Ik vind dat we allemaal het mailadres van de redactie even moeten krijgen zodat we deze foto allemaal even kunnen mailen!quote:Op woensdag 4 juli 2007 22:43 schreef Gert het volgende:
Speciaal voor de meelezende redactie, kan het geen kwaad om in elke COS een reminder te plaatsen van de poging tot verminking door Natasia, totdat er aktie is ondernomen:
[afbeelding]
Jij bent niet zo slimquote:Op woensdag 4 juli 2007 22:50 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Brian : "Ik heb haar bewust vandaag gebeld, haar vrije dag. Ze is altijd vrij op maandag of dinsdag"
Ben ik nou zo slim of is Brian zo .......
Streams lopen 1 dag achterquote:Op woensdag 4 juli 2007 22:50 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Brian : "Ik heb haar bewust vandaag gebeld, haar vrije dag. Ze is altijd vrij op maandag of dinsdag"
is het niet vroeger in die regio?quote:Op woensdag 4 juli 2007 22:50 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Weer zo'n belachelijk domme uitspraak van Brianquote:Op woensdag 4 juli 2007 22:50 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Gaat er niet om mager of moddervet....gewoon geen mooi lijfquote:Op woensdag 4 juli 2007 22:50 schreef Adothehague het volgende:
[..]
Valt ook mee ze is niet moddervet.
Ik vind haar algeheel wel mooi eerlijk gezegdquote:Op woensdag 4 juli 2007 22:51 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
[..]
Gaat er niet om mager of moddervet....gewoon geen mooi lijf
De redactie = een lachertje!quote:Op woensdag 4 juli 2007 22:46 schreef patist het volgende:
kom op DGK_REDAKTIE kick haar eruit
-ze moeten tv staren? een half uur?
Natasja wordt geil van alles en iedereen.quote:Op woensdag 4 juli 2007 22:50 schreef Disana het volgende:
Natasia wordt geil van de stellen om haar heen.
Zo zonde eigenlijk, wat zij zijn de personen die het programma maken...quote:Op woensdag 4 juli 2007 22:52 schreef Dark het volgende:
[..]
De redactie = een lachertje!
What a bunch of sorry people![]()
Jazeker, 6 uur verschil .....quote:
Don't bother.quote:Op woensdag 4 juli 2007 22:43 schreef Gert het volgende:
Speciaal voor de meelezende redactie, kan het geen kwaad om in elke COS een reminder te plaatsen van de poging tot verminking door Natasia, totdat er aktie is ondernomen:
[afbeelding]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |