TVP?quote:Op woensdag 4 juli 2007 22:14 schreef markisboer het volgende:
oke
quote:Op woensdag 4 juli 2007 22:15 schreef markisboer het volgende:
volgende cos weer tvp
Ze is net zo lief als Lieke voor Huub toen Hedda was geweestquote:Op woensdag 4 juli 2007 22:17 schreef beequeen het volgende:
Brian brengt Amanda op de hoogte van het telefoongesprek met Nathalia. Amanda leeft helemaal mee en voelt het verdriet van Brian![]()
Amanda is natuurlijk niet dom. Ze weet dat de beveiliging een minuutje nodig heeft om langs te komen, en Brian heeft maar een paar seconden nodig om haar het ziekenhuis in te slaan. Dus heel verstandig van haar om net te doen alsof ze hem begrijpt...quote:Op woensdag 4 juli 2007 22:16 schreef yellowfirst het volgende:
Amanda kijkt altijd zo "begrijpend" als Brian vertelt...........![]()
Had natuurlijk ook de andere kant op gekund, door die traan ofzoquote:
Als Natasia weer iemand neertrapt komt er wel een brief:quote:Op woensdag 4 juli 2007 22:19 schreef blomst het volgende:
Ik geloof het wel die brief komt niet meer, ik ga slapen.
Hier krijg ik nou echt kippenvel van.quote:Op woensdag 4 juli 2007 22:18 schreef Mika25 het volgende:
[..]
Amanda is natuurlijk niet dom. Ze weet dat de beveiliging een minuutje nodig heeft om langs te komen, en Brian heeft maar een paar seconden nodig om haar het ziekenhuis in te slaan. Dus heel verstandig van haar om net te doen alsof ze hem begrijpt...
terugvindpostquote:Op woensdag 4 juli 2007 22:21 schreef JaapTrekhaak het volgende:
ik ben nieuw hier op FOK. wat betekent TVP?
Het gaat dus echt saai worden.quote:Op woensdag 4 juli 2007 22:19 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Japio : "Vertel eens, mag het niet meer ?"
Dennix schudt NEE met z'n hoofd
Japio : "RTL dus"
Dennix : "Het mag niet meer"
TerugVindPostquote:Op woensdag 4 juli 2007 22:21 schreef JaapTrekhaak het volgende:
ik ben nieuw hier op FOK. wat betekent TVP?
zo saai dat ik tv ga kijken.quote:
Een echt lichtpuntje in die omgevingquote:Op woensdag 4 juli 2007 22:22 schreef Disana het volgende:
Jonge zwaluwen in Irginia's stal
[afbeelding]
GODVERDOMMEquote:Op woensdag 4 juli 2007 22:22 schreef petraa het volgende:
[..]
zo saai dat ik tv ga kijken.Natas mag toch weer blijven.
![]()
Amanda's tieten hingen eruit.quote:Op woensdag 4 juli 2007 22:22 schreef ruudpuntenel het volgende:
Drie keer raden Amanda waarover ze belden zegt Huub. Ik heb het gemist![]()
Mooie caps Disana, lief die zwaluwen.quote:Op woensdag 4 juli 2007 22:22 schreef Disana het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
Ow zooo liefquote:Op woensdag 4 juli 2007 22:22 schreef Disana het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
awwwwwwwwquote:Op woensdag 4 juli 2007 22:22 schreef Disana het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
Ik denk dat er weinig zal veranderen, zeker niet nu de kijkcijfers de 500.000 grens gepasseerd zijn. Uiteraard zullen ze de echt extreme dingen weglaten, maar ze zullen zoveel mogelijk de grens op blijven zoeken, want ze weten heus wel dat ze anders die 500.000 kwijtraken...quote:Op woensdag 4 juli 2007 22:24 schreef Haunter het volgende:
Krijg Fons toch nog zijn zin. Door echt NIKS toe te laten verlies je echt kijkers (veel kijkers kijken om de terror en ongeregeldheden), en dan heeft hij een reden om het na een korte periode op RTL te schrappen.
Wat het gaat worden weet ik nog niet. Maar het valt erg op dat iedere bewoner wel een paar keer per dag RTL noemt. Ze hebben duidelijk al vaker 'achter' of in de schriftelijke instructie's (iedere 2-3 dagen) het woord RTL gehoord of gelezen. Het woord RTL ligt te ver voor in de mond.quote:
mhoa, als de mindgames wel mogn blijf ik gewoon kijken, das t leukste, schreeuwpartijen en vechtpartijen wordt je na een tijdje ook wel zatquote:Op woensdag 4 juli 2007 22:24 schreef Haunter het volgende:
Krijg Fons toch nog zijn zin. Door echt NIKS toe te laten verlies je echt kijkers (veel kijkers kijken om de terror en ongeregeldheden), en dan heeft hij een reden om het na een korte periode op RTL te schrappen.
Hier horen we helemaal niks meer overquote:Op woensdag 4 juli 2007 22:26 schreef itsme het volgende:
Nou ik baal en kap er maar mee voor vandaag.
Dit is echt te belachelijk voor woorden.
ik ook ik ga lekker pitten dit is te saai voor woorden fijne streamavond verder allemaalquote:Op woensdag 4 juli 2007 22:26 schreef itsme het volgende:
Nou ik baal en kap er maar mee voor vandaag.
Dit is echt te belachelijk voor woorden.
Vooral bij Jaap. Die is nu de peacemaker, opvallend.quote:Op woensdag 4 juli 2007 22:26 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Wat het gaat worden weet ik nog niet. Maar het valt erg op dat iedere bewoner wel een paar keer per dag RTL noemt. Ze hebben duidelijk al vaker 'achter' of in de schriftelijke instructie's (iedere 2-3 dagen) het woord RTL gehoord of gelezen. Het woord RTL ligt te ver voor in de mond.
Het lijkt me niet dat Nadia het hierbij laat zitten.quote:
DGK was even behoorlijk in het nieuws, dus dan krijg je van die nieuwsgierige kijkers. De kunst is om ze als kijker te behouden. Dat moet de komende dagen blijken.quote:Op woensdag 4 juli 2007 22:26 schreef Mika25 het volgende:
[..]
Ik denk dat er weinig zal veranderen, zeker niet nu de kijkcijfers de 500.000 grens gepasseerd zijn. Uiteraard zullen ze de echt extreme dingen weglaten, maar ze zullen zoveel mogelijk de grens op blijven zoeken, want ze weten heus wel dat ze anders die 500.000 kwijtraken...
Ik kom hier toevallig voor het eerst in maanden weer eens binnenzeilen en ik ben juist afgehaakt omdat het zo'n vieze asociale zooi geworden was. Als het bij RTL onder de vleugel komt zal ik het misschien weer eens gaan proberen. Ik kan me voorstellen dat er meer gelijkgestemden zijn.quote:Op woensdag 4 juli 2007 22:24 schreef Haunter het volgende:
Ramptoeristen komen af op extremiteiten, en dat kan RTL zich niet permitteren. Zakt weer in!quote:Op woensdag 4 juli 2007 22:29 schreef scanman01 het volgende:
[..]
DGK was even behoorlijk in het nieuws, dus dan krijg je van die nieuwsgierige kijkers. De kunst is om ze als kijker te behouden. Dat moet de komende dagen blijken.
ik denk dat je de enige bent?quote:Op woensdag 4 juli 2007 22:31 schreef Schanulleke het volgende:
[..]
Ik kom hier toevallig voor het eerst in maanden weer eens binnenzeilen en ik ben juist afgehaakt omdat het zo'n vieze asociale zooi geworden was. Als het bij RTL onder de vleugel komt zal ik het misschien weer eens gaan proberen. Ik kan me voorstellen dat er meer gelijkgestemden zijn.
goed plan..... met het schaakbord goed in beeld.quote:Op woensdag 4 juli 2007 22:26 schreef farceman het volgende:
Kunnen Jaap en huub niet weer eens een potje gaan schaken?
neeeeeeeeequote:Op woensdag 4 juli 2007 22:32 schreef Desii het volgende:
[..]
goed plan..... met het schaakbord goed in beeld.
Wat ik zo vreemd vind is dat Nix en Nada binnengekomen zijn na de overname van RTL. Deze 2 nieuwkomers zorgen op dit moment voor de grootste reuring en lokken van alles uit.quote:Op woensdag 4 juli 2007 22:29 schreef Gert het volgende:
[..]
Het lijkt me niet dat Nadia het hierbij laat zitten.
Of.. zij heeft inmiddels ook al kennis gemaakt met de wil van de Febo. ("muil houden, Natasia blijft er gewoon in")
O wat lief dit zeg.quote:Op woensdag 4 juli 2007 22:25 schreef noekje het volgende:
[afbeelding]
Ik zie ze denken! "Ja, wat nou??"
Vind het altijd wel leuk te zien die schaakpartijen van Huub en Jaap...alleen blijft de cam er niet altijd opstaan als ze bezig zijn.quote:Op woensdag 4 juli 2007 22:32 schreef Desii het volgende:
[..]
goed plan..... met het schaakbord goed in beeld.
Goed idee!quote:Op woensdag 4 juli 2007 22:30 schreef patist het volgende:
dit vergeleken met Jerry Springer van 10 jaar geleden komt toch op hetzelfde neer? zend de vechtpartijen dan uit na 22:00?
dat zijn maar 2 dingen die ik kan verzinnen om de terror gewoon door te laten gaan
ach gossie..wat een grappige beestjes...quote:Op woensdag 4 juli 2007 22:22 schreef Disana het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
Wat reageer jij beschaafd!quote:Op woensdag 4 juli 2007 22:40 schreef nibbieworld het volgende:
is die natasia nou nog niet weg, potver jan 3 dubbeltjes![]()
Dat moet je een beetje los zien van elkaar. Nadia was in de selectie van December en Dennix in Januari. Daarokm denk ik niet dat ze op een specifiek RTL-profiel zijn gecast. Dat zou ook wel heel snel zijn.quote:Op woensdag 4 juli 2007 22:34 schreef beequeen het volgende:
[..]
Wat ik zo vreemd vind is dat Nix en Nada binnengekomen zijn na de overname van RTL. Deze 2 nieuwkomers zorgen op dit moment voor de grootste reuring en lokken van alles uit.
Há..meer: "Rot op met je camera"!quote:Op woensdag 4 juli 2007 22:25 schreef noekje het volgende:
[afbeelding]
Ik zie ze denken! "Ja, wat nou??"
RTL - stylequote:
Nadia moet op zijn minst een tetanus-prik krijgen. Weet jij veel waar die nagels van Natasia gezeten hebben.quote:Op woensdag 4 juli 2007 22:43 schreef Gert het volgende:
Speciaal voor de meelezende redactie, kan het geen kwaad om in elke COS een reminder te plaatsen totdat er aktie is ondernomen:
[afbeelding]
minimaal aan der lekkende tieten, maar die prik moet op zeker!quote:Op woensdag 4 juli 2007 22:44 schreef agter het volgende:
[..]
Nadia moet op zijn minst een tetanus-prik krijgen. Weet jij veel waar die nagels van Natasia gezeten hebben.
quote:Op woensdag 4 juli 2007 22:43 schreef Gert het volgende:
Speciaal voor de meelezende redactie, kan het geen kwaad om in elke COS een reminder te plaatsen van de poging tot verminking door Natasia, totdat er aktie is ondernomen:
[afbeelding]
Ik kon deze cap niet zo vlug terug vinden in mijn eigen compjoetertje, bedankt Gert.quote:Op woensdag 4 juli 2007 22:43 schreef Gert het volgende:
Speciaal voor de meelezende redactie, kan het geen kwaad om in elke COS een reminder te plaatsen totdat er aktie is ondernomen:
[afbeelding]
ja kan er ook niets aan doen. daarom was ik ook niet zo geschikt voor de kooi denk ik! maar misschien nu wel met rtlquote:
Mee eens...weet jij op welke schurftige plekken ze zit te krabben met die heksennagels?quote:Op woensdag 4 juli 2007 22:44 schreef agter het volgende:
[..]
Nadia moet op zijn minst een tetanus-prik krijgen. Weet jij veel waar die nagels van Natasia gezeten hebben.
Alleen Natasia mag dat doen.quote:Op woensdag 4 juli 2007 22:46 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
[..]
![]()
Ben compleet geshockeerd als Natasia hiervoor niet de poort over geflikkert wordt!
Ik vind dat we allemaal het mailadres van de redactie even moeten krijgen zodat we deze foto allemaal even kunnen mailen!quote:Op woensdag 4 juli 2007 22:43 schreef Gert het volgende:
Speciaal voor de meelezende redactie, kan het geen kwaad om in elke COS een reminder te plaatsen van de poging tot verminking door Natasia, totdat er aktie is ondernomen:
[afbeelding]
Jij bent niet zo slimquote:Op woensdag 4 juli 2007 22:50 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Brian : "Ik heb haar bewust vandaag gebeld, haar vrije dag. Ze is altijd vrij op maandag of dinsdag"
Ben ik nou zo slim of is Brian zo .......
Streams lopen 1 dag achterquote:Op woensdag 4 juli 2007 22:50 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Brian : "Ik heb haar bewust vandaag gebeld, haar vrije dag. Ze is altijd vrij op maandag of dinsdag"
is het niet vroeger in die regio?quote:Op woensdag 4 juli 2007 22:50 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Weer zo'n belachelijk domme uitspraak van Brianquote:Op woensdag 4 juli 2007 22:50 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Gaat er niet om mager of moddervet....gewoon geen mooi lijfquote:Op woensdag 4 juli 2007 22:50 schreef Adothehague het volgende:
[..]
Valt ook mee ze is niet moddervet.
Ik vind haar algeheel wel mooi eerlijk gezegdquote:Op woensdag 4 juli 2007 22:51 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
[..]
Gaat er niet om mager of moddervet....gewoon geen mooi lijf
De redactie = een lachertje!quote:Op woensdag 4 juli 2007 22:46 schreef patist het volgende:
kom op DGK_REDAKTIE kick haar eruit
-ze moeten tv staren? een half uur?
Natasja wordt geil van alles en iedereen.quote:Op woensdag 4 juli 2007 22:50 schreef Disana het volgende:
Natasia wordt geil van de stellen om haar heen.
Zo zonde eigenlijk, wat zij zijn de personen die het programma maken...quote:Op woensdag 4 juli 2007 22:52 schreef Dark het volgende:
[..]
De redactie = een lachertje!
What a bunch of sorry people![]()
Jazeker, 6 uur verschil .....quote:
Don't bother.quote:Op woensdag 4 juli 2007 22:43 schreef Gert het volgende:
[afbeelding]
Geilen en gillen. De twee hoofdstanden van Natasia.quote:Op woensdag 4 juli 2007 22:53 schreef beequeen het volgende:
[..]
Natasja wordt geil van alles en iedereen.
Ik ook.quote:Op woensdag 4 juli 2007 22:46 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
[..]
![]()
Ben compleet geshockeerd als Natasia hiervoor niet de poort over geflikkert wordt!
Ik zei het al eerder, saaie streams.quote:Op woensdag 4 juli 2007 22:53 schreef Disana het volgende:
Natasia: Het is nu echt poeh! Het is helemaal klaar nu hoor. Afgelopen. Beter.
Je bent één van de weinigen die nog proberen.. Dit soort acties zijn kansloos!quote:Op woensdag 4 juli 2007 22:54 schreef patist het volgende:
DGK_REDAKTIE.... jullie zijn nep en weten volgens mij niet meer wat de regeltjes zijn.... LEES ZE EN KICK IEDEREEN ERUIT DIE NU NOG EEN VORM VAN FYSIEK GEWELD GEBRUIKT!!!!
zo en nu maar hopen dat natas eruit gekickt wordt.
Nee, ze ziet er prima uit. Overdreven reacties hier op haar uiterlijk.quote:Op woensdag 4 juli 2007 22:50 schreef Adothehague het volgende:
[..]
Valt ook mee ze is niet moddervet.
Ik wou het nét zeggen...quote:Op woensdag 4 juli 2007 22:54 schreef Gert het volgende:
[..]
Ik ook.
Misschien moet er een briefje naar Fons van Westerloo van RTL: Kijk eens, de huidige redactie bestraft dit NIET. En dit is aangericht door dezelde "mevrouw" die enkele dagen eerder al meerdere malen hard intrapte op een andere bewoner. Deze "mevrouw" zit nog steeds in het huis. Zijn jullie bij RTL al klaar voor DGK nieuwe stijl, Fons? Of zou het misschien wel een krachtig signaal zijn, als deze "mevrouw" (die overigens ook nog voortdurend andere bewoners bedreigt met zwaar fysiek geweld zodra ze de villa verlaten) haar biezen kan pakken en naar huis gestuurd wordt, naar haar kindertjes die het al driekwart jaar zonder hun moeder moeten doen?
Het gatver, nu zit ik ook al brieven te schrijven.![]()
O, maar dat zegt niets.quote:Op woensdag 4 juli 2007 22:53 schreef Kinga het volgende:
[..]
Don't bother.
Statistieken
Laatste bezoek: 6 dagen, 6 uur geleden.
Aantal posts: 760 (gemiddeld 4 per dag)
quote:Op woensdag 4 juli 2007 22:55 schreef ruudpuntenel het volgende:
http://i18.tinypic.com/63shsom.jpg
Truste geachte Fokkers.![]()
En laat dit morgen op alle plasmaschermen en in alle kranten zien, wat een moedertje teweeg kan brengen, een kindje van god en een voorbeeld voor haar nageslacht. Die bovendien op de internationale streams uitschreeuwt dat ze ontzettend geil is,![]()
Ik wil net zeggen. Niks mis met zowel haar innerlijk als haar uiterlijk.quote:Op woensdag 4 juli 2007 22:55 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Nee, ze ziet er prima uit. Overdreven reacties hier op haar uiterlijk.
Je zit er zeker VOL van ?quote:Op woensdag 4 juli 2007 22:54 schreef Gert het volgende:
[..]
<knip>
tis toch watquote:Op woensdag 4 juli 2007 22:54 schreef Gert het volgende:
[..]
Ik ook.
Misschien moet er een briefje naar Fons van Westerloo van RTL: Kijk eens, de huidige redactie bestraft dit NIET. En dit is aangericht door dezelde "mevrouw" die enkele dagen eerder al meerdere malen hard intrapte op een andere bewoner. Deze "mevrouw" zit nog steeds in het huis. Zijn jullie bij RTL al klaar voor DGK nieuwe stijl, Fons? Of zou het misschien wel een krachtig signaal zijn, als deze "mevrouw" (die overigens ook nog voortdurend andere bewoners bedreigt met zwaar fysiek geweld zodra ze de villa verlaten) haar biezen kan pakken en naar huis gestuurd wordt, naar haar kindertjes die het al driekwart jaar zonder hun moeder moeten doen?
Daarom ben jij dus een top userquote:Op woensdag 4 juli 2007 22:55 schreef ruudpuntenel het volgende:
http://i18.tinypic.com/63shsom.jpg
Truste geachte Fokkers.![]()
En laat dit morgen op alle plasmaschermen en in alle kranten zien, wat een moedertje teweeg kan brengen, een kindje van god en een voorbeeld voor haar nageslacht. Die bovendien op de internationale streams uitschreeuwt dat ze ontzettend geil is,![]()
Als we het gaan hebben over een mooi lijf dan hebben we het over Elle Macpherson en niet over een meisje van 22 die liposuctie laat doen omdat ze teveel heeft gevreten en niet vab sporten houdtquote:Op woensdag 4 juli 2007 22:55 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Buiten de kooi had natasia een veroordeling wegens mishandeling kunnen krijgen.Er zijn er voor minder onder de hamer van de rechter gegaan..quote:Op woensdag 4 juli 2007 22:55 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
Ik vind dat de beelden van de poging tot verminking van het gezicht van Nadia opgestuurd moeten worden naar eh Peter R de Vries die moet het tot op de bodem uitzoeken of dit allemaal zomaar kan
Of ze hebben nog een username geregged.quote:Op woensdag 4 juli 2007 22:56 schreef Gert het volgende:
[..]
O, maar dat zegt niets.
Met één druk op de knop ben je uitgelogd, waarna je anoniem mee kunt lezen.
Dit uiterlijk?quote:Op woensdag 4 juli 2007 22:55 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Ze heeft denk ik gewoon aanleg om wat eerder dik te worden.quote:Op woensdag 4 juli 2007 22:58 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
[..]
Als we het gaan hebben over een mooi lijf dan hebben we het over Elle Macpherson en niet over een meisje van 22 die liposuctie laat doen omdat ze teveel heeft gevreten en niet vab sporten houdt
Nog erger is dat haar borsten echt al enorm hangen. Die tepels wijzen bijna recht naar beneden. Ik vind dat echt knap voor iemand van 22quote:Op woensdag 4 juli 2007 22:58 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
[..]
Als we het gaan hebben over een mooi lijf dan hebben we het over Elle Macpherson en niet over een meisje van 22 die liposuctie laat doen omdat ze teveel heeft gevreten en niet vab sporten houdt
Hoezo zowel innerlijk, of ken je haar persoonlijkquote:Op woensdag 4 juli 2007 22:56 schreef Adothehague het volgende:
[..]
Ik wil net zeggen. Niks mis met zowel haar innerlijk als haar uiterlijk.
Wie was die Voyeur van eerder op de avond eigenlijkquote:Op woensdag 4 juli 2007 22:59 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Of ze hebben nog een username geregged.![]()
![]()
![]()
![]()
Je kunt het niet genoeg laten zien Joris!. Dat kutbeveiligingswijf moet EXIT.quote:Op woensdag 4 juli 2007 22:57 schreef SiRojK het volgende:
Mss moet ze maar naar de Clavantkliniek om dokter Bergswans dit te laten maken:
[afbeelding]
Even wat photoshoppen en je ziet er niets meer van ...quote:Op woensdag 4 juli 2007 22:57 schreef SiRojK het volgende:
Dokter Baviaan van de Oliswansenkliniek, kunt u hier iets aan doen?:
[afbeelding]
Nee maar ze komt op mij over als een normaal spontaan meisje.quote:Op woensdag 4 juli 2007 22:59 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
[..]
Hoezo zowel innerlijk, of ken je haar persoonlijk![]()
Geldt ook voor Nathanael, stelde ook geen reet voor dat schopje van hemquote:Op woensdag 4 juli 2007 23:00 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Je kunt het niet genoeg laten zien Joris!. Dat kutbeveiligingswijf moet EXIT.
JA WAT NOU Nena weg vanwege een schopje. Nena moet op zijn minst die 10k terug krijgen![]()
Komt vast door het vele vliegen wat ze heeft gedaan als stewardess...quote:Op woensdag 4 juli 2007 22:59 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Nog erger is dat haar borsten echt al enorm hangen. Die tepels wijzen bijna recht naar beneden. Ik vind dat echt knap voor iemand van 22
Je hebt helemaal gelijk.quote:Op woensdag 4 juli 2007 23:02 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
[..]
Geldt ook voor Nathanael, stelde ook geen reet voor dat schopje van hem
Ik schreef dat ze er prima uitziet.quote:Op woensdag 4 juli 2007 22:58 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
[..]
Ik weet eigenlijk wel zeker dat Nena en Nathanael hun borg al terug hebben gekregen.. NL keek veels te vrolijk vorige keer dat hij binnenkwamquote:Op woensdag 4 juli 2007 23:02 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
[..]
Geldt ook voor Nathanael, stelde ook geen reet voor dat schopje van hem
Tijd om over te stappen naar v-o-l.quote:Op woensdag 4 juli 2007 22:54 schreef Gert het volgende:
[..]
Ik ook.
Gewoon betalen via idealquote:Op woensdag 4 juli 2007 23:03 schreef APK het volgende:
[..]
Tijd om over te stappen naar v-o-l.![]()
Kan iemand mij even PM-en hoe je de streams kunt verlengen, mijn licentie verloopt vanavond en ik heb twee weken niet kunnen kijken.
Is dit normaal ?quote:Op woensdag 4 juli 2007 23:00 schreef cobain94 het volgende:
[..]
Even wat photoshoppen en je ziet er niets meer van ...![]()
Da's een oudgediende. Die zit al sinds 1999 (BB1) op FOK.quote:Op woensdag 4 juli 2007 23:00 schreef pullup het volgende:
[..]
Wie was die Voyeur van eerder op de avond eigenlijk![]()
En in de buitenwereld zou ze 'haar tanden uit d'r bek geslgen hebben', en nu will ze weer meer beschaving in het huis. Verbeter de wereld..quote:Op woensdag 4 juli 2007 22:59 schreef cobain94 het volgende:
[..]
Buiten de kooi had natasia een veroordeling wegens mishandeling kunnen krijgen.Er zijn er voor minder onder de hamer van de rechter gegaan..
Er loopt een topic dat je een maand gratis kan kijken met een windows sidebar, ik moet zeggen: werkt prima hierquote:Op woensdag 4 juli 2007 23:03 schreef APK het volgende:
[..]
Tijd om over te stappen naar v-o-l.![]()
Kan iemand mij even PM-en hoe je de streams kunt verlengen, mijn licentie verloopt vanavond en ik heb twee weken niet kunnen kijken.
Het zijn toch een stelletje sufkutten die daar zitten!quote:Op woensdag 4 juli 2007 22:53 schreef SiRojK het volgende:
[..]
Zo zonde eigenlijk, wat zij zijn de personen die het programma maken...
En ik -met niet zoveel woorden-dat ik vind dat ze het figuur heeft van een ingezakte plumpudding, en zo hebben we allemaal onze eigen visiequote:
Haar naam is Nadia,quote:Op woensdag 4 juli 2007 23:05 schreef Peter6000 het volgende:
Al haar vrienden lopen buiten,
maar voor Laura geldt dat niet.
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Heb ik vorige keer gedaan, maar de laatste twee weken heb ik niet gebruikt.quote:
Fons maakt het programma niet hoor, dat blijft Talpa Media gewoon doen. De aandeelhouders van Fons willen graag dat DGK een succes wordt in het buitenland, dus ik denk niet dat hij meer doet dan binnen de regeltjes van Luxemburg blijven.quote:Op woensdag 4 juli 2007 22:54 schreef Gert het volgende:
[..]
Ik ook.
Welke caps?quote:Op woensdag 4 juli 2007 23:07 schreef ruudpuntenel het volgende:
Joris, bedankt voor de caps.
So what. Is dat een vrijbrief om users af te zeiken en te beledigen?quote:Op woensdag 4 juli 2007 23:05 schreef Gert het volgende:
[..]
Da's een oudgediende. Die zit al sinds 1999 (BB1) op FOK.
Jullie zijn sufkutten... Als ik die foto's zie en en rest in mijn herrinnering zou ik me kapot schamen ..quote:Op woensdag 4 juli 2007 23:06 schreef Dark het volgende:
[..]
Het zijn toch een stelletje sufkutten die daar zitten!
Vooral Natasia, maar ook Brian, Jaap, Huub, Dennis en Amanda hadden allang thuis moeten zitten!
Misschien dat RTL een signaal uit wil laten gaan dat je dit spel fair and square moet winnen, want van fair heeft 10 nog nooit gehoord. Sneu volk!
Die hut had vol moeten zitten met nieuwe mensen, maar uit angst voor de kijkcijfers geven ze de "miljonairs" keer op keer veranderende regels, waardoor de "miljonairs" makke schapen, marionetten of speelballen zijn/worden.
quote:Op woensdag 4 juli 2007 23:08 schreef Ian_Nick het volgende:
Zijn er al duidelijke caps van Nadia's verwondingen!?
is zij verwond? zijn daar caps van, iemand?quote:Op woensdag 4 juli 2007 23:08 schreef Ian_Nick het volgende:
Zijn er al duidelijke caps van Nadia's verwondingen!?
Is dit het juiste topic om dat te bespreken?quote:Op woensdag 4 juli 2007 23:07 schreef beequeen het volgende:
[..]
So what. Is dat een vrijbrief om users af te zeiken en te beledigen?![]()
Alleen met Vista.quote:Op woensdag 4 juli 2007 23:05 schreef -Marc- het volgende:
Er loopt een topic dat je een maand gratis kan kijken met een windows sidebar, ik moet zeggen: werkt prima hier![]()
Alleen al om die foto ben ik blij dat die stream op mute staatquote:Op woensdag 4 juli 2007 23:09 schreef MissSomebody het volgende:
Ellebelle....zingt...of zo..![]()
[afbeelding]
quote:Op woensdag 4 juli 2007 23:07 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ja hoor.quote:Op woensdag 4 juli 2007 23:09 schreef tipsch het volgende:
[..]
is zij verwond? zijn daar caps van, iemand?
ja toe dan, over welke caps heb je het?quote:Op woensdag 4 juli 2007 23:10 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
JA WAT NOU?![]()
wil je het echt weten?![]()
Je kan zeggen wat je wilt, vind het een pracht figuur.quote:Op woensdag 4 juli 2007 23:11 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Sorry hoor, maar het mens zit er toch echt bij als een plee-juf
[afbeelding]
[afbeelding]
Nee, dat is Gert's antwoord op de zorg dat ik hier 'de redaktie gluurder' ben.quote:Op woensdag 4 juli 2007 23:07 schreef beequeen het volgende:
[..]
Lees eens even terug in de COSSEN, dan begrijp je wat ik bedoel.quote:
en ze heeft ook een bit in der bek....quote:Op woensdag 4 juli 2007 23:11 schreef Gigageil het volgende:
Djézus.....een paard wat hinnikt is er niks bij, vergeleken met het tandvlees van Natasia.....![]()
Jeemig, zegt 'ie dat. Ik heb sinds een week vista, en heb gewoon opnieuw betaaldquote:Op woensdag 4 juli 2007 23:10 schreef APK het volgende:
[..]
Alleen met Vista.
Dat is voor mensen met een iets lagere opleiding die denken dat Vista nodig is om een computer te laten draaien terwijl je DGK ook gewoon op een Atari 512 ST kunt bekijken.
quote:Op woensdag 4 juli 2007 23:10 schreef tipsch het volgende:
[..]
ja toe dan, over welke caps heb je het?![]()
Idd, is beter...quote:Op woensdag 4 juli 2007 23:10 schreef pullup het volgende:
[..]
Alleen al om die foto ben ik blij dat die stream op mute staat![]()
Off topic en onzinquote:Op woensdag 4 juli 2007 23:12 schreef beequeen het volgende:
[..]
Lees eens even terug in de COSSEN, dan begrijp je wat ik bedoel.
Geil moet ze zijn!quote:Op woensdag 4 juli 2007 23:12 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Jeemig, zegt 'ie dat. Ik heb sinds een week vista, en heb gewoon opnieuw betaald![]()
OT inderdaad, maar je blijft een engerd.quote:
En dood met dat wijf met dat soort opmerkingen, maar dat terzijde.quote:
JA GVD! Is dat lelijke grafwijf er nou nog steedsquote:
Is jouw naam toevallig Stijn?quote:Op woensdag 4 juli 2007 23:12 schreef voyeur het volgende:
[..]
Nee, dat is Gert's antwoord op de zorg dat ik hier 'de redaktie gluurder' ben.
Deze is er nog wel:quote:Op woensdag 4 juli 2007 23:15 schreef IkWeetNiets het volgende:
[..]
[afbeelding]
Beetje donkere cap. Was er niet ook een lichtere versie?
Deze is zeker donker. Als er een lichtere versie is...quote:Op woensdag 4 juli 2007 23:15 schreef IkWeetNiets het volgende:
[..]
[afbeelding]
En jij mag voor mij ook de kogel.quote:Op woensdag 4 juli 2007 23:16 schreef APK het volgende:
[..]
En dood met dat wijf met dat soort opmerkingen, maar dat terzijde.
Jij als COS regular zou beter moeten weten.quote:Op woensdag 4 juli 2007 23:16 schreef beequeen het volgende:
[..]
OT inderdaad, maar je blijft een engerd.
quote:Op woensdag 4 juli 2007 23:15 schreef IkWeetNiets het volgende:
[..]
[afbeelding]
Met zoiets dreigde Brian na de bef-scene met A en H.quote:Op woensdag 4 juli 2007 23:15 schreef wolferl het volgende:
Mischien weet Natasia een groot geheim en gaat ze die openbaar maken als ze naar huis gestuurd gaat worden.
en jij ook ianquote:Op woensdag 4 juli 2007 23:17 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Jij als COS regular zou beter moeten weten.![]()
ONTOPIC GRAAG.
Jij ook, Gert.
Ik dacht het niet echt hoor want de Redactie heeft best gevoel voor humorquote:Op woensdag 4 juli 2007 23:12 schreef voyeur het volgende:
[..]
Nee, dat is Gert's antwoord op de zorg dat ik hier 'de redaktie gluurder' ben.
Je vraagt mij om "COSSEN terug te lezen" om een belediging van Voyeur te traceren, en vervolgens noem je hem hier een engerd?quote:Op woensdag 4 juli 2007 23:16 schreef beequeen het volgende:
[..]
OT inderdaad, maar je blijft een engerd.
Cutequote:Op woensdag 4 juli 2007 22:22 schreef Disana het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
Ik hoop dat er heel snel een nog donkerdere versie van komtquote:Op woensdag 4 juli 2007 23:15 schreef IkWeetNiets het volgende:
[..]
[afbeelding]
Niet dusquote:Op woensdag 4 juli 2007 22:28 schreef agter het volgende:
ik ga nog lekker ff de herhaling van dgk van vandaag kijken (via de site van Tien).
ben benieuwd hoe jaap met de groupies neergezet wordt!
Je weet dat het niet zo is, maar ik ken hem natuurlijk wel. Het is overigens een hele aardige jongen met zinnige ideeen over de essentie van de real life soap.quote:
Ga maar lekker door, jij mag van de mods.quote:
Ze hadden een uitje naar Blijdorp...quote:Op woensdag 4 juli 2007 23:19 schreef RB.Dean het volgende:
Hoe komt Nadia aan die krassen op haar nek?
Is goed, ik ben effe langzaam momenteel.quote:Op woensdag 4 juli 2007 23:18 schreef Gert het volgende:
Anyway: kappen maar weer met het onderlinge gehak a.u.b.
Ook jij jetlagboy.
Natasiaquote:Op woensdag 4 juli 2007 23:21 schreef Larisje het volgende:
Zing met me mee tot op de hoek??
ze heeft op mijn monitor geelzuchtquote:Op woensdag 4 juli 2007 23:19 schreef IkWeetNiets het volgende:
Ja, deze is een stuk lichter
[afbeelding]
HIj kan mij niet genoeg pammetjes hebben, pas wanneer hij ze niet meer slikt is het enough...quote:Op woensdag 4 juli 2007 23:22 schreef kissa het volgende:
Wat is er met Braaain aan de hand? Teveel pammetjes?
Ik wil er eentje zien van Natasia vol met krassen dus voorlopig is het nog niet donker genoegquote:Op woensdag 4 juli 2007 23:21 schreef Carlaa het volgende:
Is deze [afbeelding] echt lichter dan deze? [afbeelding]
Dacht eerder aan de Tros.quote:Op woensdag 4 juli 2007 23:22 schreef DutchTVCentral.nl het volgende:
Leuk dat Elly het iedere keer weer gezellig krijgt , prima voor RTL dus
De essentie? Waar? Wanneer? Hoe? Je bedoelt dat er ook nog een idee achter deze bagger van afgelopen maanden zit?quote:Op woensdag 4 juli 2007 23:20 schreef voyeur het volgende:
[..]
Je weet dat het niet zo is, maar ik ken hem natuurlijk wel. Het is overigens een hele aardige jongen met zinnige ideeen over de essentie van de real life soap.
Als je een paar posts terugleest, zie je dat ik APK's reactie al had geëdit. Dus je makkelijke insinuatie over met twee maten meten is onterecht.quote:Op woensdag 4 juli 2007 23:21 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ga maar lekker door, jij mag van de mods.![]()
Natasiaquote:Op woensdag 4 juli 2007 23:19 schreef RB.Dean het volgende:
Hoe komt Nadia aan die krassen op haar nek?
Tja, overmorgen (bijna morgen) was DE grote dag van zijn leven...quote:Op woensdag 4 juli 2007 23:24 schreef waxmask het volgende:
Jaap ziet er verslagen uit, alle troeven lijken uit handen geslagen te zijn.
Klopt. maar hij gaat vrolijk door met de opmerking dat ik de COS verkanker. Niet mijn woorden maar die van APK.quote:Op woensdag 4 juli 2007 23:24 schreef Gert het volgende:
[..]
Als je een paar posts terugleest, zie je dat ik APK's reactie al had geëdit. Dus je makkelijke insinuatie over met twee maten meten is onterecht.
(Wat is het moeilijk om op dit forum mijn subjectiviteit te onderdrukken.)quote:Op woensdag 4 juli 2007 23:23 schreef MissSomebody het volgende:
[..]
HIj kan mij niet genoeg pammetjes hebben, pas wanneer hij ze niet meer slikt is het enough...![]()
En de troef heet : Internetquote:Op woensdag 4 juli 2007 23:24 schreef waxmask het volgende:
Jaap ziet er verslagen uit, alle troeven lijken uit handen geslagen te zijn.
En geen terror en ranzigheid meer, er is niks meer over voor Japie in de kooiquote:Op woensdag 4 juli 2007 23:25 schreef agter het volgende:
[..]
Tja, overmorgen (bijna morgen) was DE grote dag van zijn leven...
Dat was al ge-edit, xxxxxxxxxxxxxquote:Op woensdag 4 juli 2007 23:26 schreef beequeen het volgende:
[..]
Klopt. maar hij gaat vrolijk door met de opmerking dat ik de COS verkanker. Niet mijn woorden maar die van APK.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |