Wat reageer jij beschaafd!quote:Op woensdag 4 juli 2007 22:40 schreef nibbieworld het volgende:
is die natasia nou nog niet weg, potver jan 3 dubbeltjes![]()
Dat moet je een beetje los zien van elkaar. Nadia was in de selectie van December en Dennix in Januari. Daarokm denk ik niet dat ze op een specifiek RTL-profiel zijn gecast. Dat zou ook wel heel snel zijn.quote:Op woensdag 4 juli 2007 22:34 schreef beequeen het volgende:
[..]
Wat ik zo vreemd vind is dat Nix en Nada binnengekomen zijn na de overname van RTL. Deze 2 nieuwkomers zorgen op dit moment voor de grootste reuring en lokken van alles uit.
Há..meer: "Rot op met je camera"!quote:Op woensdag 4 juli 2007 22:25 schreef noekje het volgende:
[afbeelding]
Ik zie ze denken! "Ja, wat nou??"
Nadia moet op zijn minst een tetanus-prik krijgen. Weet jij veel waar die nagels van Natasia gezeten hebben.quote:Op woensdag 4 juli 2007 22:43 schreef Gert het volgende:
Speciaal voor de meelezende redactie, kan het geen kwaad om in elke COS een reminder te plaatsen totdat er aktie is ondernomen:
[afbeelding]
minimaal aan der lekkende tieten, maar die prik moet op zeker!quote:Op woensdag 4 juli 2007 22:44 schreef agter het volgende:
[..]
Nadia moet op zijn minst een tetanus-prik krijgen. Weet jij veel waar die nagels van Natasia gezeten hebben.
quote:Op woensdag 4 juli 2007 22:43 schreef Gert het volgende:
Speciaal voor de meelezende redactie, kan het geen kwaad om in elke COS een reminder te plaatsen van de poging tot verminking door Natasia, totdat er aktie is ondernomen:
[afbeelding]
Ik kon deze cap niet zo vlug terug vinden in mijn eigen compjoetertje, bedankt Gert.quote:Op woensdag 4 juli 2007 22:43 schreef Gert het volgende:
Speciaal voor de meelezende redactie, kan het geen kwaad om in elke COS een reminder te plaatsen totdat er aktie is ondernomen:
[afbeelding]
ja kan er ook niets aan doen. daarom was ik ook niet zo geschikt voor de kooi denk ik! maar misschien nu wel met rtlquote:
Mee eens...weet jij op welke schurftige plekken ze zit te krabben met die heksennagels?quote:Op woensdag 4 juli 2007 22:44 schreef agter het volgende:
[..]
Nadia moet op zijn minst een tetanus-prik krijgen. Weet jij veel waar die nagels van Natasia gezeten hebben.
Alleen Natasia mag dat doen.quote:Op woensdag 4 juli 2007 22:46 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
[..]
![]()
Ben compleet geshockeerd als Natasia hiervoor niet de poort over geflikkert wordt!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |