2009 @ 14:09:29 #187
67005 pc-fr34k
"Internet=Telepathie"
pi_74781153
quote:
Op dinsdag 17 november 2009 13:57 schreef defamai het volgende:

[..]

Mja, ik begrijp nu dus net dat die feestjes via hyves verspreid werden. Dat is natuurlijk een beetje vragen om problemen, iets wat de laatste tijd nog al veel gebeurde op die feestjes.
Goa hippies zijn te snel met vertrouwen. Zie idd wel vaker legale/half legale feestjes op internet/hyves verspreid worden...

Mensen moeten er eigenlijk vanzelf tegenaan lopen. Er lopen genoeg mensen die naar illegale gaan rond in allemaal scenes, en als je een beetje sociaal bent kom je eigenlijk al wel mensen tegen.
pi_74781773
quote:
Op dinsdag 17 november 2009 14:09 schreef pc-fr34k het volgende:

[..]

Goa hippies zijn te snel met vertrouwen. Zie idd wel vaker legale/half legale feestjes op internet/hyves verspreid worden...

Mensen moeten er eigenlijk vanzelf tegenaan lopen. Er lopen genoeg mensen die naar illegale gaan rond in allemaal scenes, en als je een beetje sociaal bent kom je eigenlijk al wel mensen tegen.
eens
pi_74781942
quote:
Op dinsdag 17 november 2009 13:57 schreef defamai het volgende:

[..]

dubstepperts deden het ook zo, al leverde dat wel leuke taferelen op, en met koninginnenacht kun je zoiets nog wel flikken.

afgelopen zaterdag trouwens lekker tot zeven doorgeramd in mijn eigen huis, nog een heel behoorlijk systeem neer weten te zetten. geen politie, geen niks, die stonden twee blokken verder, waar de OD's waren. .
º¤ø„¸Hardcore ¸„ø¤º°
„ø¤º°¨UNITED!!``°º¤
from albania.
pi_74783733
quote:
Op dinsdag 17 november 2009 14:09 schreef pc-fr34k het volgende:

[..]

Zeker, op legale feestjes kom je ook vaak genoeg mensen uit de scene tegen. Of wat denk je bijvoorbeeld van die kraakdemo in Utreg, daar liepen ook genoeg bekenden rond. (Ik was er nog geen 2 minuten of ik kwam al mensen tegen).
Geloof niets, denk zelf.
pi_74783743
quote:
Op dinsdag 17 november 2009 14:33 schreef Nosh het volgende:

[..]

dubstepperts deden het ook zo, al leverde dat wel leuke taferelen op, en met koninginnenacht kun je zoiets nog wel flikken.

afgelopen zaterdag trouwens lekker tot zeven doorgeramd in mijn eigen huis, nog een heel behoorlijk systeem neer weten te zetten. geen politie, geen niks, die stonden twee blokken verder, waar de OD's waren. .
Anders nodig je ons volgende keer gewoon even uit :p
Geloof niets, denk zelf.
pi_74783927
Sowieso misschien wel een leuk idee om eens af te spreken dat we elkaar gaan tegenkomen op een feestje.

(En er vervolgens achter komen dat we de helft al voorbij hebben zien komen op voorgaande feestjes).

Ik moet binnenkort trouwens voor het eerst van mn leven draaien op een legaal feestje. Datum is 12 december, locatie is in Bergen op Zoom, ik zal binnenkort wel even de flyer online gooien.
Geloof niets, denk zelf.
pi_74784122
quote:
Op dinsdag 17 november 2009 15:37 schreef defamai het volgende:
Sowieso misschien wel een leuk idee om eens af te spreken dat we elkaar gaan tegenkomen op een feestje.

(En er vervolgens achter komen dat we de helft al voorbij hebben zien komen op voorgaande feestjes).

Ik moet binnenkort trouwens voor het eerst van mn leven draaien op een legaal feestje. Datum is 12 december, locatie is in Bergen op Zoom, ik zal binnenkort wel even de flyer online gooien.
Ik ben die jongen met capuchon, rugzak, fles water en joint
pi_74852660
Ok, dan ben ik die gene die voor de speaker staat, vaag uit zn ogen kijkt met een petje.

Anyways, van t weekend weer los, heb al weer 2 mooie feestjes gevonden, alleen nog even kiezen.
Geloof niets, denk zelf.
pi_74852897
quote:
Op donderdag 19 november 2009 15:28 schreef defamai het volgende:
Ok, dan ben ik die gene die voor de speaker staat, vaag uit zn ogen kijkt met een petje.

Anyways, van t weekend weer los, heb al weer 2 mooie feestjes gevonden, alleen nog even kiezen.
In de buurt van de Parel van het Zuiden zeker?
pi_74854065
Hah, nee toevallig niet, in de randstad en ergens aan zee. En er is natuurlijk takketek in Arnhem. Maar als jij toevallig iets weet in het zuiden zou dat makkelijk zijn, want dat is dichterbij :p.
Geloof niets, denk zelf.
  † In Memoriam † donderdag 19 november 2009 @ 16:28:39 #197
67005 pc-fr34k
"Internet=Telepathie"
pi_74854701
quote:
Op dinsdag 17 november 2009 15:31 schreef defamai het volgende:

[..]

Zeker, op legale feestjes kom je ook vaak genoeg mensen uit de scene tegen. Of wat denk je bijvoorbeeld van die kraakdemo in Utreg, daar liepen ook genoeg bekenden rond. (Ik was er nog geen 2 minuten of ik kwam al mensen tegen).
Zeker ja, kwam er echt overal bekenden tegen. Ik dacht in het begin dat ik naast degene met wie ik was niemand bekends zou zien maar er kwamen er steeds meer bij
quote:
Op dinsdag 17 november 2009 15:43 schreef xpompompomx het volgende:

[..]

Ik ben die jongen met capuchon, rugzak, fles water en joint
Whehe makkelijk altijd he mensen op een tekno omschrijven

Morgen sowieso een vet feesie in watt, deathchant vs pacemaker label night
quote:
Op dinsdag 17 november 2009 15:37 schreef defamai het volgende:

I second that. Heb het idee dat we vaak elkaar al kennen of iig gezien hebben. Moet ook haast wel.
Afaik heb ik 12 dec ook nog vrij iig, gooi maar een vliegert omhoog!
pi_74928257
quote:
Godverdomme, waar?

Ik ben alleen een oude Dr. Macabre tegen gekomen, en ben me toen maar uit gekkigheid ziek gaan kopen aan de Dub reggae en extremistische streetpunk-platen. .
º¤ø„¸Hardcore ¸„ø¤º°
„ø¤º°¨UNITED!!``°º¤
from albania.
pi_74928673
quote:
Op maandag 23 november 2009 00:21 schreef Nosh het volgende:

[..]

Godverdomme, waar?

Ik ben alleen een oude Dr. Macabre tegen gekomen, en ben me toen maar uit gekkigheid ziek gaan kopen aan de Dub reggae en extremistische streetpunk-platen. .
Erhm, helemaal achteraan stond een stand met grote borden HIPHOP en HOUSE. Die lui hadden dus grote bakken met vanalles voor 2 euro. Ik had alleen niet genoeg tijd om alles door te spitten, ben van de ±20 bakken maar door een stuk of 6 gekomen . Daarom wil ik ook heel graag weten wie dat precies waren, want dat ben ik dus vergeten.
Geloof niets, denk zelf.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')