Ik weet precies welke je bedoelde, hing een Braincrackin' picture disc. Veel oud Forze spul ook.quote:Op maandag 23 november 2009 00:43 schreef defamai het volgende:
[..]
Erhm, helemaal achteraan stond een stand met grote borden HIPHOP en HOUSE. Die lui hadden dus grote bakken met vanalles voor 2 euro. Ik had alleen niet genoeg tijd om alles door te spitten, ben van de ±20 bakken maar door een stuk of 6 gekomen. Daarom wil ik ook heel graag weten wie dat precies waren, want dat ben ik dus vergeten.
JA.quote:
Haha, ik ken de persoon die de achtergrond beat van dat gebeuk heeft gemaakt (Rinse van AA), heeft een relatie met een vriendin van me.quote:
Wow vaag! Aardig snel ookquote:
Dan ken je Dieks ook wel. Gave lui. AA is toch een soort van klassieker in nederland, samen met Mononom.quote:Op maandag 23 november 2009 23:53 schreef TimKuik het volgende:
[..]
Haha, ik ken de persoon die de achtergrond beat van dat gebeuk heeft gemaakt (Rinse van AA), heeft een relatie met een vriendin van me.
Uuhm zegt me niet zo veel, SpkrFrkr ken ik wel.quote:Op dinsdag 24 november 2009 19:05 schreef defamai het volgende:
[..]
Dan ken je Dieks ook wel. Gave lui. AA is toch een soort van klassieker in nederland, samen met Mononom.
Nja, zeg als je hem nog weer eens ziet maar dat zn platen tegenwoordig voor 2 euro in de rommelbakken liggen op een platenbeursquote:Op dinsdag 24 november 2009 19:16 schreef TimKuik het volgende:
[..]
Uuhm zegt me niet zo veel, SpkrFrkr ken ik wel.
Daar was ik de eerste editie in de catacomben. Dat was vet, ga waarschijnlijk deze editie ook wel, mits er niks anders te doen is.quote:Op dinsdag 24 november 2009 21:54 schreef defamai het volgende:
Dit is misschien nog wel een leuk legaal feestje
[ afbeelding ]
Sowieso.quote:Op dinsdag 24 november 2009 22:15 schreef makko het volgende:
Dit jaar maar weer eens een keer op NYE gaan feesten
Ik denk dat ik weet wat je bedoeltnever mind das wel teknoquote:Op woensdag 25 november 2009 15:09 schreef TimKuik het volgende:
Ik heb dit weekend ook nog wel een leuk illegaal feestje (Geen Tekno maar Goa).
aight! heb zometeen een legaal dubstepfeestje van vrienden van me, dus dat gaat 'm worden.quote:Op woensdag 25 november 2009 23:47 schreef defamai het volgende:
Ik hoor net dat mijn feestje wat ik in de planning had niet doorgaat, Nosh, die waar ik over gepm'd had dus. Maar ik heb daarintegen al wel weer wat gehoord over tekno.
Ik denk dat ik daar ook ben.Kwam Dani ook nog tegen op deathchant vs pacemaker in rotterdam pas, en Ezra zag ik op delft toen een tijd terug nog in dat oude college of zo.quote:Op maandag 30 november 2009 15:54 schreef defamai het volgende:
Zo, het staat vast, ik ga vrijdag naar dat bovenstaande feestje in Den Haag. Ow, en ik zal later op de dag even de flyer posten van dat feestje waar ik moet draaien, de 12e.
FF kijken of ik hier ook bij kan zijn.quote:Op maandag 30 november 2009 16:46 schreef defamai het volgende:
Capslock is ook gewoon heel vet, en Mat Weasel Busters is een totaal feestje.
Zoals aangekondigd:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Als je er bent, doe even pm'tje, kunnen we even meeten. Is er trouwens kans op een after, want ik zie dat het om 4 uur afgelopen is, en dat is me toch iets te gortig.quote:Op maandag 30 november 2009 16:18 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
Ik denk dat ik daar ook ben.Kwam Dani ook nog tegen op deathchant vs pacemaker in rotterdam pas, en Ezra zag ik op delft toen een tijd terug nog in dat oude college of zo.
Hun 2 uur durende set op audio active deel 1 in de catacomben!
Een after weet ik niet, den haag zit op het nachtnet iig. Weet niet waar je vandaan/heen terug mot.quote:Op vrijdag 4 december 2009 14:55 schreef defamai het volgende:
[..]
Als je er bent, doe even pm'tje, kunnen we even meeten. Is er trouwens kans op een after, want ik zie dat het om 4 uur afgelopen is, en dat is me toch iets te gortig.
Ik moet terug naar utrecht, maar dat komt wel goed, ik krijg anders daar vast wel wat te horen. Ben er zo rond 12 uur.quote:Op vrijdag 4 december 2009 15:12 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
Een after weet ik niet, den haag zit op het nachtnet iig. Weet niet waar je vandaan/heen terug mot.
Ben je ook van plan vanaf het begin te gaan?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Als stemmen zin had, was het al lang verboden.
Geloof niets, denk zelf.
quote:Op vrijdag 4 december 2009 21:11 schreef defamai het volgende:
Ok, ik ben herkennen aan een zwarte pet, rode hoodie.Zooo dat was een lekker feesie he?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Relaxte tent ook denk dat als daar vaker leuke feesies komen dat ik er dan ook heen ga.
.
Wij zijn artificial intelligence. Overclock jezelf maar hou jezelf wel goed koel.
Ik ben gematigd verslaafd aan drugs-ik kan stoppen voor een periode of altijd-maar altijd is zo lang-leef in zonde met mate(n)
http://pc-fr34k.hyves.nl/blog/
ik wilde ontzettend hard gaan, maar zat vast in utca, vaste tripvriendinnetje had haar voet verkankerd, en dan is het een kwestie van tijd dat je met permanente schade aan je poot in de middle of nowhere staat. Leek ons niet het allerbeste plan.quote:
Haha wat een contrast met de avond ervoor waar het om 4 uur al afgelopen wasquote:Op zondag 6 december 2009 15:19 schreef Apfelsaft het volgende:
[..]
Zeker gek ja... Rond 4 uur pas muziek, maar het was wel heel gezellig verder
Heb vandaag ook een Electro feestjequote:Op zaterdag 12 december 2009 16:58 schreef defamai het volgende:
Jeuh, vanavond weer feestje, zelf draaien deze keer
PM?quote:Op zaterdag 12 december 2009 16:58 schreef defamai het volgende:
Jeuh, vanavond weer feestje, zelf draaien deze keer
quote:Op maandag 28 december 2009 17:45 schreef pc-fr34k het volgende:
Lekker in de speaker gezeten, dat voelde echt kk chill, anders dan er tegenaan hangen.!
Ik denk ook tekno, mits in de buurt. Vorig jaar in Groningen was iig echt te kk vet.quote:Op maandag 28 december 2009 18:01 schreef Nosh het volgende:
[..].
.
Wat zijn de O&N plannen van mensen hier?
Ja, er is weer een grote in het land bevestigd, maar waarrr. Anders België.quote:Op maandag 28 december 2009 18:10 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
Ik denk ook tekno, mits in de buurt. Vorig jaar in Groningen was iig echt te kk vet.
Hopen op een vergelijkbaar feest, of beter!(Ook al is wat minder dan dit ook nog meer dan genoeg
)
Geen Tekno voor mij, word een Happy Hardcore feestje bij een maat van me :-P (besloten btw). Gaat leuk worden (en dat terwijl ik normaal naar death metal luisterquote:Op maandag 28 december 2009 18:01 schreef Nosh het volgende:
[..].
.
Wat zijn de O&N plannen van mensen hier?
Jongeeee, alles per PM.quote:Op maandag 28 december 2009 18:31 schreef pc-fr34k het volgende:
Zodra dat bekend is is verstandiger om er niks/tot zeer weinig nog hier over te zeggen. Grote feesten moet je helemaal extra voorzichtig zijn, zou zonde als je het daarmee niet door laat gaan oid.
België hoorde ik ook al wat over ja.
Sowieso, de scotoe leest alleen maar in UVT mee~!quote:
Radiopresentoren, mensen bij het nieuws, wie heeft fok nog niet gebruikt? Grootste forum van NL zijn we toch? Politie kijkt heus wel mee, ze kijken toch ook op 4chan en hyves?quote:
Mwah ik geef geen feestjes of zo. Maar ik denk dat een meerderheid op een feest je liever geen info vooraf geeft als je deze op een openbare website plaatst.quote:Op maandag 28 december 2009 19:18 schreef Yorrit het volgende:
och ja het is wel leuk om je belangrijk te voelen
maar pm is makkelijker
Tja, SVF ook, en daar komen dan ook van die teringmongolen die zand in het aggregaat gooien...quote:Op maandag 28 december 2009 19:40 schreef Nosh het volgende:
Mja, Lockdown deed hun feestjes wel via hyves aankondigen. En er dan nog halfslachtig mee wegkomen ook..
Tunnelrave (samenwerking met HnR): huurbus volledig ondergetagged, plus tyfusbende na afloop.quote:Op maandag 28 december 2009 21:59 schreef defamai het volgende:
[..]
Tja, SVF ook, en daar komen dan ook van die teringmongolen die zand in het aggregaat gooien...
De term tekno wordt steeds bekender. Gelukkig is er ook tribal tekno en vinden een hoop het daarom niks, maar zet maar frenchcore of een frenchcoreartiest op je pf-agenda feest en dan is het wel zowat zeker.quote:Op maandag 28 december 2009 22:16 schreef Nosh het volgende:
[..]
Tunnelrave (samenwerking met HnR): huurbus volledig ondergetagged, plus tyfusbende na afloop.
De niet-tekno hoek dan.
Jammer altijd.
Wat is er aan de hand?quote:
Nouja, ik draaide dus gisteren op een feestje in een oude discotheek, klagende buren door geluidsoverlast. Het was nog maar net 1 uur, en er zijn in het verleden veel hardere feestjes geweest, maargoed, politie dus. Leuk detail is alleen dat die lui ruim 15 jaar terug ooit al eens rechtzaak verloren hebben die ze tegen de gemeente hadden aangespannen om de zelfde reden. Maar daar schoten we niets mee op, omdat we buiten let geluid natuurlijk nog wel meer dingen niet helemaal legaal deden.quote:
Dat was een vet feest. Hoe laat was die set?quote:Op dinsdag 29 december 2009 17:11 schreef Nosh het volgende:
* Nosh np: Stefan ZMK - 2009-10-03 ZMK 10 Jaar "2009-10-03 ZMK 10 Jaar"
ZIN.
Laat geloof ik, uurtje of drie, vier? heb drie sets van die avond, ongeveer vier, vijf uur in totaal.quote:Op dinsdag 29 december 2009 17:23 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
Dat was een vet feest. Hoe laat was die set?
Hebben hebben.quote:Op dinsdag 29 december 2009 17:50 schreef Nosh het volgende:
[..]
Laat geloof ik, uurtje of drie, vier? heb drie sets van die avond, ongeveer vier, vijf uur in totaal.
iemand?
zou ik ookdoen! oprotten met die kutherrie!quote:Op dinsdag 29 december 2009 17:22 schreef defamai het volgende:
[..]
Nouja, ik draaide dus gisteren op een feestje in een oude discotheek, klagende buren door geluidsoverlast. Het was nog maar net 1 uur, en er zijn in het verleden veel hardere feestjes geweest, maargoed, politie dus. Leuk detail is alleen dat die lui ruim 15 jaar terug ooit al eens rechtzaak verloren hebben die ze tegen de gemeente hadden aangespannen om de zelfde reden. Maar daar schoten we niets mee op, omdat we buiten let geluid natuurlijk nog wel meer dingen niet helemaal legaal deden.
en met jullie goedkope bier, grote pupillen, joints, capuchon over je hoofd en je hondquote:Op dinsdag 29 december 2009 17:56 schreef Yorrit het volgende:
[..]
zou ik ookdoen! oprotten met die kutherrie!
Ik haat tekno!quote:Op dinsdag 29 december 2009 20:08 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
en met jullie goedkope bier, grote pupillen, joints, capuchon over je hoofd en je hond![]()
En dan heb je het nog niet eens over dat vieze haar van die lui. En de harddrugs ook nog eens. Zeker te lui om te werken.quote:Op dinsdag 29 december 2009 20:08 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
en met jullie goedkope bier, grote pupillen, joints, capuchon over je hoofd en je hond![]()
Vast wel, maar waarom vraag je dat hier?quote:Op donderdag 31 december 2009 11:11 schreef Bolkesteijn het volgende:
Zitten er hier ook liefhebbers van Schranz?
Ey daar was ik ookquote:Op maandag 4 januari 2010 01:49 schreef Nosh het volgende:
en deze was rond 11, zoiets:
echt mídden in de stad door gaan tot nieuwjaarsmiddag..
Nou, misschien heeft de beste man wel underground schranz connecties of zo? Kan toch.quote:Op maandag 4 januari 2010 01:50 schreef Nosh het volgende:
[..]
Vast wel, maar waarom vraag je dat hier?
ja shit... volgende keer beterquote:Op maandag 4 januari 2010 01:49 schreef Nosh het volgende:
Pas daar aangekomen toen het alweer licht was, but it was still going strong.quote:Op maandag 4 januari 2010 01:49 schreef Nosh het volgende:
He freeparty he. Do it yourself. Liften, zwartrijden, vervoer/geld regelen, tijd is er in overvloed, want het bestaat niet en wel.quote:Op donderdag 14 januari 2010 23:51 schreef defamai het volgende:
Tja, ik zit midden in een superchaotische verhuizing momenteel, dus het loopt allemaal even niet zo lekker. Voorlopig even geen feestjes voor mij, of ze moeten heel erg in de buurt zijn
Ja, ik weet het, het probleem is meer dat ik lichamelijk en geestelijk helemaal op ben. (Ik ben na 3 dagen het huis uit geschopt, dus sta binnen de kortste keren op straat, tijd om een pandje te kraken dus.)quote:Op vrijdag 15 januari 2010 04:39 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
He freeparty he. Do it yourself. Liften, zwartrijden, vervoer/geld regelen, tijd is er in overvloed, want het bestaat niet en wel.
Kom op wel free denken denken. Denk dat ik dit weekend wel weer een feest pakt, laatste was Nieuwjaar dus.
geen idee,ik weet wel dat ik mijn steentje in ieder geval heb bijgedragen.quote:Op zondag 17 januari 2010 22:01 schreef TimKuik het volgende:
Ik was er helaas niet bij. Hoe is alles gegaan? Is alle 900 bier er doorheen gegaan?
Laat even weten hoe of wat, bezetten/verhuizen, als jullie in Utca e.o aan de slag gaan.quote:Op vrijdag 15 januari 2010 17:17 schreef defamai het volgende:
[..]
Ja, ik weet het, het probleem is meer dat ik lichamelijk en geestelijk helemaal op ben. (Ik ben na 3 dagen het huis uit geschopt, dus sta binnen de kortste keren op straat, tijd om een pandje te kraken dus.)
Als ik naar mijn professor mail dat 'tijd niet bestaat, en deadlines ook niet', kan ik net zo goed meteen achter de vuilniswagen hangen.quote:Op vrijdag 15 januari 2010 04:39 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
He freeparty he. Do it yourself. Liften, zwartrijden, vervoer/geld regelen, tijd is er in overvloed, want het bestaat niet en wel.
Kom op wel free denken denken. Denk dat ik dit weekend wel weer een feest pakt, laatste was Nieuwjaar dus.
Welke plaat is dat in het 3e filmpje Nosh?quote:Op maandag 4 januari 2010 01:49 schreef Nosh het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |