Ik vind dat we allemaal het mailadres van de redactie even moeten krijgen zodat we deze foto allemaal even kunnen mailen!quote:Op woensdag 4 juli 2007 22:43 schreef Gert het volgende:
Speciaal voor de meelezende redactie, kan het geen kwaad om in elke COS een reminder te plaatsen van de poging tot verminking door Natasia, totdat er aktie is ondernomen:
[afbeelding]
Jij bent niet zo slimquote:Op woensdag 4 juli 2007 22:50 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Brian : "Ik heb haar bewust vandaag gebeld, haar vrije dag. Ze is altijd vrij op maandag of dinsdag"
Ben ik nou zo slim of is Brian zo .......
Streams lopen 1 dag achterquote:Op woensdag 4 juli 2007 22:50 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Brian : "Ik heb haar bewust vandaag gebeld, haar vrije dag. Ze is altijd vrij op maandag of dinsdag"
is het niet vroeger in die regio?quote:Op woensdag 4 juli 2007 22:50 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Weer zo'n belachelijk domme uitspraak van Brianquote:Op woensdag 4 juli 2007 22:50 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Gaat er niet om mager of moddervet....gewoon geen mooi lijfquote:Op woensdag 4 juli 2007 22:50 schreef Adothehague het volgende:
[..]
Valt ook mee ze is niet moddervet.
Ik vind haar algeheel wel mooi eerlijk gezegdquote:Op woensdag 4 juli 2007 22:51 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
[..]
Gaat er niet om mager of moddervet....gewoon geen mooi lijf
De redactie = een lachertje!quote:Op woensdag 4 juli 2007 22:46 schreef patist het volgende:
kom op DGK_REDAKTIE kick haar eruit
-ze moeten tv staren? een half uur?
Natasja wordt geil van alles en iedereen.quote:Op woensdag 4 juli 2007 22:50 schreef Disana het volgende:
Natasia wordt geil van de stellen om haar heen.
Zo zonde eigenlijk, wat zij zijn de personen die het programma maken...quote:Op woensdag 4 juli 2007 22:52 schreef Dark het volgende:
[..]
De redactie = een lachertje!
What a bunch of sorry people![]()
Jazeker, 6 uur verschil .....quote:
Don't bother.quote:Op woensdag 4 juli 2007 22:43 schreef Gert het volgende:
Speciaal voor de meelezende redactie, kan het geen kwaad om in elke COS een reminder te plaatsen van de poging tot verminking door Natasia, totdat er aktie is ondernomen:
[afbeelding]
Geilen en gillen. De twee hoofdstanden van Natasia.quote:Op woensdag 4 juli 2007 22:53 schreef beequeen het volgende:
[..]
Natasja wordt geil van alles en iedereen.
Ik ook.quote:Op woensdag 4 juli 2007 22:46 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
[..]
![]()
Ben compleet geshockeerd als Natasia hiervoor niet de poort over geflikkert wordt!
Ik zei het al eerder, saaie streams.quote:Op woensdag 4 juli 2007 22:53 schreef Disana het volgende:
Natasia: Het is nu echt poeh! Het is helemaal klaar nu hoor. Afgelopen. Beter.
Je bent één van de weinigen die nog proberen.. Dit soort acties zijn kansloos!quote:Op woensdag 4 juli 2007 22:54 schreef patist het volgende:
DGK_REDAKTIE.... jullie zijn nep en weten volgens mij niet meer wat de regeltjes zijn.... LEES ZE EN KICK IEDEREEN ERUIT DIE NU NOG EEN VORM VAN FYSIEK GEWELD GEBRUIKT!!!!
zo en nu maar hopen dat natas eruit gekickt wordt.
Nee, ze ziet er prima uit. Overdreven reacties hier op haar uiterlijk.quote:Op woensdag 4 juli 2007 22:50 schreef Adothehague het volgende:
[..]
Valt ook mee ze is niet moddervet.
Ik wou het nét zeggen...quote:Op woensdag 4 juli 2007 22:54 schreef Gert het volgende:
[..]
Ik ook.
Misschien moet er een briefje naar Fons van Westerloo van RTL: Kijk eens, de huidige redactie bestraft dit NIET. En dit is aangericht door dezelde "mevrouw" die enkele dagen eerder al meerdere malen hard intrapte op een andere bewoner. Deze "mevrouw" zit nog steeds in het huis. Zijn jullie bij RTL al klaar voor DGK nieuwe stijl, Fons? Of zou het misschien wel een krachtig signaal zijn, als deze "mevrouw" (die overigens ook nog voortdurend andere bewoners bedreigt met zwaar fysiek geweld zodra ze de villa verlaten) haar biezen kan pakken en naar huis gestuurd wordt, naar haar kindertjes die het al driekwart jaar zonder hun moeder moeten doen?
Het gatver, nu zit ik ook al brieven te schrijven.![]()
O, maar dat zegt niets.quote:Op woensdag 4 juli 2007 22:53 schreef Kinga het volgende:
[..]
Don't bother.
Statistieken
Laatste bezoek: 6 dagen, 6 uur geleden.
Aantal posts: 760 (gemiddeld 4 per dag)
quote:Op woensdag 4 juli 2007 22:55 schreef ruudpuntenel het volgende:
http://i18.tinypic.com/63shsom.jpg
Truste geachte Fokkers.![]()
En laat dit morgen op alle plasmaschermen en in alle kranten zien, wat een moedertje teweeg kan brengen, een kindje van god en een voorbeeld voor haar nageslacht. Die bovendien op de internationale streams uitschreeuwt dat ze ontzettend geil is,![]()
Ik wil net zeggen. Niks mis met zowel haar innerlijk als haar uiterlijk.quote:Op woensdag 4 juli 2007 22:55 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Nee, ze ziet er prima uit. Overdreven reacties hier op haar uiterlijk.
Je zit er zeker VOL van ?quote:Op woensdag 4 juli 2007 22:54 schreef Gert het volgende:
[..]
<knip>
tis toch watquote:Op woensdag 4 juli 2007 22:54 schreef Gert het volgende:
[..]
Ik ook.
Misschien moet er een briefje naar Fons van Westerloo van RTL: Kijk eens, de huidige redactie bestraft dit NIET. En dit is aangericht door dezelde "mevrouw" die enkele dagen eerder al meerdere malen hard intrapte op een andere bewoner. Deze "mevrouw" zit nog steeds in het huis. Zijn jullie bij RTL al klaar voor DGK nieuwe stijl, Fons? Of zou het misschien wel een krachtig signaal zijn, als deze "mevrouw" (die overigens ook nog voortdurend andere bewoners bedreigt met zwaar fysiek geweld zodra ze de villa verlaten) haar biezen kan pakken en naar huis gestuurd wordt, naar haar kindertjes die het al driekwart jaar zonder hun moeder moeten doen?
Daarom ben jij dus een top userquote:Op woensdag 4 juli 2007 22:55 schreef ruudpuntenel het volgende:
http://i18.tinypic.com/63shsom.jpg
Truste geachte Fokkers.![]()
En laat dit morgen op alle plasmaschermen en in alle kranten zien, wat een moedertje teweeg kan brengen, een kindje van god en een voorbeeld voor haar nageslacht. Die bovendien op de internationale streams uitschreeuwt dat ze ontzettend geil is,![]()
Als we het gaan hebben over een mooi lijf dan hebben we het over Elle Macpherson en niet over een meisje van 22 die liposuctie laat doen omdat ze teveel heeft gevreten en niet vab sporten houdtquote:Op woensdag 4 juli 2007 22:55 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Buiten de kooi had natasia een veroordeling wegens mishandeling kunnen krijgen.Er zijn er voor minder onder de hamer van de rechter gegaan..quote:Op woensdag 4 juli 2007 22:55 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
Ik vind dat de beelden van de poging tot verminking van het gezicht van Nadia opgestuurd moeten worden naar eh Peter R de Vries die moet het tot op de bodem uitzoeken of dit allemaal zomaar kan
Of ze hebben nog een username geregged.quote:Op woensdag 4 juli 2007 22:56 schreef Gert het volgende:
[..]
O, maar dat zegt niets.
Met één druk op de knop ben je uitgelogd, waarna je anoniem mee kunt lezen.
Dit uiterlijk?quote:Op woensdag 4 juli 2007 22:55 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Ze heeft denk ik gewoon aanleg om wat eerder dik te worden.quote:Op woensdag 4 juli 2007 22:58 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
[..]
Als we het gaan hebben over een mooi lijf dan hebben we het over Elle Macpherson en niet over een meisje van 22 die liposuctie laat doen omdat ze teveel heeft gevreten en niet vab sporten houdt
Nog erger is dat haar borsten echt al enorm hangen. Die tepels wijzen bijna recht naar beneden. Ik vind dat echt knap voor iemand van 22quote:Op woensdag 4 juli 2007 22:58 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
[..]
Als we het gaan hebben over een mooi lijf dan hebben we het over Elle Macpherson en niet over een meisje van 22 die liposuctie laat doen omdat ze teveel heeft gevreten en niet vab sporten houdt
Hoezo zowel innerlijk, of ken je haar persoonlijkquote:Op woensdag 4 juli 2007 22:56 schreef Adothehague het volgende:
[..]
Ik wil net zeggen. Niks mis met zowel haar innerlijk als haar uiterlijk.
Wie was die Voyeur van eerder op de avond eigenlijkquote:Op woensdag 4 juli 2007 22:59 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Of ze hebben nog een username geregged.![]()
![]()
![]()
![]()
Je kunt het niet genoeg laten zien Joris!. Dat kutbeveiligingswijf moet EXIT.quote:Op woensdag 4 juli 2007 22:57 schreef SiRojK het volgende:
Mss moet ze maar naar de Clavantkliniek om dokter Bergswans dit te laten maken:
[afbeelding]
Even wat photoshoppen en je ziet er niets meer van ...quote:Op woensdag 4 juli 2007 22:57 schreef SiRojK het volgende:
Dokter Baviaan van de Oliswansenkliniek, kunt u hier iets aan doen?:
[afbeelding]
Nee maar ze komt op mij over als een normaal spontaan meisje.quote:Op woensdag 4 juli 2007 22:59 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
[..]
Hoezo zowel innerlijk, of ken je haar persoonlijk![]()
Geldt ook voor Nathanael, stelde ook geen reet voor dat schopje van hemquote:Op woensdag 4 juli 2007 23:00 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Je kunt het niet genoeg laten zien Joris!. Dat kutbeveiligingswijf moet EXIT.
JA WAT NOU Nena weg vanwege een schopje. Nena moet op zijn minst die 10k terug krijgen![]()
Komt vast door het vele vliegen wat ze heeft gedaan als stewardess...quote:Op woensdag 4 juli 2007 22:59 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Nog erger is dat haar borsten echt al enorm hangen. Die tepels wijzen bijna recht naar beneden. Ik vind dat echt knap voor iemand van 22
Je hebt helemaal gelijk.quote:Op woensdag 4 juli 2007 23:02 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
[..]
Geldt ook voor Nathanael, stelde ook geen reet voor dat schopje van hem
Ik schreef dat ze er prima uitziet.quote:Op woensdag 4 juli 2007 22:58 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
[..]
Ik weet eigenlijk wel zeker dat Nena en Nathanael hun borg al terug hebben gekregen.. NL keek veels te vrolijk vorige keer dat hij binnenkwamquote:Op woensdag 4 juli 2007 23:02 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
[..]
Geldt ook voor Nathanael, stelde ook geen reet voor dat schopje van hem
Tijd om over te stappen naar v-o-l.quote:Op woensdag 4 juli 2007 22:54 schreef Gert het volgende:
[..]
Ik ook.
Gewoon betalen via idealquote:Op woensdag 4 juli 2007 23:03 schreef APK het volgende:
[..]
Tijd om over te stappen naar v-o-l.![]()
Kan iemand mij even PM-en hoe je de streams kunt verlengen, mijn licentie verloopt vanavond en ik heb twee weken niet kunnen kijken.
Is dit normaal ?quote:Op woensdag 4 juli 2007 23:00 schreef cobain94 het volgende:
[..]
Even wat photoshoppen en je ziet er niets meer van ...![]()
Da's een oudgediende. Die zit al sinds 1999 (BB1) op FOK.quote:Op woensdag 4 juli 2007 23:00 schreef pullup het volgende:
[..]
Wie was die Voyeur van eerder op de avond eigenlijk![]()
En in de buitenwereld zou ze 'haar tanden uit d'r bek geslgen hebben', en nu will ze weer meer beschaving in het huis. Verbeter de wereld..quote:Op woensdag 4 juli 2007 22:59 schreef cobain94 het volgende:
[..]
Buiten de kooi had natasia een veroordeling wegens mishandeling kunnen krijgen.Er zijn er voor minder onder de hamer van de rechter gegaan..
Er loopt een topic dat je een maand gratis kan kijken met een windows sidebar, ik moet zeggen: werkt prima hierquote:Op woensdag 4 juli 2007 23:03 schreef APK het volgende:
[..]
Tijd om over te stappen naar v-o-l.![]()
Kan iemand mij even PM-en hoe je de streams kunt verlengen, mijn licentie verloopt vanavond en ik heb twee weken niet kunnen kijken.
Het zijn toch een stelletje sufkutten die daar zitten!quote:Op woensdag 4 juli 2007 22:53 schreef SiRojK het volgende:
[..]
Zo zonde eigenlijk, wat zij zijn de personen die het programma maken...
En ik -met niet zoveel woorden-dat ik vind dat ze het figuur heeft van een ingezakte plumpudding, en zo hebben we allemaal onze eigen visiequote:
Haar naam is Nadia,quote:Op woensdag 4 juli 2007 23:05 schreef Peter6000 het volgende:
Al haar vrienden lopen buiten,
maar voor Laura geldt dat niet.
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Heb ik vorige keer gedaan, maar de laatste twee weken heb ik niet gebruikt.quote:
Fons maakt het programma niet hoor, dat blijft Talpa Media gewoon doen. De aandeelhouders van Fons willen graag dat DGK een succes wordt in het buitenland, dus ik denk niet dat hij meer doet dan binnen de regeltjes van Luxemburg blijven.quote:Op woensdag 4 juli 2007 22:54 schreef Gert het volgende:
[..]
Ik ook.
Welke caps?quote:Op woensdag 4 juli 2007 23:07 schreef ruudpuntenel het volgende:
Joris, bedankt voor de caps.
So what. Is dat een vrijbrief om users af te zeiken en te beledigen?quote:Op woensdag 4 juli 2007 23:05 schreef Gert het volgende:
[..]
Da's een oudgediende. Die zit al sinds 1999 (BB1) op FOK.
Jullie zijn sufkutten... Als ik die foto's zie en en rest in mijn herrinnering zou ik me kapot schamen ..quote:Op woensdag 4 juli 2007 23:06 schreef Dark het volgende:
[..]
Het zijn toch een stelletje sufkutten die daar zitten!
Vooral Natasia, maar ook Brian, Jaap, Huub, Dennis en Amanda hadden allang thuis moeten zitten!
Misschien dat RTL een signaal uit wil laten gaan dat je dit spel fair and square moet winnen, want van fair heeft 10 nog nooit gehoord. Sneu volk!
Die hut had vol moeten zitten met nieuwe mensen, maar uit angst voor de kijkcijfers geven ze de "miljonairs" keer op keer veranderende regels, waardoor de "miljonairs" makke schapen, marionetten of speelballen zijn/worden.
quote:Op woensdag 4 juli 2007 23:08 schreef Ian_Nick het volgende:
Zijn er al duidelijke caps van Nadia's verwondingen!?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |