TVP?quote:Op woensdag 4 juli 2007 22:14 schreef markisboer het volgende:
oke
quote:Op woensdag 4 juli 2007 22:15 schreef markisboer het volgende:
volgende cos weer tvp
Ze is net zo lief als Lieke voor Huub toen Hedda was geweestquote:Op woensdag 4 juli 2007 22:17 schreef beequeen het volgende:
Brian brengt Amanda op de hoogte van het telefoongesprek met Nathalia. Amanda leeft helemaal mee en voelt het verdriet van Brian![]()
Amanda is natuurlijk niet dom. Ze weet dat de beveiliging een minuutje nodig heeft om langs te komen, en Brian heeft maar een paar seconden nodig om haar het ziekenhuis in te slaan. Dus heel verstandig van haar om net te doen alsof ze hem begrijpt...quote:Op woensdag 4 juli 2007 22:16 schreef yellowfirst het volgende:
Amanda kijkt altijd zo "begrijpend" als Brian vertelt...........![]()
Had natuurlijk ook de andere kant op gekund, door die traan ofzoquote:
Als Natasia weer iemand neertrapt komt er wel een brief:quote:Op woensdag 4 juli 2007 22:19 schreef blomst het volgende:
Ik geloof het wel die brief komt niet meer, ik ga slapen.
Hier krijg ik nou echt kippenvel van.quote:Op woensdag 4 juli 2007 22:18 schreef Mika25 het volgende:
[..]
Amanda is natuurlijk niet dom. Ze weet dat de beveiliging een minuutje nodig heeft om langs te komen, en Brian heeft maar een paar seconden nodig om haar het ziekenhuis in te slaan. Dus heel verstandig van haar om net te doen alsof ze hem begrijpt...
terugvindpostquote:Op woensdag 4 juli 2007 22:21 schreef JaapTrekhaak het volgende:
ik ben nieuw hier op FOK. wat betekent TVP?
Het gaat dus echt saai worden.quote:Op woensdag 4 juli 2007 22:19 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Japio : "Vertel eens, mag het niet meer ?"
Dennix schudt NEE met z'n hoofd
Japio : "RTL dus"
Dennix : "Het mag niet meer"
TerugVindPostquote:Op woensdag 4 juli 2007 22:21 schreef JaapTrekhaak het volgende:
ik ben nieuw hier op FOK. wat betekent TVP?
zo saai dat ik tv ga kijken.quote:
Een echt lichtpuntje in die omgevingquote:Op woensdag 4 juli 2007 22:22 schreef Disana het volgende:
Jonge zwaluwen in Irginia's stal
[afbeelding]
GODVERDOMMEquote:Op woensdag 4 juli 2007 22:22 schreef petraa het volgende:
[..]
zo saai dat ik tv ga kijken.Natas mag toch weer blijven.
![]()
Amanda's tieten hingen eruit.quote:Op woensdag 4 juli 2007 22:22 schreef ruudpuntenel het volgende:
Drie keer raden Amanda waarover ze belden zegt Huub. Ik heb het gemist![]()
Mooie caps Disana, lief die zwaluwen.quote:Op woensdag 4 juli 2007 22:22 schreef Disana het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
Ow zooo liefquote:Op woensdag 4 juli 2007 22:22 schreef Disana het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
awwwwwwwwquote:Op woensdag 4 juli 2007 22:22 schreef Disana het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
Ik denk dat er weinig zal veranderen, zeker niet nu de kijkcijfers de 500.000 grens gepasseerd zijn. Uiteraard zullen ze de echt extreme dingen weglaten, maar ze zullen zoveel mogelijk de grens op blijven zoeken, want ze weten heus wel dat ze anders die 500.000 kwijtraken...quote:Op woensdag 4 juli 2007 22:24 schreef Haunter het volgende:
Krijg Fons toch nog zijn zin. Door echt NIKS toe te laten verlies je echt kijkers (veel kijkers kijken om de terror en ongeregeldheden), en dan heeft hij een reden om het na een korte periode op RTL te schrappen.
Wat het gaat worden weet ik nog niet. Maar het valt erg op dat iedere bewoner wel een paar keer per dag RTL noemt. Ze hebben duidelijk al vaker 'achter' of in de schriftelijke instructie's (iedere 2-3 dagen) het woord RTL gehoord of gelezen. Het woord RTL ligt te ver voor in de mond.quote:
mhoa, als de mindgames wel mogn blijf ik gewoon kijken, das t leukste, schreeuwpartijen en vechtpartijen wordt je na een tijdje ook wel zatquote:Op woensdag 4 juli 2007 22:24 schreef Haunter het volgende:
Krijg Fons toch nog zijn zin. Door echt NIKS toe te laten verlies je echt kijkers (veel kijkers kijken om de terror en ongeregeldheden), en dan heeft hij een reden om het na een korte periode op RTL te schrappen.
Hier horen we helemaal niks meer overquote:Op woensdag 4 juli 2007 22:26 schreef itsme het volgende:
Nou ik baal en kap er maar mee voor vandaag.
Dit is echt te belachelijk voor woorden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |